Со брендот на „T-Home“ до подобар имиџ и поголем број корисници. „Македонски Телекомуникации“ од следниот месец ќе работат со ново име „Македонски Телеком“.
Со логото и боите на „T-Home“ преземени од германскиот сопственик „Дојче телеком“, ветуваат нови услуги, ребаланс на цените.
„Ќе нудиме различни продукти, еден по друг. Првиот е рамна понуда, што значи претплата со многу прифатлива цена, сите телефонски повици по 7 часот навечер и по 8 часот наутро ќе бидат бесплатни и ќе бидат вклучени во цената. Потоа ќе нудиме услуги со ВоИП системот, ќе ја развиеме брзината на интернетот, а во последниот квартал од оваа година ќе воведеме и интернет телевизија“, изјави Николај Бекерс, главен извршен директор на Мактел.
Влезот на Мактел во семејството од 150 милиони корисници од 50 држави во светот, за менаџерите од „Дојче Телеком“ е одлична можност за развој на земјава.
„На нашите корисници во Македонија сакаме да им овозможиме пристап до се поголемиот потенцијал на модерните телекомуникациски услуги. Врз основа на заложбите направени од „Македонски Телеком“ и од „Дојче Телеком“ сакаме да играме клучна улога во економскиот просперитет на вашата земја“, вели Тобиас Шмит, директор во „Дојче Телеком“.
Претставниците на Владата во Мактел му посакаа добредојде на брендот „T-Home“. Ветија дека ќе го затворат прашањето за дивиденда, а се најавуваат и поевтини цени за конкурентите кои ја користат мрежата на Телеком за сопствен бизнис. Интерконекцијата ќе поевтини од 1 јуни.
„Ќе постои ребалансирање, ќе постојат нови тарифни модели“, вели Жарко Луковски, претседател на Одборот на директори на Мактел.
Ребрендирањето ќе чини неколку милиони евра. Ќе заврши за еден месец со концерт на градскиот плоштад во Скопје. Граѓаните ќе ги забавува англиската музичка група Шугабејбс.
Извор: А1
што мислите дека ќе се смени...
дали во поглед на фиксна телефонија или во поглед на интернет...? Различни цени (нормално поевтини
), неограничен даунлоуд и аплоуд...

Со логото и боите на „T-Home“ преземени од германскиот сопственик „Дојче телеком“, ветуваат нови услуги, ребаланс на цените.
„Ќе нудиме различни продукти, еден по друг. Првиот е рамна понуда, што значи претплата со многу прифатлива цена, сите телефонски повици по 7 часот навечер и по 8 часот наутро ќе бидат бесплатни и ќе бидат вклучени во цената. Потоа ќе нудиме услуги со ВоИП системот, ќе ја развиеме брзината на интернетот, а во последниот квартал од оваа година ќе воведеме и интернет телевизија“, изјави Николај Бекерс, главен извршен директор на Мактел.
Влезот на Мактел во семејството од 150 милиони корисници од 50 држави во светот, за менаџерите од „Дојче Телеком“ е одлична можност за развој на земјава.
„На нашите корисници во Македонија сакаме да им овозможиме пристап до се поголемиот потенцијал на модерните телекомуникациски услуги. Врз основа на заложбите направени од „Македонски Телеком“ и од „Дојче Телеком“ сакаме да играме клучна улога во економскиот просперитет на вашата земја“, вели Тобиас Шмит, директор во „Дојче Телеком“.
Претставниците на Владата во Мактел му посакаа добредојде на брендот „T-Home“. Ветија дека ќе го затворат прашањето за дивиденда, а се најавуваат и поевтини цени за конкурентите кои ја користат мрежата на Телеком за сопствен бизнис. Интерконекцијата ќе поевтини од 1 јуни.
„Ќе постои ребалансирање, ќе постојат нови тарифни модели“, вели Жарко Луковски, претседател на Одборот на директори на Мактел.
Ребрендирањето ќе чини неколку милиони евра. Ќе заврши за еден месец со концерт на градскиот плоштад во Скопје. Граѓаните ќе ги забавува англиската музичка група Шугабејбс.
Извор: А1
што мислите дека ќе се смени...
дали во поглед на фиксна телефонија или во поглед на интернет...? Различни цени (нормално поевтини
