Цел ми е да се обидам да докажам да не можеме да бегаме од фактот дека сите предисториски народи имале слчни сознанија,без разлика каде се наоѓале расфрлени по Земјината топк и колку биле изилирани едни од други.Како да го третираме Светото писмо со вакви со поставеност на работите?Претпоставувам дека неговите изворни тестови се занимавале со истите прашања и нудела слични одговори,кои со време намерно се видоизменети за политички потреби,но на многу вешт начин.Новите текстови ги задржале гносолошките сознанија и ставови на пред - новодобните мислители,со што се уште било тешко да се негира античката технологија.Интервенциите се направени на неколку места.Најпрво намерно е ставен знак на равенството помеѓу природата - ,,ПРИМАРНИОТ МАГНЕТИЗАМ,,со интервенцијата врз хомосапиенсот,под терминот Креатор - Бог.Зошто е ова направено станува јасно откако ќе се дознае дека еден народ си препишал ,,ексклузивитет,,на потомството наследено и безрезервно дадено од страна на Креаторот.За интервенционизамот знаеле и египетските фарони,но тие доближевањето на духот до креаторот го правеле со градби и со подготовки за посмртно патување на духот таму од каде што дошол,од небото.По налик на боговите кои биле со закосени големи очи,без коса,но за да не ги преплашувале користеле перики.Египетските благородници се шминкале и шишале за да покажат пред јавноста дека се нивни генетски наследници.Тоа важи и за инките истите мотиви ги воделе.Во секој случај победил помекиот пристап,победил зборот наспроти камените градби,не само што победил туку ги закопал и сознанијата поврзани со природата и науката воопшто останала само догмата заташкана со споменатото равенство.За далеку античките филозофи таквиот однос е непознат,затоа успеале да се задржат со поголема научна цистина и своите сознанија од античката технологија да ги вчудовидуваат денешните теоретски или атомски физичари.
Најмоќното орудие на човековиот ум со кое се служи за за да го разбере беспрекорниот ред што го создаделе природата е имагинацијата.На оние на кои тоа задовлство им е скратено засекогаш остануваат заробени во темнината,Античките филозофи и нивната античка технологија со нивниот опус се занимаваат помеѓу другото и со физичките законитости,најчесто потпирајки се исклучиво на своите интелектуални интиуции,без да имаат можност за практични тестирања и анализи.Но и покрај сите залутување што го следат тој пат,зачудувачки е нивниот успех во разоткривањето на светот,како и понуденото визионерство,кога се знае дека единствената алатка при дифинирањето на одредени појави им била нивната голема способност за апстракција.Може да се прашаме дали воопшто е можно тоа,постои ли веројатност да имале сознанија од за нас непознати извори.
Најмоќното орудие на човековиот ум со кое се служи за за да го разбере беспрекорниот ред што го создаделе природата е имагинацијата.На оние на кои тоа задовлство им е скратено засекогаш остануваат заробени во темнината,Античките филозофи и нивната античка технологија со нивниот опус се занимаваат помеѓу другото и со физичките законитости,најчесто потпирајки се исклучиво на своите интелектуални интиуции,без да имаат можност за практични тестирања и анализи.Но и покрај сите залутување што го следат тој пат,зачудувачки е нивниот успех во разоткривањето на светот,како и понуденото визионерство,кога се знае дека единствената алатка при дифинирањето на одредени појави им била нивната голема способност за апстракција.Може да се прашаме дали воопшто е можно тоа,постои ли веројатност да имале сознанија од за нас непознати извори.