Формула 1 сезона 2009

  • Креатор на темата Ајсшутер
  • Време на започнување

Дали правилата конечно ја направија Ф1 интересна и рамноправна?

  • Да

    Гласови: 86 41,3%
  • Не

    Гласови: 122 58,7%

  • Вкупно гласачи
    208

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Да ве потсетам дека Батон само еднаш влезе во боксот,негобиот болид е совршен.:nenene:
Јас колку што се сеќавам, Батон тргна на тврди, замени повторно тврди и на крај стави меки гуми кои му попуштија во последните кругови па Кубица имаше шанса да го стигни и помин ако не се случеше тоа што се случи.

Земајки во предвид дека во 1 трка треба да се извози минимално сет од меки и сет од тврди гуми.... следува ова.
Меката компонента држи 15-20 круга а цела трка е 60-70 (зависно од патеката), со 1 пит стоп е речиси невозможно да се извози една трка (40 круга со 1 полнење е самоубиство... во првите 10-15 ке бидиш многу бавен заради горивото, средните ке ти бидат нешто побрзи, на крај ке паднат гумите и имаш солидна шанса да завршиш во тревата и крајот на трката да го гледаш од бокс)
 
Член од
23 јануари 2009
Мислења
10.640
Поени од реакции
2.504
Јас колку што се сеќавам, Батон тргна на тврди, замени повторно тврди и на крај стави меки гуми кои му попуштија во последните кругови па Кубица имаше шанса да го стигни и помин ако не се случеше тоа што се случи.

Земајки во предвид дека во 1 трка треба да се извози минимално сет од меки и сет од тврди гуми.... следува ова.
Меката компонента држи 15-20 круга а цела трка е 60-70 (зависно од патеката), со 1 пит стоп е речиси невозможно да се извози една трка (40 круга со 1 полнење е самоубиство... во првите 10-15 ке бидиш многу бавен заради горивото, средните ке ти бидат нешто побрзи, на крај ке паднат гумите и имаш солидна шанса да завршиш во тревата и крајот на трката да го гледаш од бокс)
Се согласувам и точно е тоа но сакав да кажам дека некои имаа веќе по 3 питстопа а Хондиве имаше уште 5-6 круга до крај имаа 1.Тоа го видов со мој очи.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Се согласувам и точно е тоа но сакав да кажам дека некои имаа веќе по 3 питстопа а Хондиве имаше уште 5-6 круга до крај имаа 1.Тоа го видов со мој очи.
Тргнаа како што тргнаа со стратегијата што ја имаа, првиот пит го имаа по 25-30 круга. Тука ставија гориво колку за до 5 круга пред крај, па затоа тогаш го имаа вториот.

Откако видов како се буричкаат работите на крај ако возачите возат со меки гуми, ми се чини дека се повеќе ке гледаме возачи чии стартови ке бидат на меки гуми и со празен резервоар и краток спринт кој одговара и за квалификации патем (нешто слично како тактиката на Хамилтон, Трули, Кубица), а потоа 2 подолги и мирен и сигурен крај.
 
Член од
2 март 2008
Мислења
3.803
Поени од реакции
66
Даваа на некоја наша телевизија Ф1 овој викенд?
 
Член од
13 април 2008
Мислења
7.590
Поени од реакции
6.952
Вистина ли е дека, не само Фетел, туку и Кубица заработил казна од 10 места за квали. во Малезија ???
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Не гледам на www.f1.com ништо такво. Ако види некој... слободно нека постира.
 
Член од
13 април 2008
Мислења
7.590
Поени од реакции
6.952
ГП во Сингапур ти е во финишот на сезоната, поточно на 27.09.2009 ...

А инаку да, вистина е тоа е дека сите за сега Ф1 тимови, не само МекЛарен и Ферари, заостануваат зад Брон и ќе им треба време да ја достигнат нивната форма. Сепак мислам дека текот на оваа сезона ќе се одлучи на собирот што ќе го имаат тимовите кои што ги тужеа Брон, Вилијамс и Тојота за дифузерите, заедно со ФИА (собирот мислам дека е закажан за 14.04). Ако таму се одлучи дека со дифузерите на тие 3 екипи се е ок т.е. се легални, тогаш и др. тимови 100% ќе ги изменат и ќе ги направат скоро исти како нивните. Тогаш веќе конкуренцијата ќе биде уште поинтересна и притисокот врз Брон поголем од страна на останатите. Но, доколку се докаже дека дифузерите не се легални, тогаш ќе има огромни казни од ФИА за овие 3 тима .. Одземањето на сите освоени сите до сега бодови би била минимална казна.

И само колку да знаете, се до одржувањето и решението на тој собир, сите резултати во Ф1 се неофицијални !!!
 

gelcev

Scuderia Ferrari
Член од
13 август 2008
Мислења
451
Поени од реакции
10
- Тие се на повисоко ниво од сите останати. Ставија прстен околу нас, бидејќи возат во класа за себе. Ако судот не направи ништо на 14-ти април, можете да сметате дека ќе победат на 17-те трки,- исплашени прокоментира Алонсо за шпанскиот АС, надоврзувајќи се на претходната изјава на Фелипе Маса дека со вакво темпо Браун може да биде шампион на средина на сезоната.

- Она што се случува со дифузерите е чиста глупост, бидејќи се принудуваат екипите да трошат пари во време на криза,- се согласува и Бриаторе. – Ние тестиравме слично парче во нашиот воздушен тунел и тоа дава 14% повеќе даунфорс. Кога ќе се развијат, тоа ќе значи и 30 до 40 проценти повеќе, а тоа не е во духот на правилата,- смета Италијанецот.:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud: :vozbud:

A difuzerot na Brawn Gp dava 10% daunfors
 

badluckguy

Оган под ѕвездите
Член од
8 октомври 2007
Мислења
2.925
Поени од реакции
131
Премногу се моќни големите за да дозволат некој со (условно речено) матни работи да им зема титули туку така.
Штом ниеден од тешкашите во Ф1 не ги користи тие дифузери, има нешто...
Можно е Браун да си останат со палец во уста...:toe:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Премногу се моќни големите за да дозволат некој со (условно речено) матни работи да им зема титули туку така.
Штом ниеден од тешкашите во Ф1 не ги користи тие дифузери, има нешто...
Можно е Браун да си останат со палец во уста...:toe:
Ако ги дисквалификуваат болидите на Браун, Хамилтон може да излези победик на австралиското ГП :pos2::pos2::pos2:, кој ке ги слушал навивачите на Ферари.

А мислам дека ако го забранат спорниот дифузер, нема да има некоја којзнае каква разлика. Браун ке продолжи да вози без него (како останатите тимови), и ке има послаби перформанси.
 

FikoX

Impossible is nothing
Член од
13 август 2007
Мислења
2.850
Поени од реакции
128
Раиконен се повлече, Роси во Ферари

Финскиот автомобилист Кими Раиконен ја шокираше јавноста со одлуката да се пензионира веднаш по првата трка во новата сезона од Формула 1.
Светскиот првак од 2007 година при доаѓањето во Маранело потпиша договор на три години, кој истекува годинава, но целосно е демотивиран да го вози слабиот болид на Ферари.
Во соопштението за медиумите тој вели дека сакал да се повлече на крајот од сезоната, по можност со титула, но откако видел „колку е часот“ смета дека нема потреба да го чека ноември.

- Нашиот болид е премногу слаб за да се натпреварува со оној на Браун Мерцедес. Немаме никакви шанси за победа во трките, а уште помалку за титулата. Ќе беше убаво да можев да се простам од фановите со нова титула, но без радост од освоени нови победи нема да можам да го дочекам ноември. Подобро и почесно е да се повлечам сега и на тимот да му овозможам нов возач да го испече занаетот оваа сезона, за другата година да може да атакува на тронот,- вели демотивираниот Раиконен.
еве и на ф1.ком


http://www.formula1.com/news/Raikkonen/2009/4/9106.html
 

Zaphod Beeblebrox

Поранешен покул Божино
Член од
7 јуни 2008
Мислења
16.676
Поени од реакции
21.233
БОЛИДОТ НА БРАУН ВОЗЕЛ СО ПОЛА СИЛА



По фантастичната, но пред се историска 1-2 победа на Браун ГП во Австралија, се уште има коментари за нивното победничко темпо кое ниеден друг тим не успеа да го забави. Единствени оптимисти беа од БМВ Заубер, кои во своето тимско соопштение напишаа дека доколку Фетел не се судрел со Кубица, полскиот возач ќе го достигнел Батон и ќе го престигнел.

- Тоа е интересно. Мислам дека Кубица нема претстава дали јас возев најбрзо што можев или не,- изјавил Батон како реплика на тоа.

Како потврда за изјавата на Батон, доаѓа и мислењето на Себастијан Фетел. Тој даде интервју за Ауто, мотор унд шпорт, во кое вели:

- Имав чувство дека тие си поигруваат со нас.

Британскиот весник Гардијан, пак, цитира анонимен извор од екипата Браун, кој исто така сугерира дека на Алберт парк не се прикажал целосниот потенцијал на болидот.

- Би било будалесто да ги понижуваме луѓето постојано. Мислам дека имаме и некој таен адут во џебот. Имаме уште добри работи кои ни пристигаат и мислам дека имаме причина да бидеме самоуверени,- изјавил припадникот на победничката екипа, која е апсолутен фаворит за следната трка во Малезија.

http://www.f1almanah.com/#index.asp?vid=779
 

Schhh87

schhh...
Член од
3 февруари 2009
Мислења
356
Поени од реакции
16
Раиконен се повлече, Роси во Ферари

Финскиот автомобилист Кими Раиконен ја шокираше јавноста со одлуката да се пензионира веднаш по првата трка во новата сезона од Формула 1.
Светскиот првак од 2007 година при доаѓањето во Маранело потпиша договор на три години, кој истекува годинава, но целосно е демотивиран да го вози слабиот болид на Ферари.
Во соопштението за медиумите тој вели дека сакал да се повлече на крајот од сезоната, по можност со титула, но откако видел „колку е часот“ смета дека нема потреба да го чека ноември.


еве и на ф1.ком


http://www.formula1.com/news/Raikkonen/2009/4/9106.html
prvi april e deteeee :) proveri na www.f1.com a ne na nasive so se zaebavaat :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom