Со исклучок на „Алаху Акбар“ фанатици, и издрогирани/мортус пијани имбецили, не знам за некој намерно да изгазил пешаци. Ама има идиоти што не размислуваат и прават срања. Таквите треба да бидат најстрого санкционирани. Возење ~70 км/ч е релативно небзбедно, и треба да се санкционира. Но ја пропуштате поентата дека самата +20 км/ч брзина помалку е причина за газење пешаци отколку моментите како: буљање во мобилни телефони, зборување на телефон и возење со една рака (несанкционирани со меркиве), па постојано гледање во брзиномер и пазење да не надминеш ограничување за неколку км/ч.
П.С. а електричните тротинети се најголемото зло што е некогаш измислено во сообраќајот! Кога јас би се прашал, би ги забранил со закон! (а нормални градови и земји веќе почнаа со тоа)
Апсолутно.
Во последно време такво кypболие има, не се санкционираат ни кога (често) возат по коловози и булевари, ни кога летаат со 30-40 км/ч по тротоари и велосипедски патеки, и пешачки премини преминуваат како камикази со исти такви брзини... Абе не мора никој да ги удри, од намало дупче може да паднат и да завршат под нечии тркала. Комбе или камион од што поминува може буквално да ги дувне и да изгубат рамнотежа, и да завршат под нечии тркала. Скроз ретардирано е што не ги санкционираат најстрого за вакви срања. Ќе го зацрнат некој ни крив ни должен за цел живот со нивни глупости.
Со исклучок на „Алаху Акбар“ фанатици, и издрогирани/мортус пијани имбецили, не знам за некој намерно да изгазил пешаци. Ама има идиоти што не размислуваат и прават срања. Таквите треба да бидат најстрого санкционирани. Возење ~70 км/ч е релативно небзбедно, и треба да се санкционира. Но ја пропуштате поентата дека самата +20 км/ч брзина помалку е причина за газење пешаци отколку моментите како: буљање во мобилни телефони, зборување на телефон и возење со една рака (несанкционирани со меркиве), па постојано гледање во брзиномер и пазење да не надминеш ограничување за неколку км/ч.
Автоматски споено мислење:
Апсолутно.
Во последно време такво кypболие има, не се санкционираат ни кога (често) возат по коловози и булевари, ни кога летаат со 30-40 км/ч по тротоари и велосипедски патеки, и пешачки премини преминуваат како камикази со исти такви брзини... Абе не мора никој да ги удри, од намало дупче може да паднат и да завршат под нечии тркала. Комбе или камион од што поминува може буквално да ги дувне и да изгубат рамнотежа, и да завршат под нечии тркала. Скроз ретардирано е што не ги санкционираат најстрого за вакви срања. Ќе го зацрнат некој ни крив ни должен за цел живот со нивни глупости.
Pa koj izgazil namerno. I toj so vozel 100ka i pijan ne izgazil namerno. Ako ne od zal za zrtvata, tuku od zal za sebe zaso kje ide u zatvor. Rabotata e posle toa, kasno e za kaenje. Najmalce sto sakam se avtoritativni merki kako kameri i tn, no:
- Se pokazha vo praksa deka iame ekstremno seljacka populacija sto saka da vozi brzo niz grad, i kako nusefekt na toa imame eden kup nevini zrtvi. Zatoa sea kje vozite 50 ili kje jadete kazni. Toa e.
Ќе има општо влијание на безбедноста, и тоа е добро и затоа резервирано го поддржувам сето ова иако ми е јасно дека на тие што го прават ова на прво место им е контролата. Не безбедноста.
Јас ќе се адаптирам и нема да јадам (премногу) казни. Тоа што не се разбира во ваквите еуфории, е дека кога ќе се десат срања каде е инволвиран некој со врски - ништо нема да се смени. Магично ќе испаднат неисправни камерите, или неупотребливи/замаглени снимките. Истото и со другите камери по институции и приватни фирми. Веќе видено многу пати.
Правда нема да има во оваа држава. Нема сѐ додека не почнат бандерите да се употребуваат и за други поважни намени од обично осветлување.
Во меѓувреме ќе делкаат обичен народ со постари и поевтини аута без лимитери, и ќе вработуваат уште повеќе џаболебари и паразити во администрацијата... Тоа едновремено додека некои се палат на нетолерирање на маргините на статистички грешки на мерните уреди.
Ако бараш правна одговорност, ќе ја најдеш во Законот. Пешак е учесник во сообраќај, толку. Како и запрежна кола и било што што излага на тротоар и улица.
Али зборот ми беше онаа старата теле се учи, вол тешко
затоа реков дека се поранливи. Иако према статистики што читам, 25% од настраданите биле пешаци. Но кај нас не се вештачи сообраќајка освен можда со смртни последици, скраја да е.
знаеш како минуваат преку Гологанов, кај Јаја Паша, Пластичарска, Градска болница па често и партизанска преку жардињери? Да не набројувам, на многу места. Ко пилци. Знаеш како минуваат улица со слушалки или мобилен? Секој мора да внимава. Што ако некој е занесен, разочаран, депресивен шофер, има удар и слично. Џабе и сто години казна.
Апсолутно дека секој мора да внимава и да се придржува до сообраќајните правила, но тоа не го менува фактот дека возачот е правно виновен доколку нешто се случи.
Затоа прилагодување на брзината е круцијално, пишав погоре статистика, во зона кај што е дозволено 30, некој ако вози со 40 веќе значително го зголемува ризикот за смртност кај пешакот.
Има причина зошто има ограничување на брзината, не е туку така, не е за да намерно се закочи сообраќајот. На крај краева влегуваш во динамична околина со самото влегување во сообраќај, доколку прилагодување на брзината и пазење колку возиш ти претставува стрес, може и не треба да возиш.
Цел свет вози вака, тука во дистанца од 1км може ограничувањето да се промени 3 пати, секој се прилагодува на истото.
Ги давам скандинавските земји за пример, каде ова е стандард, а истите земји се најбезбедни во поглед на смртност во сообраќајот во Европа и во светот.
Апсолутно дека секој мора да внимава и да се придржува до сообраќајните правила, но тоа не го менува фактот дека возачот е правно виновен доколку нешто се случи.
Затоа прилагодување на брзината е круцијално, пишав погоре статистика, во зона кај што е дозволено 30, некој ако вози со 40 веќе значително го зголемува ризикот за смртност кај пешакот.
Има причина зошто има ограничување на брзината, не е туку така, не е за да намерно се закочи сообраќајот. На крај краева влегуваш во динамична околина со самото влегување во сообраќај, доколку прилагодување на брзината и пазење колку возиш ти претставува стрес, може и не треба да возиш.
Цел свет вози вака, тука во дистанца од 1км може ограничувањето да се промени 3 пати, секој се прилагодува на истото.
Ги давам скандинавските земји за пример, каде ова е стандард, а истите земји се најбезбедни во поглед на смртност во сообраќајот во Европа и во светот.
Муабетот беше за пешаците и нивната одговорност, правна и човечка. Претрчување ко зајци преку кој кај стигне. Инаку да, другото е така. Ја па и секој подобро би реагирал на 50 неголи на 60-70. Време на умствена реакција, време на кочење итн итн
И со 30 можеш да направиш голема беља, тоа што не е релативно е дека ако се буљиш во мобилен шансите да направиш голема беља се големи. Но како користењето мобилни во возење е опфатено од меркиве?
Нас во 70ти у основно не учеа основни сообраќајни правила. Па и ги решававме како мини тестови. Сега не знам дали има такво нешто. Многу нешто немаше тогаш, ни кружен ни трамвај ама основата ја учевме. @Darling да не ти се најдува негде прирачник за трамвај
И со 30 можеш да направиш голема беља, тоа што не е релативно е дека ако се буљиш во мобилен шансите да направиш голема беља се големи. Но како користењето мобилни во возење е опфатено од меркиве?
Ок, но полесно се кочи со 40 на саат него со 80 ако ти излета некој со слушалки на уши и очи во мобилен.
Или најлошо кретен со слушалки на електричен тротинет кој од тротоар ке пропичи преку пешачки да се вклучи на булевар пошто они мислат дека имаат невидлив штит околу себе, некој форс филд кој ги прави неранливи.
И со 30 можеш да направиш голема беља, тоа што не е релативно е дека ако се буљиш во мобилен шансите да направиш голема беља се големи. Но како користењето мобилни во возење е опфатено од меркиве?
Секој е потенцијално загрозен и може да загрози, макар одел и со 20. Зборам за време на нормална реакција.
За мобилни тешко. Две коли застанавме на пешачки, третата жената си куцкала, не парталоса. Ако не е снимено, не можеш да му докажеш дури и беља да направи. Не се вештачи ни кочници ни гуми ни бутур. Ни дал е на некоја дрога. Само дувавме за ракија и толку.
Проблемот во тие случаи по сообраќајка го прави полицијата со ај договорете се и со записникот.
За мобилни тешко. Две коли застанавме на пешачки, третата жената си куцкала, не парталоса. Ако не е снимено, не можеш да му докажеш дури и беља да направи. Не се вештачи ни кочници ни гуми ни бутур. Ни дал е на некоја дрога. Само дувавме за ракија и толку.
Проблемот во тие случаи по сообраќајка го прави полицијата со ај договорете се и со записникот.
Епа што се лутат повеќето овде кога се нагласува дека надлежниве со меркиве се фаќаат само за the low hanging fruit?
Тие во полицијата не знаат каде тераат, прво нема проверка за дроги кога се дешаваат вакви работи, второ без посочување закон ти забрануваат имање камера во кола (не па да ја земат снимката како доказ) а трето, кога ќе се деси срањето наместо да испитаат достапни снимки (од улични камери, од камери во аутата, од фирми во околината, итн), они те праќаат „да се договориш“. Со кој да се договориш за записникот? Со ретардот што те удрил?
Треба да си поискусен од тоа да веруваш на финтите со „само главчето де, само до пола...“.
Која следна фаза? Кога некој исполнил некое ветување за средување на сообраќајот за да му веруваме сега кога го воведува само cache grab делот од можните мерки. Не им верувам ништо, и треба да не им се верува, да се потсетуваат и да се повторува миљон пати ако треба. Посебно пошто овдешнава јавност има моќ на памтење како на златна рипка.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.