Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Ве поздравија: The King's Speech, The Fighter, Inception, Midnight in Paris, The Artist, Django Unchained, Flight, Her, Dallas Buyers Club, Nebraska, Birdman, Boyhood, Foxcatcher, Nightcrawler, The Grand Budapest Hotel, Ex Machina, Inside Out, Manchester by the Sea, Hell or High Water, La La Land, The Lobster, Get Out, The Big Sick, The Shape of Water, Three Billboards Outside Ebbing Missouri, Green Book, The Favourite, Knives Out, Paterson, Marriage Story, 1917, Once Upon a Time in Hollywood, Promising Young Woman, Minari, Sound of Metal, The Trial of the Chicago 7, Belfast, Don't Look Up, Everything Everywhere All at Once, The Banshees of Inisherin, The Fabelmans, The Holdovers, Tar, Past Lives и уште стотици други.

Само едно просветлување: првиот римејк на филм е направен во 1896. Во 1930-тите скоро секој втор филм бил римејк на филм од ерата на немиот филм. Сигурно и тогаш група сезнајковци велеле: "Холивуд треба да се затвори, нема нови идеи и само рециклира".

Или обратно: секогаш постоеле неоригинални приказни, рециклирани и без идеја. Но од неколкуте илјади филмови што се снимаат годишно, сигурно ќе најдете барем стотина што се оригинални. Вие се фативте за еден филм од илјадниците од кои ни 0,01% нема да гледате, а нема да го гледате ни овој, за да кажете дека "Холивуд требало да се затвори". Плус и кој најде да зборува: тие кои во цел живот немаат гледано онолку филмови колку што некои други тука гледаат во еден месец. Секако и овој ќе биде дел од тие кои 99,99% кои нема да ги гледате, па што ве засега? ;)
 
Ве поздравија: The King's Speech, The Fighter, Inception, Midnight in Paris, The Artist, Django Unchained, Flight, Her, Dallas Buyers Club, Nebraska, Birdman, Boyhood, Foxcatcher, Nightcrawler, The Grand Budapest Hotel, Ex Machina, Inside Out, Manchester by the Sea, Hell or High Water, La La Land, The Lobster, Get Out, The Big Sick, The Shape of Water, Three Billboards Outside Ebbing Missouri, Green Book, The Favourite, Knives Out, Paterson, Marriage Story, 1917, Once Upon a Time in Hollywood, Promising Young Woman, Minari, Sound of Metal, The Trial of the Chicago 7, Belfast, Don't Look Up, Everything Everywhere All at Once, The Banshees of Inisherin, The Fabelmans, The Holdovers, Tar, Past Lives и уште стотици други.

Само едно просветлување: првиот римејк на филм е направен во 1896. Во 1930-тите скоро секој втор филм бил римејк на филм од ерата на немиот филм. Сигурно и тогаш група сезнајковци велеле: "Холивуд треба да се затвори, нема нови идеи и само рециклира".

Или обратно: секогаш постоеле неоригинални приказни, рециклирани и без идеја. Но од неколкуте илјади филмови што се снимаат годишно, сигурно ќе најдете барем стотина што се оригинални. Вие се фативте за еден филм од илјадниците од кои ни 0,01% нема да гледате, а нема да го гледате ни овој, за да кажете дека "Холивуд требало да се затвори". Плус и кој најде да зборува: тие кои во цел живот немаат гледано онолку филмови колку што некои други тука гледаат во еден месец. Секако и овој ќе биде дел од тие кои 99,99% кои нема да ги гледате, па што ве засега? ;)

Не гледаш филмови, гледаш геј и расна пропаганда. Јас и други луѓе не сме по тоа. Но тоа не значи дека немаме изгледано стотици филмови како што ти сакаш да прикажеш овде.
 
Не гледаш филмови, гледаш геј и расна пропаганда. Јас и други луѓе не сме по тоа. Но тоа не значи дека немаме изгледано стотици филмови како што ти сакаш да прикажеш овде.
Не беше тоа поентата. Поентата беше дека кењате за нешто што секако нема да го гледате. Па што ве засега?
 
Не засега, ни го ебат детството. Прават карикатури од права уметност што вредела, извртуваат историски факти, исто како и номален комон сенс.
ОК

Патем, филмот е фикција. Зборот фикција доаѓа од латинскиот глагол fingere што значи "измислува". Историски факти и фикција се две спротивни работи. Толку.
 

Топла препорака. Добар е режисеров, скоро сите филмови му ги имам гледано. Знам Winter Sleep поприлично ме фасцинира кога го гледав. И овој е добар можеби не на тоа рамниште, но сосема ок сработен од дијалози, до глума, камера, приказна и да не нафрлам.


крајот како го објаснуваш на филмов?
 
Се надевам дека ќе чкртнеш и за Опенхајмер вака "неколку" реченици. Би сакал да видам твое мислење за филмот.
done :smirce: иако по неколку месеци, ама од оваа перспектива, можеби и подобро што не го гледав на кино туку дома.

Малку ми е сомнително кога маркетингот за еден филм што не е марвел тип на филм е премногу интензивен. Нолан и неговите актери беа насекаде тој период и се појавуваа од секое ќоше на интернетот со срцепарателни интервјуа и претерана експонираност и хвалоспевост на режисер кој нема симпатии кон дигиталните технологии. Нешто слично на Груевски кога сечеше ленти кога ќе отвореше нова чешма во некое село. Но настрана тоа.

Ако треба да го опишам во една реченица е и ми се допадна и не. Ми се допадна како филм кој треба да се изгледа барем еднаш, но не ми се допадна како филм кој токму денес има освоено седум оскари.

Опенхајмер собрал одлична актерска екипа, и не паметам да сум гледал филм во кој дури и „камео“ улоги се изиграни од оскаровци или барем номинирани актери (не сакам да проверам имдб, но сигурен сум дека тоа беше Гери Олдман како Труман). Килијан Марфи и Емили Блант го издоминираа филмот - секоја сцена со нив беше толку моќна што тука се согледува колку уствари феноменален режисер е Нолан. Оскарот за Килијан е сосема заслужен, за Роберт Дауни Џуниор не би рекол - немаше некојаси wow улога ниту пак одглуми оскаровски.

Исто така по којзнае кој пат Нолан докажува дека ги владее клаустрофобичните сетинзи со middle shots и close ups, како и спектакуларните во кои сака да експериментира. Ова се должи и на неговиот богат опус со филмови од различни жанрови, и независни и блокбастери. Да одлучиш најклимактичната сцена во филмот да е без звук, кога сите останати сцени се со непрестан саундтрак за мене е восхитувачки.

Но филмот, како целина, според мене е подобар во раскажувањето на една приказна од друга, и би го поделил на два дела кои се „прекршуваат“ со фрлањето на атомската бомба. Едниот дел, пред фрлањето на атомската бомба, е многу напорен и беспотребно развлечен. Вторниот дел, кој практично се претвора во court drama, ми легна повеќе и ми беше баш, онака, таа приказна за Опенхајмер која вредеше да се раскаже.

Првиот дел не знае што сака да биде - одиме де во бексторито, де во љубовната врска со Флоренс Пју (фала ти Нолан за овие две-три сцени, иако немаа никаква врска со приказната), де во црно-белото, де во патот на Опенхајмер до Лос Аламос, што е некако хаотично и напорно. Дури и сфаќам зошто филмот константо вклучуваше музика - кратки сцени поддржани од саундтрак личат на трејлер, а за да не здосади Опенхајмер во ниту еден момент, Нолан се надевал дека сакаме да гледаме трејлер од скоро два часа. Последниот час беше побавен, посмирен, остави приказната да дише, и затоа ми се допадна многу повеќе. Имаше подолги сцени, имаше некаква насока, и сосема автентично ја прикажа внатрешната борба на Опенхајмер. Претходно филмот само кажуваше а не покажуваше. Беше антитеза на show don't tell, и тоа е дека Нолан има такво реноме денес - друг режисер немаше да „помине“ со овој пристап. Со други зборови, првиот дел не покажа ништо, туку само кажуваше. Во ниту еден момент не се виде брилијантноста на Опенхајмер, но на секои пет минути бевме потсетувани дека е најбрилијантниот научник на светот. Дури и сцените со Мет Дејмон имаа за цел да кажат нешто што треба да го знаеме, а не да покажат. Во Beautiful Mind брзо согледуваме дека протагонистот е несекојдневен, брилијантен ум, затоа што тоа се покажува преку примери.

На крајот немав никаква идеја како ја направија атомската бомба иако два часа ја следев приказната со внимание. Немав идеја за врските помеѓу Опенхајмер и останатите научници, ниту па ми беше гајле за останатите. Почнав да се грижам за ликовите откако ја сфатив сериозноста на ситуацијата, односно моментот дека апаратусот се сврти против Опенхајмер. Не ја сфатив сериозноста на плотот во Лос Аламос затоа што таму немаше драма, односно немаше ништо што ќе ме „загрижи“ толку многу за да сочувствувам со главниот лик. Ова важи и за приказната на Луис Страус - ми се откри што сака да се постигне со црно-белите секвенци, но во третиот час гледање. Ако тоа била намерата на Нолан, ок, но од друга страна, тој ја форсираше оваа приказна од сам старт, што значи дека не била.

Кинематографијата и монтажата не ми беа ништо особено. Ниту пак сценариото. На никој никогаш во животот немаше да му смени ако Опенхајмер беше целосно снимен со стандардна камера него парцијално со imax, кога 99% од времето е дијалошка претстава. Добар дел од алатките за монтажа ми беа неосновани. Една сцена почнува на 10та минута, се скратува на пола, па продолжува на минута 150? Имаме сцена со Кејси Афлек, и таа сцена која што трае вкупно 2 минути е залепена на сцената со Мет Дејмон во возот, која трае една минута? Нема потреба, остави ги двете сцени да течат едно по друго. Ова е сѐ шминкање на приказната, градење фасада со која ќе се прикрие слабоста на раскажувањето. Ако на нешто требаше да се обрне внимание во сценариото, тоа беше конфликтот помеѓу Опенхајмер и Страус, кои се најдоа заедно во вкупно ЕДНА сцена во филмот. Додај уште 3-4 сцени помеѓу нив и ќе ја оправдаше изјавата на Нолан дека го гледал односот на овие двајца како односот на Моцарт и Салиери.

Сума сумарум, се насочив на критиките повеќе отколку на пофалбите затоа што ми е полесно да критикувам отколку да фалам. Нолан е во прашање, можеби најатрактивниот, ако не и најатрактивен режисер на денешницата, така што мора да се проследи секој негов нов филм со возбуда како да е празник. Сите го сакаме Нолан, го сакаме еве и Вилнев затоа што се чисти филмаџии кои нудат нови нешта во овие безмалку хомогени филмски декади. И двајцата докажаа дека можат да останат артисти во светот на блокбастери. Но се прашувам дали Нолан може да биде подобар режисер од тоа што беше пред, на пример, десет години? И дали Опенхајмер, како и Данкирк, се филмови што ги направи затоа што „му се може“ (како Финчер со Манк, или Куарон со Рома), или се навистина исклучителни парчиња кинематографија?
 
ОК

Патем, филмот е фикција. Зборот фикција доаѓа од латинскиот глагол fingere што значи "измислува". Историски факти и фикција се две спротивни работи. Толку.

Злате, ти си жртва на пропаганда. Исто како и на вот што му препорачав, да прекинеш едно 6 месеци од ова, ќе се вратиш у нормала. Додека конзумираш тешко да го вратиш правиот начин на размислување.
 
Овој Шандламен нели ќе глумеше во филм за децава од Велес што направија пара преку фејк њуз?
Знам во време на короната се вртеше ова некаде. Што бидна со проектот?
 
Злате, ти си жртва на пропаганда. Исто како и на вот што му препорачав, да прекинеш едно 6 месеци од ова, ќе се вратиш у нормала. Додека конзумираш тешко да го вратиш правиот начин на размислување.
Твојата логика:
- поголемиот дел холивудски филмови се неоригинални
- новиот филм кој ќе се снима за Боб Дилан е неоригинален
- therefore сите филмови во Холивуд се неоригинални

(остави настрана пропаганда, не почнавте од таму, не мешај баби и жаби. Никој не негира дека има пропаганда во филмовите, но не е тоа муабетот)

Од горното, според твојата логика може и ваков заклучок да се изведе:
- поголемиот дел од жителите на Тетово се Албанци, повеќето ги сметате за терористи
- ти си од Тетово
- therefore сите Тетовчани, вклучително и ти, сте терористи.

Има логика?
 
Твојата логика:
- поголемиот дел холивудски филмови се неоригинални
- новиот филм кој ќе се снима за Боб Дилан е неоригинален
- therefore сите филмови во Холивуд се неоригинални

(остави настрана пропаганда, не почнавте од таму, не мешај баби и жаби. Никој не негира дека има пропаганда во филмовите, но не е тоа муабетот)

Од горното, според твојата логика може и ваков заклучок да се изведе:
- поголемиот дел од жителите на Тетово се Албанци, повеќето ги сметате за терористи
- ти си од Тетово
- therefore сите Тетовчани, вклучително и ти, сте терористи.

Има логика?

муабетов ти е безвезе. Идеш на ад хоминем пошто немаш аргументи па измислуваш сега. Нешто што не очекував од тебе.
 
муабетов ти е безвезе. Идеш на ад хоминем пошто немаш аргументи па измислуваш сега. Нешто што не очекував од тебе.
Не е ad hominem, јас само ја аплицирам твојата логика во друг случај. Еве, да тргнеме од почеток: кажи ми каде има неоригиналност во Inception, на пример. Се надевам барем тој филм не си го бојкотирал.
 
Не е ad hominem, јас само ја аплицирам твојата логика во друг случај. Еве, да тргнеме од почеток: кажи ми каде има неоригиналност во Inception, на пример. Се надевам барем тој филм не си го бојкотирал.

Inception e многу пре ова, ова почна 2016та. Inception e 2010та.
 
порано во филм многу тешко се наоѓало некоја пропаганда, дури и да ја имало била многу суптилна. Сега пушташ филм, лекција за ово, лекција за оно, значи целата суштина на филмот се губи пошто филмот не е наменет за забава него да те програмира да размислуваш на тие начини они кои сакаат.
 
Па добро порано гледав се што ќе излезеше, сега додека не слушнам од двајца тројца за некој филм, луѓе кај што го хајпаат, како Дуне 2 пример, не би се ни замарал да гледам „нов филм“.
 
Inception e многу пре ова, ова почна 2016та. Inception e 2010та.
1917, Three Billboards, La La Land? Имаш нешто гледано од после 2016?

порано во филм многу тешко се наоѓало некоја пропаганда, дури и да ја имало била многу суптилна. Сега пушташ филм, лекција за ово, лекција за оно, значи целата суштина на филмот се губи пошто филмот не е наменет за забава него да те програмира да размислуваш на тие начини они кои сакаат.
Ама зошто го вртиш муабетот? Муабетот не ви почна за пропаганда, туку за оригиналност. Зборувавте дека немале идеи, а не дека ширеле пропаганда.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom