Kazete mi sto mislite za ova
1. Da nema asistenti i demonstratori
2. Profesorite sami da gi drzat predavanjata, vezbite i ispitite
3.Profesorite so zvanja d-r na nauki ke moze da dobijat posebni pokacuvanja dokolku objavuvaat naucni trudovi vo svetskite naucni spisanija
4. Studentite ke gi ocenuvaat profesorite
Zaradi ogromnite shpekulacii za profesorite na drzavnite fakulteti verojatno ova ke bide edna merka na procistuvanje na fakultetite."
Ova se izmenite vo visokoto obrazovanie
pa ova e ludost neli?
Verojantno ovie sto go nosat zakonot nemaat poim za toa sto se slucuva niz fakultetite deka asss se poveke znacanji od profesorite. Ma koj e toj profesor koj ima nervi da se rasprava so studenti i takasite se nad 55 godini, do 12 sami sebe po 12 cel svet go mrazat.
I sakame da rabotime spored ECTS ali verojatno nezname sto e toa.
Ovie moraat da idam da se obucat za ECTS pa da nosata zakoni
1.Аисистентите се секогаш генерално подобри од демонстратори.
2. Асистентите нема да се укинат.
3. За ова со покачувањево не се секирајте многу многу, Таки можда ќе земи некој динар плус... другите...
4. Формално студентите и сега ги оценуваат професорите.
Е по ова мислам малце различно. Не мислам дека студентие треба да ги оценуваат професорите пред се поради некомпетентноста по одонос на материјата.
Евалуација од страна на професори на професорот се сведува на многу неповолна ситуација поради што се многу маааалку и нема да работи системот (секој со секој се знае, и ќе се договорааат и попуштаат)....
Затоа мислам дека е најдобро комбиниран модел
- Евалуација на
опфатот на материјата од страна стручни лица (професори од економски факултетит)
- Евалуација на
пренесувањето на материјата од страна на независни набљудувачи со одредена експертиза по педагогоија кои ќе
одат на предавање и ќе судат колку го бива професорот. За да успее ова би требало апсолутно независни педагози кои ќе ротираат по разни факултети и ќе одат на разни лекции и ќе ја оценуваат способноста на професрот да
*задржи внимание
*ја поедностави материјата
*интерактивност и сл.
За да има објективни оценки, една група од 20 педагози, без знаење на професорот, посетуваат
најмалце 60% од предавањта на професорите со тоа што нон стоп се мешаат и ротираат за да се постигне објективност и да нема "фаќање на набљудувачите".
- Дополнителна
студенткса евалуација ама не како досега на заокружување, туку анонимни печатени евалуации - како што има по банките де пофалби и поплаки.
Се надевам не ја претерав со идеава моја