Бугарија со закон ќе го избрише ОМО Илинден-Пирин!

Кризата во идентитетот во мементот е наjголема. То не беа словени, не беа антички, не беа секакви други. Еве го и овоj Лазар Колишевски (отдносно Колишев), коjшто во прошението до царот Борис пишува "Син с'м на родители б'лгари, чувствал с'м се и усештал б'лгарин" а во моментото го тачат како голем политичар. Ами Михаjло Апостолски? Татко му во подобна молба до бугарскиот воен министер пишува истото, за да биде ослободен од италиански лагор, а сега има Воена академиjа и Орден на негово име - и тоj голем македонец. Затоа требе да чита внимателно историjта, како се има предвид тогавашната политичка состоjба. Ако се чита внимателно, ке се разбере, дека автономна Македониjа е истото со автономна Источна Румелиjа - истата идеjа, истиот модел, истите организации коишто се подпомагале ова начинание. (например Комитетите "Единство")







Стрелецот,а што мислиш ти???


На кои Македонци мислел апостол Павле во своето Евангелие?

Прочитај го неговото Евангелие и ќе видиш дека поимите:Македонија,Македонец,Македонци,неколкупати се спомнати во Новиот Завет и тоа како одделна целина од Грците(Елините)?

Што мислиш ти по тоа прашање?
 
Убаво си знаете вие, ама слепоста е страшна работа. Како прво нели имавте 17 теории кои сте и што сте. Добро не е важно тоа.
Вашата криза на идентитет и исфрустрираност завзема загрижувачки пропорции што треба да се третираат. Доаѓате на македонски форуми , се перегистрирате по 50 пати за да не убедувате нас. Тоа ако не е несигурност и фрустрација, не знам што е.

Ова е извадок изгледа од некоја книга и го имаше во документарец за Егејците. Класична Бугарска-Грчка лажга. И двете нации сакаат да не постоат Македонците како народ на просториве. Три чисти немате :helou:
КОПЕЛЕ, ако беше до мене, бих те хванал за гр'цмулја и бих стискал додека...
Целијат свјат знае за гр'цката цивилизација и св'рзва с'временна Г'рција с неја.
Но този свјат не знае ужасјаваштите факти за геноцида над нашите родове,
проведен от г'рците.
Оште по-т'жното е, че и вие не знаете.

Но зашто да отиваме по-далече. В самата Б'лгарија голјамата част от хората не знајат.
 
КОПЕЛЕ, ако беше до мене, бих те хванал за гр'цмулја и бих стискал додека...
Целијат свјат знае за гр'цката цивилизација и св'рзва с'временна Г'рција с неја.
Но този свјат не знае ужасјаваштите факти за геноцида над нашите родове,
проведен от г'рците.
Оште по-т'жното е, че и вие не знаете.

Но зашто да отиваме по-далече. В самата Б'лгарија голјамата част от хората не знајат.

Што се однесува до мене, слободно можат админите да те пратат во вечните ловишта..на форумов.
 
Истото, ако не и повеке е да нарекуваш некого "татарин", "чуваш" и "монгол". Не за друго, а заштото целта е навреда. Иначе татарите во Република Татарстан са нормални луге, които со гордост се нарекуват Татари. При вас е масово използвана навреда, за което е редно да има БАН!!!
А во Бугариjа "копеле" се користи и като жаргонен израз, нешто слично на "пич", "брато" и тем подобни.
 
А моето прашанье е:
Каде се децата бегалци од Пиринска Македониjа?
Ако Вардарска беше идеалот на сите македонци и ако во Пиринска има угнетуванье,масакри,негиранье,притисок...зошто лугето таму не бараа македонски пасоши, па да емигрираат во слободниот дел?
Грциja и Бугариjа имат окупирани делови од Македониjа; од Грциjа има илjади бегалци;каде се тие од Пиринско?


Пријателе, немој да мислисш дека Пиринска Македонија не е окупирана. Тоа дека ти не знаеш че има борба против Бугарите тамо не значи тека таква борба нема. Не можеш да си представиш колку бегалци има од Пиринот по цел свет, а и во Р. Македонија. Пошто не си запознат со фактите подоле ќе ти постирам дел од книгата „ Кој ја фалшифицира историјата„ на Георги Радулов. Човек Пиринец и мачен за Македонската идеја од Бугарите. Во цитатот добро можеш да го проследиш поголем дел од борбата на Македонците во Пиринско против Бугарската окупација. Пријатно читање:


Само слјап човек не би видјал радостта на македонците, че нај после, през 1944 г. се е ос'штествила мечтата на нај-свидните македонски синове – свободна Македонија. Мисли, като “југославските комунисти с терор и насилие ште приложат нај-реакционните идеи на ср'бската шовинистична политичес- ка мис'л – идеите на Новакович, Цвиич, Белич”, са далеч от истината. Ако југославските комунисти не бјаха допуснали с'здаването на Р. Македонија, сега, Вие, г-н професоре, нјамаше да имате тема за изјава, заштото поне 90% от македонците в Р. Македонија, штјаха да са с'рби, така както голјама част от македонците, власите, г'рците в Б'лгарија днес са б'лгари, както се пос'рбиха голјама част от б'лгарите в Западните покрајнини. Б'лгарските комунисти бјаха едни от нај-грубите и нај-верни на Сталин. Те насилствено писаха македонците в Б'лгарија като б'лгари. Помаците - с'што. Смениха им имената. Опитаха се да б'лгаризират етническите турци. Надјаваме се, че всеки интелигентен човек може да направи с'поставка между политиката провеждана от југославските и б'лгарските комунисти. А зашто м'лчите за македонците тероризирани в Б'лгарија? Тук с'што има избити македонци, а и много лежали в затворите. Зашто не кажете, че както б'лгарските фашисти избиваха нај-добрите македонски патриоти, като Н. Вапцаров, А. Попов, Н. Парапунов и много други, така б'лгарските комунисти, к'м които се числите и Вие, г-н професоре, избиваха нај-достојните македонски синове, като сподвижниците на Герасим Тодоров (прочетете книгата “Македонија мојата опора” на един от малкото останали живи негови другари). Много честни македонци гниха по б'лгарските затвори, заштото искаха независима Македонија, с'што както своите с'народници от Вардарска и Егејска Македонија. Младежи от Неврокоп (Г.Делчев) започват да работјат за таја цел. Оште през 1945 за кратко са арестувани Георги Сотиров Дукимов и Тодор Атанасов Солаков. През следваштата година те с'здават патриотична организација. На учредителното с'биране в дома на Георги Иванов поп Ангелов прис'стват около 15 човека [Дуки- мов, Г., Един живот една идеја]. Членовете на организацијата работјат за изјаснјаване на населението като македонско, при пребројаването. Искат независима Македонија или Балканска федерација, а не прис'единјаване на Пиринска Македонија к'м југославија. Започват да издават в гимназијата стенвестници “Македонска мис'л” и “Илинденски лист”. Статиите са нај-вече от Иван Парасков, Марин Варадев, Георги Дарев и др. Започват да с'бират ор'жие. Готови са да се жертват за Македонија. Д'ржавна сигурност (ДС), којато е арестувала през 1945 г. Георги Жерев, го освобождава, но го вербува за свој агент. Тој влиза в организацијата и предава всичко на Костадин Кехајов (Бакото) - служител от ДС. На 20.04.1946 г. членовете на нелегалната организација са арестувани. Македонски патриот от милицијата (Ангел Каратанев) предупреждава патриотите, но е к'сно. Милицијата е блокирала града [Дукимов, цит. дело].
През пролетта на 1947 г. в јужен Пирин се појавјава нелегална група, водена от Иван Давков от Светиврачка (Санданска) околија. В'ор'жената чета се бори за освобождение на Македонија [Пелтеков, А. Тешово.2001]. В неја се знае, че са влизали оште Костадин Соколов от гр. Неврокоп (Гоце делчев) и едно момче от с. Голешово, Светиврачко, чието име ни остана неизвестно. К'м четата от с. Тешово се прис'единјават Васил Петров Киримов, секретар на четата, Илија Савов Шушутев и Борис Ат. Кирпиев. Знае се, че четата е имала над 40 пушки. За да се прис'единјат к'м четата нјаколко затворници бјагат от Неврокопскија затвор. Всички те са избити, в това число и овчари от с. Тешово. На различен срок са ос'дени помагачите на четата. Официално властите казват, че е разбита банда борешта се за “независима Македонија под американски протекторат”, че са хора на Иван Михаилов.
През 1948 г. в Пирина излизат Герасим Тодоров, Георги Сучев (от с. Горна Белица, Светиврачко), Крум Солунов от с. Оштава, Светиврачко и оште десетки други. Те се борјат за независима Македонија. Комунистическата власт хв'рлја срешту тјах војска и милиција. Ето равносметката: осем обесени, трима живи изгорени в планината на с. Плоски, двама убити при засада, трима самоубили се (Г.Сучев, 23.03.1948 ), четирма изм'чвани до см'рт за изтр'гване на л'жливи признанија, а след това намушквани с ножове докато душите им излезнат, един застрелјан “при опит за бјагство”, един умрјал по време на следствието от “милувките” на следователите, осемдесет и четирма ос'дени на различни срокове затвор [Монев, Крум, Македонија мојата опора, с.12].
За да б'дат мразени от населението б'лгарските власти представјат борците за независима Македонија като михаи- ловисти. За с'жаление този похват се използва не само в Б'лгарија, но и в Р. Македонија. Това с'што дава в'зможност на враговете на Македонија днес да изопачават истината. М. Милотинова в'в филма си ги представи като борци срешту македонизма. Ако не беше останал жив Крум Солунов, така и нјамаше да знаем, че отрјад'т на Герасим Тодоров е от македонски патриоти.
След развалјането на отношенијата между Б'лгарија и југославија пострадват и много комунисти, македонски патриоти. В'в вр'зка с процеса “Трајчо Костов” са ос'дени Иван Масларов от јакоруда, Васил Ивановски и др. По-к'сно е подгонен Георги Мадолев, един от нај-интелигентните партиза- ни в П.Македонија. Тој е принуден, на V-тија конгрес на БКП, да си направи “самокритика” за својата промакедонска позиција. При особени обстојателства 1949 г. загива зам.командир'т на Неврокопскија партизански отрјад – Благој Джугданов. Официалното објаснение на властите е, че прострелването му е станало по невнимание. Но неговите близки бјаха убедени, че е убит нарочно, заради македонските му в'згледи. Неговијат убиец по-к'сно е генерал от Д'ржавна сигурност. Измежду населението се шушукаше, че на см'рт е бил ос'ден и друг македонски патриот от Г. Делчев - Данелов.
Интересна е с'дбата на Герман Петров Христов (Дамовски). Взел участие в Гражданската војна в Г'рција, след војната тој е објавен от ГКП и БКП за титовист и е с'ден, както в Полша, така и В Б'лгарија. Неговијат грјах е, че отстојавал македонската си принадлежност.
В периода между 1950 и 1960 г. на много места в Пиринска Македонија са с'здадени македонски патриотични организации. Те в'зникват главно в средните училишта. Б'лгарските тајни служби успјават да ги разкријат. Младежите са затварјани, бити и значителна част от тјах ос'дени на затвор. Всички са изклјучени от училиште.
През 1957 г. е разкрита младежката организација борешта се за освобождението на Македонија в гимназијата в гр. Разлог начело с Георги Големеов. В тази младежка организација влизат оште Георги Попатанасов, Борис Прегьов и др. Учениците са изклјучени от гимназијата, с право да се запишат в други гимназии, изв'н Пиринска Македонија.
Младежката организација борешта се за освобождение на Македонија в Горскија техникум в гр. Банско е разкрита през јуни 1957 г. Арестувани са Илија Чиликов от с. Спанчово, Васил Влахов, Кр'стьо Папазов, Владимир Коцалов, Владимир Коцинков - отличник (от с.Садово, Гоцеделчевско), Недјалка Ламбрева, Спас Галчев отличник на класа и комсомолски секретар, Станке Домозетски от с. Крупник, Елисавета Домозетска, Борис јанчев, Стојан Герчев. На 5 години затвор е ос'ден Илија Чиликов, 3 години - Станке Домозетски, на 1 година - Кр'стьо Папазов. Всички са изклјучени от училиште.
На следваштата година в Разлог е разкрита нова македонска организација. Според обвинителнија акт, през пролетта на 1958 г. Георги јорданов Попатанасов, замислја да с'здаде нелегална организација, којато чрез в'ор'жена борба да освободи Македонија. Ревностен с'ратник на Попатанасов е Борис Самуилов Прегьов, с'што от с. Елешница, Разложко. Привлечени са оште Иван Борисов Дивизиев от с. Елешница, по това време ученик в гимназијата в гр. Симитли, Мирчо Митев Драганчев от с.Ораново, Благоевградско и Иван Духарски от Симитли. На 01.09.1958 г. Г. Попатанасов и Прегьов са арестувани и разследвани. И двамата се д'ржат достојно. Зам. окр'жнијат прокурор Мирчо Лазаров ос'жда (10.11.1958 г.) за това, че “са образували група, којато си поставила за цел с'барјане на народодемократичната власт в Балгоевградски окр'г” и “се приготовлјавали да излезат през границата на страната, отивајки в југославија, без разрешението на национал- ните органи на властта”, Попатанасов на 5 години затвор, като неп'лнолетен, а Прегьов на 10 г. затвор. Като вештествени доказателства по делото са приложени: “Характеристиките на обвинјаемите и книгата “Македонија - минали и нови борби”.
 
В б'лгарските затвори излежават прис'ди Стојан Георгиев, Сократ Маркилев, Иван Тимчев, јордан Костадинов, Иван Георгиев Биков и Борис Борисов Арабаджиев и много други. Много са в'дворени на местожителство далеко от П. Македонија, като Костадин Франгов и др. И. Биков и Б. Арабаджиев са основали младежка организација в с. Самуилово, Петричко. ДС е по следите им. През април 1957 г. двамата заедно с други младежи от селото са арестувани и бити в Милицијата. Младежите не се изплашват и прод'лжават да разпространјават листовки написани на р'ка. На черната д'ска в училиштето написали “В'н б'лгарите от Македонија”. Разпространили листовки с'с следното с'д'ржание: “Или обединение чрез мир или кр'в ште се лее”, “Да се вдигнем на борба за обединение на Македонија”. За тази си дејност И. Биков е ос'ден на 3 години лишаване от свобода, 2000 лв. глоба и лишаване от граждански права за 5 г. Б. Арабаджиев е ос'ден на 1 г. и 6 месеца лишаване от свобода. Другите техни сподвижници са оправдани.
1960 г. е разкрита македонска организација сред учениците от училиштата в Благоевград. Изклјучени са много ученици.
Пролетта на 1964 г. патриотично настроени македонски студенти в Софија искат да организират землјаческа вечер. Поискват това да стане в Македонскија дом. Отказват им. Тогава те издејстват вечерта да се проведе в студентскија стол на 4-ти километ'р. Т'ржеството се провежда на 06.03.1964 г. Пејат се патриотични песни. Декламират се стихове от Вапцаров и стихове на македонски. Пее се македонскијат химн. На сутринта в 6 ч. е арестуван Стојан Панделиев Димитров от с.Кулата, Петричко. На 12 мај е зад'ржан и К. Ангов. Зад'ржани са с'што Лјубен Вангелов Киров, Стојан Керимидчиев и Лазар Сучев. На процеса с'стојал се на 08. јуни (или јули) са ос'дени само Стојан, Лјубен и Стојан Керимидчиев по на 5 и 3 години. Изпратени са в Старозагорскија затвор. Стојан Панделиев е говорител на македонската емисија на радио Софија. След освобождаването му от затвора, властите го карат да напише антимакедонска статија, за да остане на работа.. Отказава. За него работа, като интелектуалец, в Б'лгарија нјама. Отива на работа като работник в Металургичнија комбинат “Кремиковци”.
Строго се преследват интелектуалците в които се с'мнјават, че могат да пишат в'рху македонската тематика. Прет'рсвана е квартирата на Г. Попатанасов (1972 г.).
Един голјам македонски патриот – Павел Дувалевски от Е. Македонија – ос'ждан на см'рт, от немците, като антифашист и от гр'цкото кралско правителство, член на Гр'цката комунистическа партија и на БКП, е затворен за тримесеца от б'лгарските комунисти, без прис'да, само заштото е носел македонска литература, при идване от Р. Македонија.
Философ'т Костадин Иванов Георгиев, преподавател в'в Висшија минно-геоложки институт, виждајки изопачаването на фактите в б'лгарската историческа литература, решава да напише труд с работно заглавие “В'рху нјакој аспекти на великоб'лгарскија шовиниз'м”. Тој е улеснен в това си начинание, заштото, готвејки докторската си работа, има дост'п до специалните фондове на Националната библиотека. Привилегија, којато, потова време, се дава на малцина. След известно време труд'т, в чернова, е оформен, но и Д'ржавна сигурност вече знае за него. Знае с'што, че Георгиев има намерение да изнесе труд'т си за издаване в југославија. штатни и нештатни нејни агенти го следјат навсјак'де - в библиотеката, по време на лекции и упражненија, в к'шти. Два п'ти правјат обиск на дома му без негово знание. Правјат и официален обиск. Не могат да откријат труда, но са сигурни, че го има. Георгиев е уволнен от работа, т'ј като “пројавјава подчертан интерес по т.нар. “Македонски в'прос” и пред доносчика “Стојанов” нееднократно е заст'пвал “скопската” теза за с'штествуването на “македонско малцинство” в Б'лгарија”. [Данните са взети от дело N25386 на ДС, предоставено от К.Георгиев]. Уволнена е от работа и с'пругата му, којато е доктор по философија и член на БКП. Семејството му остава без работа и се изд'ржа от родителите им. И както му казват пријатели: “Имал си к'смет, че всичко това се е случило през 1986 г., по времето на перестројката, заштото ако е било по-рано, не знаем колко години штеше да гниеш в затвора”. ште добавја, че след свалјането на тоталитарнија режим в Б'лгарија, К. Георгиев беше в'рнат на работа и отново уволнен под претекст, че за него нјама подходјашта учебна дисциплина в университета. Това не отговарја на истината.
Значителна част от тези светли умове, за да б'дат ненавиждани от народа, бјаха представјани като ср'бски шпиони, та днес такива като Вас, г-н професоре, използват тази фалшификација, за нови фалшификации. Представјат македонски патриоти като борци за б'лгарштината. Прочетете по този в'прос, както цитирана книга на К. Монев, така и малката книжка на Дукимов, Георги С. Една идеја един живот. Спомени за п'рвија македонски процес в Пиринскија дјал на Македонија. гр. Гоце Делчев, 1999. Об'рнете внимание, че тези хора се борјат за независима Македонија, когато според б'лгарските историци има насилствено македонизиране на б'лгари в Македонија.
С идването на “демокрацијата” положението малко се промени, но гоненето на македонците прод'лжава. Години наред полицијата бие македонците отивашти да положат цветја на гроба на нашија национален герој јане Сандански. Има пок'ртителни картини. Иван Кошкодеров, македонски патриот, на младини писал стихове за Македонија, но в напреднала в'зраст инвалид, тр'гнал да положи цветја с москвича си, означен с номер за собственост на инвалид. Полицијата го посрешта. Изваждат го насила от автомобила. Инвалид'т се подпира на корпуса на колата си, а полицијата удрја ли удрја сакатијат човек с палките по-главата, по г'рба, к'дето свари. С болните си р'це, горкијат човек не е в с'стојание да предпази главата си. Едва ли има по света демократична д'ржава, в којато да се наказва жестоко поднасјането на цветја на гроба на тачен починал?
На 25.05 1991 г. македонци с'бират подписка за своите национални права. Полицијата на “демократична” Б'лгарија ги подгонва. Хваштат Иван Котев и удрјат главата му в тротоара. На Кирил Иванов едва не избиват едното му око. Бити са оште јордан Костадинов, Кирил Тилев. За случаја нјакои от битите са освидетелствувани от лекари. На колко македонци отнеха задграничните паспорти, т.е. отнеха едно от гражданските им права? Вие да сте видели да са дали на македонец трибуна по телевизијата или вестниците да се заштити след като е бил оплјут? В “демократична” Б'лгарија нјама такова нешто.
Само човек нјамашт представја от нештата може да тв'рди “Е, има неколкостотин потомци на власи, преселили се от Егејска Македонија в Б'лгарија, објавили се неотдавна за “македонци” и обединили се в ОМО “Илинден”. За с'жаление те ште б'дат такива, докато Белград, а напослед'к и Атина плаштат да б'дат “македонци”. Ето впрочем чудесен пример как една националност може да се прев'рне в професија”. Г-н професоре, Вие сте прав, само, че адрес'т е сгрешен. Македонскијат произход е професија само за онези, които се продадоха на с'седните д'ржави. От около сто години на б'лгарска јасла е зачислена една агитка, којато в по-далечното минало, по пор'чка на б'лгарските власти, пише мемоари, протести, в'званија и т.п., до международни организации, правителства, видни личности, великите сили и др. и ги запознаваше с положението на “б'лгарите” от Македонија. Објаснјаваше, че са под робство (което беше вјарно), и, че те се борјат да ги освободјат. Ама си стојаха в Софија. Заштото, както чудесно ги иронизира А. Лондр, “Те са естети, а по границата има мрежи от бодлива тел, и ште си ск'сат панталоните” (Londres, Albert. Les Comitadjis. Le Serpent a plumes Editions, Paris, 1997). Та вместо да се борјат с враговете на Македонија, те избиха цвета на македонците в П. Македонија и македонската емиграција в Б'лгарија. Европејските интелектуалци разобличиха категорично тјахната демагогија, зајавјавајки: “от трите части на Македонија, нај-нештастната, нај-угнетената е тази, којато е прис'единена к'м Б'лгарија” (А. Барбјус. В заштита на Македонија, Виена, 1929, с.49). Днес отново има организација, “в'трешна” и “револјуционна”, којато ште освобождава поробените македонци. Само, че не тези в Егејска Македонија, а тези в Р. Македонија?! Както вижда читателјат и тези “револјуционери” са “естети”?!
В Б'лгарија декларираштите се като македонци, може да считате, като нај-достојната част от населението на Македонија. Да си македонец в Б'лгарија никак не е лесно и само чисти хора могат да го декларират. Това се признава и от нјакои доблестни б'лгари (Андреј Рајчев, Андреј Пантев, в. Сега, 17 јуни, 1999). Ако сред ОМО има нечистивци, това са само внедрените от б'лгарските тајни служби. Но кажете сред кој народ мекеретата са свестни хора? Вече години наред се чака македонците да направјат Б'лгарија, нешто което да ги компрометира. Слава Богу до сега се опазихме.
По отношение на “послеслов”-а, ште кажем, че на в'проса “ВјаРНО ЛИ Е НАПИСАНОТО”?, категорично зајавјаваме: НЕ Е ВјаРНО! Надјаваме се това да е станало јасно и на непредубеденија читател. што се отнасја до парите, които сме взели от С'рбија и Г'рција, за тази книга, ште Ви пожелаем: колкото сме взели, толкова бели дни да имате!
На последните страници се показват документи, главно икони. Под тјах пише, че надписите са на б'лгарски език. Това не е вјарно. Надписите са на Ц'рковно-славјански. Г-н професоре, отидете по-северно от Македонија и вие ште видите, че и там иконите са написани на с'штија език. На с'штија език са надписите на иконите в Украјна, Русија, Беларус, надјаваме се, че не считате народа там за б'лгарски. Показвате икони с лика на Св. Иван Рилски и внушавате на читателја, че македонците тачат именно него, заштото е “б'лгарскија национален светец”, но не показвате писмото от 18 в. на монасите от Рилскија манастир до рускијат император, в което те казват, че пишат от Македонија. Така, че поне териториално, в миналото, Св. Иван Рилски са го считали от Македонија. јалова Ви е пропагандата, г-н професоре. Св. Сава е ср'бски светец, брат на ср'бскија крал и Вие го виждате с'што иконографисан в много ц'ркви и манастири в Македонија. Този, којто има очи да гледа ште види в с'штите свети места иконите на Св.Константин (римски император, с'здателја на Византија) и Елена. ште види, сигурно в'в всички македонски ц'ркви, иконата на Св. Димит'р Солунски, којто македонците са почитали, като убиец (чрез р'ката на Манаст'р) на цар Калојан и така са го иконографисали. Антиб'лгарски пропаганден ефект има и надпис'т на подарената на охридскија архиепископ плаштеница от император Андроник Палеолог. По с'штото време (1292 г.) Б'лгарија има патриарх в Т'рново. Ако ставаше дума за един и с'шти народ и една и с'шта ц'рква, Андроник Палеолог би подарил плаштеницата на по-старшија в иерархијата? Ништо ли не Ви смуштава, громителју, на македонските историци?
ште отбележим нешто, според нас особено важно. Не ни тикајте документи от времето, когато в част от македонските ц'ркви и училишта служат хора на Б'лгарската екзархија. Тја е една б'лгарска пропагандна институција и нејните документи са б'лгарски, а не македонски. Те нјамат доказателствена стојност. В гр'цките и ср'бски училишта и ц'ркви документите с'што не са македонски. Ето оценката на Екзархијата дадена от неин служител от Македонија - големијат наш родолјубец Теодоси Скопски, един от нај-просветените македонци на 19 в. В писмо до г. Дионисиј (от 22.06.1891 г.) тој пише пише: “Христос проповјадваше лјубов между хората и за неја отиде на кр'ста, а ние хората, в името на с'штата Христова лјубов, и с Неговија нај-свет символ - Кр'ст'т, шириме между хората нај-голјама омраза и ги потискаме духовно и национално, убеждаваме ги, че им правиме добро. Така и нашата света Екзархија начело с Блаженија екзарх јосиф, прави всичко в'зможно да го убеди добријат македонски народ, че му мисли доброто, че се грижи за неговото настојаште и б'деште и че иска да го извади от т'мата на националната неос'знатост и от него да с'здаде с'знателни б'лгари. А не трјабва да те убеждавам, премили брате во Христа, че светата наша Екзархија с'с својата ц'рковна и просветна дејност, изв'ршва вс'штност нај-мизерната задача тук в Македонија, взема името на един народ и го заменја с друго, взема му мајчинија език и го заменја с чужд. Изземва му всички национални белези и ги заменја с чужди, само за да осигури на своето правителство и на своите чорбаджии да си проширјат т'рговијата на чужда територија. Как ште го наречеш това, драги брате, ако не робство по-страшно от турското? Турците взимат имота и живота на рајата, но не посјагат на нејнија дух. Те уништожават тјалото, но почитат душата. А нашата света Екзархија убива това другото, постојанното. Това ли е братско христијанско отношение”.



Еве тка ти има факти, номера на дела , аи са оспори ми дека тоа не е верно. Дека не се живели тие луге во Пиринот и дека не биле казнети.
 
Што се однесува до мене, слободно можат админите да те пратат во вечните ловишта..на форумов.
Да, може и да ме банират, заради проповјадване на истината.
Но преди това искам да се об'рна к'м своите с'народници от Македонија.
Да оставим сега в'проса дали аз с'м македонец или те са б'лгари.
Важното е, че нашите прадјадовци умираха заедно за една идеја.

Вие, по-в'зрастните, помислете за децата и внуците си.
А вие, младите, знајте, че д'ржите с'дбата на нашија регион в р'цете си.
От вас зависи иднината му.
След началото на 90 -те години на Балканите има непрек'снато нараствашта активност
на различни организации.
В Косово и Македонија по инициатива на панислјамистки и фундаменталистки централи
започна насаждане на национализ'м и панислјамистка идеологија.

Новите идеолози решиха да използват етнонационалното противопоставјане ,
което доведе до прекројаване на политическата карта на Балканите,
с'проводено с разпад на д'ржавности и в'ор'жени ст'лкновенија.


Тук нјакои снизхозително се усмихват на призивите на omopirin ,
а други откровено му симпатизират и пригласјат.

К'са е, за с'жаление човешката памет.
Кој ли си спомнја за това, което стори другарја Тито през 1974 г.,
предоставјајки широка автономија на Косово и Метохија.
Назначена бе нова администрација, а ср'бското население постепенно
бе изтласкано от свештената ср'бска земја.


Всеки, којто дојде на този форум ште констатира, че вие живеете с миналото,
робувате на национализма и македонизма. Крајно време е нјакои да разберат,
че патриотиз'м и национализ'м са с'всем различни нешта.
Крајно време е да извадјат главите си от пјас'ка и да погледнат истината.


В Б'лгарија Конституцијата утв'рждава нејната неделимост и цјалост.
Не се допускат автономни териториални образуванија;
Забранјават се организации , работешти срешту единството на нацијата.

В нашата страна етноконфесионални конфликти могат да б'дат само привнесени отв'н.
Ние, обикновените хора, ште се противопоставим по всјакак'в начин на подобни тенденции.

Така че партија от типа на ОМО-Илинден Пирин нјама мјасто в нашето политическо пространство.

Достат'чно е, че се допусна от прохождашти и невежи политици навремето
да б'де регистрирана ДПС. Втора грешка не бива да б'де допусната.
Заштото онези, които идват след нас нјама да ни го простјат...
 
Dodeka da se logiras kako drug Tatar eve ti eden sajt kaj sto mozes poveke da citas za vasata demokratija,za OMO i za uste mnogu drugi nesta,za poveke daj eden klik OVDE
 
Така че партија от типа на ОМО-Илинден Пирин нјама мјасто в нашето политическо пространство.



Дали верно а ? Еве ти едно пресно писмо да погледнеш :vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:











Си среќен сега ? незнам за тебе, ама јас ке славам вечерва. наздравје !
 
Dodeka da se logiras kako drug Tatar eve ti eden sajt kaj sto mozes poveke da citas za vasata demokratija,za OMO i za uste mnogu drugi nesta,za poveke daj eden klik OVDE
Абе ти не разбра ли, че аз живеја сред омовци.
Нема нужда да читам како напишал некој, оти са ми пред очите.
Човешката глупост е безкрајна.
 
Дали верно а ? Еве ти едно пресно писмо да погледнеш
Си среќен сега ? незнам за тебе, ама јас ке славам вечерва. наздравје !
Народ'т казва, че нај-добре се смее онзи, којто се смее последен...
 
Одлични постови omopirin . Ако има уште слободно пуштај.

До кого се обраќа Ѓ.Радулов во својот текст ?
До Боzо можеби ?!


П.С. Честитки за писмото од Европската Комисија и ја ќе мавнам една ракија во чест на ова.
 
Напишано од Bratot
Што се однесува до мене, слободно можат админите да те пратат во вечните ловишта..на форумов

Брате, адмите пуснаа повеке слобода и личното и националното навредувне намале. Сметам дека требува да се банират луге дека навредуват лично и национално. Според мен овој форум станува голем, мегународен. Ај со здраве на сите. Се извинувам ако некои сум навредил, ама ке утепам ако некои наруши сонот и безведноста ми на синот ми, дека е 50% МК и 50 % БГ.
 
Абе ти не разбра ли, че аз живеја сред омовци.
Нема нужда да читам како напишал некој, оти са ми пред очите.
Човешката глупост е безкрајна.

Dobro e stom pocna i sam da se citirash...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom