Т
Триптико
Гостин
Во 4 правци, да имаат време да кочат кога ќе требаПрашање:
Каков е тој најмодерен автопат со 4 ленти и ограничување од 100 км/ч?
Во 4 правци, да имаат време да кочат кога ќе требаПрашање:
Каков е тој најмодерен автопат со 4 ленти и ограничување од 100 км/ч?
Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.@Рудници и гостивар тетово е сигурно под стандарди. А иначе ти се фати за брзината еве онаму кај стража и пет ленти да се освен ако немаш некој мерцедес нема да може да дигнеш таа брзина или сакаш да направат автопат со 50 тунели ?
Ај почекај да се изгради па ќе збориме. Си се фатил за таблата ебагоAло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
Во европа учеле и полагале за возачка.Кај нас кој си ја платил кој му ја подариле возачката.120км/ч е брзина за возачи а не за лудаци.Лично јас би ја намалил и на 80км/ч на цела територија на РМ.Барем да има шанса да преживее,а вака ги собираат низ цел рид.Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
Eпа зошто тогаш постојат институции, дај да ги распуштиме.Секако контраефект вршат и Македонија Пат и полицијата, можда и подобро ќе е без нив, а сигурно не е голема разлика.Во европа учеле и полагале за возачка.Кај нас кој си ја платил кој му ја подариле возачката.120км/ч е брзина за возачи а не за лудаци.Лично јас би ја намалил и на 80км/ч на цела територија на РМ.Барем да има шанса да преживее,а вака ги собираат низ цел рид.
Оваа слика е од Скопје кон Велес. Од Велес кон Скопје е сосема друг пат оддалечен 5-10км воздушно од овде.Кога сме веќе кај Велес - Скопје еве ја моменталната ситуација:
Скоро низ целиот Азурен брег автопатот е со кривини и тунели и ограничување од 70 до 110 км, башка патарината е 50 евра за некои 300-400 км. Сигурен сум дека ова е случај и за други делови од Европа!Aло Франкфурт кој спомна Стража, не ми ги извртувај речениците.Зборувам за планираниот автопат Кичево - Охрид со планирана брзина од 100 км/ч.Во цела Европа ограничувањата се 120-130 за автопат и 100-110 за експресен пат.
Зошто кај нас е 100?
Или планираниот автопат не е проектиран по стандарди за автопат (поостри кривини и поголеми промили на успони/надолници) или пак воопшто не е автопат туку експресен пат со 4 ленти.Теренот е ирелевантен ако добро е испланирано, проектирано и изградено.
А и за Стража ако веќе си запнал прочитај ја пак претходната реченица.Само не мислеле така и при градбата на сегашниот пат.
2016 година сме, логично е нештата да се поедноставни и побрзи, не обратно.Скоро низ целиот Азурен брег автопатот е со кривини и тунели и ограничување од 70 до 110 км, башка патарината е 50 евра за некои 300-400 км. Сигурен сум дека ова е случај и за други делови од Европа!
За платежна моќ се е јасно, нема што да се коментира. Но, зборот ми е дека има доста заебан терен, (а прекрасен за љубители на природа) кадешто едноставно мора да има кривини и угорници. Ако не, ќе треба премногу тунели да се пробијат и тоа ќе чини повеќекратно. Како и да е, се согласувам дека на некои места попрактично е да се пробие тунел или да се детонира карпа, наместо да се возат осмици.2016 година сме, логично е нештата да се поедноставни и побрзи, не обратно.
А кога веќе споредуваме цени на патарини, да споредиме и платежна моќ.
Фраерите кога го планирале автопатот требало да мислат за минимум 30 години во иднина - побрзи, поефикасни возила, погуст сообраќај и логично помалку застои во смисла кривини со помал радиус помал нагиб на угорници/удолници.А тие го утнаа составот на земјиштето под Пресека и не можат сто метри од тунелот да пробијат...