А што е разликата помеѓу коридорот осум и коридорот десет ако може некој да ми каже?
Коридорот осум го опфаќа и делот Куманово - Скопје - Велес - Прилеп - Битола и плус додатна изградба на пруга од Куманово - Крива Паланка + пруга Битола - Охрид - Струга . Значи самиот коридор осум во себе го опфаќа и коридорот десет, зошто секако нема да градат пруга преку Дебар.
Не разбирам што е проблемот, не сакаме да бидат изградени нови пруги Битола со Охрид и Куманово - Крива Паланка? На крајот на денот ти одобрил грантови не се ниту кредити, земи ги и искористи ги да ги ревитализираш Македонски Железници Инфраструктура да можат сами да завршуваат проекти. Не разбирам зошто би си трошел време да бараш пренаменување на пари. Посебно кога во иднина можеш да аплицираш за нови проекти.
Мислам види ги само локациите на железничките станици во најголем дел од градовите, на комплетно бескорисни локации како во Куманово и Тетово. Направиле неповрзани станици на 3 километри од град, Како што и пиша, пруга која завршува во Кочани. Пруга која го одминува најголемиот популациски центар во тој дел ( Кавадарци) . 78 години не може да се поправи оригиналното решение за пругата Скопје - Велес - Прилеп од времето на Отоманската империја.
Да не бидам лошо разбран тука не зборам само за Југославија ( 45-90), за сите "власти" важи, Турци, СХС, Југославија, и ФИРОМ/Северна денеска.
Коридорот осум го опфаќа и делот Куманово - Скопје - Велес - Прилеп - Битола и плус додатна изградба на пруга од Куманово - Крива Паланка + пруга Битола - Охрид - Струга . Значи самиот коридор осум во себе го опфаќа и коридорот десет, зошто секако нема да градат пруга преку Дебар.
Не разбирам што е проблемот, не сакаме да бидат изградени нови пруги Битола со Охрид и Куманово - Крива Паланка? На крајот на денот ти одобрил грантови не се ниту кредити, земи ги и искористи ги да ги ревитализираш Македонски Железници Инфраструктура да можат сами да завршуваат проекти. Не разбирам зошто би си трошел време да бараш пренаменување на пари. Посебно кога во иднина можеш да аплицираш за нови проекти.
На колонии за суровини не им правиш добра транспортна мрежа освен минималната потребна за нивните суровини да можеш да ги донесеш до твојата индустрија и твоите индустриски добра да можеш да ги донесеш до нивните пазари.„Нашата земјата„, во склоп од СФРЈ, беше комуникациско слепо црево, ако тука се исклучи пругата по вардарско-мравската оска, која е градена не за македонски, туку за туѓи потреби. Тоа комункациско слепило се гледа според начинот на кој завршуваа(т) пругите во Македонија: во Кочани, во Кичево, па и од Битола кон грчката граница...
И од таа „слепост„ не се поместивме од 1991-вата па до денес.
Мислам види ги само локациите на железничките станици во најголем дел од градовите, на комплетно бескорисни локации како во Куманово и Тетово. Направиле неповрзани станици на 3 километри од град, Како што и пиша, пруга која завршува во Кочани. Пруга која го одминува најголемиот популациски центар во тој дел ( Кавадарци) . 78 години не може да се поправи оригиналното решение за пругата Скопје - Велес - Прилеп од времето на Отоманската империја.
Да не бидам лошо разбран тука не зборам само за Југославија ( 45-90), за сите "власти" важи, Турци, СХС, Југославија, и ФИРОМ/Северна денеска.
Последно уредено: