Политички случувања во САД: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата Crazy in Love
  • Време на започнување Време на започнување

Дали санкциите на администрацијата на Џо Бајден, кон Русија, вродуваат со плод?


  • Вкупно гласачи
    48
  • Гласањето е завршено на .
Го прочитав артиклот што го сподели и артикли со слично име, тој наслов е интерпретиран од Кинеска ТВ. Изјави од официјални владини агенции нема ни од Кина, ни од Кореја ни од Јапонија.

China, Japan and South Korea agreed to jointly respond to U.S. tariffs, a social media account affiliated with Chinese state broadcaster CCTV said on Monday.

Ова е Ројтерс лижење Кинески мадиња и извршување пропаганда. 90% од луѓето не ги читаат артиклите, читаат само наслов и носат заклучоци на грешна или манипулирана вест.
Тарифата е цена за пристап кон Американскиот пазар. Ќе биде многу добро за САД, нема да биде добро за паразитите што живеат од САД.
Трамп гледа најдобро за Американците.
Комотно нека одат каде сакаат. Не можеш да замениш Американска куповна моќ.

Па не би бил толку самоуверен. Таа куповна моќ трговијата ја прави. Не знам колку американци ќе има што ќе сакаат да фрлат 25% повеќе за новото БМВ или Мерцедес. Со тоа трговската размена ќе опадне како и вредноста на економијата.
 
Па не би бил толку самоуверен. Таа куповна моќ трговијата ја прави. Не знам колку американци ќе има што ќе сакаат да фрлат 25% повеќе за новото БМВ или Мерцедес. Со тоа трговската размена ќе опадне како и вредноста на економијата.
Новите X3 до X7 се прават во Америка. Тие БМВ ќе бидат 7.5% поевтини кога ќе стапи во сила Трамп одлуката да не наплаќа данок на возила произведени во САД. Истото важи за Бенз C, E и G класите. Се останато ќе биде 25% поскапо. Така да наместо М3, М4, М5 или AMG, Американците ќе имаат многу повеќе избор од Mustang, Challenger, Charger, Camaro и Corvette за многу поевтино.
 
Новите X3 до X7 се прават во Америка. Тие БМВ ќе бидат 7.5% поевтини кога ќе стапи во сила Трамп одлуката да не наплаќа данок на возила произведени во САД. Истото важи за Бенз C, E и G класите. Се останато ќе биде 25% поскапо. Така да наместо М3, М4, М5 или AMG, Американците ќе имаат многу повеќе избор од Mustang, Challenger, Charger, Camaro и Corvette за многу поевтино.
Не мислиш дека цените на американското производство исто така ќе рипнат поради американски работници, кои бараат американски плати?
 
ситуацијата се опишува како lose - lose. Сите ќе загубат, најповеќе светската трговија. Големите извозници Кина, Кореја, Германија ако не најдат алтернативен пазар, а тешко дека ќе најдат така голем и профитабилен како америчкиот, ќе имаат големи вишоци и губитоци. Шо поголем вишко тоа поголем губиток. Америка исто ќе има губитоци, а посебно ако не се случи тоа што е повод за зголемените царини - пораст на индустриското производство. Да ли навистина ќе се зголеми никој не знае, доста велат дека нема, но луѓето околу Трамп мислат дека ќе се врати. Не знам зошто не се продолжи по патот на Бајден, да се даваат големи субвенции и поволности на тие што отвараат нови погони. И субвенциите и царините се дел на индустријската политика, се бира тоа што најповеќе одговара.
Она што најповеќе крева прашина е очигледната пропаст на глобализацијата, за која самата америка најповеќе инсистираше. Кога други ја победија во таа трка, почна затварање и изолација. Доста бизниси отворија големи капацитети (не само фабрики, туку и рудници, банкарски линии, купија бродови, проширија луки и сл) сметајќи дека односите во светската трговија нема да се менуваат.
 
Трамп со оваа тактика еуропејциве ќе ги седне длабоко у скутот на Кина како што делува. Они и веќе пробуваат да створат некој нео комунистички систем по кинески терк од куроната навака. Ова додатно ќе делува. Според мене требаше друг пристап да употреби со нив место да ги плаши дека искача од Нато и тарифи.
 
Колку што ја разбирам оваа тарифна работа, таа всушност ќе го намали увозот на странски автомобили во САД, а со тоа едноставно ќе ги циркулира американските пари во својата земја. Исто така, со зголемувањето на царините за другите производи, ќе се зголемат и цените на производите, а најмногу настрадаат американските граѓани. Трамп се фали дека ќе се зголемат проектираните приходи за државата, но тоа е затоа што тие се пари на самите Американци.
Американската економија се разви, изгледа, продавајќи ги своите производи на други развиени земји, главно во Европа... и со слабеењето на куповната моќ во Европа или во другите земји каде што американските фирми извезуваат, не знам како се очекува да расте американската економија.
 
Колку што ја разбирам оваа тарифна работа, таа всушност ќе го намали увозот на странски автомобили во САД, а со тоа едноставно ќе ги циркулира американските пари во својата земја.
Возилата се произведуваат во америка, но доста делови за нив се произведуваат во Канада, Мексико и тн. Тие делови ќе поскапат а со нив и крајниот производ. Треба време да се отворат нови фабрики за сите компоненти кои сега се увезуваат. Се работи за тектонска промена
 
Колку што ја разбирам оваа тарифна работа, таа всушност ќе го намали увозот на странски автомобили во САД, а со тоа едноставно ќе ги циркулира американските пари во својата земја. Исто така, со зголемувањето на царините за другите производи, ќе се зголемат и цените на производите, а најмногу настрадаат американските граѓани. Трамп се фали дека ќе се зголемат проектираните приходи за државата, но тоа е затоа што тие се пари на самите Американци.
Знаеш што е најважно кај тоа подвлеченото?
Па нема да можат својот долг да го извезуваат (како инфлација) во Европа и во светот. Односно сеуште го прават тоа со доларот како петровалута, ама со ова само го убрзуваат процесот на дедоларизација што веќе е почнат.
 
Возилата се произведуваат во америка, но доста делови за нив се произведуваат во Канада, Мексико и тн. Тие делови ќе поскапат а со нив и крајниот производ. Треба време да се отворат нови фабрики за сите компоненти кои сега се увезуваат. Се работи за тектонска промена
Te razbiram, no za seto ova kako shto velish se rabota za tektonska rabota.

Ne veruem deka 4 godini se dovolni, no se raboti za proces, shto treba da go prodolzhi nekoj i posle 4 godini.. no sepak na Amerika ne mu lici vaka da se zatvori na vakov nacin.. Ne samo na Amerika, no mislam deka sekoja normallna i mokna drzava saka shto poveke pazar i export. Ne znam shto ocekuva Trump ako im stava tarifi na drzavite, tie samo ki prifatat bez da im vozvratat ?

Po se izgleda Trump i Musk go gledat US kako privatna firma (osobeno Musk, shto ima mindset na nov CEO, da napravi cost saving vo rabotnici), sepak ima vreme de gledame dali ke im uspee..
 
Не мислиш дека цените на американското производство исто така ќе рипнат поради американски работници, кои бараат американски плати?
Точно, ама повеќе работници, повеќе американски плати, луѓето ќе имаат пари да трошат. Не вака сите се на штедење фрлени. Плус со тарифите колку повеќе ги има, толку повеќе ќе скинат данок. Јас, како што ме убиваат со високиот данок, поарно да не ми земаат данок а да плаќам поскапо.
 
Точно, ама повеќе работници, повеќе американски плати, луѓето ќе имаат пари да трошат. Не вака сите се на штедење фрлени. Плус со тарифите колку повеќе ги има, толку повеќе ќе скинат данок. Јас, како што ме убиваат со високиот данок, поарно да не ми земаат данок а да плаќам поскапо.
Kolku što gledam nevrabotenosta vi e mn mala, ke falat rabotnici, plus ako se prodolži so deportaciite. Pogolema plata znači pomal profit za gazdata. Može ova i da uspee ako se gledakako na zatboren sistem, no dodeka dolarot e svetska valuta a finansiskiot pazar otvoren sistemot ne može do kraj da se zstvori. Da ne zaboravime deka SAD imaat platen deficit zaradi toa što site svetski izvoznici svoite višoci gi pladirsst na američkite berzi
 
Точно, ама повеќе работници, повеќе американски плати, луѓето ќе имаат пари да трошат. Не вака сите се на штедење фрлени. Плус со тарифите колку повеќе ги има, толку повеќе ќе скинат данок. Јас, како што ме убиваат со високиот данок, поарно да не ми земаат данок а да плаќам поскапо.
Со тарифите САД си пукаат во нога, а ќе се уверите во тоа со тек на време ако не се откаже чичко Дони што чисто се сомневам. Малку витка кичми, па одложувања чуда пробува на секакви начини да опипа терен или да ги ублажи работите ама сега за сега не им оди од рака и вака ако продолжат нема да траат многу долго.
За последниот дел и тоа како си во заблуда со не земање на данок или tax cut , а и ќе си плаќаш ти поскапо секако немаш ни избор ниту пал влијание на цените. Се надевам дека ќе грешам но сега за сега не гледам како со вакви потези би ги средиле работите на долги стази. Најинтересно ми е тоа со колку повеќе работници толку повеќе плати, а амерот ќе има пари за трошење. Ќе има за тие што имаат многу пари тоа секако, а за нас обичните ќе има како до сега минимално покачени примања со поголеми цени. Дај му време на времето па ќе видиме кој бил во право, а кој не.
Ниту цените на бензинот се намалија како што лаеше по цело време, цените на јајцата изјавува се намалиле за 40% што е чиста превара јас пред некој ден во Hannaford ги платив $7.50 за 12, а 6 беа $3.75. Овие два примери ги наведов дека баш најмногу креваше галамс. Walmart, Маркет 32(превара) си се исти цените како и пред тоа. На останати производи исто така.
 
Kolku što gledam nevrabotenosta vi e mn mala, ke falat rabotnici, plus ako se prodolži so deportaciite. Pogolema plata znači pomal profit za gazdata. Može ova i da uspee ako se gledakako na zatboren sistem, no dodeka dolarot e svetska valuta a finansiskiot pazar otvoren sistemot ne može do kraj da se zstvori. Da ne zaboravime deka SAD imaat platen deficit zaradi toa što site svetski izvoznici svoite višoci gi pladirsst na američkite berzi
Зависи по која дефиниција одиш. Ако одиме според бирото за Labor Statistics бројката е 4,1%. Оваа бројка е заедно полно работно време и намалено работно време и сезонски работи.

Ако земиме во обзир и луѓе што имаат намалено работно време а сакаат полно работно време тогаш бројката е 8%.

Ако одиме според True Rate of Unemployment, што зема во обзир:
  • Секој што нема полно работно време (35+ саати неделно)
  • Тие што немаат никаква работа
  • Тие што живеат со помалку од 25,000$ годишно, што се смета за недоволна плата за преживување во САД.
1743513862169.png

Извор: https://www.lisep.org/tru
 
Точно, ама повеќе работници, повеќе американски плати, луѓето ќе имаат пари да трошат. Не вака сите се на штедење фрлени. Плус со тарифите колку повеќе ги има, толку повеќе ќе скинат данок. Јас, како што ме убиваат со високиот данок, поарно да не ми земаат данок а да плаќам поскапо.
Тоа е се убаво, времето ќе покаже дали е изводливо.
 
Со тарифите САД си пукаат во нога, а ќе се уверите во тоа со тек на време ако не се откаже чичко Дони што чисто се сомневам. Малку витка кичми, па одложувања чуда пробува на секакви начини да опипа терен или да ги ублажи работите ама сега за сега не им оди од рака и вака ако продолжат нема да траат многу долго.
За последниот дел и тоа како си во заблуда со не земање на данок или tax cut , а и ќе си плаќаш ти поскапо секако немаш ни избор ниту пал влијание на цените. Се надевам дека ќе грешам но сега за сега не гледам како со вакви потези би ги средиле работите на долги стази. Најинтересно ми е тоа со колку повеќе работници толку повеќе плати, а амерот ќе има пари за трошење. Ќе има за тие што имаат многу пари тоа секако, а за нас обичните ќе има како до сега минимално покачени примања со поголеми цени. Дај му време на времето па ќе видиме кој бил во право, а кој не.
Ниту цените на бензинот се намалија како што лаеше по цело време, цените на јајцата изјавува се намалиле за 40% што е чиста превара јас пред некој ден во Hannaford ги платив $7.50 за 12, а 6 беа $3.75. Овие два примери ги наведов дека баш најмногу креваше галамс. Walmart, Маркет 32(превара) си се исти цените како и пред тоа. На останати производи исто така.
Ќе видиме како ќе биди. Јас мислам ќе биди многу подобро.

Shop Rite, Walmart, BJ's немаа ни цена ставена на јајцата пред 3 недели. Сега има и цена и лимитот 2 по човек беше тргнат.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom