Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.699
Да, едно евро дуќан е, а од друга страна читаш внатре од оваа програма C&C, читаш Валволин произведен во Холандија и кога ќе удриш пресметка дека на 25 евра туба од 4 литра колку раце треба ќар да направат идиш до то дека квалитетот е сумлив.
Затоа прашав лично искуство е најдобра препорака, а вака по логика сè ти вика бегај оттаму.
Ова Ликви Молито на попуст го најдов во Баухаус и го чапнав одма, има опции и онлајн често со попусти па се наоѓа секакви.
Фала за инфо.


Не ја знаев оваа страница, сега ќе ја разгледам, фала Војаџер.

Инаку Ликви Молито за сè ги фалат по интернети, од масла за трансмисија, до вака за мотор, така да не сумњам во квалитетот.

Се заебав и јас шо не зедов поголема туба да барам туку ова шо го начекав го зедов или требаше да зеам 2, како и да е памет за следна прилика.
I kako shto ti kazhav baraj Eurolin ClearTech Maslo.
Podobro od skoro site standardni masla (Liqui Moly , Castrol.....) shto ce gi najdish na Amazon ili Bauhaus ili slichno.
Jas imam prilika i mi nosi direktno eden vraboten od Firmata 20 Litri za 85€ Toa ti doajga 4,25€ za Litar

Maslo so Spezifikacija 229.51 shto odgova na Performance Maslo za Marcedes, 3x podobro od Specifikacija na Ford, i 2x podobro od Dexos 2, Za Audi Long Life imaat drugo maslo isto od niv,

CLEARTECH DM 5W/40
Synthetisches Leichtlauf-Motorenöl für die neue Generation von Motoren mit Abgasnachbehandlung. ACEA A3/B3, A3/B4, C3, API SN/CF, VW 502.00 / 505.00, MB 229.51 (deckt 229.31 ab), BMW longlife-04, VW 505.01 PDI, GM Dexos 2, Fiat 9.555 35-S2, Renault RN 0700/RN 0710


 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.046
Поени од реакции
11.324
Како ќе го објасни спецификацијата маслото да се користи со оптимални карактеристики на 20 степени целзиусови во Македонија на лето со 40 степени? Сепак се работи за температура, а не за астрофизика.
Ова е така, не е исто во Африка и на Сибир... без разлика производителот што напишал дека таа кола користи кога маслото ќе ги изгуби карактеристиките за кои е наменето бадијала после сè.

Инаку, дел од заебанциите некни со вадење на казанче за клима (конденсер шо го викаат Германците) и монтажа на ново.
Преку 30 пластични штрафови, кои ако немаш алат ќе ти пукнат од стара пластика, па ебавај се вади браник, па одвај да го извадиш казанчето (кое се наоѓа пред ладњакот) и одвај да го вратиш новото БЕЗ да ги искривиш цевките на довод од компресорот или да го акниш саќето.
1719751036652.png


Кога сме кај саќето, тоа минатото се ронеше на допир кој знае колку старо или кој знае со каков квалитет. Само ова е од задната страна (кон радијаторот) и немаш пристап да го видиш од никаде пошто буквално се залепени едно зад друго, а и не ми беше толку битно при купувањето за да се замарам од кај пушта. Се надевав само дека не е компресорот ојден (пошто не вклучуваше пошто немаше фреон во системот), испадна дека не е и дека е само овај конденсер кој е 75 еур.

Сега уште масло соодветно да му најдам, да не треба да се дотури при вакумирањето (да не не е доволно тоа од компресор шо е), кај Скоти на каналот видов дека тура од 200 до 400 грама при промена на конденсер, а тој е старо куче и е за верување - башка апаратот ќе покаже најверојатно.

1719751083470.png


Го едитирав постот па тука ќе ја вметнам и оваа реплика:
I kako shto ti kazhav baraj Eurolin ClearTech Maslo.
Podobro od skoro site standardni masla (Liqui Moly , Castrol.....) shto ce gi najdish na Amazon ili Bauhaus ili slichno.
Jas imam prilika i mi nosi direktno eden vraboten od Firmata 20 Litri za 85€
Toa ti doajga 4,25€
za Litar Maslo so Spezifikacija 229.51 shto odgova na Performance Maslo za Marcedes, 3x podobro od Specifikacija na Ford, i 2x podobro od Dexos 2, Za Audi Long Life imaat drugo maslo isto od niv,

CLEARTECH DM 5W/40
Synthetisches Leichtlauf-Motorenöl für die neue Generation von Motoren mit Abgasnachbehandlung. ACEA A3/B3, A3/B4, C3, API SN/CF, VW 502.00 / 505.00, MB 229.51 (deckt 229.31 ab), BMW longlife-04, VW 505.01 PDI, GM Dexos 2, Fiat 9.555 35-S2, Renault RN 0700/RN 0710
Фала за препораката, ќе се обидам да најдам, пошто и кај мене таа е спецификацијата ACEA A3/B3, A3/B4 *(заборавив која од овие две, ама мислам А3/B4).
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.699
Инаку, дел од заебанциите некни со вадење на казанче за клима (конденсер шо го викаат Германците) и монтажа на ново.

Ne e Kazanche za Klima tuku Isparuvach ili na Germanski vedämpfer ili na Angliski condenser;)
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.046
Поени од реакции
11.324
Ne e Kazanche za Klima tuku Isparuvach ili na Germanski vedämpfer ili na Angliski condenser;)
Така го викаа во ATU.

Во МКД по работилници им е казанче за клима (полесно им е ваљда за памтење: казанче за парно - тоа внатре вкабина и казанче за клима и двете им се казанчиња), а испарувач (да тоа му е точното име ама на тоа цевката шо е заедно до него, а не на цело сито (на овој модел е споена нема да ја заштрафиш како на други). Само ете во АТУ на германски Конденсер ми го викаа, многу амекаризирани знаат да си бидат Германците :D
Арно не се затрча некој од нив Кондензатор да речи :D

Ко барав во 2-3 дуќани и сервиси масло за компресорот се чудеа зошто барам и за Опел, ако немало за Шевролет, за на крај да налетам на сервисери како излегуваат на пауза и да го прашам тој едниот дали морам да турам веднаш или кога ќе се полни климата можам тој дел да го завршам.

Ај ние ко народ можи и лаици да сме и да не разбериме и било како ама вработен некој таму вдуќан да не знај шо продава и шо има шо нема...
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.699
Така го викаа во ATU.

Во МКД по работилници им е казанче за клима (полесно им е ваљда за памтење: казанче за парно - тоа внатре вкабина и казанче за клима и двете им се казанчиња), а испарувач (да тоа му е точното име ама на тоа цевката шо е заедно до него, а не на цело сито (на овој модел е споена нема да ја заштрафиш како на други). Само ете во АТУ на германски Конденсер ми го викаа, многу амекаризирани знаат да си бидат Германците :D
Арно не се затрча некој од нив Кондензатор да речи :D

Ко барав во 2-3 дуќани и сервиси масло за компресорот се чудеа зошто барам и за Опел, ако немало за Шевролет, за на крај да налетам на сервисери како излегуваат на пауза и да го прашам тој едниот дали морам да турам веднаш или кога ќе се полни климата можам тој дел да го завршам.

Ај ние ко народ можи и лаици да сме и да не разбериме и било како ама вработен некој таму вдуќан да не знај шо продава и шо има шо нема...
Druzhe,
Ti ne treba da turash maslo v Kompressor od Klimata.
Toa go pravi maschinata sama.
A koe maslo se tura ne e odredebo od markata na kolata tuku od freinot R410a e najchesto a ima i R600a.
A Kolichinata odi vrz osnova na Modelot od Kolata zaradi toa shto sekoja kola ima razlicna dolzhina cevki, razlichen verdampfer...
Vo ATU rabotat samo idioti koi ne znaat ni da si go izvadat za mochanje a ne pa koli da popravaat ili pak Klima da servisiraat.

Za klima treba asolen majstor i ima posebna procedura so Azot, Vakuum.....


A za vo Makedonija imav porano pishano, ima samo 2-3 Majstori koi si ja znaat rabotata se drugi se drmoserci shto chule a ne videle.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
Sekoja kola ima svoja specifikacija za kakvo maslo da koristi. Nemozi na kola so DPF da stavis 10w40 ili 5w40. To mozi da turis ne e problem ama za izvesno vreme ke se slusa kra kra kra na prvo palenje. Na postari vozila kako passat golf 4ka i taka natamu od 5w40 se stava 10w40 ali tie motori se cisto zelezo,olovo koe trpi sva i svasta. Odi stavi 0w30 na 2.0cdti ili 530D F11 so gusena radilica,2 nedeli nema da dotera.
Izvadiv DPF i pocnav da stavam 5w40,na toploto odma gasni sijalickata za pritisok na maslo. Ko fate zimata posle 3 sekundi gasni. Se vrativ na 5w30 zima leto nema problem.
To so nasite majstori klavat podebelo maslo,otom potom ke se odrazi na motoro.
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
3.046
Поени од реакции
11.324
Druzhe,
Ti ne treba da turash maslo v Kompressor od Klimata.
Toa go pravi maschinata sama.
A koe maslo se tura ne e odredebo od markata na kolata tuku od freinot R410a e najchesto a ima i R600a.
A Kolichinata odi vrz osnova na Modelot od Kolata zaradi toa shto sekoja kola ima razlicna dolzhina cevki, razlichen verdampfer...
Vo ATU rabotat samo idioti koi ne znaat ni da si go izvadat za mochanje a ne pa koli da popravaat ili pak Klima da servisiraat.

Za klima treba asolen majstor i ima posebna procedura so Azot, Vakuum.....


A za vo Makedonija imav porano pishano, ima samo 2-3 Majstori koi si ja znaat rabotata se drugi se drmoserci shto chule a ne videle.
Точно така ама кога ќе одиш во било која фирма од шо се писмени ти вика шо кола, наместо шо фреон користи, тоа и прашуваа затоа и така напишав во првичниот коментар.
И му објаснуваш шо кола имаш, ти вика нема... му викаш исто ти е шо ти Daewoo Kalos, шо ти Opel Corsa D ама не бе брат, нур та нур нивното.

Е со мајсторот кога излезе од работилница и напрајв муабет тој го кажа истото шо го спомнав претходно и ти шо го потврдуваш дека машината си ја брка работата не мора да дотураш ништо, а тоа „дотурање“ односно точна грамажа на маслото е за кондензерот (испарувачот) да има масло да не се зема низ системот само од тоа што останало во компресорот откако ќе се вакумира цел систем. Така да океј е и тој дел.

Скоти од друга страна https://www.youtube.com/@scottykilmer
има потенцирано дека дотура масло точно заради испарувачот, а после како всушност прави вакум и полни не ни објасна во видеото пошто му беше конкретно само за замена на конденсерот. Мака ми е да го барам али го спомнав чоекот како релевантен извор на знаење. Од механика страна по нет го имам овај само гледено и следно и Мирко Рашич пошто и двајцата си го знаат занаетот.

Мамицата мамина на сите полуписмени мајстори шо ова истото не го спомнуваат по сервиси, ниту пак го знаат. Овај беше мајстор од овластен сервис на Опел, а тоа внатре вработените на шалтер иако во овластен сервис беа дрва дрвосани.
Другиот „мајстор“ кај шо бев за полуосовините не ни работел со клими оти толку се разбира.

Инаку, конкретно за овој модел фреонот е од постарите R134, така да според него треба и маслото да биди, прав си.
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.699
Точно така ама кога ќе одиш во било која фирма од шо се писмени ти вика шо кола, наместо шо фреон користи, тоа и прашуваа затоа и така напишав во првичниот коментар.
И му објаснуваш шо кола имаш, ти вика нема... му викаш исто ти е шо ти Daewoo Kalos, шо ти Opel Corsa D ама не бе брат, нур та нур нивното.

Е со мајсторот кога излезе од работилница и напрајв муабет тој го кажа истото шо го спомнав претходно и ти шо го потврдуваш дека машината си ја брка работата не мора да дотураш ништо, а тоа „дотурање“ односно точна грамажа на маслото е за кондензерот (испарувачот) да има масло да не се зема низ системот само од тоа што останало во компресорот откако ќе се вакумира цел систем. Така да океј е и тој дел.

Скоти од друга страна https://www.youtube.com/@scottykilmer
има потенцирано дека дотура масло точно заради испарувачот, а после како всушност прави вакум и полни не ни објасна во видеото пошто му беше конкретно само за замена на конденсерот. Мака ми е да го барам али го спомнав чоекот како релевантен извор на знаење. Од механика страна по нет го имам овај само гледено и следно и Мирко Рашич пошто и двајцата си го знаат занаетот.

Мамицата мамина на сите полуписмени мајстори шо ова истото не го спомнуваат по сервиси, ниту пак го знаат. Овај беше мајстор од овластен сервис на Опел, а тоа внатре вработените на шалтер иако во овластен сервис беа дрва дрвосани.
Другиот „мајстор“ кај шо бев за полуосовините не ни работел со клими оти толку се разбира.

Инаку, конкретно за овој модел фреонот е од постарите R134, така да според него треба и маслото да биди, прав си.
Prijatele jas rabotev klimi pred 20 godini i imam vo Mercedes C220 Kola bez Klima montirano Klima Avtomatik od E220 Mercedes
Takvo neshto ima SAMO ushte eden coek (Koj raboti vo Stuttgart vo Mercedes Fabrikata) od Germanija napraveno i nikoj drug!
Ako gi najdam slikite ce gi postiram ovde.

Taka da bidime pojasno.

Inache kako shto ti rekov, vo Makedonija Klima Majstori ima Samo eden Coek , se drugo e diva liga . Istoto vazhi i za klimi po kujchi poshto e istata rabota.

Vo deneshno vreme po service nikoj nishto ne razbira (So iskluchok na nekoj postar mejstor) i najchesto Mashinata sama si ja brka rabotata.
A toa idiotite mora na display da vnesat podatoci od Kolata i modelot. Ostanatoto go zavrshuva Mashinata.
I kako shto gledash na slikata ima 3 Kantichina za maslo
Prvoto e za Contrast Boja (zelena)
drugite dve se so maslo za R410a i R600a.


128_875614204.jpg
Автоматски споено мислење:

Eve gi najdov slikite

Vaka pochnav

PICT0014.JPG

Vaka beshe na krajot od prviot den

PICT0006.JPG

Ovaj Box e dodaden za klima Avtomatik Bez klima go nema ovaj del

PICT0003.JPG

Site ovie kabli bea potrebni za glimata da se dodadat. ca. 10 Kg

KabelBaum-Hinter teil.JPG
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2024
Мислења
101
Поени од реакции
127
dali ste imale iskustvo ili pak nekoj so iskustvo koj kupuval ili nabavuval koli od Abu Dabi ili Dubai i kolku idela cela procedura so kontenjer transport najeftina varijanta
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.699
dali ste imale iskustvo ili pak nekoj so iskustvo koj kupuval ili nabavuval koli od Abu Dabi ili Dubai i kolku idela cela procedura so kontenjer transport najeftina varijanta
Jas pred 13 god probav i se odkazhav. Ama sakav da ja uvezuvam vo Eu!
Rachunaj se 2-3 pati inache samo che zaglavish.
Cenata+ Transport+Carina+Danok+Egalizacija+ eventualni Modifikacii (ako ne odgovara na standard od Mk) + Davacki na lice mesto(Dokumenti, dozvola za export......)
Kontenjerot e fixna cena zavisi vo koe pristanishte ce sakash da si ja podignish.Sepak racunaj 3-4000€

otprilika, kola kupena 20000 na krajot ce ti izlezi edno 36-40000€
 
Член од
29 јуни 2024
Мислења
101
Поени од реакции
127
Jas pred 13 god probav i se odkazhav. Ama sakav da ja uvezuvam vo Eu!
Rachunaj se 2-3 pati inache samo che zaglavish.
Cenata+ Transport+Carina+Danok+Egalizacija+ eventualni Modifikacii (ako ne odgovara na standard od Mk) + Davacki na lice mesto(Dokumenti, dozvola za export......)
Kontenjerot e fixna cena zavisi vo koe pristanishte ce sakash da si ja podignish.Sepak racunaj 3-4000€

otprilika, kola kupena 20000 na krajot ce ti izlezi edno 36-40000€
prevoz preku brod ke mu dojde 2500e preku Hrvatska ako nosam poveke vozila vo eden kontenjer no ako se ide preku solun e poskapo sto ne mi se isplaka realno
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
5.042
Поени од реакции
7.699
prevoz preku brod ke mu dojde 2500e preku Hrvatska ako nosam poveke vozila vo eden kontenjer no ako se ide preku solun e poskapo sto ne mi se isplaka realno
Kako shto pishav,
Jas sakav da uvezivam Samo edno vozilo vo EU i na krajot ne se isplajchashe i se odkazhav.

A se razbira deka so povejche vozila e poevtino zatoa shto plajchash po Kontenjer.
Samo sepak presmetaj 2 pati kolkz che ti bidi finalnata cena posle site pizdarii.

I rachunaj vozilata da gi obezbedish od voda
Zatoa shto od atmosferskata vlazhnost mozhi vo najlosh slucaj kabinata da bidi polna so voda.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Prijatele jas rabotev klimi pred 20 godini i imam vo Mercedes C220 Kola bez Klima montirano Klima Avtomatik od E220 Mercedes

Прегледај го приврзокот 422021

Vaka beshe na krajot od prviot den

Прегледај го приврзокот 422022

Ovaj Box e dodaden za klima Avtomatik Bez klima go nema ovaj del

Прегледај го приврзокот 422023

Site ovie kabli bea potrebni za glimata da se dodadat. ca. 10 Kg

Прегледај го приврзокот 422024
Мајсторот кога, овој клиент ќе ја однесе колата на клима сервис
1719771864094.jpg
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Дечки во план сум да земам сет ламела(без замаец) за Тојота Аурис 08' 2.0д кои производители се океј и предложете продажни места(важи за цела МК).
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Дечки во план сум да земам сет ламела(без замаец) за Тојота Аурис 08' 2.0д кои производители се океј и предложете продажни места(важи за цела МК).
Земи си ЛУК таман се со цена/квалитет.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom