Golf VI GTI – 210 КС и 239 km/h!

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Возило за на патека, во кое не се прават компромиси.

Зошто според мене стандарден голф ГТИ не е баш тркачка машина ? Затоа што се направени компромиси за потрошувачка, удобност, дизајн, трајност... Кола во која внатре имаш ладилник за кока кола, сензори за дожд, навигација, клима уред, фенси пластики со хромирани елементи, воздушни перници, клима уреди и слични пекмези кои колата само ја отежнуваат за 200кг и само штетат на спортските перформанси на колата.. Кај тркачка кола го оптимизираш моторот да вади максимум на многу повисоки вртежи, без да те интересира потрошувачката, без да те интересира дали ќе издржи 500.000 км или без да те интересира дали на пумпата има 98 октанско гориво. Овие работи се многу разично поставени кај колите за трки. Такви коли во најголем дел од случаите нема да можат ни да се регистрираат за нормален пат, моторите траат по една сезона, потрошувачката е над 20 литри и тоа на 110 октански бензин, лерот е на 3000 вртежи, фактички се неупотребливи за секојдневна вожња...

Да упростам
Прегледај го приврзокот 40227

Прегледај го приврзокот 40228
do nekade si vo pravo do nekade ne
Imas razni klasi na trkacki koli FIA ima homologacii za tie klasi Na primer N klasa ti se standardni avtomobili so mali prepravki no tie moraat da imaat rollbar a so toa trpi enterierot no toa se nadoknaduva so tegovi moraat da imaat odredena tezina. I kako informacija site otkritija sto se vgraduvaat vo trkackite koli posle 3-4 godini vleguvaat vo sportskite avtomobili za prodazba eve ti i edna slika od Honda type-R koja ima i klima :pos2:

 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
do nekade si vo pravo do nekade ne
Imas razni klasi na trkacki koli FIA ima homologacii za tie klasi Na primer N klasa ti se standardni avtomobili so mali prepravki no tie moraat da imaat rollbar a so toa trpi enterierot no toa se nadoknaduva so tegovi moraat da imaat odredena tezina. I kako informacija site otkritija sto se vgraduvaat vo trkackite koli posle 3-4 godini vleguvaat vo sportskite avtomobili za prodazba eve ti i edna slika od Honda type-R koja ima i klima :pos2:

Очигледно не ја свати поентата на мојот пост што сакав да кажам со клима уредот, навигацијата и ладилникот за кока кола, па ајде ке правиме детски муабети од типот еве ти најдов тркачка кола со клима уред.

Не си во право, не се вградуваат теговите само за да се запазат стандардите туку и за да се воспостави рамномерен баланс на тежината за подобра тракција. И не си во право дека СИТЕ откритија влегуваат во серија како на пример што не влегоа во продажба тркачки коли со 6 тркала :pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:

Tyrrell600.jpg
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Очигледно не ја свати поентата на мојот пост што сакав да кажам со клима уредот, навигацијата и ладилникот за кока кола, па ајде ке правиме детски муабети од типот еве ти најдов тркачка кола со клима уред.

Не си во право, не се вградуваат теговите само за да се запазат стандардите туку и за да се воспостави рамномерен баланс на тежината за подобра тракција. И не си во право дека СИТЕ откритија влегуваат во серија како на пример што не влегоа во продажба тркачки коли со 6 тркала :pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2::pos2:

Прегледај го приврзокот 40233
Поентата ми беше дека и сериски автомобили се возат на трки со мали преправки за поголема безбедност. На трка не ти е потребен држач за чаши радио, навигација затоа тие места служат за ставање на сигурносна опрема и дополнителни прекидачи (за константно уклучена перка, За резервната пумпа за гориво, за системот за гаснење пожар за склопката за гаснење на струјата на колата поврзана со систем за гаснење надвор од возилото) Работите кој ти се непотребни за трка ги вадиш но ставаш други. Според фиа имаш точно одреден место за поставување на тегови тоа најчесто е на место на сувозачкото седиште до боцата за гаснење на пожар и тие тегови се со една цел постигнување на еднаква тежина на сите автомобили и има мало одстапување +/- 500 грама ако си над или помалце од тоа паѓаш на протест и можеш да добиеш суспензија. Ова ти го кажувам од искуство сум работел на вакви возила . А заборавив да кажам дека во многу случаеви во N класа и А класа се возат гуми со DOT сертификат не сликови.

И сигурно нема да ставаат F-duct или такви слични работи во сериски автомобил лошо се изразив со тоа сите откритија :D ама доста голем број работи наоѓаат примена во сериски автомобили.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom