Зошто не тераат да учиме предмети што не ни се потребни за понатаму?

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Епа што бара тој кој планира шумарски, земјоделски и слично во средно економско каде статистиката е задолжителен предмет?
Сепак се’ се врти околу погрешниот избор на детето. А во странство образовниот систем не е и најмалку сличен со нашиот. Колку што ни треба нас усовршување, толку им треба и нив. Не за џабе од кај нас излегуваат најголемите мозоци од секоја област.
Не знам од кај ти е информацијата дека од кај анс испаднале најголемите мозоци, ама аншите универзитети важат за едни од најслабите во Европа, така да немојте да се тешите со тоа.
А образовниот систем во странство функционира многу подобро од кај нас особеноз атоа што навреме им дава насока на своите студенти и не ги замара со безброј непотребни предмети.
 

Rock Girl

Liber, libertas!
Член од
11 август 2007
Мислења
500
Поени од реакции
28
Не знам од кај ти е информацијата дека од кај анс испаднале најголемите мозоци, ама аншите универзитети важат за едни од најслабите во Европа, така да немојте да се тешите со тоа.
А образовниот систем во странство функционира многу подобро од кај нас особеноз атоа што навреме им дава насока на своите студенти и не ги замара со безброј непотребни предмети.
Се согласувам со ова потполно, ама за претходното не знам...обично викаат дека наши луѓе кога идат у странство се едни од најдобрите (иако тоа воопшто не ги оправдува катаљардата предмети што ги имаме у школо!).
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Се согласувам со ова потполно, ама за претходното не знам...обично викаат дека наши луѓе кога идат у странство се едни од најдобрите (иако тоа воопшто не ги оправдува катаљардата предмети што ги имаме у школо!).
Сум имал можност да видам како се учи во еден странски факултет и ние не можеме ни одблиску да се натпреваруваме со нив. И не можеме ни да сакаме бидејќи еден од поголемите универзитети во америка и британија може да троши и по 5 милијарди долари годишно што е повеќе пари од целиот буџет на нашата земја.
Не викам дека квалитетни кадри нема да се најдат ни кај нас но реалноста е дека они се далеку понапред од нас а таа информација дека нашите кога доат во европа растур прават оти тие биле глупи и ништо незнаеле е сосема невистинита.
 

*LittLe heart*

*најубави очи-ЗЕЛЕНИ*
Член од
14 јануари 2008
Мислења
751
Поени од реакции
289
Сум имал можност да видам како се учи во еден странски факултет и ние не можеме ни одблиску да се натпреваруваме со нив. И не можеме ни да сакаме бидејќи еден од поголемите универзитети во америка и британија може да троши и по 5 милијарди долари годишно што е повеќе пари од целиот буџет на нашата земја.
Не викам дека квалитетни кадри нема да се најдат ни кај нас но реалноста е дека они се далеку понапред од нас а таа информација дека нашите кога доат во европа растур прават оти тие биле глупи и ништо незнаеле е сосема невистинита.
Ова е точно дека растураат кај и да идат ама се согласувам дека не е поради тоа што таму се глупави или незнаеле ништо.Ама сите што ги знам што се заминати во странство да студираат, па дали било Европа или САД постигнале многу и стварно се покажале таму.Може едноставно сме интелигентна нација.

На темата- токму непотребните предмети се најголемата слабост во нашиот образовен систем.Учиш од се помалку и на крај пак ништо незнаеш.Многу плаќаме за образование, а ниту не насочуваат само на нашата струка ниту ни го ценат знаењето како што треба.Ништо не функционира како што треба во нашава земјичка па нормално е да имаме такво образование.:toe:
 
Член од
16 август 2008
Мислења
3.293
Поени од реакции
637
Точно е дека кај нас има премногу различни предмети за разлика од западните земји каде многу повеќе внимание се посветува на праксата и на одредување предмети од помала возраст који не интересираат. Тоа е негативната страна, а позитивната е што ние имаме многу поголемо знаење од општа култура од нив. Па сеа на кој како му се гледа дали е позитивно или негативно не можам да кажам јас.
Ама на пример, еве на квиз од општи знаења како што е „Милионер“, кај нас веќе 5-та година никој не може да стигне до милион, а камоли до 4 милиони денари.

***

Едноставно, ваквиот систем кај нас е катастрофа.
Уште во 7мо се трупаат учениците со 14-15 предмети, 3-4 дена во неделата 7 школски часа, уште ако учениците се 2ра смена...

Па, сето тоа на крај резултира така да учениците земаат да учат на памет, зошто е невозможно во една година да памтиш (почнувајќи од 7мо одделение) какви руди има во Шведска, колку фабрики за шеќер има во Куба, да не спомнувам и други предмети...

Убаво кажа Росоњер, доволни се тие предмети што ги наведе за да се знаат, а за друго, па јбг, зошто денес постојат Интернет и енциклопедии?

Да не спомнувам и тоа дека има искомплексирани наставници/професори кои гледаат само да се испоразвикаат на учениците па за сето тоа уште и земаат плата.

Ова накратко од мене, имам и други работи за оваа тема, ама другпат. :smir:
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Ова е точно дека растураат кај и да идат ама се согласувам дека не е поради тоа што таму се глупави или незнаеле ништо.Ама сите што ги знам што се заминати во странство да студираат, па дали било Европа или САД постигнале многу и стварно се покажале таму.Може едноставно сме интелигентна нација.
:
Јас го кажав токму спротивното. А тоа дека нашите кога оделе таму биле врвни студенти и зимале најдобри работни места е само имагинација. Во Македонија имаш три пати повеке албанци кои завршиле и постигнале успех (не со криминал) во странство отколку што има Македонци. Само нашата ароганција ни дава таква лажна престава дека сме попаметни од другите нации.
 

*LittLe heart*

*најубави очи-ЗЕЛЕНИ*
Член од
14 јануари 2008
Мислења
751
Поени од реакции
289
Јас го кажав токму спротивното. А тоа дека нашите кога оделе таму биле врвни студенти и зимале најдобри работни места е само имагинација. Во Македонија имаш три пати повеке албанци кои завршиле и постигнале успех (не со криминал) во странство отколку што има Македонци. Само нашата ароганција ни дава таква лажна престава дека сме попаметни од другите нации.
Тоа не е ароганција или пак лажна претстава зошто лично ги познавам тие луѓе и знам што имаат постигнато.А од кај ти е таа статистика колку Албанци, а колку Македонци постигнале поголем успех во странство?
 

Rock Girl

Liber, libertas!
Член од
11 август 2007
Мислења
500
Поени од реакции
28
Ова е точно дека растураат кај и да идат ама се согласувам дека не е поради тоа што таму се глупави или незнаеле ништо.Ама сите што ги знам што се заминати во странство да студираат, па дали било Европа или САД постигнале многу и стварно се покажале таму.Може едноставно сме интелигентна нација.

На темата- токму непотребните предмети се најголемата слабост во нашиот образовен систем.Учиш од се помалку и на крај пак ништо незнаеш.Многу плаќаме за образование, а ниту не насочуваат само на нашата струка ниту ни го ценат знаењето како што треба.Ништо не функционира како што треба во нашава земјичка па нормално е да имаме такво образование.:toe:
Може затоа што имаме навика за учење...
 

Гладиус

notusually
Член од
14 август 2008
Мислења
5.508
Поени од реакции
1.728
Не знам од кај ти е информацијата дека од кај анс испаднале најголемите мозоци, ама аншите универзитети важат за едни од најслабите во Европа, така да немојте да се тешите со тоа.
А образовниот систем во странство функционира многу подобро од кај нас особеноз атоа што навреме им дава насока на своите студенти и не ги замара со безброј непотребни предмети.
Жалам што не читаш статистики и штоне си доволно информиран. Можеби наште универзитети се стварно најслаби, но тоа не ги прави и луѓето слаби.
Епа ај сеа вака да видиме. Пример Канада. Сакаш да се маткаш до 8 одделение да немаш таблица множење научено затоа што си се определил да учиш за месар?
Значи не знам зашто ама ја тераш темата во малку поинкава насока.
И уште еднаш ќе кажам, никој никого не терал да се запише во гимназија. Имате толку многу опции, така да неможете да речете дека во гимназија се криви затоа што вие сакате да бидете оптичар, а учите педагогија. Зборот гимназија,
а богами и институцијата си носта сами по себе некои норми кои треба да ги исполнат.
Кога навистина ќе согледаш каде е проблемот (иако не велам дека нашиот обр. систем цвета, него сепак), дали во нас, оние кои бираме, или во училиштата кои го предаваат она кое е по програма, тогаш можеме да збориме.
Фала и пријатно:smir:
 

KaiTekk

R&B boy
Член од
17 март 2006
Мислења
1.045
Поени од реакции
22
Би сакал да слушнам за некоја личност која отишла на странски универзитет и постигнала доста од нашава земја...(досега имам слушнато за само 1, типот што беше директор на Моторола.)

Не дека сме глупава нација но вакви егоистички изјави "скоро сите што отишле на странски универзитет постигнале нешто" малку е арогантно.

Можеби имаме и различна дефиниција за успех со некои од вас. Да се вработиш во Моторола = не е баш успех. Да бидеш менаџер, главен програмер, директор на моторола или пак сопственик = успех.
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Жалам што не читаш статистики и штоне си доволно информиран. Можеби наште универзитети се стварно најслаби, но тоа не ги прави и луѓето слаби.
Епа ај сеа вака да видиме. Пример Канада. Сакаш да се маткаш до 8 одделение да немаш таблица множење научено затоа што си се определил да учиш за месар?
Значи не знам зашто ама ја тераш темата во малку поинкава насока.
И уште еднаш ќе кажам, никој никого не терал да се запише во гимназија. Имате толку многу опции, така да неможете да речете дека во гимназија се криви затоа што вие сакате да бидете оптичар, а учите педагогија. Зборот гимназија,
а богами и институцијата си носта сами по себе некои норми кои треба да ги исполнат.
Кога навистина ќе согледаш каде е проблемот (иако не велам дека нашиот обр. систем цвета, него сепак), дали во нас, оние кои бираме, или во училиштата кои го предаваат она кое е по програма, тогаш можеме да збориме.
Фала и пријатно:smir:
Моите информации се совршено добри. Во канада можеби и не учат множење до осмо оделение (што е сосема неточно) но тоа е право на нивниот образовен систем, Како они ќе си го структрираат. И земено дека функционира и произведува поспособни кадри од нашиот очигледно функционира подобро.
Не е битно дали ќе се запишеш во гимназија или во педагошко ѕуку битно е кои предмети ќе ги учиш. На Оксофрд има 12 различни насоки по информатика и поголемиот дел немаат добирни точки една со друга. Затоа е потребно квалитетно насочување на кадрите. Утре кога ќе испаднат ќе бидат вистински експерти од една област, а не како што е практика кај нас знаењето како се работи да се гради пред се со стажирање и со тренирање на работното место. Човек кој ќе испадне од факултет треба со минимум тренинг да биде способен да превземе одговорно работно место.

Би сакал да слушнам за некоја личност која отишла на странски универзитет и постигнала доста од нашава земја...(досега имам слушнато за само 1, типот што беше директор на Моторола.)

Не дека сме глупава нација но вакви егоистички изјави "скоро сите што отишле на странски универзитет постигнале нешто" малку е арогантно.

Можеби имаме и различна дефиниција за успех со некои од вас. Да се вработиш во Моторола = не е баш успех. Да бидеш менаџер, главен програмер, директор на моторола или пак сопственик = успех.
За некој студент да отиде од кај анс да студира во реномирана институција во странство мора да се запише од втора година односно да направи трансфер. Тоа до пред 2-3 години воопшто и не беше возможно од државните факултети. Единствено можеа на последипломски да одат но и тоа беше исто проблем бидејќи ако сакаш да студираш во странство мора да имаш одреден просек и да немаш повторувано година што е ногу тешко земено во предвид дека пола еконосмки студира по 7 години како да се доктори. Затоа и не можеш да најдеш успешни луѓе од кај нас.
 

Гладиус

notusually
Член од
14 август 2008
Мислења
5.508
Поени од реакции
1.728
Моите информации се совршено добри. Во канада можеби и не учат множење до осмо оделение (што е сосема неточно) но тоа е право на нивниот образовен систем, Како они ќе си го структрираат. И земено дека функционира и произведува поспособни кадри од нашиот очигледно функционира подобро.
Не е битно дали ќе се запишеш во гимназија или во педагошко ѕуку битно е кои предмети ќе ги учиш. На Оксофрд има 12 различни насоки по информатика и поголемиот дел немаат добирни точки една со друга. Затоа е потребно квалитетно насочување на кадрите. Утре кога ќе испаднат ќе бидат вистински експерти од една област, а не како што е практика кај нас знаењето како се работи да се гради пред се со стажирање и со тренирање на работното место. Човек кој ќе испадне од факултет треба со минимум тренинг да биде способен да превземе одговорно работно место.
Битно е и тоа како. Ако се запишеш во гимназија, факт е дека ќе учиш општо. А по многу книги, како на пример историја, за стручните средни си пишува историја за таа и таа година на реформираното стручно образование.
И колку што јас знам, Оксфорд не е средно, туку е универзитет. Оди и кај нас на институт за информатика и види колку смерови има.
 
Член од
14 јануари 2008
Мислења
1.341
Поени од реакции
162
Битно е и тоа како. Ако се запишеш во гимназија, факт е дека ќе учиш општо. А по многу книги, како на пример историја, за стручните средни си пишува историја за таа и таа година на реформираното стручно образование.
И колку што јас знам, Оксфорд не е средно, туку е универзитет. Оди и кај нас на институт за информатика и види колку смерови има.
4...
 

igor108367

Dark Lord Sauron
Член од
25 јануари 2009
Мислења
2.516
Поени од реакции
113
Битно е и тоа како. Ако се запишеш во гимназија, факт е дека ќе учиш општо. А по многу книги, како на пример историја, за стручните средни си пишува историја за таа и таа година на реформираното стручно образование.
И колку што јас знам, Оксфорд не е средно, туку е универзитет. Оди и кај нас на институт за информатика и види колку смерови има.
Оксфорд го дадов како пример за тоа дека и стручните средни школи треба да имаат избор на класови и во своите области бидејќи и тие можат да се шират понатаму. Не значи дека сите студенти треба да учат еден ист наставен материјал ако се запишани на медицинско средно училиште, баш како што не значи дека ако се запишеш во средно не смееш да одредиш една или повеќе насоки во кои ќе се фокусираш, па мора да учиш се и сешто.
 
Член од
13 декември 2008
Мислења
125
Поени од реакции
8
Ова прашање нон-стоп си го поставував до средно (гимназија).Многу се нервирав затоа што не поделија во смерови -природно математички, општ и јазичен-за џабе оти пак имаше во смеровите предмети шо не ни одат „од рака“ на сите.Нормално дека математичарите, физичарите и хемичарите одбраа математички смер - ама учеа и општи предмети. А ние на општи и јазичен смер учевме и природни науки.

Јас лично видов многу мака што учев нешта што не ме интересираат, нешта што не можев да замислам да седнам да ги учам ..... и најважно од се, што не ми требаат сега на факултет.Што значи за џабе кинев нерви и неспиев ноќе при помислата дека заради тие предмети постоеше можност да не ме примат на факултет каде што сакав.

Сега оставам да вас да кажете што мислите за ова прашање и дали со право се нервирав или без врска.:salut:
Јас се потполно се согласувам со тебе и јас сега се нервирам со истото прашање.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom