Турција

  • Креатор на темата Креатор на темата @cool@
  • Време на започнување Време на започнување
Статус
Затворена за нови мислења.
А јас да ти кажам оти тресеш зелени.
Турција произведува оружје за САД.Врати се една страна поназад ти кажав дека ке произведува делови за ф-35.Новата ХК-416 која здравје ке биде и следната пушка на САД веќе е во вооружувањето и се произведува во Турција....(примери тон...)
На индија и продава оружје.
Со велика британија може да влезе во војна комотно без око да и трепне.

Тактички бомбардер???????Те молам скокни го делов со стратегиски тактички и останата поделба.Не ти оди.

За останативе оружја дали знаеш ти како овие оружја и во која доктрина се вклопуваат?Очигледно дека слабо ти оди.Не навлегувај во води кои очигледно не ти се јасни.

Heidrich, во грешка си. Силата на Турциja не е во вооружението, ни во економиjaта. Америка ако сопре фондовите ке изумрат за година и ке доjдат муджахидините на власт со шериатот. Силата j е во народот. Толку силен психички, толку националистички и толку фанатичен народ нема, поверуваj.
Сите след Одрин наваму па до Лондон сме ништо. Не можат да разберат, не се свестни, каде оди ЕУ со приемането на Турциja.
 
da turcija e KOINVESTITOR vo proektot F-35 A NE PROIZVODITEL

ne moze da veruvame deka deka turcija zavisi od SAD toa e non-sens nemoj taka
turcija ke bide regionalen lider narednive 20 i fazla godini a ako ne bese silata vo vooruzuvanjeto nie nemase da imame maka od Grcite(oti ke vrijat li ako im fufka od nas)
TURCIJA IMA KEMAL ATATURK ima nesto vgradeno vo narodot mnogu poveke otkolku ekstremistite
 
Heidrich, во грешка си. Силата на Турциja не е во вооружението, ни во економиjaта. Америка ако сопре фондовите ке изумрат за година и ке доjдат муджахидините на власт со шериатот. Силата j е во народот. Толку силен психички, толку националистички и толку фанатичен народ нема, поверуваj.
Сите след Одрин наваму па до Лондон сме ништо. Не можат да разберат, не се свестни, каде оди ЕУ со приемането на Турциja.



Србомани и бугарофили кога ќе коментирате нешто за Турција со аргументи треба тоа да го докажите а не со лупање:toe:
Амерка без Турција не ќе може да опстане во блискиот исток,тоа е докажано со факти,за некои работи не ги оправдувам турците ама не значи заради инает и љубомора да лупам без врска нешто против турците.
Јас турците ги симпатизирам само заради тоа што се нај големи пријатели на Македонија,за разлика од нашите соседи што и ден денес плукат све што е македонско.
И на крај да не заборавиме Турција е осма воена сила во светот,а со економијата се на 20 то место.
 
da turcija e KOINVESTITOR vo proektot F-35 A NE PROIZVODITEL
Ај малку поубаво читајте.
JSF CENTER FUSELAGE:
.... With the LOI, TAI becomes the second source for the F-35 Lightning II Center Fuselage.

Northrop Grumman, a principal member of the Lockheed Martin F-35 Lighting II Team, is responsible for designing and manufacturing of the center fuselage for F-35 aircraft. The number of center fuselages to be produced by TAI will be determined depending on the number of F-35s Turkey will procure and the number of F-35s to be produced worldwide. The LOI represents a potential value in excess of $3 billion.

Under the F-35 center fuselage production program, TAI will gain the following technological capabilities:

  • High precision advanced technology composite part production, high level digital integration between design and production period,
  • Robotic controlled drilling, cutting and integration processes,
  • Fiber placement techniques with automatic machining for sophisticated structures,
  • Composite and metal bonding techniques by using high technology,
  • Robotic controlled precise coating and painting applications,
  • High standard quality applications required for 5th generation fighter aircraft.

With the LOI, a strong strategic cooperation, which will last at least for 20 years, will be established between TAI and Northrop Grumman. This cooperation, to be initiated with Northrop Grumman, the prime contractor of the center fuselage of the F-35 Lightning II aircraft, is expected to be a long lasting and fruitful relationship that will lead to future programs.

The infrastructural investments that are being made at TAI for the JSF center fuselage production program, is believed to make TAI one of the few aerospace companies that have such capabilities.

Chosen for its best-value approach, TAI exemplifies the objective of Northrop Grumman and the entire F-35 team to bring unprecedented and innovative technologies to the armed forces. With the initiation of the production of the F-35 center fuselage at TAI’s facilities, TAI aims to become a worldwide center of excellence by upgrading its existing technology for the production of 5th generation combat aircraft.

JSF PYLON:
Under the System Development and Demonstration (SDD) Phase of JSF program, a Cooperation Agreement, regarding the manufacturing of air-to-ground pylon and realization of Qualification Fatigue Tests at TAI facilities, was signed with Marvin Engineering (MEC) Company, the prime contractor of F-35 aircraft pylon manufacturing and production on 5 July 2006.

Within the framework of the agreement, production of pylons and fuel tank adapters, which are necessary for the assembly of fuel tank on the pylon, as well as fatigue tests will be realized by TAI.
http://www.tai.com.tr/prog.aspx?contentDefID=49&page=___Programs__NONE_____AEROSTRUCTURE%20&%20SATELLITE__NONE_____JSF__PROGRAM__49


urkish companies begin to produce more critical parts for US F-35s


Monday, 24 November 2008 Since Turkey introduced a policy to boost its poor defense industry infrastructure in 2004 by taking concrete steps to reduce its dependence on imported defense technologies by 30 percent by 2011, there have been signs that the country may meet this target earlier than planned.

According to Defense Minister Vecdi Gönül, Turkey's share in the production of its defense products has now reached 41.1 percent. But it is not yet clear whether that figure represents the domestic manufacturing of high-tech defense equipment. Nevertheless, both Turkish and the Western defense industrialists say there have been visible improvements in the level of domestic production of defense equipment, though local production of high-tech products will take time and an increase in the resources allocated to Turkey's research and development (R&D) projects. According to data released by the Turkish Statistics Institute (TurkStat) on Nov. 13, Turkey's R&D expenditures totaled YTL 6.91 billion in 2007, representing just 0.007 percent of gross domestic product (GDP).



Meanwhile, Turkish companies’ increased involvement in the production of certain parts of the US-led F-35 Lightning II Joint Strike Fighter (JSF) program set a good example for how local businesses can succeed when they are encouraged by the state to develop local products in the highly sensitive defense sector, a Turkish defense source said. Turkey plans to buy 100 JSFs at a cost of around $10 billion. The planes are scheduled to enter Turkey’s inventory in 2015 and will replace its F-16 and F-4 fighters, which will be gradually phased out of use.


Gönül said recently that Turkish participation in the F-35 program has reached around $5.5 billion.



In the past several weeks, Turkish companies have begun to deliver or produce the parts for the JSFs under agreements signed earlier with both Lockheed Martin, the leading company in the production of F-35s, and with other companies playing a major role in their production.



Kale begins to produce sophisticated parts



Kale Aerospace, a Turkish company, has launched plants worth a total of $50 million in Tuzla, a suburb of İstanbul, to start the production of 300 different JSF parts. “Kale got the biggest order to produce sophisticated high-technology machinery for F-35s,” a Western defense industrialist close to the deal said.



Kale will begin the production F-35 wings, bodies and engines, said Osman Okyay, head of the Kale group’s Chemical Industries division, during the opening ceremony of a new facility on Nov. 16.



The only private aerospace company with 100 percent of its shares owned by domestic investors, Kale has transformed its ability to process sensitive metals for the aerospace sector through the production of parts for F-35s, he said.



The Kale group has also been manufacturing fuel pieces for JSF F135 engines for Pratt and Whitney as part of the JSF program under a $130 million deal it signed in 2006, in addition to the work share it got directly from Lockheed Martin. In addition, Kale Aerospace has been producing parts for Lockheed Martin GMLRS and ATACMS missile systems since 1997.



Gönül said during the opening ceremony of Kale’s Tuzla facility that it has not just been the companies with shares in the Foundation to Strengthen the Turkish Armed Forces (TSKGV), but also private sector companies that have begun to play a significant role in the creation of a national aviation infrastructure.



Meanwhile, Alp Aviation, a private Turkish company, has produced its first fan-rotor rear hub to be fitted on Pratt and Whitney F135 engines.



Tuncer Alpata, president of Alp Aviation, said during the delivery ceremony, held on Nov. 17, that the company had made a $4 million investment at its Eskişehir facilities in order to produce these new parts. Alp Aviation will also assign some work share to the country’s small and medium-sized enterprises (SMEs) as part of its offset programs, he said. The Turkish Undersecretariat for the Defense Industry (SSM) has long pursued a policy of directing work from offsets to SMEs to protect this sector from further impact from economic crises.



Industry and Trade Minister Zafer Çağlayan said on Nov. 17 that the government will give 12-month loans with zero interest to artisans, craftsmen and SMEs as part of its efforts to minimize the effects of the current global financial crisis. Çağlayan noted that the Small and Medium Industry Development Organization (KOSGEB) will extend financial support to small businesses with a further YTL 350 million in loans, stressing that the government was already supporting small businesses. “We recently approved giving $349 million in loans with zero interest to 3,584 exporters,” he added. Meanwhile, William Gostic, vice president of Pratt and Whitney, said during the recent delivery ceremony that the delivery represented a turning point both for the Turkish aviation industry, Alp Aviation and Pratt and Whitney.
http://www.turkses.com/index.php?option=com_content&task=view&id=5070&Itemid=26
И така натаму и така натаму.....
И дај во иднина ако може кога реплицирате на ова не чини ова чини напрајте мала споредба и понекое линкче ако ништо друго објаснете се.
Или во превод освен што ке произведуваат витални делови за сите модели на Ф-35 сите авиони наменети за Турција а најверојатно и за европските земји или некои од нив не бидат склопувани во ТАИ.
 
Heidrich, во грешка си. Силата на Турциja не е во вооружението, ни во економиjaта. Америка ако сопре фондовите ке изумрат за година и ке доjдат муджахидините на власт со шериатот. Силата j е во народот. Толку силен психички, толку националистички и толку фанатичен народ нема, поверуваj.
Сите след Одрин наваму па до Лондон сме ништо. Не можат да разберат, не се свестни, каде оди ЕУ со приемането на Турциja.



Abe glupson,aj rockaj malce na internet sajtovi pa da vidis deka 80% ekonomijata na Turcija e od domasnite kompani, a stranskii investicii e samo 20% roskaj malce na internet sajtovi ziti se pa da gledas,a ne treskaj bez vrska i bez dokazi .Plus USA bez Turcija ne ke moze nisto da stori vo bliskiot istok za ova i Barack Obama kaza pred da stane pretsedatel na USA. Sega momentalno amerikncite naj golemata logistika vo Avganistan i vo IRak dobivat od Turcija, i na kraj da te potsetam deka Turcija e megu 20 te vodecki ekonomii,, a so voenata sila i tehnologija se osmi na SVETOT..
 
Кои потазе?Па коинвеститори има повеќе Норвешка Италија Австралија Канада ама од европскиве само Турција има потпишано договор за производство на делови и тоа витални за авионот а најверојатно во ТАИ и ке си ги склопуваат авионите.
 
Мал апдејт само не знам кој ме праша т.е реплицира како Турците не прозиведувале бродови а Атињаните имале подморници.Новата Турска противподморничка корвета.За разлика од Атина која мора да ги набави од Франција.

Ako e fransuski brodot, togash avtomatski mora da e podobar... :wink::wink::wink:
 
Ako e fransuski brodot, togash avtomatski mora da e podobar... :wink::wink::wink:


Ne se slozuvam so tebe, plus uste ova da kazam Grcija ako saka i celosnoto oruzje na america neka zeme, pak so Turcija nemat muda da vojuvat, zatoa sto do zivotno dur postoi svetot ima da se pod tursko ropstvo:wink:
 
Abe glupson,aj rockaj malce na internet sajtovi pa da vidis deka 80% ekonomijata na Turcija e od domasnite kompani, a stranskii investicii e samo 20% roskaj malce na internet sajtovi ziti se pa da gledas,a ne treskaj bez vrska i bez dokazi .Plus USA bez Turcija ne ke moze nisto da stori vo bliskiot istok za ova i Barack Obama kaza pred da stane pretsedatel na USA. Sega momentalno amerikncite naj golemata logistika vo Avganistan i vo IRak dobivat od Turcija, i na kraj da te potsetam deka Turcija e megu 20 te vodecki ekonomii,, a so voenata sila i tehnologija se osmi na SVETOT..

Абе jaс знам дека словеногласните турци сте по-турци и от турците и по-мјусјулмани и от арабите. Да ве викне ата ватан и ке заборавите и Македониja, и Бугариja и Албаниja, и Србиja ама за друго е сборот.
За коja економиja на Турциja ке си сборуваме, за оваа ли, коja има $6700 на човек годишно? Турција е 17ста по БВП, ако треба да сме точни, али ако го поделим на човек види по-горе што се получава, по-зле и од Латинска Америка. Можам да ти изброjaм пет светски производители (амерички, френски и германски претежно, па и jaпонски) кои преместиа фабриките си во Турциja и само тие пет ке ти направат 50% од БВП на Турциja, така ....по-леко со цифрите.

Силата на Турциja не е во економиjaта, а во политиката и во народот. Политиката затоа што има можно наj-класната елита на Балканот, високообразована, умна и одговорна кон државата си и народот, а народот, зошто е верен, послушен и фанатичен во патриотизмот си.
Има и оште нешто – Америка. Молете се на Аллах, па и ние на Господ, Америка да е силна, дотогаш Турциja секогаш ке биде америчкиот пост овде во Близкиот исток и Балканот. Нема коj друг да ja замести, тоа добро се виде.
И все пак Турциja ке си остане само регионална сила, барем нашаа генерациja докато сме живи, а имаше огромната можност како наследница на империja Турција да биде светска сила. Една Германиja, една Jапониja два-три пати за последните 90 години станаа равни, со 20% загуба на население и тоа мажко, а Германија и поделена беше на анклавчета, а сега види каде е, види ти сега Турциja каде е. Затоа нема потенциал Турциja да биде светска сила.
 
Абе jaс знам дека словеногласните турци сте по-турци и от турците и по-мјусјулмани и от арабите. Да ве викне ата ватан и ке заборавите и Македониja, и Бугариja и Албаниja, и Србиja ама за друго е сборот.
За коja економиja на Турциja ке си сборуваме, за оваа ли, коja има $6700 на човек годишно? Турција е 17ста по БВП, ако треба да сме точни, али ако го поделим на човек види по-горе што се получава, по-зле и од Латинска Америка. Можам да ти изброjaм пет светски производители (амерички, френски и германски претежно, па и jaпонски) кои преместиа фабриките си во Турциja и само тие пет ке ти направат 50% од БВП на Турциja, така ....по-леко со цифрите.

Силата на Турциja не е во економиjaта, а во политиката и во народот. Политиката затоа што има можно наj-класната елита на Балканот, високообразована, умна и одговорна кон државата си и народот, а народот, зошто е верен, послушен и фанатичен во патриотизмот си.
Има и оште нешто – Америка. Молете се на Аллах, па и ние на Господ, Америка да е силна, дотогаш Турциja секогаш ке биде америчкиот пост овде во Близкиот исток и Балканот. Нема коj друг да ja замести, тоа добро се виде.
И все пак Турциja ке си остане само регионална сила, барем нашаа генерациja докато сме живи, а имаше огромната можност како наследница на империja Турција да биде светска сила. Една Германиja, една Jапониja два-три пати за последните 90 години станаа равни, со 20% загуба на население и тоа мажко, а Германија и поделена беше на анклавчета, а сега види каде е, види ти сега Турциja каде е. Затоа нема потенциал Турциja да биде светска сила.

Повеќето информации не ти се точни, ама воопшто. Турција е 10 најјака економија во Европа, и да зависеа од Американската економија, досега требаше да бидат најсиромашната земја, бидејќи не знам колку си во тек но финансиската криза настана од Америка која и воедно беше најтешко погодена од кризата, а додека пак Турција е една од земјите која најмалце ја осети кризата заедно со Норвешка и уште неколку земји.
:nenene:
 
Абе jaс знам дека словеногласните турци сте по-турци и от турците и по-мјусјулмани и от арабите. Да ве викне ата ватан и ке заборавите и Македониja, и Бугариja и Албаниja, и Србиja ама за друго е сборот.
За коja економиja на Турциja ке си сборуваме, за оваа ли, коja има $6700 на човек годишно? Турција е 17ста по БВП, ако треба да сме точни, али ако го поделим на човек види по-горе што се получава, по-зле и од Латинска Америка. Можам да ти изброjaм пет светски производители (амерички, френски и германски претежно, па и jaпонски) кои преместиа фабриките си во Турциja и само тие пет ке ти направат 50% од БВП на Турциja, така ....по-леко со цифрите.

Силата на Турциja не е во економиjaта, а во политиката и во народот. Политиката затоа што има можно наj-класната елита на Балканот, високообразована, умна и одговорна кон државата си и народот, а народот, зошто е верен, послушен и фанатичен во патриотизмот си.
Има и оште нешто – Америка. Молете се на Аллах, па и ние на Господ, Америка да е силна, дотогаш Турциja секогаш ке биде америчкиот пост овде во Близкиот исток и Балканот. Нема коj друг да ja замести, тоа добро се виде.
И все пак Турциja ке си остане само регионална сила, барем нашаа генерациja докато сме живи, а имаше огромната можност како наследница на империja Турција да биде светска сила. Една Германиja, една Jапониja два-три пати за последните 90 години станаа равни, со 20% загуба на население и тоа мажко, а Германија и поделена беше на анклавчета, а сега види каде е, види ти сега Турциja каде е. Затоа нема потенциал Турциja да биде светска сила.



A znajs sto aj odi po ubo zavrti dva tri kruga i dojdi pak OK. Zs pojma nemas od nisto,odi prvin preispitajse sto si po nacijonalnost srbin makedonec bugar ili grk, i od koj karpat si dojden da mi kazis,pa posle reci nesto za turcite:tapp:
 
A znajs sto aj odi po ubo zavrti dva tri kruga i dojdi pak OK. Zs pojma nemas od nisto,odi prvin preispitajse sto si po nacijonalnost srbin makedonec bugar ili grk, i od koj karpat si dojden da mi kazis,pa posle reci nesto za turcite:tapp:

А ти бе од која пустиња дојде ?
Или Истамбул е од времето Истамбул, не бил Цариград.
 
А ти бе од која пустиња дојде ?
Или Истамбул е од времето Истамбул, не бил Цариград.

Кога бил Цариград немало ниеден Турчин како за информација, со освојувањето на градот од страна на турскиот султан Мехмед втори, почнуваат да се населуваат турците.
 
A znajs sto aj odi po ubo zavrti dva tri kruga i dojdi pak OK. Zs pojma nemas od nisto,odi prvin preispitajse sto si po nacijonalnost srbin makedonec bugar ili grk, i od koj karpat si dojden da mi kazis,pa posle reci nesto za turcite:tapp:

Мора ли одма да навредуваш? Толку ли си слаб па мора по национална основа да се „дигаш„. Треба и ние сега да ти вратиме со навреда?

Кога бил Цариград немало ниеден Турчин како за информација, со освојувањето на градот од страна на турскиот султан Мехмед втори, почнуваат да се населуваат турците.

Имало, не во Цариград туку во Византија (Мала Азија) и тоа уште од 1200 година кога турски племиња (претежно христијански) се населуваат во Византија. Освен тоа и Турци муслимани парче по парче кинеле дел од византијската територија така да кога паѓа Цариград цела Мала Азија веќе е во турски раце.

Објаснувањето е повеќе за тој над тебе :smir:.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom