Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Безвеза е муабетов стварно. Да дозволеле +5 км/h…А зошто ние да не возиме -5 км/h? Ако ограничувањето е до 50, не значи дека треба точно 50 да се вози. Ќе си возиш 40, и ќе си го почитуваш законот и прописите. Што ќе ви сменат тие +5 км/h?
Ne e bas bezveze. Da imas staveno pogolemi ili pomali gumi ke te izlazi brzinometarot za nekoj km. A i nema valja celo vreme vo kilometrazot da se djaris, od vreme na vreme treba i pred tebe da gledas kaj vozis
Treba da ima tolerancija od 5 km/h, ne sme roboti niti pak imame tempomat na nogata, ljuge sme.
 
Ne e bas bezveze. Da imas staveno pogolemi ili pomali gumi ke te izlazi brzinometarot za nekoj km. A i nema valja celo vreme vo kilometrazot da se djaris, od vreme na vreme treba i pred tebe da gledas kaj vozis
Treba da ima tolerancija od 5 km/h, ne sme roboti niti pak imame tempomat na nogata, ljuge sme.
Па всушност тоа е единственото нешто што треба да го правиш додека возиш. Да внимаваш на прописи и правила, и ако знакот вика дека има ограничување на брзината до 50, значи дека токму тоа треба да го правиш. Ако не можеш тоа Владенце, збогувај се со возачката, не си ти за шофер да бидиш.
 
Ne e bas bezveze. Da imas staveno pogolemi ili pomali gumi ke te izlazi brzinometarot za nekoj km. A i nema valja celo vreme vo kilometrazot da se djaris, od vreme na vreme treba i pred tebe da gledas kaj vozis
Treba da ima tolerancija od 5 km/h, ne sme roboti niti pak imame tempomat na nogata, ljuge sme.
Јес да треба +-10% некоја толеранција..
Ама и @Aceso има право!
55 да го стават лимитот, истиве тука ќе плачат зошто не бил 61 и така у круг..
Никако да им погодиш!
Плус тоа 50 е ограничување на брзината... не е дека мораш до крај да одиш, можеш и 40км/ч да возиш!

А тоа со гумите е чиста глупост!
Ако ставаш фабрички препорачана димензија, како што всушност и треба (оти цело ослонување е проектирано оптимално за таа димензија), нема што да му ја мислиш.
Е сега батенцата со големи бандаши и нископрофилни гуми накнадно ставани, ќе мора да мислат дури 2км/ч поспоро да возат!
Многу е тоа за нивниот IQ ама со казни ќе се навикнат.
 
Јес да треба +-10% некоја толеранција..
Ама и @Aceso има право!
55 да го стават лимитот, истиве тука ќе плачат зошто не бил 61 и така у круг..
Никако да им погодиш!
Плус тоа 50 е ограничување на брзината... не е дека мораш до крај да одиш, можеш и 40км/ч да возиш!

А тоа со гумите е чиста глупост!
Ако ставаш фабрички препорачана димензија, како што всушност и треба (оти цело ослонување е проектирано оптимално за таа димензија), нема што да му ја мислиш.
Е сега батенцата со големи бандаши и нископрофилни гуми накнадно ставани, ќе мора да мислат дури 2км/ч поспоро да возат!
Многу е тоа за нивниот IQ ама со казни ќе се навикнат.
А можат и да ги буткаат колите ако не. Врска нема, сѐ што прават е само за да биде на штета на обичниот човек. Една промена не е направена со цел нешто да се подобри.
 
... ако се штелуваат семафорите на булеварот со под 50км сите семафори возејќи да се фати зелено светло, сите ќе го прифатат тоа да се штедат и колата и кочниците и гумите и релаксирано возење без сецкање!
 
Јес да треба +-10% некоја толеранција..
Ама и @Aceso има право!
55 да го стават лимитот, истиве тука ќе плачат зошто не бил 61 и така у круг..
Никако да им погодиш!
Плус тоа 50 е ограничување на брзината... не е дека мораш до крај да одиш, можеш и 40км/ч да возиш!

А тоа со гумите е чиста глупост!
Ако ставаш фабрички препорачана димензија, како што всушност и треба (оти цело ослонување е проектирано оптимално за таа димензија), нема што да му ја мислиш.
Е сега батенцата со големи бандаши и нископрофилни гуми накнадно ставани, ќе мора да мислат дури 2км/ч поспоро да возат!
Многу е тоа за нивниот IQ ама со казни ќе се навикнат.
Toa nekoj sto na tolerancija od 55 bi barale 60 e sosem drug muabet i nema vrska so tolerancijata od tamu 10%.
Razlikata od 50 do 51 km/h na analogen kilometraz( pa i na digitalen ) e nezaprimetna, bukvalno. Treba celo vreme so ednoto oko na kilometrazot da gledas. Cisto se somnevam deka nekoj bez da gleda vo kilometrazot ke seti razlika od 45 do 51, uste pomalce od 50 do 51.
Se dodeka ne e zabraneto, znaci e dozvoleno( ova za so gumite ).
 
А можат и да ги буткаат колите ако не. Врска нема, сѐ што прават е само за да биде на штета на обичниот човек. Една промена не е направена со цел нешто да се подобри.
Значи системов ни три дена не работи на проба, а вие го прогласивте за умрено..
Јебеш статистики, правила, прописи, жртви..
Петко замислил дека треба 80 да вози место 5мин порано да испадне од дома.. Он е у право, цел Свет е грешка.

Е ради овакви плачки ми е уште помило што го воведуваат..
 
За еден ден, пад на прекршоците од 110000 на 50000.

Ајде, чекор по чекор, ден по ден, со тек на време ќе се изгради некоја сообраќајна култура дури и кај најзакоравените сељаци во сообраќајот. Сепак и најзаостанатите племиња низ Амазонија и Африка не се цивилизираат преку ноќ.

Како за почеток доволно е да се намалат прекршоците за минување на црвено, колку-толку ќе се намалат трагедии со смртни последици.

НАЈМНОГУ ПРЕКРШОЦИ НА ПЛАСТИЧАРСКА И НА ИЗЛЕЗ ОД СКОПЈЕ КОН ТЕТОВО За еден ден преполовени сообраќајните опомени

Повеќе од 50.000 сообраќајни прекршоци се регистрирани на 2 декември преку системот „Безбеден град“, покажуваат податоците на Министерството за внатрешни работи. Ова претставува драстичен пад во однос на 1 декември, кога во првите 24 часа од тест периодот беа забележани 110.000 прекршоци.

Од вкупнo 50.652 прекршока регистрирани на 2 декември, дури 48.861 прекршок бил за брзо возење, 1.366 за минување на црвено светло, а 425 за нерегистрирани возила.

Од МВР објаснуваат дека камерите „не ги бројат сите возила што минуваат низ градот, туку само ги снимаат оние што прават прекршок“.

Најопасни точки: излезот кон Тетово и булеварот Никола Карев

Во првите 12 часа од вчерашниот ден, „Безбеден град“ регистрирал нови 22.600 прекршоци, а речиси 95% или 21.400 се однесуваат на возење со брзина поголема од дозволеното.

– Најмногу прекршоци се забележани на излезот од Скопје кон Тетово, вкупно 4.300 случаи, како и на булевар Никола Карев (познат како Пластичарска улица), каде што се регистрирани 3.000 прекршоци – велат од МВР.

На прашање кои локации се издвоиле како „жешки точки“, од Министерството посочуваат дека токму овие два правци доминираат по бројот на опасни возења. Кај минувањето на црвено, најризична е раскрсницата меѓу улиците Цветан Димов и Џон Кенеди, каде што се регистрирани 45 прекршоци.

Од 51 до 209 километри на час – екстреми во тест периодот

Според податоците од МВР, „најмалата регистрирана брзина за која е изречена казна е 51 километар на час“, додека највисоката измерена брзина во тест периодот достигнала 209 километри на час, што според полицијата е „екстремно ризично и опасно однесување“.
 
До 10км е 10 евра казна? На другарот казната му е 45 евра оти возел "oд 10 до 30км повеќе" на булевар со 40км ограничена брзина.(он возел 53км)
На кој булевар е 40км/ч ? Под. Булевар мислам со 4 ленти...знам во населба Лисиче е со 4 ленти а има и Легнати цајкани и знак 40, а мислам и кај воен базен има и 30 на едно место, да не школо има...ДЕБИЛИЗАМ Е што не сакаат да стават знаци 30 на влез во паркинг зоните, а ако нема на средина паркирани и таму возат 40-50, што е многу поопасно отколку на излез од Скопје да се вози 70...
 
Значи системов ни три дена не работи на проба, а вие го прогласивте за умрено..
Јебеш статистики, правила, прописи, жртви..
Петко замислил дека треба 80 да вози место 5мин порано да испадне од дома.. Он е у право, цел Свет е грешка.

Е ради овакви плачки ми е уште помило што го воведуваат..
Можеш во нормална држава да воспоставиш ваков систем. Не можеш во град каде што единствена асална опција за движење ти е автомобил, да му дадеш секакви ограничувања. Градот уште толку ќе биде закочен, едноставно има премногу коли, а за разлика од други држави, Скопје нема ни воз, метро, трамвај или пак асален автобуски превоз.
 
Па всушност тоа е единственото нешто што треба да го правиш додека возиш. Да внимаваш на прописи и правила, и ако знакот вика дека има ограничување на брзината до 50, значи дека токму тоа треба да го правиш. Ако не можеш тоа Владенце, збогувај се со возачката, не си ти за шофер да бидиш.
Teoretski ljubav lepo zvuci, malcice je drugcije u praksi. Znakot vika 50, ne e sporno toa, no kilometrazot ne ti e fiksen, niti pak stiklata ti e fiksirana za podot od kolata pa od oset znaes so kolku vozis, sto vo praksa znaci pokraj sto celo vreme treba da vnimavas na pravila i propisi na patot, so ednoto oko ke treba celo vreme i vo shalt tablata da gledas. Bi rekol dosta neprakticno i opasno.
P.s za zabeleskite okolu moite vozacki sposobnosti nema da komentiram, posebno ne tebe. I da te potsetam, ako go nemas izmereno antifrizot, krajno vreme e da si go izmeris ;)
 
Можеш во нормална држава да воспоставиш ваков систем. Не можеш во град каде што единствена асална опција за движење ти е автомобил, да му дадеш секакви ограничувања. Градот уште толку ќе биде закочен, едноставно има премногу коли, а за разлика од други држави, Скопје нема ни воз, метро, трамвај или пак асален автобуски превоз.
Ништо не е оправдание да се прекршуваат сообраќајните правила.
 
Безвеза е муабетов стварно. Да дозволеле +5 км/h…А зошто ние да не возиме -5 км/h? Ако ограничувањето е до 50, не значи дека треба точно 50 да се вози. Ќе си возиш 40, и ќе си го почитуваш законот и прописите. Што ќе ви сменат тие +5 км/h?
абре fuck off
ти да возиш 40
 
Можеш во нормална држава да воспоставиш ваков систем. Не можеш во град каде што единствена асална опција за движење ти е автомобил, да му дадеш секакви ограничувања. Градот уште толку ќе биде закочен, едноставно има премногу коли, а за разлика од други држави, Скопје нема ни воз, метро, трамвај или пак асален автобуски превоз.
Последниот аргумент ти држи вода..

Ама за останатото, баш напротив!
Баш во ненормална држава каде што имаш 5000 поминувања на црвено, треба ваков систем!
Изговорот дека градот е единствено прооден со кола, не не оправдува што возиме како орки уга-буга!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom