Скутерчиња: Се за и околу нив

Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
А овај што вели дека му злегла некоја блокажа низ аспухот од што може да биде излезена ? што е причината што излегла низ ауспухот ?



Сериозно ??? Значи не вели он дека му излегла блокажа низ ауспухот... Он рече дека имало некое екстра црево или цефка, најверојатно второто и се чуди што е и како е, пошто човекот прв пат среќава такво нешто... Затоа и му кажав да стави слика да видам што е, да не претпоставувам ...Таа цефка не излегла низ ауспухот, туку си била тука уште фабрички ... Кај скутери има неколку вида на блокажи ... Прво има на ауспухот како во овој случај, а се решава на тој начин што се сече до местото каде е составена со граната и после тука се заварува друго парче за да се затвори ... Второ има блокади на варијаторот, како прстени се и се наместени помеѓу варијаторот и каишницата и го спречува варијаторот да се отвори до крај, со што и не дозволува скутерот да достигне максимална брзина ... И трето има блокажи на карбуратори ... Тоа е од тие што се вадат ... Инаку секој мотор има блокажа на електроника т.е. заклучена електроника која го лимитира бројот на вртежи до одредена висина со цел да не се оштети самиот мотор ... Сега имаш некоја претстава ???
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Сериозно ??? Значи не вели он дека му излегла блокажа низ ауспухот... Он рече дека имало некое екстра црево или цефка, најверојатно второто и се чуди што е и како е, пошто човекот прв пат среќава такво нешто... Затоа и му кажав да стави слика да видам што е, да не претпоставувам ...Таа цефка не излегла низ ауспухот, туку си била тука уште фабрички ... Кај скутери има неколку вида на блокажи ... Прво има на ауспухот како во овој случај, а се решава на тој начин што се сече до местото каде е составена со граната и после тука се заварува друго парче за да се затвори ... Второ има блокади на варијаторот, како прстени се и се наместени помеѓу варијаторот и каишницата и го спречува варијаторот да се отвори до крај, со што и не дозволува скутерот да достигне максимална брзина ... И трето има блокажи на карбуратори ... Тоа е од тие што се вадат ... Инаку секој мотор има блокажа на електроника т.е. заклучена електроника која го лимитира бројот на вртежи до одредена висина со цел да не се оштети самиот мотор ... Сега имаш некоја претстава ???
Фала :) Епа видете заборајв да ви се пофалам :D зедов ист таков Хамачи Фајтер каков што ви реков нов и има обртометар хах...
колку и да го цедиш на обртометарот стрелката не се дига повеќе од 4 а иде 70 ?
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
Фала :) Епа видете заборајв да ви се пофалам :D зедов ист таков Хамачи Фајтер каков што ви реков нов и има обртометар хах...
колку и да го цедиш на обртометарот стрелката не се дига повеќе од 4 а иде 70 ?
Па стави слика да видиме, пофали се.
Колку пари го зема ?
 
Последно уредено:
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Фала :) Епа видете заборајв да ви се пофалам :D зедов ист таков Хамачи Фајтер каков што ви реков нов и има обртометар хах...
колку и да го цедиш на обртометарот стрелката не се дига повеќе од 4 а иде 70 ?


Со здравје да си го возиш ... 4 тактен или 2 тактен ... И како само крева 4000 вртежи , а иде 70? На колку вртежи тргнува ??? Ете ти кинез, едното или обртомерот или километражата не работи како што треба сигурно...
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
пак ја момци... тоа што ви го кажав од ауспухот било некој си повраток на издувни гасови му акнав еден штрав го затнав и океј си е..... него сега си имам друга мака и тоа голема мака и не сум паметен што да праам...

му напраив ремонт на моторов се беше океј... после 2 3 дена другарче го зема отиде до центар и се врати .. го остаил да работи во место ( ја му реков така за да легнат деловите убаво додека се истругаат карики клип и слично.. ) на топла машина кога го запалил почнало нешто да му тропка ( како да крши внатре нешто ) и тоа само од еднаш гас кога ке дадеш и не секогаш... некад не некад тропаше... се слушаше дека е јако мавање некое... не е бркан моторот не е малтретиран или оптеретуван пошто сепак нови делови има и несмее... отворив се живо и диво никаде ништо не покажа.. дури на крај пак ја расклопив цела машина - се си беше океј ни мавано ни стругано ни некој дел да фаќа ама баш ништо !!!.... ја склопив повторно машината запали НО.. нема снагаааааааа.... прво обртаите споро ги крева и не одат колку што треба до 7 ( пошто толку одеа прв пат кога ја склопив за да пробам ) туку одат до 6 највеќе... второ ламелата отвара малце покасно сега ( за нијанска ) и трето несака да мрдне повеќе од 50 ! а ставен му е клип и цилиндер за 80 кубика - едноставно несмее максимум да му е 50килметра!... се проверив - карбуратор исчистив го штелував магнетот гледав да не сум го утнал на палење за пола заб.. се е океј моторов од еднаш не иде... имал ли некој ваква мука или барем нешто слично на ова.... пред да зариба идеше барем 60 сега со сите нови делови 50 на право му треба време да крене.... Нема ниедна блокажа а мн чудно се понаша.....
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
пак ја момци... тоа што ви го кажав од ауспухот било некој си повраток на издувни гасови му акнав еден штрав го затнав и океј си е..... него сега си имам друга мака и тоа голема мака и не сум паметен што да праам...

му напраив ремонт на моторов се беше океј... после 2 3 дена другарче го зема отиде до центар и се врати .. го остаил да работи во место ( ја му реков така за да легнат деловите убаво додека се истругаат карики клип и слично.. ) на топла машина кога го запалил почнало нешто да му тропка ( како да крши внатре нешто ) и тоа само од еднаш гас кога ке дадеш и не секогаш... некад не некад тропаше... се слушаше дека е јако мавање некое... не е бркан моторот не е малтретиран или оптеретуван пошто сепак нови делови има и несмее... отворив се живо и диво никаде ништо не покажа.. дури на крај пак ја расклопив цела машина - се си беше океј ни мавано ни стругано ни некој дел да фаќа ама баш ништо !!!.... ја склопив повторно машината запали НО.. нема снагаааааааа.... прво обртаите споро ги крева и не одат колку што треба до 7 ( пошто толку одеа прв пат кога ја склопив за да пробам ) туку одат до 6 највеќе... второ ламелата отвара малце покасно сега ( за нијанска ) и трето несака да мрдне повеќе од 50 ! а ставен му е клип и цилиндер за 80 кубика - едноставно несмее максимум да му е 50килметра!... се проверив - карбуратор исчистив го штелував магнетот гледав да не сум го утнал на палење за пола заб.. се е океј моторов од еднаш не иде... имал ли некој ваква мука или барем нешто слично на ова.... пред да зариба идеше барем 60 сега со сите нови делови 50 на право му треба време да крене.... Нема ниедна блокажа а мн чудно се понаша.....


А да не има некој проблем со преносот ??? Пошто викаш пак си го растурал и се е ок со машината, а ваљда знаеш што работиш пошто си се нафатил да го растуриш сам ... Запчаниците во преносот ги провери ли ? Пошто имало тропање како да меле нешто, да не се скршил некој запчаник ???
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
А да не има некој проблем со преносот ??? Пошто викаш пак си го растурал и се е ок со машината, а ваљда знаеш што работиш пошто си се нафатил да го растуриш сам ... Запчаниците во преносот ги провери ли ? Пошто имало тропање како да меле нешто, да не се скршил некој запчаник ???
Znaci posto vekje nezbam sto da pravam na sve sumljam... Prenosot do sega go nemam otvarano ama tropanjeto idese od samata masina... I toa gas koga ke dadam samo dodeka prima togas imase lupanje... Najvekje sumljam na karburatorot i pokraj toa sto go iscistiv cel... Slicna situacija imav so nov karburator.. Nedela dena go vozev i pocna da prima fals vozduh od nekade i nikako ne se pravese... Denes ke probam so drug karburator da vidam sto ke napravam ako i toa ne e ostanuva lamelata ma da dobra e taa.... Ne sum pameten vekje sto da mislam sto da pravam
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
Znaci posto vekje nezbam sto da pravam na sve sumljam... Prenosot do sega go nemam otvarano ama tropanjeto idese od samata masina... I toa gas koga ke dadam samo dodeka prima togas imase lupanje... Najvekje sumljam na karburatorot i pokraj toa sto go iscistiv cel... Slicna situacija imav so nov karburator.. Nedela dena go vozev i pocna da prima fals vozduh od nekade i nikako ne se pravese... Denes ke probam so deug karburator da vidam sto ke napravam ako i toa ne e ostanuva lamelata ma da dobra e taa.... Ne sum pameten vekje sto da mislam sto da pravam
Другарче, ова твоево излезе онаа народната "сиромавиот плаќа двапати". Се одра од пари давање.
А да го омажиш скутерчето па да земеш нешто до 300-400 евра, се наоѓа на огласиве ?
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
2.522
Другарче, ова твоево излезе онаа народната "сиромавиот плаќа двапати". Се одра од пари давање.
А да го омажиш скутерчето па да земеш нешто до 300-400 евра, се наоѓа на огласиве ?
Brat sjte delovi se novi vnatre nieden star ne staiv osim auspuhot... Baska rabotese ki so treba pred da go otvoram posledniot pat koga pocna da lupa
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Со здравје да си го возиш ... 4 тактен или 2 тактен ... И како само крева 4000 вртежи , а иде 70? На колку вртежи тргнува ??? Ете ти кинез, едното или обртомерот или километражата не работи како што треба сигурно...
4 такт е (знам дека 2такт се подобри ама немаше требело по нарачка ова она) абе иде 70 ама види обртометарот од 4 повеќе не иде мислам иде ама пребавно ....мн бавно до 5 тешко иде[DOUBLEPOST=1433240186][/DOUBLEPOST]
Па стави слика да видиме, пофали се.
Колку пари го зема ?
900 ЕУ немам слика уште :D
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Znaci posto vekje nezbam sto da pravam na sve sumljam... Prenosot do sega go nemam otvarano ama tropanjeto idese od samata masina... I toa gas koga ke dadam samo dodeka prima togas imase lupanje... Najvekje sumljam na karburatorot i pokraj toa sto go iscistiv cel... Slicna situacija imav so nov karburator.. Nedela dena go vozev i pocna da prima fals vozduh od nekade i nikako ne se pravese... Denes ke probam so drug karburator da vidam sto ke napravam ako i toa ne e ostanuva lamelata ma da dobra e taa.... Ne sum pameten vekje sto da mislam sto da pravam


Ајде пробар со карбураторот па кажи што и како, баш ме интересира што може да биде, пошто до сега ваков случај не сум сретнал ... Јас сум имал проблем со тропање додека да тргне, ама кога ке тргне после тоа креваше обртаи до максимум и идеше до крај како што треба, а проблемот што тропаше на поаѓање беше лоша ламела и криво ѕвоно ...
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Видете вака кој може да ми каже ве молам ! Значи штотуку се вратив од на вожња имам поминато со новиот Хамачи 130КМ 3 дена кај што го имам Бидејќи иде до 70 Kmh и кога го возам побрзо например од 60 нагоре или зависи понекогаш од 50 и слушам како тропање како цг,цг,цг,цг прави нешто може да биде тоа од дисковите криви да се фабрички бидејќи на некој кинески мотори не му се прави дисковите или е тоа од блокажите ? а и друго прашање ако го возеш нов мотор брзо со бл0кажи може тие да се стопат ? АЈ ОДГОВОРЕТЕ МИ
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
881
Поени од реакции
923
Видете вака кој може да ми каже ве молам ! Значи штотуку се вратив од на вожња имам поминато со новиот Хамачи 130КМ 3 дена кај што го имам Бидејќи иде до 70 Kmh и кога го возам побрзо например од 60 нагоре или зависи понекогаш од 50 и слушам како тропање како цг,цг,цг,цг прави нешто може да биде тоа од дисковите криви да се фабрички бидејќи на некој кинески мотори не му се прави дисковите или е тоа од блокажите ? а и друго прашање ако го возеш нов мотор брзо со бл0кажи може тие да се стопат ? АЈ ОДГОВОРЕТЕ МИ
Ако оди 70км немаш блокади.
Моја препорака ти е до најмалку 500км да не го стискаш повеќе од пола гас додека не се разработи.
За тропањето нека каже некој поискусен.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Видете вака кој може да ми каже ве молам ! Значи штотуку се вратив од на вожња имам поминато со новиот Хамачи 130КМ 3 дена кај што го имам Бидејќи иде до 70 Kmh и кога го возам побрзо например од 60 нагоре или зависи понекогаш од 50 и слушам како тропање како цг,цг,цг,цг прави нешто може да биде тоа од дисковите криви да се фабрички бидејќи на некој кинески мотори не му се прави дисковите или е тоа од блокажите ? а и друго прашање ако го возеш нов мотор брзо со бл0кажи може тие да се стопат ? АЈ ОДГОВОРЕТЕ МИ


Слушај прво разбери што значи блокада и зошто е ставена истата ... Ти објаснував неколку пати и пак не сваќаш... Ако има блокади нема да мрда повеќе од 40-45 км/ч, а не да го возиш брзо или споро ... Блокадата не ти дава да го возиш брзо, а не ти да одлучиш дали ке го возиш или не ... Твоево сигурно нема никакви блокади и не е ограничено никако, затоа иде 70 ... Да не очекуваш можеби да има блокади и кога ке ги тргнеш да иде 100 ??? И сега слушаш тропање или стругање ??? Баш тропа или прави звук како да струга нешто ??? И од каде ти доаќа звукот ??? Можно е да има крив диск или пак плочките се нови па да додека да се избрусат малку ке закачува ...
 
Член од
19 февруари 2014
Мислења
130
Поени од реакции
18
Слушај прво разбери што значи блокада и зошто е ставена истата ... Ти објаснував неколку пати и пак не сваќаш... Ако има блокади нема да мрда повеќе од 40-45 км/ч, а не да го возиш брзо или споро ... Блокадата не ти дава да го возиш брзо, а не ти да одлучиш дали ке го возиш или не ... Твоево сигурно нема никакви блокади и не е ограничено никако, затоа иде 70 ... Да не очекуваш можеби да има блокади и кога ке ги тргнеш да иде 100 ??? И сега слушаш тропање или стругање ??? Баш тропа или прави звук како да струга нешто ??? И од каде ти доаќа звукот ??? Можно е да има крив диск или пак плочките се нови па да додека да се избрусат малку ке закачува ...
ОК а за то напред значи кај колцето кога ќе го возам побрзо 50,60 или 70 битно побрзо ми прави исто така ко да струга и јас си мислев дека е од диск нешто ама не бев сигурен пошо на кинеските некогаш му ги прават криви.....а како бе другар знам јас те сватив за то блокажата ама овој кај што го купив у салон моторот ми рече на 1500 КМ да дојдеш да ги тргнеш блокашите а на 350км уљето фабричко да дојдеш да го сменеме и ај сега има или нема ?[DOUBLEPOST=1433277991][/DOUBLEPOST]
Ако оди 70км немаш блокади.
Моја препорака ти е до најмалку 500км да не го стискаш повеќе од пола гас додека не се разработи.
За тропањето нека каже некој поискусен.
Ок а откако ќе ги направам тие 500 може понатака да го возам побрзо ете например да речеме например дека има блокажи остави настрана тоа 70 што ми иде например значи и да имам поминато 500км и да го возам брзо има гајле ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom