Те мрзи да google-ниш?Од кај да прочитаме бе тоа не ти е линк??
Ne sigurno deka ne e registriran. Kazav vo temata restavracija ke kazam i tuka: Rasklopen e izvaden mu e motorot sedista.... i se drugo. Pocnat e so restavracija(zakrpen e i iskobitiran odozdole) (od limarija imam sve duri i rezerva). Sega se ceka da dojde nekoj denar da se prodolzi so restavracijata. Sedi taka nekoja godina ne e pipnato nisto. Znam deka so pomalku i od 1000 evra moze da se sredi ama fintata e vo toa sto tatkomi saka sekoe stravce da bide provereno i obnoveno. Pa posle sleduva farbanje tapaciranje, vnatre ima delovi od mahagon treba da se izlakiraat odponovo, potoa kederi da se najdat da se zamenat niklovani delovi ima dosta rabota. I + treba da se odnese da mu se ugradi drug motor(zasto originalot e avtomatik v8 3.5l i trosi kako ludo)Нико, да те прашам искрено, еве не го продаваш, и што ќе му правиш? Ќе го оставиш да ти скапува и невозен да пропадне (сомневам дека ти е нерегистриран)?
Постои посебна ставка „увоз на школка“ и услов е да нема подвозје и мотор Нема врска тука година на производство и сл.А ако земеш некоја половична кола која сакаш да си ја реставрираш?
Тогаш? А и на таквите помал е данокот, помалку царина се плаќа, поефтино се наоѓа во странство...
Според мене шасиски да е во оригинална состојба т.е. да не е удрена однесена и да се даде доказ дека тоа возило ке биде доведено до оригинална состојба. Лајсни, раткапни не се толку битен елемент колку школката и моторот да се оригинал. Сепак тоа треба „комисијата“ да го одлучи
Знам точно кој модел е. Супер е моделот.Ne sigurno deka ne e registriran. Kazav vo temata restavracija ke kazam i tuka: Rasklopen e izvaden mu e motorot sedista.... i se drugo. Pocnat e so restavracija(zakrpen e i iskobitiran odozdole) (od limarija imam sve duri i rezerva). Sega se ceka da dojde nekoj denar da se prodolzi so restavracijata. Sedi taka nekoja godina ne e pipnato nisto. Znam deka so pomalku i od 1000 evra moze da se sredi ama fintata e vo toa sto tatkomi saka sekoe stravce da bide provereno i obnoveno. Pa posle sleduva farbanje tapaciranje, vnatre ima delovi od mahagon treba da se izlakiraat odponovo, potoa kederi da se najdat da se zamenat niklovani delovi ima dosta rabota. I + treba da se odnese da mu se ugradi drug motor(zasto originalot e avtomatik v8 3.5l i trosi kako ludo)
A ako go dadam vaka sto mozam da mu zemam!? A imam golem merak na Mercedes S-klasa. i koga ke vidis deka + od 1967 so ful oprema (elektricni stakla, elektricen soncev krov, servo, centralna brava..) Pa tuka ne stanuva zbor za prodavanje.
Eve i slika za koj model stanuva zbor!