.imz-ural

  • Креатор на темата Креатор на темата concrete
  • Време на започнување Време на започнување

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Веб-сајт
www.luft46.com
www.imz-ural.com

луѓево се трудат, се трудат....како ми се гледа , ќе опстанат, најдоа интересна ниша на пазарот...


safar_520_400_f34_2.jpg
Tourist_Red_RightView2_520.jpg
 
Интересни моторцикли, особено приколката, потсеќаат на BMW од втората светска војна :).

Овие уште да смислат дизел машина за моториве, ке бидат хит низ светот.
 
Знаете дека вчера гледав емисија баш за оваа фабрика? :wink:

Англиски документарец, водителот отиде да научи како се вози по планини и како се прават егзибиции. Моделите се засновани на BMW R71, бидејќи тој модел најмногу одговарал за потребите на руската армија.

Интересна работа спомнаа, (не се сеќавам на точните бројки) компанијата има 800 вработени, а годишно произведува 400 мотори. Во истиот момент си помислив, значи еден работник во една година склопува половина мотор. :) Немаше подвижни ленти, автоматизирано производство...само рачна работа.

Единствена мана од што забележав беше слабиот мотор. Иако имаат по 700 кубика, имаат мала коњажа, можеби 30 коњи. На стрмни угорници не можеа да се искачат ако има човек во приколката. Инаку за офроуд возење им нема равен, кал, песок, земја, дрва...вози нема гајле.

Дури имаше место да се стави шмајзер на приколката за патрола! :vozbud:
 
Замисли да има 1 цилиндричен дизел мотор од 600 кубици... И тој ке развива 30-тина кс, а ке биди далеку појак при искачување на нагорнини.
 
Хаха руска школа. Дизајн и техника од пред 5 децении ама трае :smir:
 
Знаете дека вчера гледав емисија баш за оваа фабрика? :wink:

Англиски документарец, водителот отиде да научи како се вози по планини и како се прават егзибиции. Моделите се засновани на BMW R71, бидејќи тој модел најмногу одговарал за потребите на руската армија.

Интересна работа спомнаа, (не се сеќавам на точните бројки) компанијата има 800 вработени, а годишно произведува 400 мотори. Во истиот момент си помислив, значи еден работник во една година склопува половина мотор. :) Немаше подвижни ленти, автоматизирано производство...само рачна работа.
Единствена мана од што забележав беше слабиот мотор. Иако имаат по 700 кубика, имаат мала коњажа, можеби 30 коњи. На стрмни угорници не можеа да се искачат ако има човек во приколката. Инаку за офроуд возење им нема равен, кал, песок, земја, дрва...вози нема гајле.

Дури имаше место да се стави шмајзер на приколката за патрола! :vozbud:


еј и јас ја гледав емисијата ја даваа на Дискавери е да фарбиката имаше 800 работници и годишно правеа по 2000 мотори и точно машината беше 700сс а имаше оклу 40кс тоа си го утнал во пишувањето ( можеби добро не си разбрал ) и тие што ги даваа на дискавери немаа напред диск туки барабан и мортизерите се подесуваа рачно и исто така беше решен погонот на тркалото на приколката ( беше направено со деференцијал )
 
Германска школа. BMW е ова. Само русите го произведуваат 70 години :)
Пристапот т.е. филозофијата е руска, задржваат со децении едни исти проекти ако се покажат квалитетни :smir:
 
Плус 90% од моделите на Лада се на база на Фиат

Затоа и тотално го изгнасија името на автомобилот кој ја моторизира Европа - Фиат 124 со руските и бугарските лиценци.

Инаку не верувам дека денес тој автомобил ќе беше тотално заборавен а се произведоа над 15 милиони парчиња само од Фиат.

Ама да не бегаме многу од темата. :smir:
 
ЈугоИсточна азија и Кина (додека не се копира концептот) хир ви кам.


Едит: ЛоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооЛ
Види што нудат во „Аксесорис“ и тоа како први 3 работи...

Repair Manual Ural Service and Repair Manual

24.99 IMWA-0045 Case for Manuals
15.00 IMWA 0032 750 cc Basic Service (2 disc set)

Хехех многу практична работа.
 
германци се курчат низ тоа фабриката на Урал-моторцикли..:) :
но добро е да се погледа...како може да се прави моторцикл, а да не си косооки јапанец...:)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom