Закон слики!

Lada E класа :tapp:

eklasse.jpg





нешто посериозно
1112.jpg


russian-2.jpg


russian.jpg
 
знакот на фиќето.... VW ставен наопаку :vozbud:


muscle-car-auto-comedy-running-rada.jpg


car-tires-made-of-wood.jpg


coolest-truck-accessories-missile-b.jpg


truck-accessory-funny-prop-behind-1.jpg


уште едно Ламбо
wooden-lamborghini-Italian-sports-c.jpg


Масератито нема мака надвор да стое, ама на Јагуарот може му студе...:wink:
funny-car-hood-ornament-cover.jpg
 
Да ми падне во рацете идиотот кој си е**л мамата со 1300-та...
На кола од '60-ти не оди пластика...бандашите може некако и да поминат, ама мнооооооогу тешка работа...
 
Да ми падне во рацете идиотот кој си е**л мамата со 1300-та...
На кола од '60-ти не оди пластика...бандашите може некако и да поминат, ама мнооооооогу тешка работа...


Бандашите се за теренци, ги имам видено на Лада нива и изгледат супер со Goodyear Wrangler (AT/R) gumi
 
Навидум, одлична реставрација, ама далеку е од „фабричко стање“.
Прво и основно, фалат лајсните на праговите и малиот дел на задното крило, за кој веќе озбилно се нервирам, оти неможам да ги најдам. Автоматски, некомплетен. Ретровизорите се ОК.
Знакот на Застава на маската е од подоцнежните модели на 1300/1500, како и 101 или првите Југа 45. Таму оди сосем друг знак ФИАТ или евентуално Застава.
Жмигавците напред се пазарџиска копија на оригиналните Altissimo, Stars, или Becar, вградувани до 1975, a таков можете да видите на темата „Направи сам“ јас кога средував...исто и знакот.
Се сомневам дека и километражата е од подоцнежните модели 76 до крај, 1979, која е црна, а не хром комбиниран со сива боја на определени делови
Потпирачите за глава не се од тој модел...на тој модел не постојат. Постојат како додатна опрема од времето, од независни производители, се врзуваат на потпирачот од седиштето, а продолжетокот ужасно удира на грбот при долготрајно возење.
Десниот дел од предниот браник е фарбан со нешто глупо...
И, мотикизирањето на колата е со знакот на Мерцедес на хаубата...Па зошто побогу????

Поглед одзади...сосем коректно...

И, за љубителите на Гољф:
 
Цццц..кретен каков знак ставил...како на торта да ставиш..феферонка..Со неколку измени можело сосем солидно да изгледа...
 
Цццц..кретен каков знак ставил...како на торта да ставиш..феферонка..Со неколку измени можело сосем солидно да изгледа...
Да...и со лајсните на праговите, и боја во некоја од оригиналните нијанси:
бела
слонова коска
темно црвена
темно зелена
небесно сина
црна (многу ретко)
И, без мотика стајлинг на хаубата...абе се нервирам у ПМ, со секира би му го тргнал оттаму...
 
А што е работата со синџирот позади...лево..
 
А што е работата со синџирот позади...лево..
Ииииии, дааа бееее!!!!!!
Мотика стајлинг и назад колку сакаш!
Синџирот врзан на носачот на браникот?? Што ќе му е...врска немам...ваљда мотика дојам? Да не се разликува премногу задниот према предниот дел?
А, богами и хромираниот крај на ауспухот?
Што бара на класика такво нешто? Му дава + коњи? Сигурно...а и не е оригинален ауспухот...треба да е благо свиткан нагоре...
Ај, доста какав...
Поздрав из Лијепе наше!
 
Она чудото на кое пишува Нисан е побрзо заради пластиките...
Или заради оние колците кои штрчат од хаубата?
 
Here we go again

Еве кола со 1 коњска сила

Trabant%20Rent%20a%20Car%20Budapest%20Hungary%20FAQ%20photo%20by%20Sam%20Carana.png


Југо rules

73.JPG


pfff

Crazy%20Cars.jpg


boljer e ? kola e ? kuznajt so e

Coffin.jpg


Mojot favorit :) :) :) :)

011_art_cars.jpg


masala spojler

tuning_48.jpg


1132435.jpg


i za kraj najgrdite trkala ever

2540094704_1cb7c3c19f.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom