Конечно се градат автопати во Македонија!

Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
Во планински предел е поголемиот дел од патот. Не знам дали си возел накај Велес? Автопатот е добар само еднаш со 150 км на саат ќе се залепев пред тунелот. Се е искуство :)
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.133
Поени од реакции
18.131
2015 година сме сине Бруте.Не постојат препреки за квалитетен автопат.Не градиме вселенска технологија.
И ова 4 ленти е голем прашалник? 4 возни со подразбирање 2 за застанување - или 4 општо во стил Гостивар - Тетово (зошто и тој е ограничен на 100, плаќаме патарини, а рангот е експресен пат).

Кога сме веќе кај Велес - Скопје тој и не е автопат во поголем дел (oд/до Катланово).Исто како и Гостивар - Тетово, ама ние си возиме со розе наочарите.Да нé не бие сонце.
Кога сме веќе кај Велес - Скопје еве ја моменталната ситуација:

07-04-2015 - Велес - Скопје пренасочено преку Свети Николе и Куманово

07-04-2015 - Дебар - Маврово и Дебар - Струга блокирано поради неисчистени одрони


07-04-2015 - АМСМ и Македонија Пат:
Патувајте Охрид - Скопје преку Битола поради нечистениот снег на Стража и Пресека


Update> Битола - Ресен е во прекин поради неисчистени одрони и свлечишта

:bravobe:
 
Последно уредено:
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.862
Значи како и да свртиш, во моментов повеќе од половина од државата е непристапна за патување.
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
@Рудници и гостивар тетово е сигурно под стандарди. А иначе ти се фати за брзината еве онаму кај стража и пет ленти да се освен ако немаш некој мерцедес нема да може да дигнеш таа брзина или сакаш да направат автопат со 50 тунели ?:)
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.133
Поени од реакции
18.131
@Рудници и гостивар тетово е сигурно под стандарди. А иначе ти се фати за брзината еве онаму кај стража и пет ленти да се освен ако немаш некој мерцедес нема да може да дигнеш таа брзина или сакаш да направат автопат со 50 тунели ?:)
Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
Ај почекај да се изгради па ќе збориме. Си се фатил за таблата ебаго :)
 
V

viktora

Гостин
Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
Во европа учеле и полагале за возачка.Кај нас кој си ја платил кој му ја подариле возачката.120км/ч е брзина за возачи а не за лудаци.Лично јас би ја намалил и на 80км/ч на цела територија на РМ.Барем да има шанса да преживее,а вака ги собираат низ цел рид.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.133
Поени од реакции
18.131
Во европа учеле и полагале за возачка.Кај нас кој си ја платил кој му ја подариле возачката.120км/ч е брзина за возачи а не за лудаци.Лично јас би ја намалил и на 80км/ч на цела територија на РМ.Барем да има шанса да преживее,а вака ги собираат низ цел рид.
Eпа зошто тогаш постојат институции, дај да ги распуштиме.Секако контраефект вршат и Македонија Пат и полицијата, можда и подобро ќе е без нив, а сигурно не е голема разлика.
 
K

kaiser soze

Гостин
Само кај нас експресен пат се нарекува автопат,инаку по сите стандарди и Тетово-Гостивар и Катланово-Велес се експресни патишта.Ако се суди според огласната табла,тогаш цената на чинење на експресниов пат станува уште подискутабилна.
 

Dar_Mak

ексцентрик
Член од
22 октомври 2010
Мислења
336
Поени од реакции
323
Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
Скоро низ целиот Азурен брег автопатот е со кривини и тунели и ограничување од 70 до 110 км, башка патарината е 50 евра за некои 300-400 км. Сигурен сум дека ова е случај и за други делови од Европа!
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
Еве да не се расправате мапа од автопатишта во Европа и цена на патарини.
http://www.highwaymaps.eu/
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.133
Поени од реакции
18.131
Скоро низ целиот Азурен брег автопатот е со кривини и тунели и ограничување од 70 до 110 км, башка патарината е 50 евра за некои 300-400 км. Сигурен сум дека ова е случај и за други делови од Европа!
2016 година сме, логично е нештата да се поедноставни и побрзи, не обратно.
А кога веќе споредуваме цени на патарини, да споредиме и платежна моќ.
Фраерите кога го планирале автопатот требало да мислат за минимум 30 години во иднина - побрзи, поефикасни возила, погуст сообраќај и логично помалку застои во смисла кривини со помал радиус помал нагиб на угорници/удолници.А тие го утнаа составот на земјиштето под Пресека и не можат сто метри од тунелот да пробијат...
 

Dar_Mak

ексцентрик
Член од
22 октомври 2010
Мислења
336
Поени од реакции
323
2016 година сме, логично е нештата да се поедноставни и побрзи, не обратно.
А кога веќе споредуваме цени на патарини, да споредиме и платежна моќ.
Фраерите кога го планирале автопатот требало да мислат за минимум 30 години во иднина - побрзи, поефикасни возила, погуст сообраќај и логично помалку застои во смисла кривини со помал радиус помал нагиб на угорници/удолници.А тие го утнаа составот на земјиштето под Пресека и не можат сто метри од тунелот да пробијат...
За платежна моќ се е јасно, нема што да се коментира. Но, зборот ми е дека има доста заебан терен, (а прекрасен за љубители на природа) кадешто едноставно мора да има кривини и угорници. Ако не, ќе треба премногу тунели да се пробијат и тоа ќе чини повеќекратно. Како и да е, се согласувам дека на некои места попрактично е да се пробие тунел или да се детонира карпа, наместо да се возат осмици.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom