Prema opstoto prifateno mislenje Ajsa r.a. E rodena osum godini pred Hidzretot(preselbata na Muhammed a.s. I negovite ashabi od Mekka vo Medina).No,prema drugite prenesuvanja vo BUHARIEVATA ZBIRKA NA HADISI (Kitaab al-Tafseer-Kniga na tefsirot-Kur,anski komentari)naodjame deka Ajsa bila”mnogu mlada” vo vremeto koga 54 Kur,anska sura ElKamer se objavila. 54 Kur,anska sura e objavena 9 godini posle Hidzretot.Prema ova komentiranje,Ajsa ne samo sto bila rodena pred objavata na ovaa sura(poglavje),tuku bila: “mnogu mlada devojka”(JARIYAH)-a ne novorodence (SIBYAN),vo vremeto na objavuvanjeto na 54 Kur,anska sura. Ocigledno,ako ovoj podatok od Buharieviot Tefsir(komentar na Kur,anot) e tocen, togas postoi jasna kontradiktornost so opsto prifatenoto mislenje deka Ajsa e rodena 8-ta godina pred Hidzretot.
No da vidime sto veli za ova Tefsirot na Buharija: “Ajsa rekla:'Bev mlada devojka,koga 46 ajet od surata Kamer e objaven!” (Sahih Bukhari,Kitaab al-Tafseer,Arabic,Bab Qaulihi Bal al-saa;tu Maw;iduhum wa al-sa;atu adhaa wa amarr).
6.Prema brojnite hadisi,Ajsa r.a. Im se pridruzila na Muslimanite vo Bitkata na Bedr i Uhud.Ponataka postoi istoriski fakt deka nikomu ispod 15 godini ne mu bilo dozvoleno da pristapi vo bitkata na Bedr i Uhud-sto jasno ukazuva deka Ajsa r.a. Ne mozela da ima 9-10 godini vo toa vreme.Na krajot na kraistata samo fizicki sposobnite zeni odele na voenite polinja za da im pomagaat na muslimanite-a ne muslimanite(mazite i zenite)da im bidat dadilki.
Kazuvanjata za Ajsinoto prisustvo na bojnoto pole moze da se najde i kaj Muslim-(Kitaab al-jihaad wa al-siyar-Bab karahiyah al-isti;anah fi al-ghazwi bikafir)
Kazuvanjeto za istata slucka,kade Ajsa bila prisutna moze da se najde i kaj Buharija (Al-jihaad wa maghaazi,Baab ghazwah al-khandaq wa hiya al-ahzaab).