Брза пруга и проектот Вардарска долина

  • Креатор на темата Креатор на темата Imtechiquemk
  • Време на започнување Време на започнување
  • Истакнато


Министерството за транспорт и врски сака во долината на Вардар да гради двоколосечна брза пруга, каде веќе егзистира автопат, а тука треба да се гради и проектот Вардарска Долина со 12 хидроелектрани.

Експертите со тотално спротиставени станови од оние на министерот, кој најавува дека со трасата ќе биде избегнати објектите од А категорија.
 
Инаку проектот Шинкансен е предложен во далечната 1930та година во Јапонија, пак ќе повторам 1930та година, значи како држава не сме способни да имплементираме проект како брза железница и по сто години, за територија која е далеку помала од Јапонија и со поповолен терен од Јапонија. Се повеќе мислам дека човек е најмногу казнет од Бога при определување на локацијата на неговото раѓање, нема поголема казна од тоа да се родиш во територија со 0 шанса да се направи нешто и со 0 шанса за просперитет на државата.

The Shinkansen name was first formally used in 1940 for a proposed standard-gauge passenger and freight line between Tokyo and Shimonoseki that would have used steam and electric locomotives with a top speed of 200 km/h (120 mph). Over the next three years, the Ministry of Railways drew up more ambitious plans to extend the line to Beijing (through a tunnel to Korea) and even Singapore, and build connections to the Trans-Siberian Railway and other trunk lines in Asia. These plans were abandoned in 1943 as Japan's position in World War II worsened. However, some construction did commence on the line; several tunnels on the present-day Shinkansen date to the war-era project.
 
експертите се јавија :kafence: наредно ќе речат и чебрен не е исплатлив и дека е трошење пари узалуд.
Денес е бар лесно да најдеш “експерт“ кој ќе ти состави екпертиза каква сакаш!
Така да на експертите кои по нарачка нашкрабале таму нешто, тури им пепел.
Море...француските експерти ќе кажат се‘ пофално за „Вардарска....„ затоа што во ‘90-тите беа практично единствени кандидати за изведувачи на предвидените брани..а проектот „Вардарска....„ е нивен, нормално!

Домашните хидро-експерти пак, велат дека Вардар е „тапа„ од река, која нема доволно количина вода ради самата себе, а не пак количини од вода за акумулирање на дузина брани на самата река!

Се обидувам да ја замислам „нашата земјата„ во сите изведени брани и акумулирани езера...ќе наликува/ме на „шака„ земја која „напола„ пресечена со голем низ од ситни акумулациии....нешто како Дњепар во Украина....

За расселувањето на населението од местата кои ќе бидат потопени, а не прајме муабет! Небаре МакедоЊа е земја од миљон квадратни километри па ќе се „шетаме„ наоколу, како ќе ни прдне!

А за „брзата пруга„ е уште поголема смејурија, оти според умо‘ од премиеро‘, пругата треба да ја градиме ради стратешките потреби од „косооките„ а ние да им ја платиме!

Отидов да се отрујам...
Не очекував од тебе вакво нешто.
Ние ќе им правиме на Кинезите нешто вакво нешто не би напишал ни змија ни роден :yid::yid::yid:

...еве нешто за Кинезите како градат, или уште ги сметаш за пониски суштества од нас



Пред некој ден имаше и една вест дека за 28 часа и 45 минути изградиле ДЕСЕТТОКАТНИЦА и после тоа време почнале да ги делат клучевите, значи систем клуч на рака, и ние ќе им градиме на Кинезите па уште и со наши пари, те молам немој

:yid::yid::yid:
Се когаш треба да се има на ум дека прекупец на пипер од струмичко Муртино им обеќаше Формула 1 стаза и канцеларии од Гугл и Фејсбук .
Зошто вршиш дискриминација и не ги спомнуваш 300 пилоти од Арачинове

piloti-aracinovo-3.jpg


Вода има сега, само што оди џабе се испушта накај Грција не се акумулира (не се користи или многу малку за наводнување)
Од каде ви паѓаат вакви идеи да ми е да знам!
За вакво нешто да се запре водата од Вардар се започнува војна, односно се смета за причина за војна, не знам дали и колку е познато во јавноста, ама ..
 
Последно уредено:
Од каде ви паѓаат вакви идеи да ми е да знам!
За вакво нешто да се запре водата од Вардар се започнува војна, односно се смета за причина за војна, не знам дали и колку е познато во јавноста, ама ..

Кој рече скроз да се запре ? Тоа не е добро ни за природата а има и договори кои уредуваат минимум количества што мора да се испуштаат, ама есен-зимо кога водотеците се на повисоко ниво сигурно може дел од таа вода да се зачувува во браните
 
Го прочита текстот од експертот или само нешто да пишеш ради реда ? Не е строго против градење на пругата, само смета дека трасата треба да се измести поисточно за да не се загрозат потенцијалните хидроцентрали кои се од поголемо значење

Прегледај го приврзокот 450915

Може да се заклучи:

1. Ако остане старата траса треба да се откажеме од проектот „Вардарска Долина“ и сите бенефити што тој ги нуди.

2. Детелна оцена и мислење на оваа проблематика треба да даде: Градежен факултет – Скопје, Министерство за енергетика и екологија и МАНУ.

3. Француските скперти кои реаботеа на физибилити студијата „Вардарска Долина“, дадоа мислење дека новата траса треба да се измести надвор од долината на Вардар на исток.

4. Дефинитивната одлука треба да биде потврдена од Советот за безбедност кој е под директна ингеренција на претседателот на државата.

5. Предлог решение за источна траса на новата пруга
Градење на пруга како што си ставил на сликата е како парите да се запалат. Всушност според мене се што нема да го фати и Скопје е џабе фрлање пари.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom