Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.051
Поени од реакции
1.543
Какви искуства имате со гасење на ЕГР? Дали треба само механичка блокада на ЕГР и софтверско гасење или треба и промена на мапите во ЕКУ-то во врска со промена/штелување на параметри? Има доста понуди за електронското гасење (од 50-200Е) но не знам кој што притоа прави, веројатно е потребно и штелување на мапите, ама кој и како тоа го работи појма немам.
Се работи за БМВ Ф30 ама ваљда е слично како и за другите. Инаку засега не би го гасел/вадел ДПФ со оглед да немам проблеми сеуште со него.
Mnogu podobro ke raboti kolata bez dpf i bez egr. Se zatvora mehanicki i ina usisniot i na izduvniot del a dpf isto taka se vadi mehanicki pa posle odi na softverska izmena toest brisenje od ecu. EnkoTunning Skooje gi raboti odlicno.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
7.097
Поени од реакции
8.849
Поздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.

Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.

Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:


Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
Ефтините скенери не читаат кодови на помошна електроника, туку исклучиво кодови кои се важни за моторот.

И кај мене кога се сјеба сервото со ламбичка за серво и ESP на таблата (немаше check engine ламба), ефтиниот скенер од 30 евра не покажуваше никакви кодови.
 
Член од
22 февруари 2024
Мислења
250
Поени од реакции
403
Mnogu podobro ke raboti kolata bez dpf i bez egr. Se zatvora mehanicki i ina usisniot i na izduvniot del a dpf isto taka se vadi mehanicki pa posle odi na softverska izmena toest brisenje od ecu. EnkoTunning Skooje gi raboti odlicno.
И мене ми ги препорачаа нив, незнаев дали само софтверски ги гасат или и механички. Ама како што викаш и двете?
Ке им се јавам некој ден пошто џабе се мачи колата со ДПФ и ЕГР, само проблеми и ништо друго.
Автоматски споено мислење:

Поздрав до сите.
Ми треба помош, совет, решение, мајстор.
Имам Фиат Пунто Classic 188 2012, бензинец 1,2 литра.

Од пред исвесно време, месец два, почна да ми се пали црвената волан ламбичка волан на таблата и одеднаш воланот станува цврст, се губи електро сервото. Гасам мотрот и палам се станува нормално, црвената ламбичка ја нема се до следната епизода и пак гаси пали.
Колата ја однесов на мајстор и констатираа лабав каиш и некој проблем со алтернатор. Го поправија тоа и ми рекоа да возам до даљег. Еве сега проблемот пак се јави, светна волан ламбичката.
Земав модул ELM327 OBD ECU скенер, но тој не дијагностицира не фати ништо. Да бидам искрен се сомневам малку и во ELM327 OBD модулот пошто е некоја генерика купена од фејсбук.

Се чудам што може да е проблемот, се плашам да не е некој кородиран, лабав контакт, еден Господ дали ке го најде. :-(
Не ми се менува целиот систем за управување од волан до спона само заради овој квар, па колата не вреди толку.
Секој совет помош е добредојден
Благодарам
Автоматски споено мислење:


Нормално ако си во режим на кратки релации во град/семоафори тргни застани..
Напрај проба, пример ако си од Скопје стисни ја до Велес крени едно 100-120 вози едно пол саат и види што ќе се случи. Извози ја 30-40км на отвпрено и тогаш види.
Без добар скенер не правиш ништо. Само ке те маткаат мајстори и ке фрлаш пари за МОЖНИ проблеми.
Кај мене кога светна волан ламбата на колата испадна дека е само сензорот за волан што не е скап и сам го сменив.
Иначе исто воланот стануваше цврст и едвај можев да го вртам.

Можам да замислам на мајстор ако појдев какви се не приказни немаше да ми кажат.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.051
Поени од реакции
1.543
@FrozeN666 Треба да се договориш да се закажиш за се тие да ти средат пошто преполни се со работа и не се скапчии,добри цени имаат ама работат квалитетно.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom