Гитара (почетник)

Г

Господ

Гостин

Ова е дел од fretboard autopsy опфаќа тоа што ти треба од видеото.

Art of picking,extreme pentatonics и Guitar shred manifesto се исто така лекции ама не можам да го најдам торентот за нив,така да не е лошо да ги побараш pdf-ата,всушност ја ги вежбам pdf така нема потсвесно да копираш техника.

Ова е од петручи ќе ги најдеш и другите делови од видеото како related од страна.

Ова е според мене најдобар lesson од Гилберт.(Исто,другите делови ги има во related).
Еве еден важен дел за трзање од истиот lesson.

On the other hand,еве дел од art of picking да видиш од прилика како треба да изглеа сето тоа,визуализација е битна ствар :)


--- надополнето ---

Ако више умираш по видеа :) пробај прогуглај ги овие од Rusty торентот е пакет со една лекција од Todd Duane,јас така ја најдов првиот пат али сега не успеав.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
72
Поени од реакции
4
Член од
5 август 2007
Мислења
3.588
Поени од реакции
2.617
Ја спојувам темава со Гитара (почетник)...види таму, имам пишано пост, со име на торент, симни го 8 гига е, ама итоа како е добар...
 
Член од
31 јануари 2011
Мислења
779
Поени од реакции
382
Ај дајте линкови ако има нешо вежби или лекции за гитара или бас или за двата ама не за почетници.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
72
Поени од реакции
4
Ако може некој да ми каже некој збор повеќе за импровизација, како да импровизирам со гитарава на некое парче музика, како да се послужам со пентатоникиве за тоа, и како е поврзано тоа се со тоналниот центар итн... ?
 

Misery

30% off
Член од
3 април 2011
Мислења
1.598
Поени од реакции
2.394
Ако може некој да ми каже некој збор повеќе за импровизација, како да импровизирам со гитарава на некое парче музика, како да се послужам со пентатоникиве за тоа, и како е поврзано тоа се со тоналниот центар итн... ?
Пред се започни од теорија (ако веќе немаш започнато) , запознај се со термините : ноти , акорди , прогресија и скали .
По претпоставка дека знаеш за претходните три чим ги спомна пентатониките тоа иде одприлика вака.
Имаш песна која оди во прогресија : G C D . Иако има одредени правила во случај со I-IV-V прогресиите се зема првата нота како тонален клуч . Значи врз оваа прогресија ќе ја свириш G пентатонската скала .
Ако ова веќе ти е се познато и имаш проблеми со креирање на мелодија врз акордот послужи се со некој "guitar licks" , би ти препорачал како за почеток пентатонска блуз скала да научиш и преку видеа да научиш неколку покористени блуз ликови . Откога ќе научиш 10-20 licks ќе видиш дека и сам ќе почнеш да правиш абверзации и варијации од истите. Кога ќе го усовршиш ова во пентатонската скала додади ги нотите за дурската и молската скала и започни да „солираш“ користејќи ги нив.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
72
Поени од реакции
4
Пред се започни од теорија (ако веќе немаш започнато) , запознај се со термините : ноти , акорди , прогресија и скали .
По претпоставка дека знаеш за претходните три чим ги спомна пентатониките тоа иде одприлика вака.
Имаш песна која оди во прогресија : G C D . Иако има одредени правила во случај со I-IV-V прогресиите се зема првата нота како тонален клуч . Значи врз оваа прогресија ќе ја свириш G пентатонската скала .
Ако ова веќе ти е се познато и имаш проблеми со креирање на мелодија врз акордот послужи се со некој "guitar licks" , би ти препорачал како за почеток пентатонска блуз скала да научиш и преку видеа да научиш неколку покористени блуз ликови . Откога ќе научиш 10-20 licks ќе видиш дека и сам ќе почнеш да правиш абверзации и варијации од истите. Кога ќе го усовршиш ова во пентатонската скала додади ги нотите за дурската и молската скала и започни да „солираш“ користејќи ги нив.
Фала Misery, јас поголемиов дел од теоријата го знам, така да ќе почнам со ликови и такви работи, мада заебано е мислам што треба и да забегуваш од скалата додека импровизираш, и некои ноти да свириш што воопшто не се дел од скалата, и чувство да имаш што свириш итн.. xD
 

Misery

30% off
Член од
3 април 2011
Мислења
1.598
Поени од реакции
2.394
Фала Misery, јас поголемиов дел од теоријата го знам, така да ќе почнам со ликови и такви работи, мада заебано е мислам што треба и да забегуваш од скалата додека импровизираш, и некои ноти да свириш што воопшто не се дел од скалата, и чувство да имаш што свириш итн.. xD
Тоа е виша теорија , започни со ликови во скалата , научи ги петте позиции на пентатонската и користи ги, со додавање на ноти надвор од пентатонската ќе ги добиеш другите скали и модуси .
Потоа можеш да научиш и некое пентатонско соло како на пример солото од „Another brick in the wall - Pink Floyd " ,
 

Shorty

Вансериски
Член од
30 јануари 2007
Мислења
7.277
Поени од реакции
1.496
Фала Misery, јас поголемиов дел од теоријата го знам, така да ќе почнам со ликови и такви работи, мада заебано е мислам што треба и да забегуваш од скалата додека импровизираш, и некои ноти да свириш што воопшто не се дел од скалата, и чувство да имаш што свириш итн.. xD
И пробај кога импровизираш скали да запамтиш која како звучи одприлика. Мора да разликуваш пентатонска од природна молска, од хармонска молска, после понатаму по некое време кога ќе ги учиш модусите да знаеш кој како звучи. Треба да запазиш на карактеристичните тонови од секоја скала што ја прават скалата тоа што е. Додека импровизираш вежбај фразирање, динамика, контура, изгради добар тон, поврзувај фрази, изгради добра техника, учи секвенци и тако даље.
 

Shorty

Вансериски
Член од
30 јануари 2007
Мислења
7.277
Поени од реакции
1.496

Еве уште нешто мое аматерско видео. Cover на Brothers од Malmsteen. :) Малу вежбање шрединг и арпеџиа
 
Г

Господ

Гостин
Фала Misery, јас поголемиов дел од теоријата го знам, така да ќе почнам со ликови и такви работи, мада заебано е мислам што треба и да забегуваш од скалата додека импровизираш, и некои ноти да свириш што воопшто не се дел од скалата, и чувство да имаш што свириш итн.. xD

Значи друже,се импровизира мелодија врз хармонија која се состои од прогресија на акорди така?
Си постојат правила на импровизација.
Најлесно ти е да ги користиш нотите од кои е изграден акордот врз кој импровизираш моментално.
Тука не можеш да извадиш ништо дисонантно.
Целата работа во импровизацијата,јес да во креативноста али највише во имањето муда.
Ко шо ти кажа Шорти,во секоја скала секој тон си има посебна намена и значење.
Ако ти се вртиш околу тоника доминанта и субдоминанта(ова ќе го видиш у 90% у музика) ќе видиш дека не можеш да забрљаш нешо многу(исто ко да шараш врз акордот),али ако имаш муда да користиш такозвани ноти што се избегаваат а ипак да напраиш нешто добро за уво,ондак си ѕвер.

Пошо фаци ко џезери од к*р ќеф(и пошо знаат како правилно)го ибегаваат овој начин на творештво(тоест имаат муда),џезот е најзаебана музика за уво и мозок.

Вака,симни Band in a Box,пиши си своја хармонија,импровизирај врз неа.
Полека,у ритам,нека има смисла,поента,приказна.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
72
Поени од реакции
4
Фала ви и на тројцата, сега појасно е. Само едно прашање, Shorty претходно спомна нешто вакво,

Додека импровизираш вежбај фразирање, динамика, контура, изгради добар тон, поврзувај фрази, изгради добра техника, учи секвенци и тако даље.
За динамика и контура ми е прашањево, за што конкретно се работи? :)
 
Г

Господ

Гостин
Фала ви и на тројцата, сега појасно е. Само едно прашање, Shorty претходно спомна нешто вакво,



За динамика и контура ми е прашањево, за што конкретно се работи? :)
Контурата е насоката и формата во која се движат нотите.
Динамиката однесува на гласноста и стилот на изведување на нотите.Пример погласно како forte или помеко како piano,или кога станува збор за legato или staccato.
Кога станува збор за гласноста имаш постепени и ненадејни промени.
Постојат еден куп подвидови на овие промени.
Пример крешендо значи дека постепено зголемување на гласноста,а декрешендо обратно,постепено намалување.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
72
Поени од реакции
4
Контурата е насоката и формата во која се движат нотите.
Динамиката однесува на гласноста и стилот на изведување на нотите.Пример погласно како forte или помеко како piano,или кога станува збор за legato или staccato.
Кога станува збор за гласноста имаш постепени и ненадејни промени.
Постојат еден куп подвидови на овие промени.
Пример крешендо значи дека постепено зголемување на гласноста,а декрешендо обратно,постепено намалување.

Ок фала многу :) . Ина4е јас од дома учам гитара, не идам кај професор некој, голем дел од теоријава знам, скали, акорди, како се образуваат и такви некои глупости, али имам доста некои непознати поими, еве ко пред малце што рече staccato, сигурно ги има и други. Ако знаете некоја страна, некој туторијал со такви поими интересни :) , оставете некој линк :) Фала уште еднаш :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom