Скопје 2014 (Генерална дискусија)

Дали го одобрувате проектот Скопје 2014?


  • Вкупно гласачи
    593
Член од
28 март 2006
Мислења
17.695
Поени од реакции
12.108
„Der Standard”: Музејот на македонска борба – соба на ужасот
На интернет страницата на австрискиот „Der Standard” објавен е текст за културните политики што ги спроведува владата

http://derstandard.at/1399507404886/Besuch-im-mazedonischen-Geschichtsgruselkabinett?seite=1#forumstart

Auffallend sind auch die Bildunterschriften. Neben dem Namen des Künstlers steht nicht die Jahreszahl der Entstehung des Bildes, sondern das Datum des historischen Ereignisses. So werde implizit vorgetäuscht, dass es in Mazedonien ab dem 19. Jahrhundert "eine Historienmalerei zu nationalen Themen gegeben habe", analysiert Zimmermann. Was ganz einfach nicht stimmt.

"Wir haben allein gegen das große Imperium gekämpft, aber wir hatten keine Chance", sagt der Museumsführer, der durch die mit Heldenmusik beschallten Räume führt. Sein "wir" insinuiert Kontinuität bis zur heutigen Zeit. Es geht autoritär zu. Man darf weder ohne Museumsführer durch die Räume gehen, noch darf man Fotos von den Gemälden oder den 109 Wachsfiguren machen.

Nach dem Widerstand gegen Serbien und den Ersten und Zweiten Weltkrieg geht es um die kommunistische Zeit. Der Museumsführer erklärt, dass es zwar "eine korrekte Entscheidung" gewesen sei, dass sich die Mazedonier den Kommunisten angeschlossen hätten, doch dann geht es um die "Opfer des Kommunismus". Das Absurde: Es werden nur mazedonische Häftlinge auf der jugoslawischen Gefängnisinsel Goli Otok angeführt, so als wäre das Gefängnis extra für die Unterdrückung der Mazedonier erbaut worden.

Das "Museum des mazedonischen Kampfes" ist nur ein Teil des großen Projekts "Skopje 2014", das der Opposition zufolge über 500 Millionen Euro gekostet haben soll. Wichtige Bauten aus jugoslawischer Zeit wie das Regierungsgebäude aus Glas, Beton und Stahl werden mit einer "klassischen Barockfassade" versehen.
Symbolische Zerstörung
 
Член од
6 август 2012
Мислења
174
Поени од реакции
77
Абе да се заиграме малце а ? До Самоил да ги подигнеме и синот Гаврил Радомир и внукот Петар Дељан па да ги викнеме на гости комшииве Росен-Бојко и Тадич-Дачич да се договорат кој споменик на кого да му го поклониме .Да видиме кој шо ќе одбере? :vozbud:
 
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.988
Па има демократија ете го Женовски се противи на се што се менува,сака да си остане Скопје Чернобил со блокови бетон и грдотија,али нече мочи.
Има демократја (никаде не реков дека нема) ,но таа речиси не се гледа.
Едно е нема, а друго е фали.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.695
Поени од реакции
12.108
Штета, наводно нема пари за подземна сообраќајница. И понатаму ќе се бориме со се поненормалните гужви делумно заради замислата и на овој проект 2014

Подземна сообраќајница во Скопје нема да има, грандиозниот проект е скап!
„Она што ни беше буџетирано односно 45 милиони евра заеднички со владата не беше ни блиску до најниската понуда од 67 милиони евра од една италијанска компанија. Втората беше 77 милиони и 90 милиони беше третата понуда од компанија“, изјави градоначалникот.
За булеварот под Кејот градската власт веќе потроши околу 750 000 евра за проекти, студии и планови. Основната улога на сообраќајницата долга 1 300 метри е да го растовари метежот во центарот на Скопје, преку подземно поврзување на сообраќајниците околу Владата со оние кај Народната Банка на Македонија.
Градот Скопје за овој проект планираше да се задолжи со близу 4,9 милиони евра преку издавање на обврзници на домашниот пазар.
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
Штета, наводно нема пари за подземна сообраќајница. И понатаму ќе се бориме со се поненормалните гужви делумно заради замислата и на овој проект 2014

Подземна сообраќајница во Скопје нема да има, грандиозниот проект е скап!
„Она што ни беше буџетирано односно 45 милиони евра заеднички со владата не беше ни блиску до најниската понуда од 67 милиони евра од една италијанска компанија. Втората беше 77 милиони и 90 милиони беше третата понуда од компанија“, изјави градоначалникот.
За булеварот под Кејот градската власт веќе потроши околу 750 000 евра за проекти, студии и планови. Основната улога на сообраќајницата долга 1 300 метри е да го растовари метежот во центарот на Скопје, преку подземно поврзување на сообраќајниците околу Владата со оние кај Народната Банка на Македонија.
Градот Скопје за овој проект планираше да се задолжи со близу 4,9 милиони евра преку издавање на обврзници на домашниот пазар.
Ионака нема да го растерети сообраќајот, во скопје има премногу пешачки премини, семафори и раскрсници, тоа е причината за гужвата. Нека направат пилот проект барем во центарот (делот околу ГТЦ), каде пешачките премини ќе ги трансформираат во подземни и нема да има семафори и автомобилите да може да возат до 80км/h и да видиш како ќе се растерети сообраќајот
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.109
Штета, наводно нема пари за подземна сообраќајница. И понатаму ќе се бориме со се поненормалните гужви делумно заради замислата и на овој проект 2014

Подземна сообраќајница во Скопје нема да има, грандиозниот проект е скап!
нека направат надземни - може ќе им е поефтино
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.695
Поени од реакции
12.108
Ионака нема да го растерети сообраќајот, во скопје има премногу пешачки премини, семафори и раскрсници, тоа е причината за гужвата. Нека направат пилот проект барем во центарот (делот околу ГТЦ), каде пешачките премини ќе ги трансформираат во подземни и нема да има семафори и автомобилите да може да возат до 80км/h и да видиш како ќе се растерети сообраќајот
Не може да се вози така брзо заради ред нешта (велосипеди, мотори, пешаци на тротоар, паркирани коли и автобуски стојалишта на сред улица.
Улиците се вкрстуваат на многу мала оддалеченост (пример раскрсници Зоил, градска болница, рекорд, плоштад слобода...), а со постојан дотур на население и вработени во центарот дополнително се намалува протокот. Ако веќе се предвидува доселување и работа на можеби илјадници луѓе, огромен број служби и фирми, редно е да се осмисли и движењето и густината во сообраќајот. Скопје се обиде да постави надземни премини на пример во Влае, Чаир и на битпазар ама се покажаа ептен неуспешни и неискористени.
нека направат надземни - може ќе им е поефтино
сум гледал такво нешто ама не памтам во кој град беше. Една од главните улици булеварот водеше до и од централното подрачје над нивото, а локалните улици, оние од населбите беа на ниво на земјата. Едно време се збореше за две нивоа на некои раскрсници кај нас (ако добро се сеќавам, потегот од стоковна Мост до Судот во однос на Булеварот Крсте Мисирков заради близината на крстосниците) ама ништо не бидна.
 
Последно уредено:
Член од
25 септември 2011
Мислења
6.448
Поени од реакции
18.281
Лаик сум во областа на сообраќајот, но мое мислење за Скопје и растеретување на гужва е само ова.



Метални столбови над улиците од Ѓорче па се до Лисиче, две ленти во два правци, доле под ова автобусите на ЈСП, дефинитивно добро растеретување на градот.
Ако добро се организира и велосипедскиот превоз со обележани патеки, казни за несовесни возачи и велосипедисти, слободни патеки без паркирани возила, би дошло до растеретување.
Но за жал се ова е утопија со овој менталитет и пасивност.
 
Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
Скопје дишеше на шкрги повеќе години, сега веќе е мртов град.
Непотребно се дискутираат урбанистички решенија, градот не постои повеќе, сега е само една збирштина на остатоци од све и свашта.
 
Член од
20 јануари 2013
Мислења
399
Поени од реакции
472
Не дај боже да ни се случи тоа од Србија и БиХ, денес пола Скопје ќе беше срушено http://www.kanal77.com.mk/mk/vesti/makedonija/item/9330-ne-daj-boze-da-ni-se-slucese-toa-do-srbija-i-bih-denes-pola-skopje-ke-bese-sruseno.html
Па не го поштувам многу ,ама сега за жал е во право па со обичен пороен дожд скопје застанува или се создава хаос во собракајот а замислете што ке се случи доколку врне као во србија и босна и за бродовите што ги ставија е во право и да не го сруши камениот мост сигурно ке го оштети
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Не дај боже да ни се случи тоа од Србија и БиХ, денес пола Скопје ќе беше срушено http://www.kanal77.com.mk/mk/vesti/makedonija/item/9330-ne-daj-boze-da-ni-se-slucese-toa-do-srbija-i-bih-denes-pola-skopje-ke-bese-sruseno.html
Па не го поштувам многу ,ама сега за жал е во право па со обичен пороен дожд скопје застанува или се создава хаос во собракајот а замислете што ке се случи доколку врне као во србија и босна и за бродовите што ги ставија е во право и да не го сруши камениот мост сигурно ке го оштети
И ова ли најде место на темата. И кога сме веќе кај Трифун, една од критичните точки беше и клучката кај Континентал еден од ретките проекти на Трифун. Но мене во секој случај ме иритираат вакви муабети што би било кога би било особено па вака од ракав вадени муабети.
 

Hellz Guardian

We do what we want
Член од
2 февруари 2008
Мислења
6.857
Поени од реакции
1.232

Кој и да е што му ги прави на Чола спотовиве треба да го земат и да напраат една саглам реклама за Македонија за на CNN, BBC и остали. Маестрално направени и прикажани само добрите (освен натали) работи.
 
Член од
21 април 2012
Мислења
366
Поени од реакции
186
Ич не ми допадна Скопjе 2014(зборам како турист, не само како бугарин). Пре много кич, пре много споменици на голема близина. Изгледа некак искуствено сичко, нема дух. Па зошто например споменикот на Самуил или Jустиниан не го направивте на Калето, чини ми се по добро место.
Зградите на археолошкиот музеj и министерството са како излезнали от антиката, ништо општо со другите згради. Даже археолошкиот музеj чини повеке на белата кукjа.
Двата моста сo споменици да му дотегне на човек да ги гледа и чита коj каков е, а до мостовите полициски патрул со военни униформи и SUV :eek:. Викам си што праи армиjата на центар, оно било полициjа.
 
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Па зошто например споменикот на Самуил или Jустиниан не го направивте на Калето, чини ми се по добро место..
Ова го имам предложено и факт е дека споменците не се најсреќно распоредени. Јас се надевам дека по завршување на проектот ќе има извесно разместување на спомениците. Предлогот за Кале е добар а на место на Јустиниан би дошол споменикот на Основачите на ВМРО кој е во сличен стил со оној на Гемиџиите а заедно со Гоце Делчев и Даме Груев би преставувале колку толку една логична целина.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom