Како изгледал Исус?

Според вас, Исус бил отелотворен Бог, и Бог и човек во потполност. Може ли ограниченоста и неограниченоста да се спојат заедно? Да се биде Бог во потполност значи да се биде слободен од сите ограничености и од беспомошноста, додека да се биде човек во потполност значи да недостасува божественоста.

1.Да се биде син е на помал степен од божествената природа, а да се биде божествен значи да не си ничиј син. Како Исус можел да ги има овие две својства заедно?

2.Вие тврдите дека Исус рекол за себе дека е Бог, цитирајќи го следниов стих од Јован 14:9 : “Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот.” Зар Исус не рекол дека никој од луѓето никогаш не го видел Бога, како што се наведува во Јован 5:37: “Отецот, Кој Ме прати, Сам посведочи и за Мене. А вие гласот Негов никогаш не сте го чуле, ниту лицето Негово сте го виделе.”

3.Вие тврдите дека Исус бил Бог бидејќи е наречен син Божји, Човечки Син, Месија и Спасител. Језекил во Библијата е наречен син Човечки. Исус на оние кои што ширеле мир ги нарекол Човечки синови. Во традицијата на Евреите и нивниот јазик, сите оние кои ја следеле Божјата волја се наречени БОЖЈИ СИНОВИ. “Месија” значи “поможен од страна на Бога”, а не “Христ”, а Кира го носи името “Месија”. Што се однесува на “Спасител”, и други личности се наречени со тоа име, а никој од нив не е наречен Бог. Од ова гледиште каде е доказот дека Исус е Бог, ако титулата Божји Син е користена исклучиво за него?

4.Вие тврдите дека Исус рекол дека он и Бог се ЕДНО, и како доказ ги наведуваат цитатите од Библијата: “Јас и Отецот сме Едно” (Јован 10:30). Меѓутоа, покасно во истото евангелие, во стиховите 17:21-23, Исус кажува пет пати за себе, своите следбеници и Бог дека се Едно. Зошто христијаните на оваа прва реченица “Едно” им дале различно значење од останатите пет?

5.Дали е Бог тројца-во-еден и еден во тројца и Еден истовремено?

6.Ако Бог бил еден и тројца истовремено, тогаш ниту еден од овие тројца не бил во потполност Бог. Бидејќи ако навистина беше така, тогаш Исус додека бил на Земја не бил во потполност Бог, ниту “Отецот на Небесата” бил потполн Бог. Зар ова не е во спротивност со она што го рекол Исус за својот и нашиот Бог на Небото, својот и нашиот Господар?

7.Ако Бог е еден во тројца истовремено, тогаш кој бил Бог на небото додека Исус бил на земјата? Не е ли ова спротивно на речениците на Исус за Богот на Небото, кој го пратил?

8.Ако Бог е еден во тројца истовремено, тогаш кој бил Бог Небесата трите денови помеѓу распнувањето и воскреснувањето?

9.Вие кажувате: “Отецот е Бог, и Синот е Бог, и Светиот Дух е Бог, но Отецот не е Син, ниту Синот е Свет Дух, ниту Светиот Дух е Отец.
Зарем оваа догма не се спротиставува сама на себе?

10.Ако Исус бил Бог, зошто на младичот кој му се обратил со речениците “Добар (благ) Учителу!” му рекол да не му говори дека е добар (благ), бидејќи никој не е добар (благ) освен Единствениот Бог?

11.Ако верувањето во тројството е неопходен услов за да се биде христијанин-верник, зошто Исус не ги учел луѓето за тројството и не ја нагласувал неговата важност додека бил на земјата? Како следбениците на Исус може да се сметаат за христијани додека ниту еднаш не слушнале за поимот “Тројство”? Тројството ако било основа на христијанството, Исус тоа ќе го нагласел во многу прилики, и би ги подучил на луѓето и би го објаснил во детали.
 
кај ги наоѓате вакви теми :)
дај лист празен ќе ти го нацртам,кој знаел како изгледал само предвидуваат.
 
1. Ние не сме компетентни да го дефинираме Бог. Тоа што е рационално за нас, многупати е безумство за Бог. Бог е Тој што ја дефинира Својата божествената природа и ни ја открива нам. Ние, христијаните, веруваме дека Бог тоа го направил во Библијата.

2. Ние не тврдиме така.

3. Ние не тврдиме така.
Сите луѓе до Адам се човечки синови.
Има повеќе Месии во Библијата.
За тоа "Спасител" не си во право. Во Библијата нема друг Спасител освен Бог.
"Јас, Јас Сум Господ. Нема Спасител освен Мене." (Исаија 43:11)
Бидејќи и Исус е наречен Спасител, а нема друг Спасител освен Господ, од тука јасно следи дека и Исус е Бог во единство со Таткото.
Многу во Библијата се наречени (најчесто симболично) Божји синови или Божји син, но само Исус е наречен Божјиот Син или Синот Божји (во членувана форма)

4. Никаде Исус не рекол дека следбениците и Бог се едно. Тој рекол дека тие меѓу себе ќе бидат едно и дека тие ќе бидат едно во Бог, но не и едно со Бог. Има тука голема разлика.

5. Да. Слично на човекот. Човекот е составен од дух, душа и тело, а сепак тој не три личности, туку една.

6. Не го разбираш Тројството затоа и ти се заплеткуваш во речениците. Исус Го нарекува Таткото Свој Бог, затоа што додека Исус бил на земјата Тој, покрај тоа што бил Бог, бил и Човек.

7. Таткото и Светиот Дух

8. Таткото и Светиот Дух

9. Не. Ти си телото, ти си душата, ти си духот, но телото не е душата, душата не е духот и духот не е телото.

10. Исус не му рекол на младичот да не го нарекува добар, туку го прашал зошто го нарекува добар.

11. Секој христијанин што ја чита искрено и без предрасуди Библијата, заклучува дека Таткото е Бог, Исус е Бог и Светиот Дух е Бог и ја заклучува троичната природа на Бог. Сепак, доколку некој поверува во Христос и ненадејно почине пред да ја осознае троичната природа на Бог, тој ќе биде спасен. Но ако некој ги затвори очите за вистините на Светото Писмо и разумски ја одбива божественоста на Исус и Светиот Дух, тоа е веќе друга приказна.
 
11.Ако верувањето во тројството е неопходен услов за да се биде христијанин-верник, зошто Исус не ги учел луѓето за тројството и не ја нагласувал неговата важност додека бил на земјата?

Затоа што Свети Васил од Кападокија (авторот на доктрината за Тројството) бил роден 350 години подоцна од Исуса.
 
Васил не е автор на доктрината на Тројството, туку Светото Писмо. Тој само прочитал на Библијата и видел дека Исус е Бог и Светот Дух е Бог, па ја заклучил троедината природа на Бог, а и нема докази дека тој прв го заклучил тоа.

Луѓе се одалечивме ептен од темава. Дали некој знае како изгледал Исус? Јас не знам, така да ако не знае никој, темава у корпа и сите под туш.
 
Ај уште еднаш. Погледнете ја било која икона или фреската „Исус Христос Пантократор„ на калотата од било кој православен храм и ќе Ви стане јасно каков бил ликот Христов. Не очекувајте дека и за тоа треба да барате „доказ„ во Писмото а понајмалку Негов лик во истото.
 
Според вас, Исус бил отелотворен Бог, и Бог и човек во потполност. Може ли ограниченоста и неограниченоста да се спојат заедно? Да се биде Бог во потполност значи да се биде слободен од сите ограничености и од беспомошноста, додека да се биде човек во потполност значи да недостасува божественоста.

1.Да се биде син е на помал степен од божествената природа, а да се биде божествен значи да не си ничиј син. Како Исус можел да ги има овие две својства заедно?

2.Вие тврдите дека Исус рекол за себе дека е Бог, цитирајќи го следниов стих од Јован 14:9 : “Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот.” Зар Исус не рекол дека никој од луѓето никогаш не го видел Бога, како што се наведува во Јован 5:37: “Отецот, Кој Ме прати, Сам посведочи и за Мене. А вие гласот Негов никогаш не сте го чуле, ниту лицето Негово сте го виделе.”

3.Вие тврдите дека Исус бил Бог бидејќи е наречен син Божји, Човечки Син, Месија и Спасител. Језекил во Библијата е наречен син Човечки. Исус на оние кои што ширеле мир ги нарекол Човечки синови. Во традицијата на Евреите и нивниот јазик, сите оние кои ја следеле Божјата волја се наречени БОЖЈИ СИНОВИ. “Месија” значи “поможен од страна на Бога”, а не “Христ”, а Кира го носи името “Месија”. Што се однесува на “Спасител”, и други личности се наречени со тоа име, а никој од нив не е наречен Бог. Од ова гледиште каде е доказот дека Исус е Бог, ако титулата Божји Син е користена исклучиво за него?

4.Вие тврдите дека Исус рекол дека он и Бог се ЕДНО, и како доказ ги наведуваат цитатите од Библијата: “Јас и Отецот сме Едно” (Јован 10:30). Меѓутоа, покасно во истото евангелие, во стиховите 17:21-23, Исус кажува пет пати за себе, своите следбеници и Бог дека се Едно. Зошто христијаните на оваа прва реченица “Едно” им дале различно значење од останатите пет?

5.Дали е Бог тројца-во-еден и еден во тројца и Еден истовремено?

6.Ако Бог бил еден и тројца истовремено, тогаш ниту еден од овие тројца не бил во потполност Бог. Бидејќи ако навистина беше така, тогаш Исус додека бил на Земја не бил во потполност Бог, ниту “Отецот на Небесата” бил потполн Бог. Зар ова не е во спротивност со она што го рекол Исус за својот и нашиот Бог на Небото, својот и нашиот Господар?

7.Ако Бог е еден во тројца истовремено, тогаш кој бил Бог на небото додека Исус бил на земјата? Не е ли ова спротивно на речениците на Исус за Богот на Небото, кој го пратил?

8.Ако Бог е еден во тројца истовремено, тогаш кој бил Бог Небесата трите денови помеѓу распнувањето и воскреснувањето?

9.Вие кажувате: “Отецот е Бог, и Синот е Бог, и Светиот Дух е Бог, но Отецот не е Син, ниту Синот е Свет Дух, ниту Светиот Дух е Отец.
Зарем оваа догма не се спротиставува сама на себе?

10.Ако Исус бил Бог, зошто на младичот кој му се обратил со речениците “Добар (благ) Учителу!” му рекол да не му говори дека е добар (благ), бидејќи никој не е добар (благ) освен Единствениот Бог?

11.Ако верувањето во тројството е неопходен услов за да се биде христијанин-верник, зошто Исус не ги учел луѓето за тројството и не ја нагласувал неговата важност додека бил на земјата? Како следбениците на Исус може да се сметаат за христијани додека ниту еднаш не слушнале за поимот “Тројство”? Тројството ако било основа на христијанството, Исус тоа ќе го нагласел во многу прилики, и би ги подучил на луѓето и би го објаснил во детали.

Прво и основно, непостои ниакво „тројство„ туку „Света Трица„-Отец, Син и Свет Дух. Ајде да напишам понекоја реченица за секого од Нив, според догмата за Пресвета Троица.

Богот Отец е безпочетен. Пред Него немало ништо! Он е појдовната основа за се, вклучувајќи го и Синот и Светиот Дух.
Синот Божји (новозаветниот Христос Бог) е роден од Отецот во духовниот свет. Значи, Отецот нема свој почеток оти постои одсекогаш а Синот има свој почеток а тоа е моментот кога Отецот го раѓа Синот. Тоа раѓање, според Светиите, не е исто како и биолошкото раѓање, по природен пат! Светиите не кажуваат како Отецот го раѓа Синот, туку кажуваат како не Го раѓа! Синот и претходно (пред раѓањето) постоел како дел од Отецот, но по раѓањето веѓе станува засебна личност! Синот, пошто е роден од Отецот, ја наследува божествената природа/суштина од својот Отец па така и Синот е Бог (Господ Бог) исто као што е и Отецот.
Светиот Дух исходи/излегува до Отецот (но не и од Синот, како што велат римокатлиците!). Отецот е појдовна/исходишна основа и за Духот па така и Духот, наследувајќи ја божествената природа од Отецот, станува Господ Бог. Бидејќи и Синот и Духот се родени/ислегуваат од Отецот, тоа значи дека постоеле во Отецот и пред да бидта од Него (од Отецот) роден (Синот)т.е. да произлесе (Духот). По раѓањето т.е. по исходењето, Синот и Духот стануваат засебни личности кои во релација со Отецот ја сочинуваат Света Троица. СПоред тоа, Света Троица се три личности/три Богови кои делуват апсолутно складно како да се еден Бог! Затоа и велиме дека Отецот, Синот и Светиот Дух е едниствени но неслиени!

За Отецот, Синот и Духот заеднича е нивната божествена природа/суштина и тоа ги чини рамноправни еден кон друг, без нечиј примат и нечија потчинетост!
Од друга страна пак, секој од нив има свои засебни особини (кои не се машаат со особините од останатите две личности) а уште повеќе има своја улога во вселенскиот домострој. На пример, Богот Отец наумува да го создаде Светот (Вселената) и се видливо и невидливо, Богот Син ја извршува креацијата на Светот а Богот Свет Дух дава живот во дел од неживата материја, созсдадена од Синот а по волјата од Отецот. Во тоа се гледа апсолутниот склад во нивното делување, као да се еден а и всушност се тројца!

Според „нас„, (мислам на православните, секако!) Богот Син дојде во светот за да го спаси родот човечки од ѓаволот. Синот Божји, пошто е дух а не материјално битие, за да „влезе„ во овој свет и да стане видлив, го „користи„ телото од човекот Исус (Исус значи „месија-спасител„) Христос (Христос значи „цар-помазаник„) . Исус Христос е зачнат безгрешно (не по природен пат, туку со осенувањето на Светиот Дух, без биолошки татко) а роден е од мајката Божја , Марија Богородица, која била единствено достојна да Го роди Синот Божји. Според догматот за Христа, Исус Христос колку е човек, толку е и Бог! Синот Божји обитува(постои) во телото од човекот Исус а Исус целосно (и телесни и душевно/духовно) се прилагодува на Синот и тие стануваат едно битие, наречено Господ Исус Христос.
Накратко, така мислиме „ние„ во православието. А „вие„?
 
Ние како муслимани веруваме дека Иса а.с. (Исус) беше пратен на земјата како пророк од страна на Бога, но Исус не е Бог ниту Господар, ниту пак Божји син. Ние не веруваме дека Иса а.с. е мртов, ниту дека бил распнат на крст. Ние веруваме дека тој се воздигнал на небото и се наоѓа во рајот, и дека ќе се спушти на земјата на одредено време, ќе ги прекине војните кои ќе се водат во тоа време и дека ќе донесе мир на земјата. Како што Иса а.с. бил пророк, така и Мухаммед с.а.в.с. е Аллахов пратеник. Мухаммед с.а.в.с. е последниот Божји пратеник, и нема такви после него. Исламот е комплетиран со Куранот како непроменлив и перфектен збор од страна на Бога, и Господ нам ни одредил да го чуваме до последниот ден на земјата, наспроти другите религии кои имаат повеќе верзии и се менувани повеќе пати. Господ односно Аллах на арапски е Супериорен и Создавател.

Што вели Куранот за Исус?
Не го убија и не го распнаа! Туку тоа им се причини. (Ен Ниса – 157)

Иса а.с. ни кажува за доаѓањето на следниот пејгамбер Мухаммед с.а.в.с. Во Библијата тој вели:
Ако Ме Губите, пазете ги Моите Заповеди. Јас ќе Го помолам Отецот, и Тој ќе ви даде друг Утешител за да биде со вас довека. (Јован 12-15/16)

А кога ќе дојде Утешителот, Кого што ќе Го испратам Јас од Отецот, Духот на Вистината, Кој излегува од Отецот, Тој ќе сведочи за Мене, а и вие ќе сведочите, бидејќи од почетокот сте со мене. (Јован 15-26/27)

Имам уште многу да ви кажувам, но сега не можете да носите. А кога ќе дојде Тој, Духот на Вистината, ќе ве упати во сета вистина, но од Себе нема да зборува, туку ќе говори што чуе, и ќе ви ја најави иднината. Тој Мене ќе Ме прослави, зашто од Моето ќе земе и ќе ви јави. (Јован 16-12/14)

Улемата (учените луѓе во Исламот) велат дека личноста за која се говори во горенаведените стихови од страна на Хазрети Иса а.с. кој ќе дојде после него, не е никој друг туку Мухаммед с.а.в.с.

Во овој случај, “Утешителот” е Мухаммед с.а.в.с и неговите закони и неговиот начин на живот, и Книгата (Куранот) се работите кои Иса а.с. им кажува на своите следбеници да ги следат кога ќе дојде тој.

“Личноста” која Исус рекол дека ќе дојде после него, е наречена Pargaleeta во Библијата. Овој збор е избришан од страна на толкувачите и преведувачите и заменет е со “Духот на Вистината” односно “Утешителот”. На оригинален грчки јазик тој збор значи “некој кого луѓето го слават многу”. Значењето на овој збор е поврзан со зборот Мухаммед на арапски, што значи “славен”.

Исус исто така во Библијата вели:
“Уште малку, и нема да Ме гледате, и по малку, пак ќе Ме видите, зашто си одам кај Отецот.” (Јован 16-16)

...а во Куранот се вели:
“Не го убија сигурно, туку Аллах го дигна кон Себе, Аллах е Силен и Мудар.” (Ен Ниса – 157/158)

Ние веруваме дека Иса а.с. беше воздигнат во рајот. Според хадисите, тој е во вториот рај. Мухаммед с.а.в.с вели: “За време на Мираџот (кога беше воздигнат заедно со Габриел во Рајот) го сретнав Иса а.с. во вториот рај. Беше на средниот статус, црвено-бел. Неговото тело бече многу чисто и ведро, како штотуку да бил искапен и дојден.” Во друг хадис кој се однесува на Евреите, Мухаммед с.а.в.с. вели: “Хазрети Иса а.с. не е мртов, тој ќе се врати пред Кијаметскиот ден.”

Неговиот изглед
Иса а.с. кога ќе слезе на земјата ќе личи на познатиот асхаб Хазрети Урва бин Масуд. Ќе има средна висина и црвено бела боја на лицето. Ќе има рамна, сјајна и чиста коса која ќе му се протега до рамото. Неговата глава че изгледа како да му изливаат бисери. Неговото тело ќе биде заштитено. Ќе носи две парчиња на облека во светло жолта боја.

Ќе се појави во праведна група (џемаат) која ќе ја сочинуваат 800 мажи и 400 жени. Во тоа време луѓето ќе се шодготвуваат за војна против Деџџалот (Анти-Христот). Ќе биде време за фаџр (сабах намаз) и Имамот Мехдија ќе биде лидер. Од темнината ќе биде слушнат глас: “дојде оној кој што ги слуша твоите молби” – праведните луѓе ќе гледаат наоколу и ќе го здогледаат Иса а.с. Тој ќе се спушти во придружба на два ангели. Ќе слезе на источниот дел на Дамаск близу Минарет. Во тоа време ќе се подготвуваат за фаџр (сабах намаз). Каметот за сабах ќе биде извршен, и Имамот Мехди ќе го понуди Иса а.с. да ја води молитвата односно намазот, меѓутоа Иса а.с. ќе му рече он да ја води молитвата бидејќи каметот бил веќе викан за него. Имамот Мхедија ќе ја води молитвата и Иса а.с. ќе го следи него. После рукуто ќе ја даде оваа изјава: “Аллах го уби деџџалот и муслиманите се појавија.”.

Убиството на Деџџалот и победата на Муслиманите
После завршувањето на молитвата, Иса а.с. ќе ја отвори вратата позади него каде ќе биде Деџџалот во придружба на 70 000 Евреи. Ќе има војна меѓу нив, пошто даџџалот ќе се повлече но Иса а.с. ќе го фати. Иса а с. Ќе има два ножеви и еден штит и со нив тој ќе го убие деџџалот на портата од Худ. Ќе им ја покаже крвта од деџџалот на народот. Потоа свињата ќе биде убиена, крстот уништен. Сите луѓе ќе го примаат Исламот. Војните ќе бидат прекинати. Луѓето ќе се врата во своите земји. Една група ќе го следи Иса а.с. и ќе му служи него.
Хазрети Иса.а.с. ќе го обави својот хаџ. Исто така тој ќе оди на гробот на Мухаммед а.с. ќе му даде селам (поздрав) па он ќе му возврати. Луѓето ќе живеат добар живот. Ѕидот на Јаџуџ и Маџуџ ќе биде скршен.


3.Благословите на Иса а.с. (Исус)
-Иса а.с. ќе слезе и ќе остане на земјата
-Неговиот враќање ќе биде во последниот период односно пред Судниот Ден
-Ќе биде владател и фер судија
-Неговиот уммет (народ) ќе биде застапник на Мухаммед с.а.в.с.
-Тој ќе се однесува според Куранот и Суннетот и ќе ги упатува другите на тоа
-Тој ќе ги води луќето во молитвите
-Ќе остане на земјата во рок од 40 години. Овој период ќе биде најдобриот период на земјата
-Бог ќе ги заштити неговите следбеници од пеколот
-Оние кои ќе ја зачуваат верата во негова придружба ќе бидат сакани од страна на Бога
-За време на овој период сите религии и секти освен Исламот ќе изумрат
-Џихадот ќе биде стопиран
-Нема да се зема кхираџ
-Нема ниту џизја да им се наплаќа на неверниците
-Богатството и бериќетот ќе бидат распространети така што нема да има личност која ќе му недостига нешто
-Примањето на зекат (помош за сиромашните) и садака ќе биде стопирано
-Луѓето ќе го сакаат сеџдето (паѓањето за Бога) повеќе од што било на светот
-Сите видови на верски и овосветски благослови ќе паднат на земјата
-Ќе има мир за време на Иса а.с.
-Нема да има непријателство помеѓу луѓето
-Сите срца ќе бидат ослободени од омраза, љубомора, мизерија, завист
-За овој период (40 години) никој нема да умре ните ќе биде болен
-Отровот ќе биде отстранет од сите отровни животни
-Змиите и шкорпиите нема да повредуваат никого, дури и дете да ја стави својата рака во устата на змијата, тоа нема да биде повредено
-Дивите животни нема да повредат никого
-Ако човек помини покрај лав он нема да биде повреден
-На кратко, животот ќе биде најдобар во времето на Иса а.с.

После неговото слегување на земјата, Иса а.с. ќе се ожени. Ќе има деца, и ќе остане 19 години на земјата после неговата женидба. Ќе умре и Муслиманите ќе му клањаат џеназе намаз и ќе го закопаат близу Мухаммед с.а.в.с.

 
Ние како муслимани веруваме дека Иса а.с. (Исус) беше пратен на земјата како пророк од страна на Бога, но Исус не е Бог ниту Господар, ниту пак Божји син. Ние не веруваме дека Иса а.с. е мртов, ниту дека бил распнат на крст. Ние веруваме дека тој се воздигнал на небото и се наоѓа во рајот, и дека ќе се спушти на земјата на одредено време, ќе ги прекине војните кои ќе се водат во тоа време и дека ќе донесе мир на земјата. Како што Иса а.с. бил пророк, така и Мухаммед с.а.в.с. е Аллахов пратеник. Мухаммед с.а.в.с. е последниот Божји пратеник, и нема такви после него. Исламот е комплетиран со Куранот како непроменлив и перфектен збор од страна на Бога, и Господ нам ни одредил да го чуваме до последниот ден на земјата, наспроти другите религии кои имаат повеќе верзии и се менувани повеќе пати. Господ односно Аллах на арапски е Супериорен и Создавател.

Што вели Куранот за Исус?
Не го убија и не го распнаа! Туку тоа им се причини. (Ен Ниса – 157)

Иса а.с. ни кажува за доаѓањето на следниот пејгамбер Мухаммед с.а.в.с. Во Библијата тој вели:
Ако Ме Губите, пазете ги Моите Заповеди. Јас ќе Го помолам Отецот, и Тој ќе ви даде друг Утешител за да биде со вас довека. (Јован 12-15/16)

А кога ќе дојде Утешителот, Кого што ќе Го испратам Јас од Отецот, Духот на Вистината, Кој излегува од Отецот, Тој ќе сведочи за Мене, а и вие ќе сведочите, бидејќи од почетокот сте со мене. (Јован 15-26/27)

Имам уште многу да ви кажувам, но сега не можете да носите. А кога ќе дојде Тој, Духот на Вистината, ќе ве упати во сета вистина, но од Себе нема да зборува, туку ќе говори што чуе, и ќе ви ја најави иднината. Тој Мене ќе Ме прослави, зашто од Моето ќе земе и ќе ви јави. (Јован 16-12/14)

Улемата (учените луѓе во Исламот) велат дека личноста за која се говори во горенаведените стихови од страна на Хазрети Иса а.с. кој ќе дојде после него, не е никој друг туку Мухаммед с.а.в.с.

Во овој случај, “Утешителот” е Мухаммед с.а.в.с и неговите закони и неговиот начин на живот, и Книгата (Куранот) се работите кои Иса а.с. им кажува на своите следбеници да ги следат кога ќе дојде тој.

“Личноста” која Исус рекол дека ќе дојде после него, е наречена Pargaleeta во Библијата. Овој збор е избришан од страна на толкувачите и преведувачите и заменет е со “Духот на Вистината” односно “Утешителот”. На оригинален грчки јазик тој збор значи “некој кого луѓето го слават многу”. Значењето на овој збор е поврзан со зборот Мухаммед на арапски, што значи “славен”.

Исус исто така во Библијата вели:
“Уште малку, и нема да Ме гледате, и по малку, пак ќе Ме видите, зашто си одам кај Отецот.” (Јован 16-16)

...а во Куранот се вели:
“Не го убија сигурно, туку Аллах го дигна кон Себе, Аллах е Силен и Мудар.” (Ен Ниса – 157/158)

Ние веруваме дека Иса а.с. беше воздигнат во рајот. Според хадисите, тој е во вториот рај. Мухаммед с.а.в.с вели: “За време на Мираџот (кога беше воздигнат заедно со Габриел во Рајот) го сретнав Иса а.с. во вториот рај. Беше на средниот статус, црвено-бел. Неговото тело бече многу чисто и ведро, како штотуку да бил искапен и дојден.” Во друг хадис кој се однесува на Евреите, Мухаммед с.а.в.с. вели: “Хазрети Иса а.с. не е мртов, тој ќе се врати пред Кијаметскиот ден.”

Неговиот изглед
Иса а.с. кога ќе слезе на земјата ќе личи на познатиот асхаб Хазрети Урва бин Масуд. Ќе има средна висина и црвено бела боја на лицето. Ќе има рамна, сјајна и чиста коса која ќе му се протега до рамото. Неговата глава че изгледа како да му изливаат бисери. Неговото тело ќе биде заштитено. Ќе носи две парчиња на облека во светло жолта боја.

Ќе се појави во праведна група (џемаат) која ќе ја сочинуваат 800 мажи и 400 жени. Во тоа време луѓето ќе се шодготвуваат за војна против Деџџалот (Анти-Христот). Ќе биде време за фаџр (сабах намаз) и Имамот Мехдија ќе биде лидер. Од темнината ќе биде слушнат глас: “дојде оној кој што ги слуша твоите молби” – праведните луѓе ќе гледаат наоколу и ќе го здогледаат Иса а.с. Тој ќе се спушти во придружба на два ангели. Ќе слезе на источниот дел на Дамаск близу Минарет. Во тоа време ќе се подготвуваат за фаџр (сабах намаз). Каметот за сабах ќе биде извршен, и Имамот Мехди ќе го понуди Иса а.с. да ја води молитвата односно намазот, меѓутоа Иса а.с. ќе му рече он да ја води молитвата бидејќи каметот бил веќе викан за него. Имамот Мхедија ќе ја води молитвата и Иса а.с. ќе го следи него. После рукуто ќе ја даде оваа изјава: “Аллах го уби деџџалот и муслиманите се појавија.”.

Убиството на Деџџалот и победата на Муслиманите
После завршувањето на молитвата, Иса а.с. ќе ја отвори вратата позади него каде ќе биде Деџџалот во придружба на 70 000 Евреи. Ќе има војна меѓу нив, пошто даџџалот ќе се повлече но Иса а.с. ќе го фати. Иса а с. Ќе има два ножеви и еден штит и со нив тој ќе го убие деџџалот на портата од Худ. Ќе им ја покаже крвта од деџџалот на народот. Потоа свињата ќе биде убиена, крстот уништен. Сите луѓе ќе го примаат Исламот. Војните ќе бидат прекинати. Луѓето ќе се врата во своите земји. Една група ќе го следи Иса а.с. и ќе му служи него.
Хазрети Иса.а.с. ќе го обави својот хаџ. Исто така тој ќе оди на гробот на Мухаммед а.с. ќе му даде селам (поздрав) па он ќе му возврати. Луѓето ќе живеат добар живот. Ѕидот на Јаџуџ и Маџуџ ќе биде скршен.


3.Благословите на Иса а.с. (Исус)
-Иса а.с. ќе слезе и ќе остане на земјата
-Неговиот враќање ќе биде во последниот период односно пред Судниот Ден
-Ќе биде владател и фер судија
-Неговиот уммет (народ) ќе биде застапник на Мухаммед с.а.в.с.
-Тој ќе се однесува според Куранот и Суннетот и ќе ги упатува другите на тоа
-Тој ќе ги води луќето во молитвите
-Ќе остане на земјата во рок од 40 години. Овој период ќе биде најдобриот период на земјата
-Бог ќе ги заштити неговите следбеници од пеколот
-Оние кои ќе ја зачуваат верата во негова придружба ќе бидат сакани од страна на Бога
-За време на овој период сите религии и секти освен Исламот ќе изумрат
-Џихадот ќе биде стопиран
-Нема да се зема кхираџ
-Нема ниту џизја да им се наплаќа на неверниците
-Богатството и бериќетот ќе бидат распространети така што нема да има личност која ќе му недостига нешто
-Примањето на зекат (помош за сиромашните) и садака ќе биде стопирано
-Луѓето ќе го сакаат сеџдето (паѓањето за Бога) повеќе од што било на светот
-Сите видови на верски и овосветски благослови ќе паднат на земјата
-Ќе има мир за време на Иса а.с.
-Нема да има непријателство помеѓу луѓето
-Сите срца ќе бидат ослободени од омраза, љубомора, мизерија, завист
-За овој период (40 години) никој нема да умре ните ќе биде болен
-Отровот ќе биде отстранет од сите отровни животни
-Змиите и шкорпиите нема да повредуваат никого, дури и дете да ја стави својата рака во устата на змијата, тоа нема да биде повредено
-Дивите животни нема да повредат никого
-Ако човек помини покрај лав он нема да биде повреден
-На кратко, животот ќе биде најдобар во времето на Иса а.с.

После неговото слегување на земјата, Иса а.с. ќе се ожени. Ќе има деца, и ќе остане 19 години на земјата после неговата женидба. Ќе умре и Муслиманите ќе му клањаат џеназе намаз и ќе го закопаат близу Мухаммед с.а.в.с.

О.К. Нека е така. Во секој случај, останувам на она кое веќе го напишав. Плус тоа, толкувањето на Откровението по Апостолот Јован ни ги објаснува последните времиња и второто Христоов доаѓање на сосема поинаков начин. Пошто се исповедам за православен, го прифаќам токму тоа учење и толкување.
 
Јас си го замислувам како глумецот во Исус од Назарет. Изгледот не е битен, само да бил она што го глумеше Роберт Пауел. Исто така и онаа помодерна верзија на Исус во филмот со мојот ник од Пол Њумен. :)
 
Ај уште еднаш. Погледнете ја било која икона или фреската „Исус Христос Пантократор„ на калотата од било кој православен храм и ќе Ви стане јасно каков бил ликот Христов.

Христос не му позирал на никој сликар.
Иконите ги цртаат луѓе што не го виделе Исус. (за пари се разбира!)


StamIcon-01.gif


Од каде знаат тие како Тој изгледал?
Се разбира дека не знаат. На нив им е битно некој православец што се клања пред икони да им ја купи нивната икона па да бидат, и овците сити, и волкот на број :vozbud:
 
Христос не му позирал на никој сликар.
Иконите ги цртаат луѓе што не го виделе Исус. (за пари се разбира!)


StamIcon-01.gif


Од каде знаат тие како Тој изгледал?
Се разбира дека не знаат. На нив им е битно некој православец што се клања пред икони да им ја купи нивната икона па да бидат, и овците сити, и волкот на број :vozbud:

„Точноста „ од ликот Христов е потврдена! Неслучајно православието го слави денот/празникот наречен „Неракотворена Икона/Лик на Господ Исус Христос„. Тоа е настанот кога еден локален моќник, паднат во болест, го испраќа својот слуга да бара помош од Христа. Христос, слушајќи го барањето/молбата од парајлијата преку неговиот слуга, зема парче платно, со него поминува преку Својот лик (пришто ликот Христов се оцртува на платното) и тоа платно слугата го носи кај неговиот господар. Господарот пак, се ислечил , примајќи го платното со „исцртаниот„ лик Христов. Според тоа, ликот Хрисот кој го гледаме на фреските и иконите, не е случаен ниту измилсен, туку е итоа како реален! Самиот Христос ни го остави на платното!
 
Крстителу, слаб сум на брзи прсти, ај потсетиме од кое евангелие беше оваа случка?
 
Слушај бе ти...Тајсон, Чорбаџија, како ли уште се викаш

Христос не му позирал на никој сликар.
Иконите ги цртаат луѓе што не го виделе Исус. (за пари се разбира!)


StamIcon-01.gif


Од каде знаат тие како Тој изгледал?
Се разбира дека не знаат. На нив им е битно некој православец што се клања пред икони да им ја купи нивната икона па да бидат, и овците сити, и волкот на број :vozbud:

многу јасно се вели во едно од Евангелијата “И уште многу чуда направи Исус кои кога би се запишале-ни сите книги не би ги собрале“, така некако..не учам јас напамет оти не е ова Куран па да ги знам ајатите механички да ги рецитирам...Но како и да е, што е чудно тука, на сите чуда што ги направил Исус па да не го сторел и чудото со “неракотворната икона“?
Што е чудно тука? ај доста се потсмеваш, оди во тие вачи шупи од “цркви“ па таму соли памет.:drk:
 
многу јасно се вели во едно од Евангелијата “И уште многу чуда направи Исус кои кога би се запишале-ни сите книги не би ги собрале“,

Точно така, прочитај го уште еднаш стихот и ќе видиш дека тој не вели: "И уште многу портрети направи, што кога би се собрале, ни сите галерии во светот не би ги собрале" :)
Не тресете зелени, ако Исус им оставил своја икона на Своите ученици, тие ќе ја спомнале таа икона во своите посланија.
Факт е дека Библијата забранува икони со Втората Божја Заповед и на оваа заповед биле послушни апостолите, учениците на Исус, и сите христијани во првите векови. Е потоа кога ткн. црква се комерцијализирала и видела дека добра пара се врти со иконите, почнале да ги цртаат, да им се клањаат, да им палат свеќи итн.

Ова е дирекно од сајтот на МПЦ:

Иконите се со двојна позлата, најчесто од 24-каратно злато. Големините на иконите (со еден или два лика) што може да се нарачаат може да бидат следните:
1. А4 формат (20x30 cm; 22x29 cm) - 350 евра
64.gif

2. А3 формат (30x40 cm; 32x40 cm) - 700 евра
35.gif

3. А2 формат (40x60 cm; 44x60 cm) - 1200 евра
43.gif
Поштарината не е вклучена во цената.

За икони кои изобразуваат сцени со повеќе ликови (пр. Рождество Христово, Воведение на Пресвета Богородица, сцени од животот на некој светител и други) цената се зголемува за 100 евра по икона.
(емо иконите се од мене додадени
3.gif
)


Доколку не ви се верува, еве ви директен линк па проверете сами.
http://www.mpc.org.mk/Knizarnica/ikoni.asp

Оттука сосема е јасна употребата на иконите во православието како и се друго
64.gif

Би сакал да го завршам овој мој коментар со еден библиски цитат:

"И ги најде (Исус) во Храмот продавачите на волови, овци и гулаби и менувачите на сребреници - како седат таму. Направи бич од јажиња и ги истера сите од Храмот, заедно со овците и воловите. На среброменувачите им ги истури сребрениците и им ги преврте масите. А на оние, кои продаваа гулаби им рече: „Однесете го тоа оттука! Не правете трговска куќа од Домот на Мојот Татко!"
(Јован 2:14-16)

Се прашувам како би постапил Исус кога денес би влегол во некој православен храм и би видел како во него се продаваат икони од стотици и илјадници евра, како се продаваат бројаници, свети водички и разни други амајлии...хммм моето мислење е КАМШИК!
4.gif
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom