Дали и кога се исплати да се поседува автомобил?

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
уште во русија се произведуваат копии на BMW мотори имаат преставништва и во Америка), мислам од 1938, во 3 фабрики под 3 различни имиња, Урал, Ирбит, Днепр, имаат уба носивост и рикверц имаат добро се проходни, 650 кубици се боксер со кардански пренос. А па од русите Кинезите ги превзедоа и тие прават сега своја копија на руска копија на германски мотор. Кога земав мотор во скопје имаше и еден Ирбит со приколка за продавање али не го видов, порво појдов видов едно Мото Гуци, ме бендиса и го зедов... ми е жал шо не го видов Ирбитот се мислам дека ќе го земев него....


последните со класичен карбуратор ги произведоа во ноември минатата година, сега се комонреил и со комплетно електронска регулација 12000евра пред врата у Македонија....;)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.269

последните со класичен карбуратор ги произведоа во ноември минатата година, сега се комонреил и со комплетно електронска регулација 12000евра пред врата у Македонија....;)
Ги има доста во Германија (од источна ваљда превземени) мене ми се најомилени оние од 60 сетите со ваква облик

ural__m16_1960_1_lgw.jpg
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.269
овој е со “рамна“ каросерија ко шо викам јас нема пад од резервоарот кон задното тркало, прават и таква варијанта денес мислам класик дека ја викаат, али ... заеби ти кога имаш електронско палење, штампани плочки и дискови. Ја губи поентата, тоа е машина од 21 век која сака да биди од 20сти.
 
Член од
16 март 2014
Мислења
118
Поени од реакции
174
Чаламот е безвременски. Така да заеби рачуните и купи си кола да те види Господ.
 
Член од
6 декември 2011
Мислења
2.027
Поени од реакции
3.357
Јас без кола не можам, а и работата ми налага да имам.
Иначе точно е тоа дека колата во животот колку една куќа ќе те кошта.
 
Член од
21 септември 2010
Мислења
349
Поени од реакции
181
Ја пропушташ поентата.
Кола треба да се има, но идејата е да не се користи постојано. Примерите кои ги даваш како семејно се иде на гости, или на патување се добри примери за правилна употреба на автомобил. Секојдневното одење на работа, каде само еден човек се вози во автомобил, тоа во најголемиот број случаи не е добар пример за правилна употреба на автомобил. Но на жалост токму така најмногу и се употребуваат автомобилите, со само еден патник.
Ова делумно е заради лошиот јавен превоз. Тоа мора да се смени, и е многу поважно од обезбедување на повеќе паркинг, катни гаражи, и слично. Дури е поважно отколку подобрување на патната инфраструктура.

Идејата е дека, ако јавниот градски превоз е добра опција, тогаш многу повеќе луѓе ќе го користат, ќе има помалку гужви, и самиот сообраќај ќе биде порастеретен и побезбеден. За тоа да се случи јавниот градски превоз треба да ги исполни условите: редовност, хигиена, брзо стигање на целта, економска исплатливост, итн, итн.
Тоа кога ќе се случи, тогаш веќе можат и да наплаќаат такси и давачки за возење низ центар, посебно скапо паркирање низ центарот на градот, се за да се мотивираат луѓето да користат јавен превоз и сообраќајот низ градот да се растерети. Вака е во сите големи градови во развиените земји.
Tman si e, ete konecno se soglasuvame, znaci racionalno koristenje ne spagja vo luksuz, fakt e deka treba da se podobri i toa drasticno so site nisani koisto gi nabroja za javniot gradski prevoz za da mnozistvoto od gragjanite gi ostavat kolite doma za RACIONALNO KORISTENJE I POTREBI a za sekojdneven transport koristi moderen, cist, efikasen, tocen i eftin javen gradski prevoz,
Na primer moe mislenje, namesto tie bezbroj katni garazi sto se napravija mozese da se iskoristat za del od investicijata za tamvaj vo SK, za da zabrza prektot so realizacija, a ne da perat pari itn......pocnuvam da se nerviram samo koga gi spomenuvam tie kriminali i perenje pari a za zal na NAS GRB
Pozzz
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.326
Поени од реакции
29.796
На жалост, лично познавам еден куп луѓе што до продавничката зад аголот идат со кола. Се разбира, пакло цигари е премногу голем товар за цели 200 метри пешки да се носи со раце! :cautious:

Сакам да кажам и до луѓето е, не е само до инфраструктурата и до состојбата со јавниот превоз.
 
Ф

Флеш

Гостин
На жалост, лично познавам еден куп луѓе што до продавничката зад аголот идат со кола. Се разбира, пакло цигари е премногу голем товар за цели 200 метри пешки да се носи со раце! :cautious:

Сакам да кажам и до луѓето е, не е само до инфраструктурата и до состојбата со јавниот превоз.
го цитираш татко ми ..... ќе појдам до Жито да купам 57 цигари .... и ќе заглаи ....
 
П

Пепси_

Гостин
Кај нас градскиот превоз е катастрофален т.е. 0.1 % опфатено. Кога би живеел во виена,каде што имам карта годишна за 60тина евра со секој градски превоз а тоа подразбира трамвај/автобус/метро не би ни помислил на кола доколку не сум добро ситуиран.

*е сега ова карта е наменета главно за по млади лица до кај 26 години со попуст

регуларно ми се чини дека е 365 евра односно дневно земено по 1 евро.
 

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
Ја пропушташ поентата.
Кола треба да се има, но идејата е да не се користи постојано. Примерите кои ги даваш како семејно се иде на гости, или на патување се добри примери за правилна употреба на автомобил. Секојдневното одење на работа, каде само еден човек се вози во автомобил, тоа во најголемиот број случаи не е добар пример за правилна употреба на автомобил. Но на жалост токму така најмногу и се употребуваат автомобилите, со само еден патник.
Ова делумно е заради лошиот јавен превоз.
Нелегално е појше луѓе во една кола да идат на работа. Има тема за тоа, мислам во подфорум Право. Се смета као нелегално такси. Логика левел минус бескрај.
 
Член од
2 јули 2010
Мислења
4.625
Поени од реакции
5.677
Не бе не се исплати. Ќе чекам автобуси во 2 саат навечер да се вратам дома од искачање и ќе мрзнам по ладното, ќе молам другари да ме носат. Или пак ќе пешачам иако е минус 10 во зима до пазар за да купам нешто или било што друго.
Секогаш се исплати да се поседува автомобил, за добро за лошо се наоѓа. Најубаво како што кажа членот половњача од 2-3 ијлади евра, да не ти е гајле колку пари си изгубил и слично, по 5 години може пак ќе ја смениш и нема да бидеш во загуба како со нова кола во која само што ќе ја купиш и седнеш во неа губиш од нејзината вредност. Али кому му се даваат 10к евра па и повеќе нека си купи ново.
 
Последно уредено:

Stefus Corp.

Рационална Коза
Член од
22 август 2012
Мислења
2.097
Поени од реакции
1.821
Одам 2-3 пати неделно на пат тогаш шофер ме зема со кола. ЈБГ директор сум (не се шалам). Другите 2-3 дена обично одам со такси насабајле 150 ден во еден правец после се враќам со БУС. Од сабајле многу ми се спие бус да чекам. Инаку ОК се бусовите си читам книга или нешто работа малку ко релаксација ми е. После може уште 1-2 пати некаде со такси или бус. За викенди генерално по дома. На одмор или шетанции одам во главно со авион мразам долги патувања со бус или воз па и кола.
Генерално трошам окулу 1000 денари на превоз неделно за тие пари не ми се исплати кола. и Затоа не купувам кола иако имам солидна плата и без проблем може да си дозволам ама ми нема логика никаква. За Блоу Џуб не ми треба кола си имам секој ден дома кај мене во стан во Центар од девојка ми.
Дури мислам дека треба да си земам точак и да патувам така ама некако ми е страв во Скопскиот сообраќај.
Портирот кај мене има нешто големо и ново мислам дека е рено некое. Ај јас немам кола која иронија.:)
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.069
Поени од реакции
11.434
Дури мислам дека треба да си земам точак и да патувам така ама некако ми е страв во Скопскиот сообраќај.
Pussy.
Еднаш ти кажав, па да повторам :D. Точак е права ствар за во Скопје.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.326
Поени од реакции
29.796
Нелегално е појше луѓе во една кола да идат на работа. Има тема за тоа, мислам во подфорум Право. Се смета као нелегално такси. Логика левел минус бескрај.
Ретардираност невидена. :facepalm:
Сега се мислам дали и јас го имав ова некаде слушнато.

Па во светот има цели интернет сервиси за организирање на луѓето, токму за повеќе патници да се возат во иста кола.
http://www.carpooling.com
http://www.commute.com/commuters

Интересна колумна на оваа тема:
http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9082033/How-to-cut-the-cost-of-commuting.html
 

Kajgana Shop

На врв Bottom