B_O_K_I
RACING maniac
- Член од
- 30 април 2008
- Мислења
- 1.931
- Поени од реакции
- 725
do nekade si vo pravo do nekade neВозило за на патека, во кое не се прават компромиси.
Зошто според мене стандарден голф ГТИ не е баш тркачка машина ? Затоа што се направени компромиси за потрошувачка, удобност, дизајн, трајност... Кола во која внатре имаш ладилник за кока кола, сензори за дожд, навигација, клима уред, фенси пластики со хромирани елементи, воздушни перници, клима уреди и слични пекмези кои колата само ја отежнуваат за 200кг и само штетат на спортските перформанси на колата.. Кај тркачка кола го оптимизираш моторот да вади максимум на многу повисоки вртежи, без да те интересира потрошувачката, без да те интересира дали ќе издржи 500.000 км или без да те интересира дали на пумпата има 98 октанско гориво. Овие работи се многу разично поставени кај колите за трки. Такви коли во најголем дел од случаите нема да можат ни да се регистрираат за нормален пат, моторите траат по една сезона, потрошувачката е над 20 литри и тоа на 110 октански бензин, лерот е на 3000 вртежи, фактички се неупотребливи за секојдневна вожња...
Да упростам
Прегледај го приврзокот 40227
Прегледај го приврзокот 40228
Imas razni klasi na trkacki koli FIA ima homologacii za tie klasi Na primer N klasa ti se standardni avtomobili so mali prepravki no tie moraat da imaat rollbar a so toa trpi enterierot no toa se nadoknaduva so tegovi moraat da imaat odredena tezina. I kako informacija site otkritija sto se vgraduvaat vo trkackite koli posle 3-4 godini vleguvaat vo sportskite avtomobili za prodazba eve ti i edna slika od Honda type-R koja ima i klima :pos2: