Увоз на автомобили постари од 30 години, практика насекаде, а сега и кај нас?

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Znaci u bula si edno 12-15000 evra :):)!!!
Prejdi na "repliki" od karton :):) !!
 
Член од
26 јануари 2007
Мислења
2.702
Поени од реакции
27
Фала ти што детално ми ја прикажа финанската конструкција...
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Дечки...денес го ископав законот за безбедност во сообраќајот.

Дозволено е увоз на возила постари од 35 години.

Прочитајте го членот 2 точка 40 и член 328 од овој закон.

Прочита некој или ве мрзи? :)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
За да ви е интересно мора човек посебна тема да отвори... :tapp:
 
Член од
20 март 2007
Мислења
189
Поени од реакции
4
Eh pusti pari! Da imam edno 3000 eura sega za edno 4-5 meseca na patistava bi izlegol Mercedes 108/109 280se od 1967 god. Mi stoi pred garaza (i ne se prodava!)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
И добро... :)

А шо ти фали на Мерцедесот? Ако е до механика...се прај...а претпоставувам и лимот не е проблем за да се најди настаро во Македонија.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.792
Поени од реакции
9.772
Нико, да те прашам искрено, еве не го продаваш, и што ќе му правиш? Ќе го оставиш да ти скапува и невозен да пропадне (сомневам дека ти е нерегистриран)?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
„Возила со музејска вредност се возила постари од 35 години на кои таков статус е утврден од страна на комисија, врз мислење на овластена стручна организација.

Кај ке најдиш прво комисија, колку време е утврдувањето и колку пари кошта никој не знае да одговори. Истото е и за стручната организација.

„Возилото се регистрира по поднесено барање од страна на сопственикот на возилото
Со барањето за регистација треба да се поднесат следниве писмени докази
-потекло на возилото
-сопственост на возилото
-регулирани царински давачки за возилото
-сообразност на возилото со важечките хомологациски прописи во Р.М.
-техничка исправност
-извршено осигурување
-возилата постари од 35 години, доказ дека се автентични во првичната изведба“

Пак истите срања... Хомологација, царина бла бла бла плати овде плати онде... и на крај некој да потврди дека се автентични во првата изведба? Што треба тоа да значи? Дека се исти? Епа можеби да е фарбано возилото и тоа неколку пати и? Не е во првична изведба... не можеш да го увезеш :tapp:

Со ваков закон тешко ке увезуваме олд-тајмери или „музејски“ возила.
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Jaс „првичната изведба“ би ја сфатил како верност до оригиналот, т.е. да биде во состојба со сите нишани по неа: лајсни, браници, раткапни и сл. а не фарбата која е на неа.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
А ако земеш некоја половична кола која сакаш да си ја реставрираш?
Тогаш? А и на таквите помал е данокот, помалку царина се плаќа, поефтино се наоѓа во странство...

Според мене шасиски да е во оригинална состојба т.е. да не е удрена однесена и да се даде доказ дека тоа возило ке биде доведено до оригинална состојба. Лајсни, раткапни не се толку битен елемент колку школката и моторот да се оригинал. Сепак тоа треба „комисијата“ да го одлучи :)
 
Член од
20 март 2007
Мислења
189
Поени од реакции
4
Нико, да те прашам искрено, еве не го продаваш, и што ќе му правиш? Ќе го оставиш да ти скапува и невозен да пропадне (сомневам дека ти е нерегистриран)?
Ne sigurno deka ne e registriran. Kazav vo temata restavracija ke kazam i tuka: Rasklopen e izvaden mu e motorot sedista.... i se drugo. Pocnat e so restavracija(zakrpen e i iskobitiran odozdole) (od limarija imam sve duri i rezerva:)). Sega se ceka da dojde nekoj denar da se prodolzi so restavracijata. Sedi taka nekoja godina ne e pipnato nisto. Znam deka so pomalku i od 1000 evra moze da se sredi ama fintata e vo toa sto tatkomi saka sekoe stravce da bide provereno i obnoveno. Pa posle sleduva farbanje tapaciranje, vnatre ima delovi od mahagon treba da se izlakiraat odponovo, potoa kederi da se najdat da se zamenat niklovani delovi ima dosta rabota. I + treba da se odnese da mu se ugradi drug motor(zasto originalot e avtomatik v8 3.5l i trosi kako ludo)
A ako go dadam vaka sto mozam da mu zemam!? A imam golem merak na Mercedes S-klasa. i koga ke vidis deka + od 1967 so ful oprema (elektricni stakla, elektricen soncev krov, servo, centralna brava..) Pa tuka ne stanuva zbor za prodavanje.

Eve i slika za koj model stanuva zbor!
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
А ако земеш некоја половична кола која сакаш да си ја реставрираш?
Тогаш? А и на таквите помал е данокот, помалку царина се плаќа, поефтино се наоѓа во странство...

Според мене шасиски да е во оригинална состојба т.е. да не е удрена однесена и да се даде доказ дека тоа возило ке биде доведено до оригинална состојба. Лајсни, раткапни не се толку битен елемент колку школката и моторот да се оригинал. Сепак тоа треба „комисијата“ да го одлучи :)
Постои посебна ставка „увоз на школка“ и услов е да нема подвозје и мотор :) Нема врска тука година на производство и сл.
Лимаријата може да е крпена како што треба, да е средена и да не се познава ништо, колата е оригинална. Оние кои се занимаваат со такви работи се фаќаат на деталите на возилото. Некој раб на крилото, некоја лајсна, раткапни, некој детал од ентериерот... И се разбира дека школката треба да е оригинална. Во спротивно имаш некој кит-кар или штознам што. И моторот треба да е таков кој се вградувал во возилото.
Не заборавај дека музејскиот експонат треба да е токму до детал реставриран.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
4.792
Поени од реакции
9.772
Ne sigurno deka ne e registriran. Kazav vo temata restavracija ke kazam i tuka: Rasklopen e izvaden mu e motorot sedista.... i se drugo. Pocnat e so restavracija(zakrpen e i iskobitiran odozdole) (od limarija imam sve duri i rezerva:)). Sega se ceka da dojde nekoj denar da se prodolzi so restavracijata. Sedi taka nekoja godina ne e pipnato nisto. Znam deka so pomalku i od 1000 evra moze da se sredi ama fintata e vo toa sto tatkomi saka sekoe stravce da bide provereno i obnoveno. Pa posle sleduva farbanje tapaciranje, vnatre ima delovi od mahagon treba da se izlakiraat odponovo, potoa kederi da se najdat da se zamenat niklovani delovi ima dosta rabota. I + treba da se odnese da mu se ugradi drug motor(zasto originalot e avtomatik v8 3.5l i trosi kako ludo)
A ako go dadam vaka sto mozam da mu zemam!? A imam golem merak na Mercedes S-klasa. i koga ke vidis deka + od 1967 so ful oprema (elektricni stakla, elektricen soncev krov, servo, centralna brava..) Pa tuka ne stanuva zbor za prodavanje.

Eve i slika za koj model stanuva zbor!
Знам точно кој модел е. Супер е моделот.

Сега, што сакав да ти кажам. Не знам во каква ситуација е возилото, еве од она што ми кажуваш да земеме дека се е супер. И да заштедиш во реставрирањето, да го направиш со друг мотор и се како што планираш, а планираш потоа да го возиш од кеф, верувај или не, мислам дека подоцна многу пари ќе ти одат на поправки, одржувањето ќе биде прескапо и нема да се исплати за километрите што ќе ги поминеш. Ако не сакаш да го продадеш а сакаш да го имаш, освен возење во недела друго многу не ти останува.

Друга опција, ако сакаш да го продадеш, е да собереш повеќе пари, да го оставиш оригиналниот мотор, да го реставрираш беспрекорно (фабричка состојба) и прикажи го во Македонија, или евентуално Гермаија, каде ќе се офајдиш бааѓи.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom