Јас земав TRINX M1000 PRO ама не успеав многу да го возам, само една година го возев и сум презадоволен, сега за жал ми скапува во подрум во МК али како и да е, у тој ценовен ранг ти е и за мене е топ избор за тие пари.Zdravo jas sum pocetnik me interesira do 30 000 den predlog na velosiped da mozi i na povisoki mesta da se vozi t.e.planina fala
Ако си почетник прво треба да научиш како правилно се вози точак на асфалт со сите останати перипетии околу техниката на возење па откако ќе направиш неколку тури до 100,150км да почнеш да возиш по планини.Zdravo jas sum pocetnik me interesira do 30 000 den predlog na velosiped da mozi i na povisoki mesta da se vozi t.e.planina fala
Mislenje za velosiped do 30 000.Koga rekov pocetnik mislev za velosipedi ne gi razbiram mnogu inace aktiven sum so sport 15 god. pozdrav.Ако си почетник прво треба да научиш како правилно се вози точак на асфалт со сите останати перипетии околу техниката на возење па откако ќе направиш неколку тури до 100,150км да почнеш да возиш по планини.
Trinx m1000 pro што ти го препорачаа (а ценовно е под 500 евра).Mislenje za velosiped do 30 000.Koga rekov pocetnik mislev za velosipedi ne gi razbiram mnogu inace aktiven sum so sport 15 god. pozdrav.
Пробај прво со 20 000, па спушти до 18 000 ако нема интерес. Под 300 евра не вреди да го даваш, макар ти скапува во подрум.Кога сум веќе тука, колку би можел да го продадам сега истиот точак? Една година возен и од октомври скапува во подрум. Не си одам за МК веќе со кола инаку би си го качил.
Хибридот е најлошата одлука за некој што не знае каков терен ќе вози. За офроуд е катастрофа, а спуст на сува земја ризик по живот.Да можеш да присобереш уште 9000 и да не му ја мислиш дали ќе апгрејтнуваш кочници би ти го препорачал овај
Polar Mirage pro само што сега не се купува туку кога беше на попуст околу 28000 денари плус субвенции од 3600 денари.Polar Mirage pro ili Trinx max pro 1000 koja e podobra opcija
За низ град не ти треба 28 тркало туку 26 бидејки е помало и полесно се управува при вртење.Предноста на 28 е нешто поголема удобност ради поголемиот дијаметар бидејки малку подобра удобност што е предност на подолга релација и возење претежно на право како што е кеј на пример но затоа за маневрирање е нешто потешко од 26 тркало.Побитно ти е кога ќе застанеш позади точакот тркалата да се поклопуваат едно позади друго во права линија без отстапување отколку таа големина што не ти е јасна.Сакам да го купам точаков, за низ град, за по кеј. Не ми е јасно и ме интересира ова тркалово, 26" или 28". Како точно да знам колкаво треба, дали има значајна разлика у возењето?
Прегледај го приврзокот 414814
Ај побарај го Мартин Младеновски еден од најдобрите сервисери кој моментално работи во една продавница за турски велосипеди во Злокуќани кај Канал 5 телевизија спроти ромското маало:Здраво, купив road со 95 campagnolo record 8 speed опрема. Левиот менувач не работи. Сакам и да му направам сервис: касета, ланец, лагери и се тоа ќе се снајдам сам имам работено механика ама не со велосипеди. Ме интересира што е најпаметно. Дали да купувам Campy делови кои што тешко се наоѓаат тука и се доста скапи. Или да правам комбинации со Shimano. Исто некој мајстор што знаете да ги разбира овие комбинации и што поправа шифтери итн. да е со нормални цени. Не може работна рака за сет квачило на дизел возило и комплетен сервис за велосипед исто да ме кошта...