- Член од
- 17 февруари 2011
- Мислења
- 775
- Поени од реакции
- 33
Ќе те поправам. Ова не е никаков избалансиран став. Ова е гледање на фактите онака какви се, а не какви ЈАС САКАМ ДА БИДАТ.Ова е баш еден добар, избалансиран став. Но, што правиме со оние луѓе кои во случајов се обидуваат да ја натурат својата вера завиена во форма на квази-наука како што е креационизмот.
--- надополнето ---
Мислам дека се помешани некои случувања, односно можеби поради неинформираност. Колку што те разбрав ти преферираш на извештаите од Книгата Битие, т.е. Прва Книга Мојсеева, и тоа првите неколку поглавја. Во ред. Во овие поглавја даден е извештај за создавање на светот и животот на светот, и една катастрофа - Потопот. Овие настани не се од ИСТОРИЈАТА НА ИЗРАИЛОТ, ОД ИСТОРИЈАТА НА ЕВРЕИТЕ. Тоа се настани кои се случиле. Некои народи, како што ти ги набројуваш Сумерите, Вавилонците и др. исто така имаат извештаи за тие настани кои се идентични со извештаите запишани во Прва Книга Мојсеева. Историски, во Првата Книга Мојсеева, овие извештаи како пишан документ се запишани многу касно. Не се напишани најпрво, туку може да се рече и најкасно. Се било усно пренесувано. Затоа да кажеме, кога ќе го читаш извештајот за создавање на Вселената, Земјата, животот на земјата и на крајот содавањето на човекот, ќе приметеш дека после правиот извештај пак се повторува. Не не се повторува. Туку тоа се два извештаја кои усно се пренесувале како предание, но и двата покасно се запишани. Не се вклопени еден во друг, туку постојат паралелно. Има повеќе такви извештаи. Но тоа не го менува фактот: Бог избира еден пропаднат - промашен човек Авраам на кого му обеќа деца колку што има ѕвезди на небото и земја која ќе ја наследи и во која ќе почива. Преку Авраам и неговото потомство ствара еден народ од 12 племиња, 12-те синови на патријархот Јаков, кого во една објава Бог го променува неговото име од Јаков во Израел (Израел = Јак со Бог), за тој народ да ПОСЛУЖИ за спасение на сите луѓе, на целото човештво.хммм.... насетувам мал, но суштински проблем:
Сумерите се децидни околу Елохим. Израелитите, пак, се уштеподецидни околу Јахве.
И едните и другите тврдат дека имаат ексклузивитет (особено евреиве) и дека Јахве го има создадено универзумот и земјата за да тие (израелитите) конечно ја добијат својта заслужена земја.
Тука, мислам дека ќе се сложиш, нема разговор! Јахве е богот на ЕВРЕИТЕ кој светот го создал САМО ЗА ТИЕ ДА МОЖАТ ДА ЈА ДОБИЈАТ СВОЈАТА ЗЕМЈА!!!
Добро... после Цар Константин го премислил малце, ама тоа е сосем друг муабет.
Значи: Ако Јахве е исклучиво моно (еден и единствен), тогаш како е можно првата вистинска цивилизација во човековата историја која датира од пред израелитите да ја има приказната за креацијата, еденската градина и Ное и потопот? ...и остај тоа, него станува збор за политеистичка религија. Токму она околу кое се чуденлките и во Стариот Завет (Оти Јахве си персира самиот на себе како да се повеќе од еден Бог - каде е изгубен тој другар-бог на Јахве?)
Еве мене, воопшто не ми сметаат записите на другите народи.
--- надополнето ---
хммм.... насетувам мал, но суштински проблем:
Сумерите се децидни околу Елохим. Израелитите, пак, се уштеподецидни околу Јахве.
И едните и другите тврдат дека имаат ексклузивитет (особено евреиве) и дека Јахве го има создадено универзумот и земјата за да тие (израелитите) конечно ја добијат својта заслужена земја.
Тука, мислам дека ќе се сложиш, нема разговор! Јахве е богот на ЕВРЕИТЕ кој светот го создал САМО ЗА ТИЕ ДА МОЖАТ ДА ЈА ДОБИЈАТ СВОЈАТА ЗЕМЈА!!!
Добро... после Цар Константин го премислил малце, ама тоа е сосем друг муабет.
Значи: Ако Јахве е исклучиво моно (еден и единствен), тогаш како е можно првата вистинска цивилизација во човековата историја која датира од пред израелитите да ја има приказната за креацијата, еденската градина и Ное и потопот? ...и остај тоа, него станува збор за политеистичка религија. Токму она околу кое се чуденлките и во Стариот Завет (Оти Јахве си персира самиот на себе како да се повеќе од еден Бог - каде е изгубен тој другар-бог на Јахве?)