Увоз на половни возила

  • Креатор на темата Креатор на темата alex macedonian
  • Време на започнување Време на започнување
Глупости невидени.
Жена ми го утепа од возење голф 7 1.2 тси 2014та година,колата за низ град е лепота.
Само редовни сервиси и нема никаква мука.
Тди за во Скопјево,на кратки релации е,благо кажано,сумљива работа.
Сите што купија 7мици 1.2 тси од Порше Скопје за тогашни ~16к еура ќе ти го кажат истото.
Едино што се трошачи на уље,а 800 денари литро е најскапото.
У најлош случај на 3000км да го јаде цело литро.,пак е смешно да се спомне.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
 
Глупости невидени.
Жена ми го утепа од возење голф 7 1.2 тси 2014та година,колата за низ град е лепота.
Само редовни сервиси и нема никаква мука.
Тди за во Скопјево,на кратки релации е,благо кажано,сумљива работа.
Сите што купија 7мици 1.2 тси од Порше Скопје за тогашни ~16к еура ќе ти го кажат истото.
Едино што се трошачи на уље,а 800 денари литро е најскапото.
У најлош случај на 3000км да го јаде цело литро.,пак е смешно да се спомне.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Кога кажа дека жена ти го утепа од возење на колку изминати км се однесува?
Автоматски споено мислење:

Глупости невидени.
Жена ми го утепа од возење голф 7 1.2 тси 2014та година,колата за низ град е лепота.
Само редовни сервиси и нема никаква мука.
Тди за во Скопјево,на кратки релации е,благо кажано,сумљива работа.
Сите што купија 7мици 1.2 тси од Порше Скопје за тогашни ~16к еура ќе ти го кажат истото.
Едино што се трошачи на уље,а 800 денари литро е најскапото.
У најлош случај на 3000км да го јаде цело литро.,пак е смешно да се спомне.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Во една прилика кога ја носев бубата во сервис Митревски во Припор кој со години прво сервисираше буби и голфови и се од денешниве што се ВАГ групацијата ме прашува газдата абе ајде кога ќе ја смениш?Му викам ајде биди реален за кое денешно возило ти би сменил буба?Само ми одговори види нешто од јапанците Тојота 1.3 и Хонда 1.4 и со тоа се ми кажа.До ден денес VW нема бензински мотор кој може да му се приближи на било кој јапанец.Он беше меѓу првите во Македонија кој правел успешен ремонт на бензинец од Митсубиши кога 99% од механичарите тврдеа дека на тој мотор ремонт не се прави.
Автоматски споено мислење:

6 години возев TFSI, никаков проблем.
Кога ќе направиш барем 500000 км без ремонт на клипови на тој мотор дојди да ми кажеш.
 
Последно уредено:
Кога ќе направиш барем 500000 км без ремонт на клипови на тој мотор дојди да ми кажеш.

Наведи ми само еден бензински турбо мотор кој ке стигне до половина милион километри без ремонт или поголем квар. Само еден.
 
Кога кажа дека жена ти го утепа од возење на колку изминати км се однесува?
Автоматски споено мислење:


Во една прилика кога ја носев бубата во сервис Митревски во Припор кој со години прво сервисираше буби и голфови и се од денешниве што се ВАГ групацијата ме прашува газдата абе ајде кога ќе ја смениш?Му викам ајде биди реален за кое денешно возило ти би сменил буба?Само ми одговори види нешто од јапанците Тојота 1.3 и Хонда 1.4 и со тоа се ми кажа.До ден денес VW нема бензински мотор кој може да му се приближи на било кој јапанец.Он беше меѓу првите во Македонија кој правел успешен ремонт на бензинец од Митсубиши кога 99% од механичарите тврдеа дека на тој мотор ремонт не се прави.
Автоматски споено мислење:


Кога ќе направиш барем 500000 км без ремонт на клипови на тој мотор дојди да ми кажеш.
140000 до сега,во сервис влегол само на редовни големи и мали сервиси.
И не ме заебавај,јапонците во класата на голфот тоа годиште се прави шупливи тенџериња :)
пс.Знам неколку такви голфови низ ск,сем што јадат тро појќе уље,другото си е перфецкија за низ град.
 
140000 до сега,во сервис влегол само на редовни големи и мали сервиси.
И не ме заебавај,јапонците во класата на голфот тоа годиште се прави шупливи тенџериња :)
пс.Знам неколку такви голфови низ ск,сем што јадат тро појќе уље,другото си е перфецкија за низ град.
На 140000 км кај јапанец и во поново време кореец се разработува машината.За да кажеш дека некој утепал кола од возење треба да помине најмалку 400000 км со редовни мали и големи сервиси без ремонт во блокот.
 
На 140000 км кај јапанец и во поново време кореец се разработува машината.За да кажеш дека некој утепал кола од возење треба да помине најмалку 400000 км со редовни мали и големи сервиси без ремонт во блокот.

Кога ќе поминеш 500к жити се во нормални услови освен тскси ако не возиш? Колкав е процентот на луѓе што поминуваат 500к и плус км имаш претстава? Или може планираш 3 поколенија да ја возат колата ваљда


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
140000 до сега,во сервис влегол само на редовни големи и мали сервиси.
И не ме заебавај,јапонците во класата на голфот тоа годиште се прави шупливи тенџериња :)
пс.Знам неколку такви голфови низ ск,сем што јадат тро појќе уље,другото си е перфецкија за низ град.
Јапанец за Голф во таа класа е вселенски брод а полека и кореецот станува вселенски брод за Голф посебно Hyundai i30.Очигледно е дека си застанат бааги назад низ времето но полека можеби ќе сватиш дека на стара слава никој не може да живее.Клипов е снимен пред околу 14 години и убеден сум дека не си го гледал.Инаку овој модел на Hyundai i30 го користи Такси компанијата Глобал во Скопје само караванска верзија:
Автоматски споено мислење:

Кога ќе поминеш 500к жити се во нормални услови освен тскси ако не возиш? Колкав е процентот на луѓе што поминуваат 500к и плус км имаш претстава? Или може планираш 3 поколенија да ја возат колата ваљда


Sent from my iPhone using Tapatalk
Затоа да не јаде бурек дека 140000км се мерило дека некој утепал кола од возење.Една мочана Застава поминуваше од 200000 до 250000 без ремонт со блок лиен во Застава.
 
Јапанец за Голф во таа класа е вселенски брод а полека и кореецот станува вселенски брод за Голф посебно Hyundai i30.Очигледно е дека си застанат бааги назад низ времето но полека можеби ќе сватиш дека на стара слава никој не може да живее.Клипов е снимен пред околу 14 години и убеден сум дека не си го гледал.Инаку овој модел на Hyundai i30 го користи Такси компанијата Глобал во Скопје само караванска верзија:
Автоматски споено мислење:


Затоа да не јаде бурек дека 140000км се мерило дека некој утепал кола од возење.Една мочана Застава поминуваше од 200000 до 250000 без ремонт со блок лиен во Застава.
1.Сеа за скоро ќе иде во оглас голфот и ќе летне како алва за 10к еура и ќе се купи тојота хибрид некој.
250илјади со исто возило за мене е смешно, искрено
2.Заборавив дека комуницирам со рамноземјаш кој нема поима од основни работи,а не па да прави нормален муабет без "хаха" реакции и некојa си wanna be иронија/зајадливост.

Како само ми текна дека ти можеш да рабереш дека некој има поинакво мислење/вкус и свои преференци,да ме утепаш ако знам...

пс.Ете ти еден лајк и те молам заобиколиме со цитирање нареден пат.
 
Последно уредено:
Наведи ми само еден бензински турбо мотор кој ке стигне до половина милион километри без ремонт или поголем квар. Само еден.
1.8T 150ks Audi A4 AEB i AVJ motor.
Po 500,000 Km vrtat bez remont.
2.8T V6 vo vectra vrti mnogu km bez remont
2.0T isto vo opel fabricno idi so kovani klipovi smrt nema
1.6T vo astra h vo srbia taxi gi turia od vozenje
Honda civic 1.5turbo
 
Jas imav Toyota Auris 2002 1.6 benzinec sto ja zemav na 390k km od orv gazda, tatko mi izvozi uste 100k km i rikna motorot, go nosevme kaj eden kumanovski majstor na remont ama dali toj ne razbirase ili nesto drugo beshe vo prasanje, nikako ne uspeavme da ja napravime, posle remontot gasese vo ler gas i rikashe motorot. Majstorot si se vadeshe deka ne e do nego, smenivme eden kup senzori i gluposti i na kraj ja dadovme posto zasto.
 
1.Сеа за скоро ќе иде во оглас голфот и ќе летне како алва за 10к еура и ќе се купи тојота хибрид некој.
250илјади со исто возило за мене е смешно, искрено
2.Заборавив дека комуницирам со рамноземјаш кој нема поима од основни работи,а не па да прави нормален муабет без "хаха" реакции и некојa си wanna be иронија/зајадливост.

Како само ми текна дека ти можеш да рабереш дека некој има поинакво мислење/вкус и свои преференци,да ме утепаш ако знам...

пс.Ете ти еден лајк и те молам заобиколиме со цитирање нареден пат.
Ќе те ставам во статистика дека си уште еден РИМЈАНИН на форумов.
Автоматски споено мислење:

Jas imav Toyota Auris 2002 1.6 benzinec sto ja zemav na 390k km od orv gazda, tatko mi izvozi uste 100k km i rikna motorot, go nosevme kaj eden kumanovski majstor na remont ama dali toj ne razbirase ili nesto drugo beshe vo prasanje, nikako ne uspeavme da ja napravime, posle remontot gasese vo ler gas i rikashe motorot. Majstorot si se vadeshe deka ne e do nego, smenivme eden kup senzori i gluposti i na kraj ja dadovme posto zasto.
Не си знаел каде да се обратиш а другпат ќе прашаш во фирмава која е една од најдобрите во Европа за ремонт на сите мотори со повеќе децениска традиција:
 
Наведи ми само еден бензински турбо мотор кој ке стигне до половина милион километри без ремонт или поголем квар. Само еден.
Martin ,,gi nabroja,, i tocno e. Za istite modeli sum slusal i jas.
Jas ,,ke dopolnam,, so Dacia Logan //koja ne e turbo, ama sepak e primer// sto ,,vrti i do milion,, t.e. minato vreme ,,mrtvi se veke,, tie koli taxirani vo Romanija i Bugarija. Videno ,,so svoi oci,, , razgovarano so sopstvenici.
 
Наведи ми само еден бензински турбо мотор кој ке стигне до половина милион километри без ремонт или поголем квар. Само еден.
Таков не постои но проблемот кај VW е што со исклучок на боксерот на бубата не постои друг класичен бензински мотор без турбо што може да ја помине таа километража без ремонт.Едноставно фирмата не произведе до ден денес таков класичен што може да парира и на јапанците и на корејците.
 
Таков не постои но проблемот кај VW е што со исклучок на боксерот на бубата не постои друг класичен бензински мотор без турбо што може да ја помине таа километража без ремонт.Едноставно фирмата не произведе до ден денес таков класичен што може да парира и на јапанците и на корејците.
ako se misli samo na vw 1.6SR 101ks vrti mnogu km bez remont,vw VR6 postarite generacii. Nemaat nesto dobri benziski motori ali zatoa dizelot mu e vrhunski. Mada kolata ne ja praj samo motorot. Motor ko motor, go prajs remont cel i pak ke tera.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom