Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Имали некој информација кога ќе дојде тој пакет во Струмица.???
Баш ме интересира има ли на форумов некој вработен во ОнНЕТ? :raz:
Ако има ондак дај бре отворете еден форум лично и сопствено на ОнНЕТ па поштено сите да си ги наредиме проблемите, а и ако има некој да ве фали па и нек ве пофали тамо.
Мое мислење е дека секоја озбилна фирма треба да има барем таков некој форум каде ако ништо друго има техничка поддршка.
Не сум вработен во ОН НЕТ ,само ти случајно да не работиш во телеком се шегувам.Мислам претходно во самиот почеток ДА имаа проблеми но сега се е средено и нема потреба од нешто да пишувам што не е така бидејки навистина ама баш никаква корист неам доколку кажам нешто што е лага
Добра идеја. Ова фали не само за оннет, туку и за фирми (во ит секторот) кои добро котираат во продажбата на ит опрема, а немаат ниту интернет страна. Но за оннет тешко да ќе се оствари во скоро време затоа што немаат ниту телефонска асална поддршка, ниту поддршка со екипи. Еве пред некој ден неделава ми се јавија да прашаат за налогот што сум го дал уште од пред пола месец. Пола месец, тоа е премногу. Замисли форум или FaQ страна на нивен сајт, дали и колку некој би ја одржувал и одговарал, а не е проблем од техничка, додека се на телефон да одговараат и онлајн. за телеком не знам како е, дали имаат.Хахаха, не баце не работам у Телеком, далеку сум многу од тој бизнис. Ете вчера рецимо повторно ми паѓаше конекцијата и многу слаб проток имаше.....ХАОС ИН ЛАОС. Идејата ми беше ОнНЕТ да си отворат свој форум каде нивни техничари би одговарале на прашања и би давале техничка подршка. Истовремено на тој начин ќе имаат подобар увид во тоа на што се жалат нивните корисници.
![]()
Солидно, солидно. На сите им препорачувам да си го симнат програмчево. Сто пато побрзо е со ова
![]()
Lurtz;2193403[B напиша:]Добра идеја. Ова фали не само за оннет, туку и за фирми (во ит секторот) кои добро котираат во продажбата на ит опрема, а немаат ниту интернет страна[/B]. Но за оннет тешко да ќе се оствари во скоро време затоа што немаат ниту телефонска асална поддршка, ниту поддршка со екипи. Еве пред некој ден неделава ми се јавија да прашаат за налогот што сум го дал уште од пред пола месец. Пола месец, тоа е премногу. Замисли форум или FaQ страна на нивен сајт, дали и колку некој би ја одржувал и одговарал, а не е проблем од техничка, додека се на телефон да одговараат и онлајн. за телеком не знам како е, дали имаат.
А сепак на оннет му треба вакво нешто.
Ја денес бев да префрлам на дуо екстрим...ми рекоа ќе ми се јавеле кај 5 март да ми кажат дека ми е пуштен...
И така...очекувам солиден интернет...има некој информации како е екстримот во Чаир?!
али сигурно има подобра брзина на отварање страни отколку што беше на соло 10, нели?Јас сум од Чаир,можам да ти кажам дека откога го решија проблемот со конектирањето интернетот е стварно добар,од добар торент вади максимум брзина често знае да оди и до 1300 кбпс од другите страни зависи од тоа колку корисници се конектирани,брзината на отварање страни е добра,можда ке осетиш мала разлика кога "сите" корисници се конектирани од 13.00 до 18.00 кога е гужва али не претставува проблем тоа,ретко паѓа нетот дури и неприметливо бидејки во рок од 2 минути се поправа,го нема оноа автоматско дисконект на 6 саати....што друго да ти кажам ако нешто сум испуштил нека допишат другите.За крај еве ти некој скриншот од брзината...
али сигурно има подобра брзина на отварање страни отколку што беше на соло 10, нели?
Инаку фала на иформациите
Еве и јас да се пофалам. Се решив и потпишав за Ектримов.... Ај нека ми е со среќа..Да дочекам побрзо...
Него пошто го пренесувам и стариот број, а забораив да прашам, па не ми се чека на она линијана зинфо центар...
Кој го плаќа пренесувањето. Јас или ОнНет...Нели пишуе бесплатно задржете го постојниот број... Ама ај јас да си прашам... Да не ми стигне после некоја цифра на сметката од Телеком или Он.нет.