Народов многу беше хајпнат за железницата, поготово овие европски помодари што виделе таму. Очекував они да се возат али ништо.
Наредно ваљда ќе биде стимулација, бесплатен билет и бакшиш 100 денари ако се качиш у воз.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Sekako deka ke ima patnici so 2 termini na den
Народов многу беше хајпнат за железницата, поготово овие европски помодари што виделе таму. Очекував они да се возат али ништо.Наредно ваљда ќе биде стимулација, бесплатен билет и бакшиш 100 денари ако се качиш у воз.
Tochno deka zheleznicata treba da se odrzhuva!И 5 поаѓања/доаѓања на ден, нема да променат ништо. Во периодот кога возовите беа укинати, редовните дневни патници сигурно најдоа друг превоз (автобус, автомобил...) па крај памет не им е да го пренасочат своето дневно патување кон/со друг превоз...
Автоматски споено мислење:
Железницата е потребна несомнено, но истата треба ем да се одржува, ем да се развива, ем да се направи попристапна до народот.
Ако железиницата направи „пауза„ во наведените нешта, тешко дека ќе се врати во користење од страна на патниците.
Во покултурните земји, патничкот сообраќај веќе е речиси напуштен, а железницата е претворена само во превозник на терет.
Tochno deka zheleznicata treba da se odrzhuva!
A i ako zheleznicata imala pauza mnogu lesno mozhi da si gi vrati mushteriite.
Primer studentska godishna karta za cela drzhava 100€.
Ili rabotnichki godishni karti za 200-300€ i besplaten parking za tie so vozna karta.
Sorabotka so Poshta i so trgovski predstavnishtva da go prefrlat transportot od ulica na zheleznica kako najevtin i najmalce shteten.
Kako kaj mene vo opshtinava. Parking od 400 mesta sekoe sabalje prepoln.
I da srede Evropa!
I zheleznicata ovde e maximalno iskoristena, snoshti vo 21h na zheleznichka imash sigurno 200patnici koi chekaja na svojot voz.
Da se e mozhno ama treba poddrshka od drzhavata i dobar menadjment.
Македонската железница нема никад да биде употребила како западните од една проста причина.
Ниту една од населбите во Скопје/МК не е градена/изградена со цел да се користи железничкиот транспорт. Погледен само каде се наоѓаат железничките станици во тие населби ќе ви стане јасно. Место да се централен хуб во една населба тие се во некоја споредна улица каде што 90% од времето нема живо пиле.
Прост пример за новата железничка во Куманово, ван град која ти треба тахи за да дојдеш до неа па да одиш на воз , вакви примери има безброј.
Железара/Автокоманда постојката погледете каде е у периметар на фабрика
Ѓорче исто како во Хорор филм
Има многу примери. Млатење празна слама е ова од владите во МК за железница..
Има и друго...општина Аеродром и Лисиче се Дупка, па димот од цел шкуп иде тука, посевно и од Дрисла а и од Вардариште редовно...или, како што би рекол премудриот Шилегов-најголеми загадувачи во Скопје да ти биле домаќинствата...
И така...лисичани се трујат самите себе, а не се свесни за тоа.
Има и друго...општина Аеродром и Лисиче се Дупка, па димот од цел шкуп иде тука, посевно и од Дрисла а и од Вардариште редовно
Турците кога дошле во Скупи утврдиле дека најдобро место за живеење е Гази Баба....Точно-тоа го зборувам со години и затоа (ради ниската кота од Лисиче во однос на остатокот од градов) Лисиче е загадено, а не затоа што има иднуструски загадувачи. Сиот загаден воздух од Шкуп (и околината му) се „лизга„ низ Вардар и се концентрира во Лисиче.
Турците кога дошле во Скупи утврдиле дека најдобро место за живеење е Гази Баба....
Голема грешка беше изградва на населба Аеродром
![]()
Pregled izgradnje i obnove željeznica u Hrvatskoj
U ovom videu umjesto o cestama, pričamo o željeznicama u Hrvatskoj. Video prikazuje pregled izgradnje, obnove i modernizacije željeznica u Hrvatskoj koja je ...www.youtube.com
Како една нормална држава одржува железница за разлика од нас..
2500км пруга има Хрватска наспроти 699км во смејуријава..