- Член од
- 29 октомври 2008
- Мислења
- 170
- Поени од реакции
- 11
Gvujo rece deka ke tecat med i mleko vo drzavava. Mleko protece, uste medot da go isturat treba!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Gvujo rece deka ke tecat med i mleko vo drzavava. Mleko protece, uste medot da go isturat treba!
Добро де, парите ги дале во Македонија, медиумите живеат од реклами, а тие медиуми вработуваат луѓе. Пак парите отишле за Македонија и за Македонците. СДС не се рекламираше, но за нивно време пари никогаш немаше, зошто одеа во приватни џебои, па имавме бачила, резервни делови за непостоечки тенкои, давање на плацеви во центар по 25 еур/м2, криминална приватизација итн.
Gvujo rece deka ke tecat med i mleko vo drzavava. Mleko protece, uste medot da go isturat treba!
Не 17 мил евра, требало да истрошат и повеќе оти се гледа дека уште има глуп и слеп народ што подржува партија (СДС) која нема идеа буквално за ништо за доброто на Македонија, само подло дејствување за да се дојде до власт.
Добро де, парите ги дале во Македонија, медиумите живеат од реклами, а тие медиуми вработуваат луѓе. Пак парите отишле за Македонија и за Македонците. СДС не се рекламираше, но за нивно време пари никогаш немаше, зошто одеа во приватни џебои, па имавме бачила, резервни делови за непостоечки тенкои, давање на плацеви во центар по 25 еур/м2, криминална приватизација итн.
cuski напиша:Е ДА ПУКАНИЦО(изронкан башак) СВЕТСКА КРИЗА Е ЗА
бранителите
стецајците
млекарите ,,,,,,
и др........
ама за просветлување на преродбениците надогради неее
за тава оти сте глупи и слепи се согласувам
е добро де .......
одбрана на годината ....ахахаха Е САМО ДА НЕ ГИ ВИКАТ на информативни разговори стецајците ,бранителите,млекарите ,,,
е доборо де НАРОДОТ КЕ СИ ИЗЛЕЗЕ НА УЛИЦА ...АМА ОД ДОБРО ,,,,,
Владата потрошила 17,5 милиони евра за реклами?
![]()
05.03.2009
Срѓан Стојанчов
Владата, минатата година, потрошила околу 17 и пол милион евра за реклами и со тоа станува втор најголем огласувач, веднаш по Т-Мобиле, велат податоците на агенциите за истражување на медиумскиот пазар. Овие податоци не ги опфаќаат рекламите во странските медиуми, како што беше кампањата Инвестирајте во Македонија.
Нашата влада е во една перманентна кампања. Владата ги промовира нејзините проекти, а факт е дека тоа влијае и на рејтингот на владеачката коалиција, а посебно на главниот носител на власт ВМРО ДПМНЕ
Во тие податоци не се пресметани ниту парите потрошени за билборди и за радиорекламирање, туку само за реклами на телевизија и во весниците.
Експертите за маркетинг велат дека оваа сума не е реална и е далеку помала, затоа што агенциите ги прават овие истражувања според официјалните ценовници на медиумите кои често даваат огромни попусти за рекламирање. Точната сума е речиси невозможно да се утврди, а Владата и покрај големиот интерес на јавноста до сега не одговори колку пари потрошила за огласување.
Политикологот Жидас Даскаловски од Центарот за истражување и креирање политики вели дека големиот рејтинг на владеачката партија, делумно, се должи и на засиленото рекламирање.
„Нашата влада е во една перманентна кампања. Владата ги промовира нејзините проекти, а факт е дека тоа влијае и на рејтингот на владеачката коалиција, а посебно на главниот носител на власт ВМРО ДПМНЕ“
Поранешниот министер за финансии Џевдет Хајредини се сомнева дека за рекламирање се потрошени многу повеќе од 17 милиони евра. Хајредини го поткрепува својот сомнеж со тоа што владата ги крие податоците за парите потрошени за рекламирање.
Однесување без преседан, со злоупотреба на средствата на даночните обврзници за лична промоција и за промоција на партијата на власт.
„Однесување без преседан, со злоупотреба на средствата на даночните обврзници за лична промоција и за промоција на партијата на власт. Фактот дека веќе две години, на арогантен начин се одбива да се одговори и на пратенички прашања за парите кои се трошат од буџетот за реклами зборува сам за себе.“
Според податоците на истражувачките агенции, во изборната кампања за јунските предвремени парламентарни избори, политичките партии потрошиле околу 35 милиони евра за реклами на телевизија и во весниците, не сметајќи ги билбордите.
Добро де, парите ги дале во Македонија, медиумите живеат од реклами, а тие медиуми вработуваат луѓе. Пак парите отишле за Македонија и за Македонците. СДС не се рекламираше, но за нивно време пари никогаш немаше, зошто одеа во приватни џебои, па имавме бачила, резервни делови за непостоечки тенкои, давање на плацеви во центар по 25 еур/м2, криминална приватизација итн.