Јавниот превоз во државите во регионот

Член од
2 април 2023
Мислења
251
Поени од реакции
531
Осетив потреба да отворам ваква тема откако во Солун го најавија отварањето на новото метро, со што Грција станува единствена балканска земја (заклучно дури и со Турција) која има метро во двата најголеми градови во државата.
Паралела на ова, во Скопје нема автобуси и нафта....
Кои балкански држави според вас имаат најдобар јавен превоз, а кои најлош?

На 30ти ноември започнува работата на солунското метро
 
Последно уредено:
Член од
1 јануари 2010
Мислења
1.947
Поени од реакции
1.498
Според мене, најдобар јавен превоз има Скопје, пошто секогаш постои опција да одиш пешки, не е голем градот.
Загаден е премногу за пешачење особено навечер и ноќе во зима, но за тоа постои маска.
Плус кога одиш пешки, не зависиш од возен ред, гужва во сообраќајот и не се гмечиш во автобуси, нема ребро да ти скршат сограѓаните.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.467
Поени од реакции
9.925
Odlichna tema, bash denovive mi ispadna link na YT za "legendarnoto" metro vo Solun.



Kaj nas eden period (ako ushte me drzhi dobro memorijata :D ) se vetuvashe metro, tramvaj i ostali "chuda"
po Skopje :ROFLMAO: Ama nekako dignaa race od tie vetuvanja, sega elektrichni avtobusi se shemata.

Kje pisham vo nareden post povekje za moi iskustva so javen prevoz vo regionot.
 
Член од
23 август 2024
Мислења
54
Поени од реакции
99
Убаво е да се види,мило им е на солунчани се гледа,како нема да им биде,метро не е мала работа,една од најкорисните работи за еден град,и плус ако креативно се "накитат" станиците,ходниците,попатните ѕидови,може да биде и мини туристичка атракција.

Во меѓувреме кај нас ќе се купуваат 100 турски,српски,кинески какви и да се автобуси,што за година и пол две ќе се испорасипат и после ќе требаат пак нови...и така,мизерија.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.896
Поени од реакции
42.593
овие методи на превоз се неисплатливи. Метро кошта милијарди да се изгради. Тие пари нема да се вратат ни за 100 години. Исто така и глупавите бас рапид и трамваи кои бараат уништување на цела инфраструктура за да се инкорпорираат во моменталната слика, а резултат нула.

За ситуацијата во Скопје да се среди треба да се приватизира превозот и да се прекине крадењето во ЈСП. Цената да ја одредува градот и тоа е тоа. Ко воли нек изволи.
 
Член од
11 октомври 2024
Мислења
235
Поени од реакции
393
Метро се препорачува најчесто на градови кои имаат над 1.5 милион жители и тоа е многу скапа работа. Скопје има едвај 550 илјади жители со тенденција на опаѓање.

Солун е град кој покрива регион од 2.2 милиони жители, плус туристичка земја со стотици илјади туристи месечно кои транзитираат низ Солун. Неспоредлива работа е.

Софија има добро метро, добар јавен превоз, но излезете 50 км подалеку од Софија да ја видите реалната Бугарија која изгледа како оние длабоко запуштени градови во Русија и Украина. Таа е цената на едно метро. Сите пари ги вложиле во тој проект на сметка на останатите.

Во Македонија треба се што е државно да се приватизира и укине. Да се воведе пазарна конкуренција и приватни фирми да си оперираат. Пазарот ќе си го одреди квалитетот како и секаде во светот.
 
Член од
2 април 2023
Мислења
251
Поени од реакции
531
овие методи на превоз се неисплатливи. Метро кошта милијарди да се изгради. Тие пари нема да се вратат ни за 100 години. Исто така и глупавите бас рапид и трамваи кои бараат уништување на цела инфраструктура за да се инкорпорираат во моменталната слика, а резултат нула.
Али затоа се исплати да фрлиш едно 700 милиони за споменици, стиропорни фасади шо проќишнуваат, од таму имаш ROI загарантирано....

Изгледа цела Европа е глупа штом троши пари на трамваи/метроа, само Македончето паметно споменици прави и се бута во сообраќајни гужви ко да живее у Бангладеш.

Скопје можеби е мал град за метро, али трамвај итекако му треба, ко секој поголем европски град со барем малку среден јавен превоз.

1732705689503.png

Трамвај во Осијек Хрватска, град кој со околината нема ни 100 илјади жители, моментално има 2 линии, планирани се уште 2 нови, а минатата година се нарачани уште 10 нови трамваи, али затоа на Скопје со пола милион жители не му се исплати да има трамвајски линии, евентуално уште некој споменик да се направи само...
1732706177506.png
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.896
Поени од реакции
42.593
Али затоа се исплати да фрлиш едно 700 милиони за споменици, стиропорни фасади шо проќишнуваат, од таму имаш ROI загарантирано....

Изгледа цела Европа е глупа штом троши пари на трамваи/метроа, само Македончето паметно споменици прави и се бута во сообраќајни гужви ко да живее у Бангладеш.

Скопје можеби е мал град за метро, али трамвај итекако му треба, ко секој поголем европски град со барем малку среден јавен превоз.

Прегледај го приврзокот 436558

Трамвај во Осијек Хрватска, град кој со околината нема ни 100 илјади жители, моментално има 2 линии, планирани се уште 2 нови, а минатата година се нарачани уште 10 нови трамваи, али затоа на Скопје со пола милион жители не му се исплати да има трамвајски линии, евентуално уште некој споменик да се направи само...
Прегледај го приврзокот 436559
вие не разбирате изводливост на проект. Тие градови кои имаат трамваи се планирани така од почеток. Таму прво трамваи почнале да се тркалаат него коли. Значи инфраструктурата е од зачетокот на урбаното планирање. Тука за да створиш таква инфраструктура ќе те десетици ако не и стотици милиони евра. Настрана што на ништо нема да личи сето тоа.
 
Член од
12 август 2024
Мислења
232
Поени од реакции
594
вие не разбирате изводливост на проект. Тие градови кои имаат трамваи се планирани така од почеток. Таму прво трамваи почнале да се тркалаат него коли. Значи инфраструктурата е од зачетокот на урбаното планирање. Тука за да створиш таква инфраструктура ќе те десетици ако не и стотици милиони евра. Настрана што на ништо нема да личи сето тоа.
Океј е Ронка , не се плаши дека ќе одиш пешки и да чекаш на станица трамвај или автобус и со тоа да си на ризик да фатиш бронхопневмонија ако е испод 20 степени. Количето од гаража, 500 метри возење ја тупнуваш колата дек најдеш на 10 метри радиус кај што треба да одиш, завршуваш работа и назад.
Секако дека Копенхаген, Виена, еве Софија, Солун и ресто градови уште пред 300 години испланирале за метро, трамвај, возови.
 
Член од
2 април 2023
Мислења
251
Поени од реакции
531
вие не разбирате изводливост на проект. Тие градови кои имаат трамваи се планирани така од почеток. Таму прво трамваи почнале да се тркалаат него коли. Значи инфраструктурата е од зачетокот на урбаното планирање.
Тоа не значи дека сега до крај на вечноста тие градови шо не направиле трамвајски линии на почеток на 20век не можат да направат покасно, ако плански се исплати да се растерети сообраќајот.
По твојава логика, зградиве шо никнуваат на секое ќоше како печурки се планирани уште пред 150 години..

Тука за да створиш таква инфраструктура ќе те десетици ако не и стотици милиони евра.
Значи пак поефтино него споменици да правиме, хммм..
Настрана што на ништо нема да личи сето тоа.
Дека сега супер изгледа, уште индијците да дојдат да се возат по 4ца на полуавтоматски скутери од 50кубика, на кој напред има закачено 20литарска канта за вода, не дај Боже градот да заличи на некоја централна европска престолнина, само кич и шунд мешан со комунистички брутализам, бајо мој.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.896
Поени од реакции
42.593
Тоа не значи дека сега до крај на вечноста тие градови шо не направиле трамвајски линии на почеток на 20век не можат да направат покасно, ако плански се исплати да се растерети сообраќајот.
По твојава логика, зградиве шо никнуваат на секое ќоше како печурки се планирани уште пред 150 години..


Значи пак поефтино него споменици да правиме, хммм..

Дека сега супер изгледа, уште индијците да дојдат да се возат по 4ца на полуавтоматски скутери од 50кубика, на кој напред има закачено 20литарска канта за вода, не дај Боже градот да заличи на некоја централна европска престолнина, само кич и шунд мешан со комунистички брутализам, бајо мој.
Каква врска имаат споменици у муабетов?

Грујо на време споменици градеше и 250 автобуси нови им купи на лоповите од ЈСП. Они ништо од тоа не одржаваат, ги уништија до тој степен да се распаѓаат по улици. Сигурно под нивоу им било да нарачаат делови од Кина.
 
Член од
2 април 2023
Мислења
251
Поени од реакции
531
Каква врска имаат споменици у муабетов?

Грујо на време споменици градеше и 250 автобуси нови им купи на лоповите од ЈСП. Они ништо од тоа не одржаваат, ги уништија до тој степен да се распаѓаат по улици. Сигурно под нивоу им било да нарачаат делови од Кина.
Имаат затоа шо се вадиш со аргументи дека не било исплатливо (поглуп аргумент здравје), спомениците уште повеќе коштаа па никому ништо, значи не се финансиите проблем, пари за фрлање има, за нешто паметно да се направи нема.

Грујо сигурно од џеб не ги купил, тоа се пари на народот, а колку искраде, колку 25 000 автобуси?
И треба да не ебат сдс и дпмне со вакво размислување.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.896
Поени од реакции
42.593
Имаат затоа шо се вадиш со аргументи дека не било исплатливо (поглуп аргумент здравје), спомениците уште повеќе коштаа па никому ништо, значи не се финансиите проблем, пари за фрлање има, за нешто паметно да се направи нема.

Грујо сигурно од џеб не ги купил, тоа се пари на народот, а колку искраде, колку 25 000 автобуси?
И треба да не ебат сдс и дпмне со вакво размислување.
Твојов муабет е уште поглуп. Смисли нешто паметно и логично.
 
Член од
28 декември 2015
Мислења
4.052
Поени од реакции
6.530
Во Македонија треба се што е државно да се приватизира и укине. Да се воведе пазарна конкуренција и приватни фирми да си оперираат. Пазарот ќе си го одреди квалитетот како и секаде во светот.
Тоа бидна веќе еднаш. Се викаше транзиција. Никако тој пазарот да среди ситуација после 33 години приватизации.
 
Член од
11 октомври 2024
Мислења
235
Поени од реакции
393
Тоа бидна веќе еднаш. Се викаше транзиција. Никако тој пазарот да среди ситуација после 33 години приватизации.
Имаш полски, чешки, словачки, унгарски тип на транзиција од една страна и руски, украински, бугарски, македонски, српски тип на транзиција од друга страна.
Културолошки и менталитетни разлики се во прашање.

Секако дека секаде приватно е многу поквалитетно од општественото.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom