Vanlok
deus ex machina
- Член од
- 30 мај 2009
- Мислења
- 26.100
- Поени од реакции
- 34.560
Државата регулира со која брзина е дозволено да се вози.....
Со закони и легистлативи. Прозводителите не го регулираат тоа. Факт.
Немаш основа за ваков заклучок, поточно дека бројот на фатални сообраќајки е намален заради зголемувањето на бројот на СУВ-ови.Број на фатални сообраќајки по глава на жител низ годините (драматично се намалува рејтот од 5.5 на 1.11 или од 53 на 100К возачи на 15.78 на 100К возачи, тоа пази, иако сувовите растат во тоталната бројка на регистрирани возила со тек на времето), а се должи на модерни помошни виџети кои ги спречуваат сообраќајките и разни безбедносни мерки на возилата (нели тоа што според тебе не треба да се користи пошто не прави неспособни).
Прегледај го приврзокот 406900
Намалувањето на смртност може да биде од хх разни причини. Се разбира ти можеш да елаборираш повеќе и да докажеш дека зголемувањето на бројот на СУВ-ови е причината за намалувањето на смртност во сообраќајки.
Факт: СУВ-овие се значајно поверојатни дека ќе убијат некој, во евентуална сообраќајка. Споредено со класичните возила.
Тезата е дека СУВ-овите ги убиваат другите, дали возачите од лесните автомобили, дали пешаци/велосипедисти/итн, сеедно.И еве го моментов што го чекаме, а тоа се твоитетекстовиспинови што си гипостиралзагризал. Иако гледаме дека има 146 милиони регистрирани light trucks наспроти 130 милиони патнички возила статистикава емпириски докажува дека тврдењето ти е неточно. И во двата случаи има исто сообраќајки со смртни случаи леки коли има 19500 15,06 по 100К регистрирани возила) , а light trucks 19800 (13,53 по 100К регистрирани возила).
Прегледај го приврзокот 406901
Не е тезата дека класични автомобили помалку учестуваат во сообраќајки, или дека помалку луѓе гинат во нив. Тезата дека еднаш кога ќе се деси сообраќајка во која учествува СУВ, дека таму е неколкукратни поверојатни дека ќе има загинат - нормално не во СУВ-от, затоа што тие во СУВ-от ги убиле другите... Благодарение на повисокото подвозје кое нема реално општествено/државно интересно оправдување/причина да постои како фактор заради кој ќе гинат луѓе.
Не разбирам како не тоа не ти е јасно. Или спинуваш по секоја цена?
Дап, добар доказ каде се убиените и повредените (од СУВ-овите).Еве ти ако сакаш и учество во сообраќајки со повреди.
И за крај насуровата статистика, а тоа е колку луѓе се убиени во сообраќајките.
Прегледај го приврзокот 406904
Прегледај го приврзокот 406903
Нормално дека се понесигурни, кога имаат пониско подвозје и биваат убиени од СУВ-овите. Очекуваш нешто поинаку?И сега испаѓа дека патничките возила се бајаги понесигурни од СУВ-оите и тоа според официјална статистика на официјална институција во САД за сообраќај.
Што е логично според тебе, да се натпреваруваме кој ќе вози во повисоко подвозје за другите да бидат убиени? Или да има регулација со која ќе се стандардизира сите ненаменски цивилни возила да имаат горе долу приближна висина на подвозје?
(пст, реторичко е прашањето)
Јасно е каде повеќе гинат луѓе. Ако сакаш да си ја докажеш тезата: Најди статистики и разлики за смртност во сообраќајки каде учествуваат и каде не учествуват СУВ-ови. Точка (и поента).Нека пише некој нешто и ќе продолжам и посебни статистики за смртност кај сув-ови и леки возила.