Оди кај клиент панел и види дали ти пишува
Статус на профил:VERIFIED
Ако не ти пишува VERIFIED не можеш да ставиш депозит.
Треба на мејл да ти стигне и порака:
"Почитувани,
Ви благодариме за интересирањето за 2Win интернет игрите на среќа.
За да ви се овозможи можноста за депозит и учество во игрите на среќа, потребно е да се верификува вашата трансакциска сметка отворена во некоја домашна банка.
Најавете се на вашиот кориснички профил и во Личните податоци внесете го бројот на вашата трансакциска сметка. Бројот на сметката внесете го без празни места, цртички и други знаци - само со броеви. Притиснете на копчето Зачувај десно од бројот на трансакциската сметка.
Потоа во вашиот Клиент панел проверете го статусот на вашиот профил кој треба да гласи VERIFIED.
Откако ќе добиете VERIFIED статус, во менито Плаќања можете да извршите депозит со VISA, MasterCard или Maestro платежна картичка.
Ви посакуваме многу забава со 2Win игрите на среќа.
Во случај да имате било какви проблеми или прашања ви стоиме на располагање."
Имаш голем проблем што си се регистрирал 5 пати!