- Член од
- 14 април 2008
- Мислења
- 1.257
- Поени од реакции
- 914
Од каде заклучи да реков нема разлика?Значи нема разлика во молитвата на некој правоверен во џамија, или рецитирање на сури од куранот од православна литургија или поење од библија
Од каде заклучи да реков нема разлика?Значи нема разлика во молитвата на некој правоверен во џамија, или рецитирање на сури од куранот од православна литургија или поење од библија
Од каде заклучи да реков нема разлика?
мојш комотно да пристапиш кон тој еден бог и преку исламотМуслиман, јудеец и христијанин зборуваат за ист Бог само за различен пристап како да се пристапи до Него.
Повторно пост кој нема никаква врска со првичната поента - Апсурдноста апсолутно битие да се става себе си во улога на судија и сопствената креација да ја доживува како грешна, зла, промашена! Незнам зошто упорно пишуваш за нешто кое нема никаков контекст со ова?! Што сакаш да постигнеш? Да ја заташкаш апсурдноста со носење на дијалогот во друга насока? Пак ќе ти повторам, ако Господ како апсолутно битие од кое потекнува се, има гледиште од кое нешто е погрешно, тогаш тој не е апсолутно битие, не е Господ! Бидејќи таа грешка ја создал или ја допуштил пак тој! Бидејќи нели нема друг, тој е апсолутен, се потекнува од него, се е допуштено од него, се е промислено од него! Од тука, судејќи и на својата креација, самиот на себе би си пресудил дека не е апсолутно битие, дека направил превид, грешка, дека е демијург - лажен бог!Бог може да ги држи работите на потенцијално ниво. Што значи постојат работи како симптом за да бидат нешто, но не се целосно остварени. Зошто мислиш дека за Бог тоа би било невозможно и би го оспорило. Ако нешто не се остварило, нема неуспех на Бог, тоа било само потенцијално.
Ете и овој свет ако беше апсолутен, ќе немаше никакви спорови за ништо, се ќе беше идеално. А ако светот не е апсолутен тогаш не би можел да постои. Што значи светот е апсолутен, но Бог поставил да биде затскриена апсолутноста. Така е и научно, ние сме во релативен приказ на светот со показ за апсолутност на неговите основи.
Божјото присуство секаде е исто, но Божјата благодат не е секаде присутна во иста мера.
Овие различни пристапи се исклучуваат еден со друг.мојш комотно да пристапиш кон тој еден бог и преку исламот
кој е исклучен?Овие различни пристапи се исклучуваат еден со друг.
Одговори зошто Бог да не можи да остави можност за некористење на Неговата сила и да речиме да настани венеење (прачката која не сака да прима сок од лозата венее)? Што тоа Него го оспорува како Бог? Тој е Бог. Создал суштества со боженствена потенцијалност, суштества целосно слободни од било какви предодредености да одберат да ја примаат Неговата енергија или да не ја примаат. Им оставил можност да бидат себични самонасочени богови кои ќе сакаат да се исклучат од сѐ на светот и да бидат самодоволни живеејќи само на сопствена енергија која впрочем и не е нивна, туку некогаш Тој им ја подарил.[DOUBLEPOST=1475237708][/DOUBLEPOST]Повторно пост кој нема никаква врска со првичната поента - Апсурдноста апсолутно битие да се става себе си во улога на судија и сопствената креација да ја доживува како грешна, зла, промашена! Незнам зошто упорно пишуваш за нешто кое нема никаков контекст со ова?! Што сакаш да постигнеш? Да ја заташкаш апсурдноста со носење на дијалогот во друга насока? Пак ќе ти повторам, ако Господ како апсолутно битие од кое потекнува се, има гледиште од кое нешто е погрешно, тогаш тој не е апсолутно битие, не е Господ! Бидејќи таа грешка ја создал или ја допуштил пак тој! Бидејќи нели нема друг, тој е апсолутен, се потекнува од него, се е допуштено од него, се е промислено од него! Од тука, судејќи и на својата креација, самиот на себе би си пресудил дека не е апсолутно битие, дека направил превид, грешка, дека е демијург - лажен бог!
Врати се назад, препрочитај и јави се ако ти текни.кој е исклучен?
Ама каде воопшто јас кажав било што за тоа дали Бог можел или неможел да остави можност за некористење на неговата сила?! Зошто упорно се обидуваш да ја префрлиш ,,топката" на креацијата?! Воопшто не спориме за тоа дали од нечија ограничена (смртна) перспектива нешто ќе биде погрешно или не! Работата е за концепт каде Господ лично се става себе си во улога на судија! Ако тој е апсолутно битие, тогаш се потекнува од него, па оттука и тоа што ќе го перцепира како погрешно, ќе биде создадено или допуштено од него! Тоа би значело дека направил превид - грешка, дека не е совршен, дека не е Господ!Одговори зошто Бог да не можи да остави можност за некористење на Неговата сила и да речиме да настани венеење (прачката која не сака да прима сок од лозата венее)? Што тоа Него го оспорува како Бог? Тој е Бог. Создал суштества со боженствена потенцијалност, суштества целосно слободни од било какви предодредености да одберат да ја примаат Неговата енергија или да не ја примаат. Им остаил можност да бидат себични самонасочени богови кои ќе сакаат да се исклучат од сѐ на светот и да бидат самодовлни живеејќи само на сопствена енергија која и таа не е нивна, туку некогаш Тој им ја подарил.
Одговорот е едноставен, но ти сосила не сакаш да го прифатиш. Не дошло до грешка. Бог создава потенцијал за нешто да се исполни и можи да не се исполни. Кога потенцијалното избрало да не се оствари останало на нивото на кое што е и не дошло до грешка. Не пробале прародителите од дрвото на животот, тогаш ќе биле апсолутни, и затоа за да не се случи И тоа, биле истерани од Небесното царство.Ама каде воопшто јас кажав било што за тоа дали Бог можел или неможел да остави можност за некористење на неговата сила?! Зошто упорно се обидуваш да ја префрлиш ,,топката" на креацијата?! Воопшто не спориме за тоа дали од нечија ограничена (смртна) перспектива нешто ќе биде погрешно или не! Работата е за концепт каде Господ лично се става себе си во улога на судија! Ако тој е апсолутно битие, тогаш се потекнува од него, па оттука и тоа што ќе го перцепира како погрешно, ќе биде создадено или допуштено од него! Тоа би значело дека направил превид - грешка, дека не е совршен, дека не е Господ!
Значи не е поентата дали јас, ти или било кој друг ќе гледаме на венеењето на пченката како на нешто погрешно, туку дали Господ гледа на било што како на погрешно!
На ѕид да му објаснував досега, ќе сватеше што е поентава!
Ако не дошло до грешка, гледано од Божји - апсолутен аспект, тогаш зошто би го сметале Бог за судија?Одговорот е едноставен, но ти сосила не сакаш да го прифатиш. Не дошло до грешка. Бог создава потенцијал за нешто да се исполни и можи да не се исполни. Кога потенцијалното избрало да не се оствари останало на нивото на кое што е и не дошло до грешка. Не пробале прародителите од дрвото на животот, тогаш ќе биле апсолутни, и затоа за да не се случи И тоа, биле истерани од Небесното царство.
Штом е потенцијално, ако остане на исто ниво, нема непредвидена грешка.
Посложеното прашање е предвиденоста на изборот од Бог. Моментот на изборот условно кажано влијае наназад во времето и прави да е од Бог одсекогаш предвиден тој избор во моментот на случување.