Да има непотребни според мене но нешто што тебе ти е непотребно на друг му е. Единствен начин тоа да си го решела е да на време си се запишала во средно училиште кое ти ги нуди точно предметите кои ги сакаш и кои би ти биле во корист за на факултет,НО на 14 години ретко кој знае што сака да студира а уште помалце да биде во животот,right?Ова прашање нон-стоп си го поставував до средно (гимназија).Многу се нервирав затоа што не поделија во смерови -природно математички, општ и јазичен-за џабе оти пак имаше во смеровите предмети шо не ни одат „од рака“ на сите.Нормално дека математичарите, физичарите и хемичарите одбраа математички смер - ама учеа и општи предмети. А ние на општи и јазичен смер учевме и природни науки.
Јас лично видов многу мака што учев нешта што не ме интересираат, нешта што не можев да замислам да седнам да ги учам ..... и најважно од се, што не ми требаат сега на факултет.Што значи за џабе кинев нерви и неспиев ноќе при помислата дека заради тие предмети постоеше можност да не ме примат на факултет каде што сакав.
Сега оставам да вас да кажете што мислите за ова прашање и дали со право се нервирав или без врска.:salut:
инаку нема петка географија, таков професор имав што ни даваше тестови на ниво на Југославија, се такви работи ни бараше. До пред некое време памтев дури и колку домати имало во 2000та годинаАбе учевме Бурунди колку км патишта има, колку струја дневно троши Зимбабве...
Има, има беспотребни ствари во тоа образование. А за некого кој веќе се определил и предмети.