Дали во училиштата треба да се менува историјата?

  • Креатор на темата Креатор на темата CELTIK
  • Време на започнување Време на започнување
Е па тоа и ми беше зборот за наводната голема преселба...

Еве контрасти:

- Кога дошле татарите наметнале власт и име (волгари) денес Бугари, но самите се претопиле во домородното население и го прифатиле нивниот јазик.

- А демек МАКЕДОНЦИТЕ биле словенизирани од еден грст словени и им бил наметнат словенски јазик и слично.

За мене нема логика, оти кога Турците како империја во 550 години ропство не не однародиле или турцизирале, тогаш нема теорија да не словенизирале неколку прости и неписмени племиња кои дошле од зад Капатите ако воопшто е точно тоа...
 
хм

За мене нема логика, оти кога Турците како империја во 550 години ропство не не однародиле или турцизирале, тогаш нема теорија да не словенизирале неколку прости и неписмени племиња кои дошле од зад Капатите ако воопшто е точно тоа...[/quote]

Чекај малко. Турската политика е била различна за различнита места - там к'дето е било необходимо - сеч и помохамеданчване (Босна, отделни места по С'рбија, Г'рција и Б'лгарија). Значи процес'т не е бил масов, заштото везирите прозрјали, че с масовото потурчуване за 100 години сите ке бидат "правоверни" со исти права. А за нив е било добро да има РАја, т.е луге втора рака (роби) - без право на ништо, само на работа и то е. Затоа се сопреле со потурчуването и зарад лјутија отпор по места.
 
Чекај малко. Турската политика е била различна за различнита места - там к'дето е било необходимо - сеч и помохамеданчване (Босна, отделни места по С'рбија, Г'рција и Б'лгарија). Значи процес'т не е бил масов, заштото везирите прозрјали, че с масовото потурчуване за 100 години сите ке бидат "правоверни" со исти права. А за нив е било добро да има РАја, т.е луге втора рака (роби) - без право на ништо, само на работа и то е. Затоа се сопреле со потурчуването и зарад лјутија отпор по места. [/quote]

А бе не заебавај ... Демек Турците не сакале еднонационална држава а??? А бе да можеле Турците да не потурчат сите, тоа ќе го стореле оти тоа ќе ги спречело востанијата (ако сите би се чуствувале како Турци нема логика да се борат за слобода) , а тоа ќе придонесело за вечност на нивната империја.

P.S. Нема држава што не сака да биде етнички чиста...
 
А бе "витез" ти си или голем демократ, или не си Македонец:nenene:????
Значи тебе не ти пречи што сите ја фалсификуваат историјата и ја користат како оружје, туку ти пречи новооткриените ФАКТИ кои се во корист на нашата таковина да се изнесуваат на виделина???
Неможам да видам логика овде, те молам објасними!!!

Sega primetiv zoshto ne si me razbral. Se imash losho izrazeno vo postot koj go citirav, zatoa i ne uspea da mi ja razberesh poentata.:toe:
Inaku, prv pat slusham deka demokratite ne se makedonci...
 
Glavniot problem, po mene, ne e kolichinata. Znaenjeto sigurno ne moze da nashteti. Kontekstot na lekciite i razlikite vo informacii, od druga strana, se menuvaat so sekoja nova promena na 'politichkata klima'. Koga celta na 'Makedonskata Istorija' ke se definira, potrebniot kvantitet ke dojde sam po sebe.:toe:
Токму количината е главниот проблем. Кога количествено повеќе би учеле за Македонската историја и Македонија, а количевствено помалку за историјата на другите држави и народи би било во ред.:helou:
Политичката клима е веќе друга тема.
 
DO administratorie vo gore navedenite tekstovi se pisuva na ne makedonski jazik sto e sprotivno na pravilata na forumot gi molam soodvetno da go sankcioniraat
 
Токму количината е главниот проблем. Кога количествено повеќе би учеле за Македонската историја и Македонија, а количевствено помалку за историјата на другите држави и народи би било во ред.:helou:
Политичката клима е веќе друга тема.


Znachi, po tebe, kolichinski, kolku lekcii za Makedonija se dovolni za se da bide vo red?:smir:
Inaku toa shto go zanemaruvash kako 'druga tema', e eden od glavnite faktori koi diktiraat i kvantitet i, po mene mnogu pobitno, kvalitet.
 
Ако треба да се менува, ако не треба да не се менува:
 
Sega primetiv zoshto ne si me razbral. Se imash losho izrazeno vo postot koj go citirav, zatoa i ne uspea da mi ja razberesh poentata.
Inaku, prv pat slusham deka demokratite ne se makedonci...

Брату сврзникот ИЛИ е разделен сврзник...:wink:
 
Znachi, po tebe, kolichinski, kolku lekcii za Makedonija se dovolni za se da bide vo red?:smir:
Inaku toa shto go zanemaruvash kako 'druga tema', e eden od glavnite faktori koi diktiraat i kvantitet i, po mene mnogu pobitno, kvalitet.
Не го занемарувам, чисто само посочив дека тоа е друга тема.
Значи ако веќе сакаш, ние учие во просек по околу три лекции светска историја а една лекција македонска историја. Значи пресметај сам, јас ти посочив конкретен пример.:helou:
 
Незнам на кој му се учи историја ама ај.Па да кажам јас и сакам и не сакам.
 
~*~

Faktite koi sega posle kumunizmot izleguvat na videlina kriejki ja vistinata za MK i makedonskiot narod i novite istrazuvanja na arheolozite i istoricarite ukazuvaat na nekoi novi varijanti na i onaka isprevrtenata nasa istorija imeno :1 . Kamenot od rozeta edinstveno moze da se desi frira samo so segasniov MK jazik a e pronajden vo Egiped i datira od mnogu po odamna pred slovenite da dojdat tuka i da go donesat nivniot jazik i pismenost ,Dali antickite makedonci po rimsko - makedonskite vojni i pobedata na rimjanite zaminale zad karpatite sklonuvajki se od rimskata vojska i nosejki ja svojata kultura obicai tradicija pismo i religija na istok kade se zamesuva so tamosnite narodi i gi opismenuva za po 600-800 god da se vratat nazad na ognistata na svoite predci pod novo ime sloveni

За да се промени историјата во училиштата и на малите слатки главчиња им се всади ново знаење на кое слепо ќе му веруваат, првенствено треба да се знае историјата.
Што да бидеме искрени е многу малку веројатно и возможно, а теории сеуште никој не пишува по учебниците.
 
Што да бидеме искрени е многу малку веројатно и возможно, а теории сеуште никој не пишува по учебниците.

Потполно се сложувам дека теории не треба да се пишуваат, но што правиме со преселбата на Словените, таа е само теорија, а не археолошки факт.

Изградбата на пирамидите, само теории, факти никаде, да не редам сега овде, повеќе се теории и тоа смешни.
 
Faktite koi sega posle kumunizmot izleguvat na videlina kriejki ja vistinata za MK i makedonskiot narod i novite istrazuvanja na arheolozite i istoricarite ukazuvaat na nekoi novi varijanti na i onaka isprevrtenata nasa istorija imeno :1 . Kamenot od rozeta edinstveno moze da se desi frira samo so segasniov MK jazik a e pronajden vo Egiped i datira od mnogu po odamna pred slovenite da dojdat tuka i da go donesat nivniot jazik i pismenost ,Dali antickite makedonci po rimsko - makedonskite vojni i pobedata na rimjanite zaminale zad karpatite sklonuvajki se od rimskata vojska i nosejki ja svojata kultura obicai tradicija pismo i religija na istok kade se zamesuva so tamosnite narodi i gi opismenuva za po 600-800 god da se vratat nazad na ognistata na svoite predci pod novo ime sloveni
uste ve lazat toa komunistite uste ve lazat ebago ,
ok seriozno sepak malce osetliva tema sepak stanuva zbor za menuvanje na cela svetska istorija dokolku se desifrira kamenot na rozeta taka da nema da ide bas lesno
 
~*~

Потполно се сложувам дека теории не треба да се пишуваат, но што правиме со преселбата на Словените, таа е само теорија, а не археолошки факт.

Изградбата на пирамидите, само теории, факти никаде, да не редам сега овде, повеќе се теории и тоа смешни.

Со што само се докажува нивото на „интелегенција“ и тоа не само кај нас, најбитно е да се *поклониме* пред тие што ни ја напишале историјата, иако е потполно погрешна.
Крајно, само тоа што е пишувано во последниве неколку векови може да биде колку толку веродостојно.
Се останато е само теорија и тоа и ќе остане.
:aham:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom