Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Па нормално дека автомобилистот е секогаш крив... Пред да се престроиш мора да си свесен за 3 километри позади дека има самоубица што иде 200 на саат низ меѓу колони аута.


Моторџиите едноставно имаат секогаш и секаде право да поминуваат кога автомобилите се застанати. Eве уште примери каде автомобилист е крив.



 
И после некој ќе очекува вакви општества успешно да опстојат ?

Parisians vote for rise in parking fees for SUVs

Колку километри возиш по град, толку плаќаш

Не постои општество кое може себеси да се нарекува слободно општество, а истовремено да ги ограничува - или посоодветно објаснето: да ги наплаќа - слободата на движење и слободата на говорот.

Сеа да бидеме искрени, тоа со СУВ-овите не е лоша идеја.
Јас и регистрација/осигурање за СУВ-ови би направил барем 3 пати поскапо да биде.
 
Сеа да бидеме искрени, тоа со СУВ-овите не е лоша идеја.
Јас и регистрација/осигурање за СУВ-ови би направил барем 3 пати поскапо да биде.

Таквите возила и онака можат да си ги дозволат исклучиво луѓе со повеќе пари, така да поскапа регистрација/осигурителна полиса нема да им претставува проблем.

Но кога веќе го спомнуваш како пример, во Велика Британија веќе ги молзат младите возачи помеѓу 17 и 20 годишна возраст со поскапи осигурителни полиси за возилата.

Young drivers face £3,000 cost for car insurance

Од една страна може да се оправда ваквиот идиотизам со возраста и неискуството кај младите, но поголема е веројатноста дека нема да купуваат автомобили и нема да возат, што секако во превод значи дека ќе треба да го користат јавниот превоз, а тоа секако дека ќе биде добредојдено од страна на локалните и регионалните власти, само нека не се жалат после поради пад на продажбата на моторни возила.

Буквално секоја побогата и развиена економија во светот има сопствена развиена автомобилска индустрија - арапските држави не се земаат во предвид бидејќи се само богати, но не и развиени економии - а намалување на побарувачката за нови возила нема да биде баш некој фактор за економски раст.

Ама затоа наплаќање за возење на постаро возило во централно градско подрачје секако дека им носи цели богатства на садистичкиот Пакистанец во Лондон и неговите лабуристички сопартијци, а сега па и со наплаќање по километар за возење, молзењето на цел еден народ допрва ќе достигнува нови рекетарски врвови.
 
Последно уредено:
Таквите возила и онака можат да си ги дозволат исклучиво луѓе со повеќе пари, така да поскапа регистрација/осигурителна полиса нема да им претставува проблем.
Договорено. Тогаш 10 пати поскапа регистрација/осигурување (барем нема да се влечат како половни возила потоа меѓу сиромаштија).
Инаку младите возачи помеѓу 17 и 20 25 годишна возраст и треба да плаќаат поскапо осигурување, но само ако возат кола сo повеќе од ~60 киловати (80-90 коњи).
Автоматски споено мислење:

Нема врска. Утнат концепт се скроз:
- чист куpч
- нестабилност во кривини
- сметаат во прегледност кога се вози во колона, ок исто и комбиња/камиони ама комбиња/камиони барем имаат полезна намена
- дигнати големи тркала кои не им служат за ништо пошто не се користат како теренски возила (ниту се такви)
- убиваат луѓе во судари баш пошто без потреба се дигнати, и наместо браник во браник сударот е браник (на СУВот) во главите на луѓето во другите аута

Можам уште да набројувам. :)
 
Последно уредено:
Договорено. Тогаш 10 пати поскапа регистрација/осигурување (барем нема да се влечат како половни возила потоа меѓу сиромаштија).
Инаку младите возачи помеѓу 17 и 20 25 годишна возраст и треба да плаќаат поскапо осигурување, но само ако возат кола сo повеќе од ~60 киловати (80-90 коњи).
Автоматски споено мислење:


Нема врска. Утнат концепт се скроз:
- чист куpч
- нестабилност во кривини
- сметаат во прегледност кога се вози во колона, ок исто и комбиња/камиони ама комбиња/камиони барем имаат полезна намена
- дигнати големи тркала кои не им служат за ништо пошто не се користат како теренски возила (ниту се такви)
- убиваат луѓе во судари баш пошто без потреба се дигнати, и наместо браник во браник сударот е браник (на СУВот) во главите на луѓето во другите аута

Можам уште да набројувам. :)
Se slagam i se nadevam deka trendot ke se smeni.

Se znae sto e SUV i kade mu e mestoto. Ovie sega sto se popularni se prevara so 0 performance
 
Se slagam i se nadevam deka trendot ke se smeni.

Se znae sto e SUV i kade mu e mestoto. Ovie sega sto se popularni se prevara so 0 performance
И почесто отколку не, ги купуваат куpтон карактери (кои се поверојатни да направат глупост од небрежност)... Следствено потребата да имаат значајно повисики давачки за осигурање/регистрастрација.

Кој не му е јасно за што зборувам, нека погледа статистики за разлика во смртни исходи/инвалидитет во сообраќјки каде учествуваат и не учествуваат СУВ-ови.
 
И почесто отколку не, ги купуваат куpтон карактери (кои се поверојатни да направат глупост од небрежност)... Следствено потребата да имаат значајно повисики давачки за осигурање/регистрастрација.

Кој не му е јасно за што зборувам, нека погледа статистики за разлика во смртни исходи/инвалидитет во сообраќјки каде учествуваат и не учествуваат СУВ-ови.
Само што сега СУВ-ови има со по 1000 кубика и само на изглед се СУВ, а далеку од такви.
 
Само што сега СУВ-ови има со по 1000 кубика и само на изглед се СУВ, а далеку од такви.
Сеуште се доволно високи високи да при судар нормалниот автомобил завршува под тркалата на СУВ-от, чијшто браник потоа завршува во шофершајбната (и во луѓето позади неа).

Урбано возило (У-то од СУВ), кое е наменето за урбана средина - нема потреба онаков дизајн. Како џип кој никогаш не гледа терен, направен само да личи на џип - кypч кој се плаќа со нестабилност во кривини и со убивање на невини луѓе. Скроз штетност, никаква корисност. Всушност не треба да им наплатуваат повеќе, треба едноставно да ги забранат.
 
Па не би рекол дека се глупи тие што купуваат џипови, напротив. Џип не купуваш за да беснееш низ кривини, туку да имаш безбедност и мека вожња по нашиве дупкетини. Така да, потполно ги оправдувам сите кои можат да си приуштат еден. Не за џабе, ретко ке видиш сиромав во џип.

The country's safest car has been revealed as a Volvo model that has seen no drivers or passengers killed inside it in the 16 years it has been on sale. A high-tech safety mechanism for automatic braking saw the Volvo XC90 crowned the safest vehicle ever tested, according to independent laboratory Thatcham Research.
 
За нашиве дупчетини не дупки, и шашави тротоари само џип (се чекаат дежурните Карени со изјави што к бараш на тротоар). Паркинг на многу згради е ставен на самиот тротоар, обележан платен означен, и при едно спуштање од висок тротоар лани ја набив металната заштита на картерот, среќа метална е иначе ќе останев у Охрид уште недела дена дури да ми донесат нов.

Возила од Д сегментот си сакаат убава рамна подлога, ем се нежни на подвозје, ем се ниски. Затоа кај нас го оправдувам трендот за џипови. Искрено и јас се размислувам после Мондеото што да зимам за година две, најверојатно ќе е SUV
 
Таквите возила и онака можат да си ги дозволат исклучиво луѓе со повеќе пари, така да поскапа регистрација/осигурителна полиса нема да им претставува проблем.

Но кога веќе го спомнуваш како пример, во Велика Британија веќе ги молзат младите возачи помеѓу 17 и 20 годишна возраст со поскапи осигурителни полиси за возилата.

Young drivers face £3,000 cost for car insurance

Од една страна може да се оправда ваквиот идиотизам со возраста и неискуството кај младите, но поголема е веројатноста дека нема да купуваат автомобили и нема да возат, што секако во превод значи дека ќе треба да го користат јавниот превоз, а тоа секако дека ќе биде добредојдено од страна на локалните и регионалните власти, само нека не се жалат после поради пад на продажбата на моторни возила.

Буквално секоја побогата и развиена економија во светот има сопствена развиена автомобилска индустрија - арапските држави не се земаат во предвид бидејќи се само богати, но не и развиени економии - а намалување на побарувачката за нови возила нема да биде баш некој фактор за економски раст.

Ама затоа наплаќање за возење на постаро возило во централно градско подрачје секако дека им носи цели богатства на садистичкиот Пакистанец во Лондон и неговите лабуристички сопартијци, а сега па и со наплаќање по километар за возење, молзењето на цел еден народ допрва ќе достигнува нови рекетарски врвови.
Надвор е веќе поскапа полисата за поскапите возила. Истата зависи од искуството/историјата на возачот, но и од цената на возилата.
Пример тука искусен возач со 10к возило имав полиса од 1000к годишно (на претходната кола), искусен со 30к возило платив 1400 на новото возило, никакви казни/претходни инциденти. Ако возилото беше 50к ќе ме репнеа барем 2к само за полиса.
Истото важи и за регистрација, ако имаш поголем мотор (в6, во) е далеку поскапо отколку за 3 или 4 клипови мотор.
 
западов значи какво пердашење му прави на народов со давачки. Да имаа мозок сите ќе си заминеа. Да живеам у такво место да им плаќам полиси од илјадници долари, карбон даноци, и што све не. Тоа не е живот него преживување.
 
Договорено. Тогаш 10 пати поскапа регистрација/осигурување (барем нема да се влечат како половни возила потоа меѓу сиромаштија).
Инаку младите возачи помеѓу 17 и 20 25 годишна возраст и треба да плаќаат поскапо осигурување, но само ако возат кола сo повеќе од ~60 киловати (80-90 коњи).
Автоматски споено мислење:


Нема врска. Утнат концепт се скроз:
- чист куpч
- нестабилност во кривини
- сметаат во прегледност кога се вози во колона, ок исто и комбиња/камиони ама комбиња/камиони барем имаат полезна намена
- дигнати големи тркала кои не им служат за ништо пошто не се користат како теренски возила (ниту се такви)
- убиваат луѓе во судари баш пошто без потреба се дигнати, и наместо браник во браник сударот е браник (на СУВот) во главите на луѓето во другите аута

Можам уште да набројувам. :)

Многу глупа теза. Еве јас имам Disco 4 и го користам секојдневно, за пат и за терен. Како можеш да ми кажеш дека не се корисни?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom