Конечно се градат автопати во Македонија!

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
Јас мислам малку се 25 милиони евра провизија :icon_lol:.
 

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.290
Поени од реакции
15.508
А не знам како некој не убедува дека ова било поволно кога воопшто не ни бил распишан тендер. Јас не би го можел тоа...
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.130
Поени од реакции
4.823
Јас мислам малку се 25 милиони евра провизија :icon_lol:.
Зависи за кого како.

На селаните им давале по 20 денари м2 компензација за имотот низ кој минува автопатот.

Многу патриотски нема што, со 4 милиони евра ги надоместиле сите селани од Кичево до Охрид, а за себе.... ?

Инаку мене цената на автопатите не ми е прескапа, ако ги споредам со тие на Косово, каде изгледа дека удриле јака провизија. ( рака на срце, таму и компензацијата на имотите им отиде над 60 милиони евра, не даваат косоварите ниви за 20 денари)

Но најмногу што не понижи и изреволтира е фактот што за еден метар квадратен ни е понудено по 20 денари или за еден леб од 600 грама даваме нива од еден метар квадратен.
 
Последно уредено:
Член од
24 март 2010
Мислења
15.159
Поени од реакции
25.650
Инаку мене цената на автопатите не ми е прескапа, ако ги споредам со тие на Косово, каде изгледа дека удриле јака провизија. ( рака на срце, таму и компензацијата на имотите им отиде над 60 милиони евра, не даваат косоварите ниви за 20 денари)
На Косово ги градеа Амери, не Кинези. Затоа е разликата во цена.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.130
Поени од реакции
4.823
На Косово ги градеа Амери, не Кинези. Затоа е разликата во цена.
Разлика може да биде и брзината на изградба. Косово за 18 месеци изгради 38км автопат, а Миладиновци-Штип од 47км ќе се изгради за 48 месеци.

Тие ги платија автопатите со буџетски пари, а ние со кредити.

Колку може да достигне цената на автопатот Кичево-Охрид или Миладинвци-Штип откако ќе се отплати кредитот?
И дали е можно додека да заврши изградбата на автопатот да излезат и непредвидени трошоци (како што гледаме во Скопје 2014)
 

WilliamTell

Before Zee Germans get here...
Член од
3 март 2013
Мислења
963
Поени од реакции
1.630
Инаку мене цената на автопатите не ми е прескапа, ако ги споредам со тие на Косово, каде изгледа дека удриле јака провизија. ( рака на срце, таму и компензацијата на имотите им отиде над 60 милиони евра, не даваат косоварите ниви за 20 денари)
Јас имам чувство дека претесни се автопатите на Косово.
 
Член од
26 јули 2014
Мислења
95
Поени од реакции
103
Муабетот за тоа дали автопатите во Г, во Ч, во Г ама долната или било каде во светот се по 6,8,10 или 20 милиони евра од километар или асфалтот бил нуспроизвод од нафта се непотребни. Дали нафтата е 5 долари барел или 200 долари барел не е важно.
Важното е : АВТОПАТИТЕ ЌЕ КОШТААТ МИНИМУМ 25 МИЛИОНИ ЕВРА ПОВЕЌЕ НЕГО ШТО БИ КОШТАЛЕ ДА НЕ БЕА 5% ПРОВИЗИЈА.
За ова во земјата од каде доаѓа фирмата изведувач стрелаат.
 
Член од
24 март 2010
Мислења
15.159
Поени од реакции
25.650
Колку може да достигне цената на автопатот Кичево-Охрид или Миладинвци-Штип откако ќе се отплати кредитот?
И дали е можно додека да заврши изградбата на автопатот да излезат и непредвидени трошоци (како што гледаме во Скопје 2014)
Исплатата е на 20 години со 2% годишна камата и 5 години грејс период. Па пресметај. Ако земеш во предвид дека 1 долар денес воопшто нема да има иста вредност како 1 долар после 10 или 20 години, ќе ти стане јасно колку чинат.

Не, бидејќи државата потпиша договор на точна сума со Кинезите. Доколку се појават разлики во цена во било која насока, секој си го сноси својот дел од ризикот.
 
Член од
6 април 2005
Мислења
2.959
Поени од реакции
3.099
i sea sto utvrdivme?
ne e bitno kolku e provizijata za politicarite,nego `bitno se gradi`?
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
леле еве го овој дојде да бистри политика пак.
 
Член од
14 април 2010
Мислења
4.677
Поени од реакции
5.925
Се собрал teamretardinjo да објаснува за автопативе :icon_lol:
Малоумници глупи запнале за цената на нафтата,ало имбицили фирмите што работат на афтопатот се ослободени од ддв , персонален, акциза што значи тоа ? мој драги ретарди тоа значи дека ако дизелот на пумпа во тој период бил 60 денари секое камионче, ваљаче,шлепер,асфалтирка возеле за 20 денари по литар, значи се ама баш е ослободено од било каква давачка.
Ај сеа продужете да јадете гомна колку е јака инвестицијата,ждрагау 25 милиона еура.
Да ви се посерам у глаите и така ви се пуни само со гомна.
Ти не тропај глупости, жити се.
Па да им излегуваше отлку нафтата, што мислиш сеа зар ќе точеше некој на Макпетрол нафта, па сите ќе ја продаваа ќе покажуваа многу поглема отрошувачка на нафта, а се што е плус, они би го продавале.
Едино од ова што си напишал е точно е дека не плаќаат ДДВ, меѓутоа само ради тоа што превозниците не се даночни обврзници, а фирмите изведувачи си плаќаат ДДВ.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Без разлика дали е или не даночен обврзник секој го плаќа данокот само што кај даночниот обрзник е посебно искажан[DOUBLEPOST=1427583231][/DOUBLEPOST]
Ти не тропај глупости, жити се.
Па да им излегуваше отлку нафтата, што мислиш сеа зар ќе точеше некој на Макпетрол нафта, па сите ќе ја продаваа ќе покажуваа многу поглема отрошувачка на нафта, а се што е плус, они би го продавале.
Едино од ова што си напишал е точно е дека не плаќаат ДДВ, меѓутоа само ради тоа што превозниците не се даночни обврзници, а фирмите изведувачи си плаќаат ДДВ.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom