Ти си против инклузијата во редовната настава?
Комплицирано е.
Противник сум на тоа дете кое не може да одговори на работните (школските) барања да учествува у таквата редовна настава. Проблемот е у тоа шо се оди до екстреми. Деца кои немаат интелектуална моќ да научат таблица, ги форсираат да учат полиноми у седмо одделение рецимо. А воопшто не е проблем дете кое е нели слепо или глуво или немо да посетува нормална настава, бидејќи може со многу ситни измени совршено да се вклопи во средината.
Но дете кое има аутизам и испушта неартикулисани звуци, не ми е мене за у редовно школо.
И кога ги гледам овие у центрите за лица со пречки у развој шо ги праат муабетите како некое си детенце било толку убаво прифатено и кога она ќе решела пример да испадне од час и они испаѓале у знак на поддршка.
И ние имавме у клас еден неартикулисан и се ќе направевме да ја направи бељата за да немаме час. Тоа не е прифаќање, тоа е подржување у крајно глупа активност само за да се одвлече нормалниот тек на часот.