jamajka
mode: Calm
- Член од
- 28 април 2007
- Мислења
- 19.577
- Поени од реакции
- 27.418
Моето мислење за безбедноста на сообраќајот е дека претежно несреќите се човечки фактор и дека кога ќе дојде технологијата до оној степен возилата да се стават во една мрежа и да имаат интеракција меѓусебна во сообраќајот, и да се постигне целосно автономно возење. Тогаш возењето ќе наликува на јавен сообраќај и несреќите ќе се намалат на минимум.Дискутирате за погрешни работи.
Колкава штета и повреди ќе има не зависи од каков е типот на возилото, туку од моментумот на истото, што се сведува на масата.
Енергијата што ја има едно возило зависи од масата по брзината, но бидејќи брзината е небитна во соодносот, се зависи од масата на едно возило.
Така на пример Ауди А8 со тежина од 2 тона би предизвикало слична штета и повреди врз Фолксваген Поло од 1 тон, како што Форд Ф-250 од 4 тона би предизвикал на Ауди А8 од 2 тона.
Според дискусијава, Ауди А8 треба да се забрани затоа што е двојно/тројно поголем причинител на штета врз мали автомобили?
И на крајот, проблемот е во други работи, а тоа се непочитување на правила, а не во големината на возилата.
Генерално дека технологијата има и тоа каков удел во намалување на смртноста во сообраќјот покажуваат и бројките кои се драматично намалени од 50тите и 60тите иако бројот на возилата се зголемени за повеќе пати.