Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Bitcoin
  • Време на започнување Време на започнување

Дали очекувате дека новата власт и новата Претседателка ќе го ревидираат Преспанскиот договор?


  • Вкупно гласачи
    291
  • Гласањето е завршено на .

треба да се нарече селски воз. Миладиновци, Зелениково, Волково...се села. Башка таму веќе има пруга.
Ако најголем број народ оди од да кажеме Влае до центар или аеродром или Бутел до железара/ново лисиче, кој воз ќе го фатат? Саат време ќе пешачат да стигнат до жел. станица? Продуктивност не се зголемува со пешачење.
Зашто ниеден новинар не истражи колку луѓе од каде на каде дневно мигрираат? Има такви податоци, треба да се најдат и вкрстат.
Можеби ќе го користат, но мал број луѓе, недоволен за бенефит со кој што се најавува. Ама четврта економија, не е играчка.
Е па да не прават “селски воз“ штом е таква работата.
Треба пругата да им поминва пред порта а не да пешачат да си се мачат.
 
бугарските гревови се многу пострашни од српските овде. Највеќе тоа што ни биле секогаш некој лажен сојузник, а притаен непријател кој кога дочекал прва шанса не разделил. Да не беа така и да сакаа автономна држава, пиринот ќе го третираат како таков, а не да го асимилираат налик на грците со егејска и да глумат некакви договори за добрососедства со тројански коњи како Муртињо.
Јас се уште не разбирам што има врска моето првично мислење со Бугарија и Бугари, никаде не беа споменати тие работи.
Како е можно во секоја објава во којашто Србија и Србите се споменати во негативен контекст од ракав да се вадат Бугарија и Бугари нешто во смисла одма со споредби?

Ќе може ли некогаш во Македонија да се даде соодветна конструктивна критика која е историски многу силна поддржана према Србија и српскиот народ без да биде посочен како бугарофил? Или ние сме ,,научени" така да реагираме?
 
Последно уредено:

треба да се нарече селски воз. Миладиновци, Зелениково, Волково...се села. Башка таму веќе има пруга.
Ако најголем број народ оди од да кажеме Влае до центар или аеродром или Бутел до железара/ново лисиче, кој воз ќе го фатат? Саат време ќе пешачат да стигнат до жел. станица? Продуктивност не се зголемува со пешачење.
Зашто ниеден новинар не истражи колку луѓе од каде на каде дневно мигрираат? Има такви податоци, треба да се најдат и вкрстат.
Можеби ќе го користат, но мал број луѓе, недоволен за бенефит со кој што се најавува. Ама четврта економија, не е играчка.

Мене лично ме „занима„ само една работа-кај се возојте?

Кои возови ќе се движат на предвидените релации? Дали се тоа возовите кои се‘ уште не се изградени, платени, набавени и доставени на користење до „нашата земјата„?

Па немаме воз за КичеА, за Кочани, за Бељаковце, за Битола се редуцирани, а не пак воз од Миладиновци до Шкупи...

Ако земеме дека нашиов народ кој не е така сиромашен како што сака да “изгледа„, секојдневно користи лични возила за и од работа, тешко дека ќе се најде народ кој секојдневно ќе користи возови за наведената потреба, а притоа треба поприлично да „весла„ од дома до најблиската жел. станица...
 
Јас се уште не разбирам што има врска моето првично мислење со Бугарија и Бугари, никаде не беа споменати тие работи.
Како е можно во секоја објава во којашто Србија и Србите се споменати во негативен контекст од ракав да се вадат Бугарија и Бугари нешто во смисла одма со споредби?

Ќе може ли некогаш во Македонија да се даде соодветна конструктивна критика која е историски многу силна поддржана према Србија и српскиот народ без да биде посочен како бугарофил? Или ние сме ,,научени" така да реагираме?

Па друже, ти ги знаеме ставовите одамна.
 
Не.
Асномска Македонија го има Св. Прохор Пчињски во своите рамки. Така е на мапите на ФНРЈ до 1948-ма. После Колишевски им го даде.
мислам некаде 50-51, под притисок на УДБА (Ранковиќ) врз населението да се изјаснуват срби, наш политичар АРСОВ, веројатно председател на Собранието, потпиша... малку се пишува, но имам чуено дека тој подоцна се самоубил со пиштол
Автоматски споено мислење:

Мене лично ме „занима„ само една работа-кај се возојте?

Кои возови ќе се движат на предвидените релации? Дали се тоа возовите кои се‘ уште не се изградени, платени, набавени и доставени на користење до „нашата земјата„?

Па немаме воз за КичеА, за Кочани, за Бељаковце, за Битола се редуцирани, а не пак воз од Миладиновци до Шкупи...

Ако земеме дека нашиов народ кој не е така сиромашен како што сака да “изгледа„, секојдневно користи лични возила за и од работа, тешко дека ќе се најде народ кој секојдневно ќе користи возови за наведената потреба, а притоа треба поприлично да „весла„ од дома до најблиската жел. станица...
на некој ќе им одговара, например од Зелениково до Транспортен центар, а од таму има автобус за секаде
 
Е па да не прават “селски воз“ штом е таква работата.
Треба пругата да им поминва пред порта а не да пешачат да си се мачат.
не е за до пред порта ама ај вози се ти од карпош до центар или аеродром со воз. Ќе треба саат два да пешачиш до таму. Треба да сменат и појачаат линии согласно ширењето на градот, а не воз околу Скопје. Пруги има веќе такви, во 70тите имаше шинобуси, сега кој ги користи тие релации?
Мене лично ме „занима„ само една работа-кај се возојте?

Кои возови ќе се движат на предвидените релации? Дали се тоа возовите кои се‘ уште не се изградени, платени, набавени и доставени на користење до „нашата земјата„?

Па немаме воз за КичеА, за Кочани, за Бељаковце, за Битола се редуцирани, а не пак воз од Миладиновци до Шкупи...

Ако земеме дека нашиов народ кој не е така сиромашен како што сака да “изгледа„, секојдневно користи лични возила за и од работа, тешко дека ќе се најде народ кој секојдневно ќе користи возови за наведената потреба, а притоа треба поприлично да „весла„ од дома до најблиската жел. станица...
Да весла и тоа прилично километри. Замисли да одиш од Железара или од Чаир до Скопје Север. Нонсенс ми е идејава. Кај нас успева само автобуски превоз, друго ништо.
 
Мицко нема јајца. ....
богами има...кога на грб го имаш калето кое кажува како треба или не треба
Сега на локалниве од позиција на моќ партнерите го брукаат не знам како може во огледало да се гледа самиот. ....
...сега после локалниве можеш ти да се гледаш во огледало колку слаби проценки си дал, ама важно сеир тераше.
ОД друг страна добива курови. Кичеви е фрапантен пример.
...курови? хм, кој доби, еве ти го Кичево, ти го начука на твоето сеир терање,
Ако не освои Александар во Кичево со 45 и кусур проценти во првиот круг, тогаш нека се закопа како прво.
...еве испадна дека нема да се закопа, ама после толку сеир терање од твоја страна најмалку е да се извиниш на сите овие што им напиша дека нема муда, курови, да се закопа, да не се гледа на огледало...итн, проценка твоја како кичевчанец -Нула!
 
на некој ќе им одговара, например од Зелениково до Транспортен центар, а од таму има автобус за секаде

На еден домашен портал постои поттема „Железници„, на која членовите на порталот/темата имаа изнесено куп одлични (!) идеи за начинот на кој може да се (пре)уреди домашната железница, за да биде корисна во поголем обем. На таа тема, изнесена е и идејата за организирање „градска железница„, со која од и кон Скопје би се движеле возови на кратки релации: Скопје-Зелениково, Скопје-Волково, Скопје-аеродром „Петровец„ и сл.

Не е спорно дека има корисници на кои градскиот воз би им бил корисен, туку...кај се возовите?...

“Нашата земјата„ нема вишок возови, а купувањето нови бара поприлично време...
 
не е за до пред порта ама ај вози се ти од карпош до центар или аеродром со воз. Ќе треба саат два да пешачиш до таму. Треба да сменат и појачаат линии согласно ширењето на градот, а не воз околу Скопје. Пруги има веќе такви, во 70тите имаше шинобуси, сега кој ги користи тие релации?
Исто така не е битен Карпош или ... важно е да се гради а да не кради.
Значи во принцип сум да се гради, од тоа нема штета, само да не се искраде и железница и возои.

-----------
Според мое мислење проблемот е што не се промовираат долгорочни решенија и што не се работи на нив.
Единствено долгорочно решение за сообраќај во Скопје е шински превоз значи трмвај. (не тролејбус)
Со тој проект кој не е евтин и веројатно ќе се гради со години ако не и со децении освен ако не го дадеме на Кинезите (кои моментно имаат најголемо искуство во изградба на такви проекти) долгорочно го решава проблемот за наредните 50-7о години.
Проблемот е што имаме лица на позиции кои гледат само за денес, не за своите деца и внуци па потоа лелекаат дека ја напуштале Македонија.
 
Последно уредено:
Е па да не прават “селски воз“ штом е таква работата.
Треба пругата да им поминва пред порта а не да пешачат да си се мачат.
Mислиш вака?

1762629940746.png

 

Повеќе мислев на оваа

Xpeng-Aeroht-eVTOL.jpeg

или


ама може и твојот предлог да помине :pos:
 
Јас се уште не разбирам што има врска моето првично мислење со Бугарија и Бугари, никаде не беа споменати тие работи.
Како е можно во секоја објава во којашто Србија и Србите се споменати во негативен контекст од ракав да се вадат Бугарија и Бугари нешто во смисла одма со споредби?

Ќе може ли некогаш во Македонија да се даде соодветна конструктивна критика која е историски многу силна поддржана према Србија и српскиот народ без да биде посочен како бугарофил? Или ние сме ,,научени" така да реагираме?
IMG_20251108_210311.jpg
 
Можеби требаше да го остаат ѓубрено по некои населби. Сликиве што ги гледам сликани низ град, повторно трупање до контејнери, супермен не може да исчисти.
 
Толку е капацитетот, нема пари за механизација а луѓе треба од други партии да вработат пошто оние 90к сите по канцеларии им се напикани.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom