Пикасо - иако речникот и начинот на обраќање не ти се достојни за одговор, сепак...
Не сум тука нов, но не сум па ни којзнае колку долго - неколку месеци.
Зошто да не може масон да излезе на телевизија и да зборува јавно? Или на форум? Или во весник? Посочи ми едно правило каде што стои дека не треба јавно членот да го декларира своето членство. Секој еден член има право сам да си се изјасни јавно ако сака, ако не сака не мора.
Масонството не е тајна организација, барем едно 300 години веќе. Има одредени тајни, има одредени приватни работи, кои не се споделуваат со оние кои не се членови, но тоа е карактеристично за секоја една организација! Но самата организација како таква е сосема јавна. Тука (во Канада) ложите се јавни објекти, точно се знае каде се наоѓаат, на нив има огромни натписи кои потврдуваат дека е тоа Масонска Ложа, дури и состаноците на ложите се јавно објавени, и секој кој сака може пред состанокот да дојде и да разговара со присутните ако сака. Во некои земји во Европа се малку повнимателни, што е разбирливо, со оглед на тоа што низ историјата, а и денес, има доста негативен став кон масонството, па се чести мети на атентати и напади на фанатици.
Никој нема право да зборува од името на целото масонство, ниту да биде официјален "прес-секретар" на масонството, ниту на било која ложа.
Кога еден масон зборува, тоа го прави единствено и само од лично име. Не е битно дали е член на некоја ложа или е Големиот Мајстор на Ложата - истото правило важи за сите.
Антипатер - извини - чисти глупости.
Причината за тоа "обвинување" e тоа што масоните низ цела Европа се првите кои ги прифаќаат евреите за еднакви со сите останати, што треба да е пред се човечка одлика, и се разбира - христијанска.
Интересно е како сите зборуваат за евреите, а никој не спомнува дека истиот став го имаат и кон муслиманите, кои во тоа време се во дури и полоша состојба од евреите низ Европа. Муслиманите се истотака третирани како еднакви и не се прави никаква разлика кон нив. Така што "про-еврејската" теза отпаѓа...
А колку до симболиката и односот - иако има многу позајмици од Стариот Завет, исто толку има и од Новиот Завет.
Ако имаше минимални религиозни познавања, ќе знаеше дека идејата за рамноправност и за еднаквост на сите луѓе не е еврејска, туку напротив Христијанска.