Скутерчиња: Се за и околу нив

  • Креатор на темата Креатор на темата _FireFox_
  • Време на започнување Време на започнување
Piaggio Medley S 150 ABS - 2021 ili
SYM HUSKY ADV 175cc 2024

Zdravo imam dilema koj da go kupam priblizno ista cena se, mi se dopagja i edniot i drugiot i dvata mi se super skuteri pomognete okolu izborot
Predhodno imav SYM i edvaj eden mi se javi da go vidi kakov motorot e i go kupi po nekoja poniska cena od prodaznata bid3ejki sakav da go prodadam kako i da e
i sEGA SE MISLAM STO BI ODBRAL POMEGJU OVIE DVA
Автоматски споено мислење:

iaggio Medley S 150 ABS - 2022 ili
SYM HUSKY ADV 175cc 2024

Zdravo imam dilema koj da go kupam priblizno ista cena se, mi se dopagja i edniot i drugiot i dvata mi se super skuteri pomognete okolu izborot
Predhodno imav SYM i edvaj eden mi se javi da go vidi kakov motorot e i go kupi po nekoja poniska cena od prodaznata bid3ejki sakav da go prodadam kako i da e
i sEGA SE MISLAM STO BI ODBRAL POMEGJU OVIE DVA
Автоматски споено мислење:

iaggio Medley S 150 ABS - 2021 ili
SYM HUSKY ADV 175cc 2024

Zdravo imam dilema koj da go kupam priblizno ista cena se, mi se dopagja i edniot i drugiot i dvata mi se super skuteri pomognete okolu izborot
Predhodno imav SYM i edvaj eden mi se javi da go vidi kakov motorot e i go kupi po nekoja poniska cena od prodaznata bid3ejki sakav da go prodadam kako i da e
i sEGA SE MISLAM STO BI ODBRAL POMEGJU OVIE DVA
Автоматски споено мислење:

Piaggio Medley S 150 ABS - 2021 ili
SYM HUSKY ADV 175cc 2024

Zdravo imam dilema koj da go kupam priblizno ista cena se, mi se dopagja i edniot i drugiot i dvata mi se super skuteri pomognete okolu izborot
Predhodno imav SYM i edvaj eden mi se javi da go vidi kakov motorot e i go kupi po nekoja poniska cena od prodaznata bid3ejki sakav da go prodadam kako i da e
i sEGA SE MISLAM STO BI ODBRAL POMEGJU OVIE DVA
 
имам 125cc веспа проблем со палењето вергла али не сака да запали претходно носен на мајстор исто вака не палеше кај што вика дека е инсталацијата реглерот го полнел пребрзо акумулаторот па 2 пати фрлив акумулатор пред тоа,,, отворив карбуратор внатре е чист секаде а напред предна маска внатре кај жиците имало спој изгорени па ги премотав споив поново и пак иста песна несака да пали не фрла струја свеќицата до што може да е струја да не фрла кај да го барам проблемот а компресија има јака и исто кај што е филтерот за воздух една од дупките има довод на црево од моторот и ми извади некаква кафена течност од малото канистерче прикачено на филтерот пластиката
 
Последно уредено:
Иста машина имаат и двете, кај второто плаќаш повеќе заради бојата и шаренилото. Генерален застапник за Кимко е Нов Модел од Куманово, а дилери за Скопје му се Мото Маркет и се наоѓаат кај Рамстор, за други градови незнам кои се дилери... Уште некој на тој скутер, може ама ако е помалецок од тебе и тоа само на рамница, ако наидеш на угорница со 150 кг товар на него ке те разочара... И го заборавив Супер 8 од Кимко, он е поголем и покомотен... Незнам од ова Италијаниве кои 4 тактни ги имаа, појди до Динамикс ( ако си од Скопје нормално ) и види што имаат. Имаш ново Бенели 2 тактно за околу 1200-1300 евра мислам дека беше... Иначе половно за 1500 евра може да се земе и Априлиа СР 50 или Гилера Ранер, 2 тактни се, ама појаки се од другиве :D




Така е со потрошувачката, ама со маслото и не баш... Кај 4 тактно ставаш литар масло од 500 денари на 5 000 км најмалку и трошиш околу 100 литри бензин со тој 1 литар масло, а со 2 тактно за 5 000 км ке потрошиш околу 200 литри бензин и колкку масло за мешавина ? Деловите нормално дека ке се нешто поскапи пошто Кимко ти носи машина од Хонда, мада каде каде е поквалитетно од било кој кинески скутер...
За скутери 4 тактни без филтер за уље како и за косилици, пумпи и сл. препорачано е мењање на уљето на месец дена доколку се користи. Ако има филтер за уље е тогаш можеш да рачунаш на километри.
 
За скутери 4 тактни без филтер за уље како и за косилици, пумпи и сл. препорачано е мењање на уљето на месец дена доколку се користи. Ако има филтер за уље е тогаш можеш да рачунаш на километри.
Точно . Но , тоа месец дена е широк поим . Работни часови се бројат . Пошто за месец дена некој може да сврти 100 , а некој 1.000 км ... На кросот 250ка четири тактна имам филтер за уље , ама уље мењавам на 10 работни часа . Истите тие 10 часа некогаш се 300 , а некогаш се 500 изминати километри .
 
Точно . Но , тоа месец дена е широк поим . Работни часови се бројат . Пошто за месец дена некој може да сврти 100 , а некој 1.000 км ... На кросот 250ка четири тактна имам филтер за уље , ама уље мењавам на 10 работни часа . Истите тие 10 часа некогаш се 300 , а некогаш се 500 изминати километри .
Точно дека работните часови се најбитни при сервис многу побитни од километрите. Сепак многу пати некој што ќе помине 300км има повеќе работни часови од некој ќе помине 1000 км., се зависи како се вози. Овластени сервиси препорачуваат месечно мењање на уљето во сезона кога се вози за машина без филтер за улје.
Ти ако се разбираш и ако знаеш како, можеш и да си рачунаш на друг начин.
 
Здраво.
Прашање за скутерче 50цц, ми истече регистрацијата, лани го регистрирав прв пат (го купив на ново).
Дали пак треба да се носи на технички или само полиса треба да се извади сега?
 
Здраво.
Прашање за скутерче 50цц, ми истече регистрацијата, лани го регистрирав прв пат (го купив на ново).
Дали пак треба да се носи на технички или само полиса треба да се извади сега?
Не е само полиса, цела процедура е со технички...
1500 до 2000ден
 
Треба или не треба?
Може ли да ми каже за сигурно некој што има сега скоро направено полиса?
 
Здраво.
Прашање за скутерче 50цц, ми истече регистрацијата, лани го регистрирав прв пат (го купив на ново).
Дали пак треба да се носи на технички или само полиса треба да се извади сега?
Само полиса, ке ти потврдат и во осигурутелната кога ке отидеш.
 
Само полиса, ке ти потврдат и во осигурутелната кога ке отидеш.
И полиса цца 500 и технички (1200-1300) каде МВР ќе стават печат во сообраќајната. Сега така правев за скутерче 49 ццм старо 18 години, исто беше и лани и полани.
 
Точно дека работните часови се најбитни при сервис многу побитни од километрите. Сепак многу пати некој што ќе помине 300км има повеќе работни часови од некој ќе помине 1000 км., се зависи како се вози. Овластени сервиси препорачуваат месечно мењање на уљето во сезона кога се вози за машина без филтер за улје.
Ти ако се разбираш и ако знаеш како, можеш и да си рачунаш на друг начин.
Не знам од каде ги вадите овие работи, месечно да се менувале уљето или на 10 саати работење?! Ниту теоријата ниту праксата не го кажува ова. Само накратко (има многу примери ама да не одиме во ширина): SYM za 125-ka i 200-кa без филтер препорачува 3000-5000 км или еднаш годишно, слично е и кај Kymco, најчесто 3000 км. За оваа категорија скутери скоро се интересирав па прочитав еден куп сајтови и упатства. Слично кажуваат и во Динамикс за SYM 3-4000 км или еднаш годишно. Возам Кавасаки ER6N 19 години, уље на 5-6000км, машината е ко нова. Па да требало на 10 часа или 1000 км сите сервиси ќе беа преполни со илјадници скутери/мотори а останатите ќе беа тешко зарибани.
Во посебни околности (крос возење во прашина со макс. обртаји) може да е потребно и почесто менување од ова кое го споменувате, ама тоа не е просек за 95% од скутери/мотори кои се возат. И кај Ф1 моторите им ги менуваат после секоја трка, ама тоа не се однесува за сите нас.
 
Не знам од каде ги вадите овие работи, месечно да се менувале уљето или на 10 саати работење?! Ниту теоријата ниту праксата не го кажува ова. Само накратко (има многу примери ама да не одиме во ширина): SYM za 125-ka i 200-кa без филтер препорачува 3000-5000 км или еднаш годишно, слично е и кај Kymco, најчесто 3000 км. За оваа категорија скутери скоро се интересирав па прочитав еден куп сајтови и упатства. Слично кажуваат и во Динамикс за SYM 3-4000 км или еднаш годишно. Возам Кавасаки ER6N 19 години, уље на 5-6000км, машината е ко нова. Па да требало на 10 часа или 1000 км сите сервиси ќе беа преполни со илјадници скутери/мотори а останатите ќе беа тешко зарибани.
Во посебни околности (крос возење во прашина со макс. обртаји) може да е потребно и почесто менување од ова кое го споменувате, ама тоа не е просек за 95% од скутери/мотори кои се возат. И кај Ф1 моторите им ги менуваат после секоја трка, ама тоа не се однесува за сите нас.
И кај автомобилите производителите , а посебно германските ,препорачуваат замена на уљето на 30.000 км . Менувај го така едно 200.000 км , па види што ќе се случи . И да работноте часови се многу поважни од изминатите км . Не е исто 5.000 км во Скопје со тргни застани и температурата на максимум и во Токио каде што се вози со 100км/ч по булеварите . И јас на Z1000ката менувам уље пред секоја сезона на некои 5-6.000 , на скутерот 300цц исто така , иако сервисните интервали се на 10.000 според производителот . Е на кросот менувам на помеѓу 9 до 11 работни часа . Тука производителот вика промена на уље на 10 работни часа за рекреативно и офф роуд возење , а за тркање на стаза промената е на две трки , а тоа ти е од прилика 30-40 минути ... Не се правам дека знам повеќе од тие што го направиле моторот , но практикувам докажан систем за истиот да трае што повеќе и да има што помалку проблеми .
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom