Европска Унија

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
6.853
Поени од реакции
12.940
Џабе зборе е за електрични возила кога во моментов во Америка и Европа ниту има а ниту се гради инфраструктура за нивна примена. Сега еве се враќав дома со автомобилов и само електрични возила по ова улициве од монополов гледам мме :icon_mrgr:
Јбг. Хара Теслата на пазарот за електрични возила.
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
6.853
Поени од реакции
12.940
Тесла до тесла е се по улициве.
Па сега не збориме ние за автомобилниот сектор целосно туку специфично за електричните возила. Ама ај ќе се прајме мутаави сега.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.854
Поени од реакции
8.398
Па сега не збориме ние за автомобилниот сектор целосно туку специфично за електричните возила. Ама ај ќе се прајме мутаави сега.
Добро бугати и конигсег хараат по луксузниот сегмент. Ајде ќе се правиме мутави сега.
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
6.853
Поени од реакции
12.940
Добро бугати и конигсег хараат по луксузниот сегмент. Ајде ќе се правиме мутави сега.
Од дискусија за тоа кој има лидерство на европскиот пазар за електрични возила нешто изиграваш бесни глисти со бугати и лада ниви. Нека биде така.
Автоматски споено мислење:

 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.854
Поени од реакции
8.398
Од дискусија за тоа кој има лидерство на европскиот пазар за електрични возила нешто изиграваш бесни глисти со бугати и лада ниви. Нека биде така.
Автоматски споено мислење:

Процентот на овие возила е мал за да има засега импакт на автобилскиот сектор. Не секој може да пушти продолжен кабел од стан и да го полни миксерот кој може едвај 300 километри да дотера. Трубат на медиумиве за тие електрични возила додека по улиците ниту се гледаа инфраструктура за нив ниту пак ги има по автопатот и покрај субвенциите кои ги фураа до сега.
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
6.853
Поени од реакции
12.940
Процентот на овие возила е мал за да има засега импакт на автобилскиот сектор. Не секој може да пушти продолжен кабел од стан и да го полни миксерот кој може едвај 300 километри да дотера. Трубат на медиумиве за тие електрични возила додека по улиците ниту се гледаа инфраструктура за нив ниту пак ги има по автопатот и покрај субвенциите кои ги фураа до сега.
Јас тоа не го говорев. Притисок има нели да се намалат согорувачите. Нели беше 2030 таму да ти исфрлат скроз. Сега видоа дека не ја бива па одложија. Јас се сложувам дека немаат потенцијал да го сторат тоа. Имаше и предлог да ги субвенционираат купувачите доколку се одлучат да купуваат електрични, но поради моменталната економска состојба го отфрлија. Еве моментален проблем. Моментално во Германија времето е облачно, темно со не многу ветар. Цената на електричната енергија моментално е скокната за неколку пати. Про тоа изгасени атомските. Која логика е тоа? Тука е притисокот кој го говорам.

Зелените и тикварите од Брисел туркат политики на сила. Со тоа што ги осакатија Фолцваген, Мерцедес, Порше и тн. Отвори им само состојба на акциите, сите се во слободен пад.

Еве ти бројки за регистрирани нови возила во 2023:
Дизел: 486.581
Бензин: 978.660
Хибрид: 664.580
Електрични: 700.206
Нови регистрации за 2023: 2.844.609

 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.854
Поени од реакции
8.398
Јас тоа не го говорев. Притисок има нели да се намалат согорувачите. Нели беше 2030 таму да ти исфрлат скроз. Сега видоа дека не ја бива па одложија. Јас се сложувам дека немаат потенцијал да го сторат тоа. Имаше и предлог да ги субвенционираат купувачите доколку се одлучат да купуваат електрични, но поради моменталната економска состојба го отфрлија. Еве моментален проблем. Моментално во Германија времето е облачно, темно со не многу ветар. Цената на електричната енергија моментално е скокната за неколку пати. Про тоа изгасени атомските. Која логика е тоа? Тука е притисокот кој го говорам.

Зелените и тикварите од Брисел туркат политики на сила. Со тоа што ги осакатија Фолцваген, Мерцедес, Порше и тн. Отвори им само состојба на акциите, сите се во слободен пад.

Еве ти бројки за регистрирани нови возила во 2023:
Дизел: 486.581
Бензин: 978.660
Хибрид: 664.580
Електрични: 700.206
Нови регистрации за 2023: 2.844.609

Регистрирани возила не значи по дифолт дека се продадени туку дека седат кај дилерот поради примораноста од политиката да ги купи за да ја има лиценцата.

Ќе видиш сега во 2024 колкава е реалната бројка на "регистрирани" миксери. Тие се повеќе како луксузни возила кои после 5 години немаат никаква вредност на пазарот за половни возила.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.404
Поени од реакции
9.704
Процентот на овие возила е мал за да има засега импакт на автобилскиот сектор. Не секој може да пушти продолжен кабел од стан и да го полни миксерот кој може едвај 300 километри да дотера. Трубат на медиумиве за тие електрични возила додека по улиците ниту се гледаа инфраструктура за нив ниту пак ги има по автопатот и покрај субвенциите кои ги фураа до сега.
Vo Evropa mislam samo Norveshka ima golem udel na EV vozila i asalni regulativi i infrastruktura za niv (ama Norveshka sekogash e povekje iskluchok).

Vo Shvedska e poeftino da vozish EV od dizel, skoro zboruvav so kolega sho kupi nekoj EV od Volkswagen za nekoi 50-60k evra nov. Strujata vo Shvedska navecher e apla eftina, smeshna duri. Poeftina e registracija na EV vozila.

Kontinentalna Evropa so momentalni ceni na struja, ne gledam kako bi se kupuvale povekje EV. Za EV treba eftina i chista struja (pretezhno nuklearni, hidro i veter).
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.854
Поени од реакции
8.398
Vo Evropa mislam samo Norveshka ima golem udel na EV vozila i asalni regulativi i infrastruktura za niv (ama Norveshka sekogash e povekje iskluchok).

Vo Shvedska e poeftino da vozish EV od dizel, skoro zboruvav so kolega sho kupi nekoj EV od Volkswagen za nekoi 50-60k evra nov. Strujata vo Shvedska navecher e apla eftina, smeshna duri. Poeftina e registracija na EV vozila.

Kontinentalna Evropa so momentalni ceni na struja, ne gledam kako bi se kupuvale povekje EV. Za EV treba eftina i chista struja (pretezhno nuklearni, hidro i veter).
Не знам што сте се фатиле за тоа што е поефтино да се "вози" кога тука зборуваме за батерија која се возела или не се возела за 5 години е за во отпад. Па така возилото од 60 000 евра за 5 години е веќе за отпад. Тоа се 12 000 евра годишно загуба. За трошоците за осигурање, за цедењето на штекерите на јонити или тесла да не правам муабет
 
Член од
3 јуни 2022
Мислења
1.520
Поени од реакции
3.658
Не знам што сте се фатиле за тоа што е поефтино да се "вози" кога тука зборуваме за батерија која се возела или не се возела за 5 години е за во отпад. Па така возилото од 60 000 евра за 5 години е веќе за отпад. Тоа се 12 000 евра годишно загуба. За трошоците за осигурање, за цедењето на штекерите на јонити или тесла да не правам муабет
Od kaj go izvadi ova 5 godini koga nekoi proizvoditeli davaat i po 8 godini minimum garancija, a se pretpostavuva i od iskustvo deka golem del od kolite ke odat i po 13-14 godini bez zamena na bateriite. Dodaj na ova i deka vo poslednite 10 godini cenata na bateriite e za 4 pati namalena, kinezive najavuvaat uste poeftini a poizdrzlivi baterii. Sega zamena kosta od 4 do 20.000 dolari vo zavisnost od elektricnoto vozilo
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.854
Поени од реакции
8.398
Od kaj go izvadi ova 5 godini koga nekoi proizvoditeli davaat i po 8 godini minimum garancija, a se pretpostavuva i od iskustvo deka golem del od kolite ke odat i po 13-14 godini bez zamena na bateriite. Dodaj na ova i deka vo poslednite 10 godini cenata na bateriite e za 4 pati namalena, kinezive najavuvaat uste poeftini a poizdrzlivi baterii. Sega zamena kosta od 4 do 20.000 dolari vo zavisnost od elektricnoto vozilo
Немам чуено никаде некој да купил тесла на старо. Сите имаме искуство со батерии. Тие приказни на дебилчиња можат да му ги продадат. Цената на автомобилите е качена за 40% за две години, додека на батерии нема да се симни дефинитивно. Каде живееш ти?
 
Член од
15 ноември 2013
Мислења
1.527
Поени од реакции
2.623
Мене најинтересно ми е како луѓето кривицата всушност ја наоѓаат во тоа што Германија користела ефтин гас за индустријата, тоа било голема грешка

:lolzz:

Па Америка стана светска сила поради ефтината нафта за која започна неколку војни на блискиот исток и отепа неброен народ.

Ама проблемот бил што Германија користела ефтин руски гас... Смешно до немај-каде
Колку глупа споредба, не е ни чудно што глупакот Ванлок го лајкнал постот (по тоа може да се измери).

Прва неточна работа е тоа дека САД станала светска сила поради ефтина нафта од КСА и други држави од Блиски Исток, а и да речеме да е точно ова, разликата на релацијата САД - рандом бензиска пумпа од Блиски Исток и Германија - Русија е огромна. Причината е во тоа што кога бензиските пумпи не го сакаа американскиот морков (на тие што им беше понуден) тогаш играше стапот. Ја не знам да била Германија во позиција да игра моркови и стапови со Русија.
 
Член од
3 јуни 2022
Мислења
1.520
Поени од реакции
3.658
Немам чуено никаде некој да купил тесла на старо. Сите имаме искуство со батерии. Тие приказни на дебилчиња можат да му ги продадат. Цената на автомобилите е качена за 40% за две години, додека на батерии нема да се симни дефинитивно. Каде живееш ти?
Прво цената на пример на Тесла 3 ти е 40.000 не 60.000, друго гаранција на батерија имаат 8 години (или 160.000км) не 4-5 што викаш после се за фрлање. Реално ќе треба да ја смениш после изминати 300.000 илјади плус километри а менувањето кошта 13-15.000 евра. Додај и на ова тука колку заштедуваш на гориво на оваа километража ако имаш дома панели кога веќе правиш математики..

Инаку факт е дека цената на батериите паѓа, еве ти за последните 4-5 години. Со конкуренцијата на Кинеските електрични возила кои најавуваат и појаки батерии верувам падот ќе биде уште поголем во иднина, исто беше и со фотоволтаиците

1.png
 

Kajgana Shop

На врв Bottom