Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
ОК а за то напред значи кај колцето кога ќе го возам побрзо 50,60 или 70 битно побрзо ми прави исто така ко да струга и јас си мислев дека е од диск нешто ама не бев сигурен пошо на кинеските некогаш му ги прават криви.....а како бе другар знам јас те сватив за то блокажата ама овој кај што го купив у салон моторот ми рече на 1500 КМ да дојдеш да ги тргнеш блокашите а на 350км уљето фабричко да дојдеш да го сменеме и ај сега има или нема ?[DOUBLEPOST=1433277991][/DOUBLEPOST]
Ок а откако ќе ги направам тие 500 може понатака да го возам побрзо ете например да речеме например дека има блокажи остави настрана тоа 70 што ми иде например значи и да имам поминато 500км и да го возам брзо има гајле ?


Епа како иде 70 ако има ... тоа не ми е јасно ... 70 му е макс брзина на тоа моторче, ако иде 70 и е блокирано некако, кога ке се одблокира колку треба да иде ... А ако струга, можно да е крив дискот или како што ти кажав плочките се нови па додега да се обрусат малку ке стругаат, ама тоа ке се дешава и на помала брзина не само на поголема ... Незнам дур не видам у живо што прави може само да нагаѓам ... А членот погоре што ти вика е тоа дека до првите 500-1000 км да не го оптеретуваш под полна гас, дури да налегнат деловите убаво па после тоа бркај го колку иде ...
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
@Black Wanderer вака сега... немој да очекуваш дека 50ка мотор ке иде 100тка тоа да ти е јасно.. 70 80 највеќе да извадиш брзина како што и вадиш моментално.. и ти рекоа погоре немој моторот да го форсираш или да го оптеретуваш пошто машината е нова и деловите внатре уште не се легнати како што треба - рачунај дека кариките треба да си направат лежиште на самиот цилиндер а за тоа треба малце време односно малце километража да поминеш.. исто така немој ни да го оптеретуваш моторот сега значи не го бркај до крај немој на јаки успони да го малтретираш или 2ца на мотор да се возикате. барем првите 2/300 километра - истото го правам и ја со мојот - иако е стар моторот деловите во машината се нови и треба да си фатат лежиште како што кажав.. - блокажите на мотор не се кај сите исти. има некои имаат блокажа на електрониката некои на ауспух некои имаат како прстени на вариатор и силчно... а како што ти кажуваш на 50 кубика 4 такткно 70 брзина е ТОП .. ја со ремонтиран мотор со 80 кубика едбај стигам до 70 а треба барем 80 да оди во таква состојба

@ArHanG3L моево патешествие нема крај брат :) вчера пробав со карбуратор од еден комшија ама него не му чини карбураторот ИЧ и неможам да пробам ко шо треба... се напнав вчера и реков у курац да оди и мотор и машина и се.. го држев на пуна гас кратко време д видам колку ке стигне брзина и го извадив филтерот на крај.. има некое подобрување за нијанса ама сепак не е тоа... може да ми е показател само дека не е во ред карбураторот така да денеска ке одам до кај еден мајстор он има исправен нов карбуратор за вакви заебанции па ако тој се покаже како добар значи дефинитивно е до него... вчера пак му гледав вентили варијатор и слично ама ништо нема утнато значи дефинитивно или карбуратор или пренос. Правев муабет со еден дечко ми рече да проверам да не е многу стегнат ланецот па го проверив и него.. не е... и уште една работа ми остана да ја испитам - да го извадам каишот и да го оставам без каиш т.е да нема пренос никаков позади да не случајно заебава и тој да стегнал или да има заебанција со самата ламела позади ( целиот склоп кај ламелата )

п.с кажете кај има асален мајстор за кинезаријава низ скопјево да си го барам чарето во последен случај ако ништо не бива од ова...
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
@Black Wanderer вака сега... немој да очекуваш дека 50ка мотор ке иде 100тка тоа да ти е јасно.. 70 80 највеќе да извадиш брзина како што и вадиш моментално.. и ти рекоа погоре немој моторот да го форсираш или да го оптеретуваш пошто машината е нова и деловите внатре уште не се легнати како што треба - рачунај дека кариките треба да си направат лежиште на самиот цилиндер а за тоа треба малце време односно малце километража да поминеш.. исто така немој ни да го оптеретуваш моторот сега значи не го бркај до крај немој на јаки успони да го малтретираш или 2ца на мотор да се возикате. барем првите 2/300 километра - истото го правам и ја со мојот - иако е стар моторот деловите во машината се нови и треба да си фатат лежиште како што кажав.. - блокажите на мотор не се кај сите исти. има некои имаат блокажа на електрониката некои на ауспух некои имаат како прстени на вариатор и силчно... а како што ти кажуваш на 50 кубика 4 такткно 70 брзина е ТОП .. ја со ремонтиран мотор со 80 кубика едбај стигам до 70 а треба барем 80 да оди во таква состојба

@ArHanG3L моево патешествие нема крај брат :) вчера пробав со карбуратор од еден комшија ама него не му чини карбураторот ИЧ и неможам да пробам ко шо треба... се напнав вчера и реков у курац да оди и мотор и машина и се.. го држев на пуна гас кратко време д видам колку ке стигне брзина и го извадив филтерот на крај.. има некое подобрување за нијанса ама сепак не е тоа... може да ми е показател само дека не е во ред карбураторот така да денеска ке одам до кај еден мајстор он има исправен нов карбуратор за вакви заебанции па ако тој се покаже како добар значи дефинитивно е до него... вчера пак му гледав вентили варијатор и слично ама ништо нема утнато значи дефинитивно или карбуратор или пренос. Правев муабет со еден дечко ми рече да проверам да не е многу стегнат ланецот па го проверив и него.. не е... и уште една работа ми остана да ја испитам - да го извадам каишот и да го оставам без каиш т.е да нема пренос никаков позади да не случајно заебава и тој да стегнал или да има заебанција со самата ламела позади ( целиот склоп кај ламелата )

п.с кажете кај има асален мајстор за кинезаријава низ скопјево да си го барам чарето во последен случај ако ништо не бива од ова...
Пробај кај Џани кај нова македонија ако се нафати да го прави. Кај него ќе биде направено.
Јас чоперот го носев на 10тина мајстори, никој не знаеше што му е. Џани го дотера како нов.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Пробај кај Џани кај нова македонија ако се нафати да го прави. Кај него ќе биде направено.
Јас чоперот го носев на 10тина мајстори, никој не знаеше што му е. Џани го дотера како нов.
каде точно е тој дајте број од него барем
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
каде точно е тој дајте број од него барем
Еве на интернет што најдов.

" Сервис ЏАНИ - позади зградата на Нова Македонија. Тел. 070 / 25 66 66. Според повеќето моторџии од Скопје - број 1 сервис. Самиот газда е активен и мошне искусен сервисер - спортски моторциклист, респектиран во сите моторџиски кругови. Мошне чесен човек, со цени кои по мене се и под фер цена. Услуга мошне брза и ефикасна - нема чекање - нема враќање. Околу себе има тим од мајстори кои се мошне вешти во својот занает. Сервисот е особено специјализиран во големи моторцикли иако секојдневно поправаат и скутери."


" Сервис и продавница МОТО ЈОВЕ - веб страна motojove.com.mk/ телефон 02 / 3096 353 - Комплетен сервис и продавница - но специјализиран само за скутери. Газдата е исто така спортски моторциклист, фер човек и за цена и за стручно мислење. Во сервисот работи мајстор - долгогодишен моторџија, стручњак - инжинер човек (и модератор на форумов :) Повеќето делови ги има на лагер."
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
@Black Wanderer вака сега... немој да очекуваш дека 50ка мотор ке иде 100тка тоа да ти е јасно.. 70 80 највеќе да извадиш брзина како што и вадиш моментално.. и ти рекоа погоре немој моторот да го форсираш или да го оптеретуваш пошто машината е нова и деловите внатре уште не се легнати како што треба - рачунај дека кариките треба да си направат лежиште на самиот цилиндер а за тоа треба малце време односно малце километража да поминеш.. исто така немој ни да го оптеретуваш моторот сега значи не го бркај до крај немој на јаки успони да го малтретираш или 2ца на мотор да се возикате. барем првите 2/300 километра - истото го правам и ја со мојот - иако е стар моторот деловите во машината се нови и треба да си фатат лежиште како што кажав.. - блокажите на мотор не се кај сите исти. има некои имаат блокажа на електрониката некои на ауспух некои имаат како прстени на вариатор и силчно... а како што ти кажуваш на 50 кубика 4 такткно 70 брзина е ТОП .. ја со ремонтиран мотор со 80 кубика едбај стигам до 70 а треба барем 80 да оди во таква состојба

@ArHanG3L моево патешествие нема крај брат :) вчера пробав со карбуратор од еден комшија ама него не му чини карбураторот ИЧ и неможам да пробам ко шо треба... се напнав вчера и реков у курац да оди и мотор и машина и се.. го држев на пуна гас кратко време д видам колку ке стигне брзина и го извадив филтерот на крај.. има некое подобрување за нијанса ама сепак не е тоа... може да ми е показател само дека не е во ред карбураторот така да денеска ке одам до кај еден мајстор он има исправен нов карбуратор за вакви заебанции па ако тој се покаже како добар значи дефинитивно е до него... вчера пак му гледав вентили варијатор и слично ама ништо нема утнато значи дефинитивно или карбуратор или пренос. Правев муабет со еден дечко ми рече да проверам да не е многу стегнат ланецот па го проверив и него.. не е... и уште една работа ми остана да ја испитам - да го извадам каишот и да го оставам без каиш т.е да нема пренос никаков позади да не случајно заебава и тој да стегнал или да има заебанција со самата ламела позади ( целиот склоп кај ламелата )

п.с кажете кај има асален мајстор за кинезаријава низ скопјево да си го барам чарето во последен случај ако ништо не бива од ова...
ОК а ако имам еве например околу 500 км направено може побрзо да возам има зијан или ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
ОК а ако имам еве например околу 500 км направено може побрзо да возам има зијан или ?


Немаааа ...[DOUBLEPOST=1433347093][/DOUBLEPOST]
каде точно е тој дајте број од него барем
Еве на интернет што најдов.

" Сервис ЏАНИ - позади зградата на Нова Македонија. Тел. 070 / 25 66 66. Според повеќето моторџии од Скопје - број 1 сервис. Самиот газда е активен и мошне искусен сервисер - спортски моторциклист, респектиран во сите моторџиски кругови. Мошне чесен човек, со цени кои по мене се и под фер цена. Услуга мошне брза и ефикасна - нема чекање - нема враќање. Околу себе има тим од мајстори кои се мошне вешти во својот занает. Сервисот е особено специјализиран во големи моторцикли иако секојдневно поправаат и скутери."


" Сервис и продавница МОТО ЈОВЕ - веб страна motojove.com.mk/ телефон 02 / 3096 353 - Комплетен сервис и продавница - но специјализиран само за скутери. Газдата е исто така спортски моторциклист, фер човек и за цена и за стручно мислење. Во сервисот работи мајстор - долгогодишен моторџија, стручњак - инжинер човек (и модератор на форумов :) Повеќето делови ги има на лагер."


За скутер моја препорака е само Јове ... Ако е Џани моторџија толку време, респект за него од секој аспект, сепак за скутери од мое искуство и соработка Јове е доктор ...[DOUBLEPOST=1433347255][/DOUBLEPOST]
@Black Wanderer вака сега... немој да очекуваш дека 50ка мотор ке иде 100тка тоа да ти е јасно.. 70 80 највеќе да извадиш брзина како што и вадиш моментално.. и ти рекоа погоре немој моторот да го форсираш или да го оптеретуваш пошто машината е нова и деловите внатре уште не се легнати како што треба - рачунај дека кариките треба да си направат лежиште на самиот цилиндер а за тоа треба малце време односно малце километража да поминеш.. исто така немој ни да го оптеретуваш моторот сега значи не го бркај до крај немој на јаки успони да го малтретираш или 2ца на мотор да се возикате. барем првите 2/300 километра - истото го правам и ја со мојот - иако е стар моторот деловите во машината се нови и треба да си фатат лежиште како што кажав.. - блокажите на мотор не се кај сите исти. има некои имаат блокажа на електрониката некои на ауспух некои имаат како прстени на вариатор и силчно... а како што ти кажуваш на 50 кубика 4 такткно 70 брзина е ТОП .. ја со ремонтиран мотор со 80 кубика едбај стигам до 70 а треба барем 80 да оди во таква состојба

@ArHanG3L моево патешествие нема крај брат :) вчера пробав со карбуратор од еден комшија ама него не му чини карбураторот ИЧ и неможам да пробам ко шо треба... се напнав вчера и реков у курац да оди и мотор и машина и се.. го држев на пуна гас кратко време д видам колку ке стигне брзина и го извадив филтерот на крај.. има некое подобрување за нијанса ама сепак не е тоа... може да ми е показател само дека не е во ред карбураторот така да денеска ке одам до кај еден мајстор он има исправен нов карбуратор за вакви заебанции па ако тој се покаже како добар значи дефинитивно е до него... вчера пак му гледав вентили варијатор и слично ама ништо нема утнато значи дефинитивно или карбуратор или пренос. Правев муабет со еден дечко ми рече да проверам да не е многу стегнат ланецот па го проверив и него.. не е... и уште една работа ми остана да ја испитам - да го извадам каишот и да го оставам без каиш т.е да нема пренос никаков позади да не случајно заебава и тој да стегнал или да има заебанција со самата ламела позади ( целиот склоп кај ламелата )

п.с кажете кај има асален мајстор за кинезаријава низ скопјево да си го барам чарето во последен случај ако ништо не бива од ова...


Вака сега, мене малку ми иде у глава и нешто околу ауспухов нов што го стави, се мислам да пробаш и со стариот ... Пошто цефката на него што викаш дека ја има работи како некоја врста на блокада т.е. издувните гасови наместо низ катализаторот и комората идат низ цефката, па така не е чудно да има некои ограничувања во снагата ...
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Momci zemav edno polovno auspuce za 50ka kineska 4 takten ama nesto me buni... Kako sto iskaca od granata posle krivinite ima eden dodaden del dodaten del i od nego izlaga crevo... Kade treba ova crevo da se ukluci? Na stariot auspuh nemav vakvo nesto pa sega me buni situacijava
Дај сликни како е.. да не е случајно SAS (secondary air system) ??? Ма да не верувам за 4 тактно кинеско да има тоа ?
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
ОК а ако имам еве например околу 500 км направено може побрзо да возам има зијан или ?
може....
Дај сликни како е.. да не е случајно SAS (secondary air system) ??? Ма да не верувам за 4 тактно кинеско да има тоа ?
И ја веќе и у ауспухот се сомневам само првенствено ми е да најдам нов карбуратор или 100% исправен да не е до него најпрво... а не е лошо и да го извадам каишот па да го оставам без пренос да видам како ке се однесува... или евентуално со друг каиш

инаку еве слика од ауспухот точен модел и изглед
 

Attachments

Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Хм, чудно... кај мене имаше нешто налик овие, слепи црева се викаат. Еден вид на блокажа се. Ги сечеш, и заваруваш дупката што ќе остане но таму доле, кај црвените кругови, а не да остане црево 20цм вака како на твојата слика.. не ми е јасно која е функцијата на тоа кај тебе/
Ова на сликава е фабрички ауспух за 2т.
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Хм, чудно... кај мене имаше нешто налик овие, слепи црева се викаат. Еден вид на блокажа се. Ги сечеш, и заваруваш дупката што ќе остане но таму доле, кај црвените кругови, а не да остане црево 20цм вака како на твојата слика.. не ми е јасно која е функцијата на тоа кај тебе/
Ова на сликава е фабрички ауспух за 2т.
оригиналниот ауспух нема нешто вакво... како што гледав на интернет ова што излага од ауспух е повраток за издувни гасови и као демек затни го само и немаш гајле... ама не сум пробал до сеа па да го оставам тоа цевчето отворено да видам што ке се деси... само кога го монтирав приметив дека со со отворено цевче врчо повеќе
 
Член од
21 септември 2012
Мислења
1.308
Поени од реакции
1.443
Епа тоа е значи, SAS. Види, ако го затнеш само на врвот- исто како слепо црево блокада ќе биде... не бива така, а отворено да го оставиш- ни така не бива. Најдобро мислам би било да го затвориш тоа, но ти кажав каде..
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Епа тоа е значи, SAS. Види, ако го затнеш само на врвот- исто како слепо црево блокада ќе биде... не бива така, а отворено да го оставиш- ни така не бива. Најдобро мислам би било да го затвориш тоа, но ти кажав каде..
сакаш да кажеш да го исечам ова скроз од самата цевка кај што излага и таму да ја затворам цевката т.е да ја заварам?
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
после 2 недели мука мислам дека му го најдов дефектов на моторот... заебанцијата е околу палењето т.е околу магнетот и брегастата - изгледа ко да се изместени за пола заб.. поточно за четвртина заб не се софпаѓаат за палењето да биде точно на место - пробав ја мрднав пола заб брегастата и доби сила некако моторов ама пак не е тоа што беше... читав на интернет има многу функција и улога растојанието меѓу тоа жмучката на самиот магнет и тоа горе делчето на машина што е прицврстено за струјја да прави... - не најдов точно на интернет како треба да биде позициониран магнетот со брегастата ако има некој некоја слика по детално и општирно нека постира да видиме.
 
Член од
31 јули 2014
Мислења
62
Поени од реакции
1
Здраво момци сакам да прашам имам скутер 125cc и кога го дигнам на двете ногарки пример и му набијам до крај гас зошто низ ауспухот почне да дими црно не многу ама се забележува?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom