Дебата на Канал 5 - Орце против Амар 28.10.2025

Кој е победник на дуелот?

  • Амар

    Гласови: 83 66,9%
  • Орце

    Гласови: 41 33,1%

  • Вкупно гласачи
    124
  • Гласањето е завршено на .
Обрнете внимание на последната порака од Орце. Амар му ја затвори папката за да не чита :zver:

 
Сеедно. И Крмов и многу други во Левица се среднисти. Многу од среднистите и немаа услови да завршат факултет во транзицијата која дојде после расцепот на Југославија па многу семејства и тогаш а и ден денес немаат ни пари ни услови за да го пратат детето на школо. Левица е единствената која овој проблем планира да го реши целосно со бесплатно образование за СИТЕ.
Дај не се бламирај! Крмов е роден 1981, само 3 години постар од мене. Кога јас успеав да завршам факултет со двајца родители невработени и со 100 денари неделно за леб и маргарин, сигурно Крмов и Мециновиќ не биле во полоша ситуација. Заради транзицијата не завршиле факултет бе! :pos: Плус што Крмов требало да се запише на факултет во 1999, што не е баш веднаш по расцепот на Југославија.
 
Ајде малце Биџи контент, еве како градови помали од Скопје го решија својот проблем. Луксембург има популација од само 130.000.
Не е точно дека народот кај нас се војзал само со коли. Изгради го, ќе видиш дали ќе го користат.
Во Луксембург просечно се заработуваат и по 14.000€ во месец. А место народот да дрнка скапи играчки по улиците (да, го има и ова) - *сите* го користат метрото низ градот.

... во своите административни граници, Скопјe се протега на повеќе од 33 км, но е широк само 10 км со површина од 571,46 км2, урбанизираната област зафаќа само 337 км2,
... Луксембург е долг приближно 82 км од север кон југ и 57 км широк од исток кон запад, со вкупна површина од околу 2.586 квадратни километри.

... јас мислам без разлика на густината на населението во Скопје поради мала површина не се исплаќа да се изгради метро како најскапа опција за јавен превоз, проект од 30 км како за Скопје би барал милијарди евра капитални инвестиции, износ што ретко се оправдува со мала популација, па и тие пола милион населени во Скопје раштркани во административните граници поради мала површина на градот НЕ ќе генерира потребен број патници за да се направи метрото финансиски и оперативно одржливо, а кога ќе се додадат тунелите кои треба да се ископат, со години цел град да биде градилиште НЕМА ШАНСА, неисплатливо!

... за мала површина како градот Скопје исплатливо е како транспорт евентуално како новитет ,,трамвај’’ и модернизирана автобуска мрежа со поголема фреквенција на автобуси, ем брзо остварливо и најефтина опција, ем ефикасност, ем најефтино, ем најеколошки!
 
... а што анкетата е прво назначен Амар, според кој критериум што му дава предност пред другиот кандидат да ја доби таа прва позиција, а насловот е ,,Орце против Амар’’, како Орце е против Амар ако има повеќе гласови како кандидат, може само Амар против Орце зошто е испод бројка со гласачи!! :facepalm:
Ццц...
 
@Partizanen banditen @Imperatorot @Saber Rider

Се смеете за возот, ама може да збрка работа :D
Види, за нешто такво требаат некои мозоци да смислат проект. Мозоците ги избркавме одамна.
Ние не може едни авотубуси асални да набавиме, нема кој да ги вози и се ангажираат 70 годишни пензионери, а не па ваков тип на возови да воведеме.
Бар пари да имавме, ама и тоа го немаме. Индустрија 0, долгови ко Грција.
 
Види, за нешто такво требаат некои мозоци да смислат проект. Мозоците ги избркавме одамна.
Ние не може едни авотубуси асални да набавиме, нема кој да ги вози и се ангажираат 70 годишни пензионери, а не па ваков тип на возови да воведеме.
Бар пари да имавме, ама и тоа го немаме. Индустрија 0, долгови ко Грција.

Друже пругата према Бугарија после 30 година ја направија, спрема Србија не знам кога последен пат идел воз исто и Грција прашање е дали идат возови, а не вакво нешто да направат.
 
Види, за нешто такво требаат некои мозоци да смислат проект. Мозоците ги избркавме одамна.
Ние не може едни авотубуси асални да набавиме, нема кој да ги вози и се ангажираат 70 годишни пензионери, а не па ваков тип на возови да воведеме.
Бар пари да имавме, ама и тоа го немаме. Индустрија 0, долгови ко Грција.
Па брат, јас војна водам со тие што ги знам и се кадарни за да се вратат, ама тешко да ја добијам таа војна.. :rolleyes:
Тој што се слика за да промовира маички (од група) нели се бафташе со електроника и механика? Нели некои изуми имаше и добиваше награди за тоа?

Муабетот ми е дека има дечки, само не се вложува во нив

Знаеш за кој праам муабет
 
Овој проект што го има вемерото во програма за подземниот пат кај Лимак е проект стар уште од време на Шилегов (а може и од време на Коце). Лично го имам гледано проектот од времето околу короната, цело видео ми покажуваше колега. Кружни текови требаше да има кај Нова Македонија, па подземен пат под Лимак, кој ќе излегува кај тутунски комбинат на рампа, која што исто така требаше да се преуреди со кружни текови.
На крај стап од цел проект. Тие Лимак изградија облакодери, маме ебаа на централното подрачје, ни подземен тунел видовме ни бутур. Наводно ја имале направено инфраструктурата под нивниот комплекс и се чекало на нашите власто, ама тоа ми е многу неверојатно познавајќи го нашиот капацитет.
Така што овој проект ниту е нов, а годиниве покажале и дека не е некое изводливо решение.
 
Дај не се бламирај! Крмов е роден 1981, само 3 години постар од мене. Кога јас успеав да завршам факултет со двајца родители невработени и со 100 денари неделно за леб и маргарин, сигурно Крмов и Мециновиќ не биле во полоша ситуација. Заради транзицијата не завршиле факултет бе! :pos: Плус што Крмов требало да се запише на факултет во 1999, што не е баш веднаш по расцепот на Југославија.
Има секакви случаеви не можеш да кажеш штом моите можеле, можеле и неговите или било кои. Муабетот воопшто и не беше тоа. Секако дека стручната спрема од факултет донесува позитивни работи и искуства од животот. Малку дрско од твоја страна или имаш некоја задна намера да ги оцрниш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom